Hamilton a câştigat Marele Premiu al Turciei!
Lewis Hamilton a câştigat cursa de la Istanbul şi a semnat dubla pentru McLaren alături de Jenson Button după ce a profitat de o coliziune între Mark Webber şi Sebastian Vettel.
Mark Webber se îndrepta spre a treia victorie consecutivă în momentul în care, cu numai 18 tururi înainte de final, a fost atacat agresiv de Sebastian Vettel.
Cei doi echipieri ai echipei Red Bull s-au acroşat, Vettel a fost nevoit să abandoneze, iar Webber a coborât pe locul 3. Incidentul i-a permis lui Lewis Hamilton să treacă în fruntea cursei şi să câştige în cele din urmă Marele Premiu al Turciei, nu înainte de a rezista unui atac furibund al coechipierului său Jenson Button. În cele din urmă, McLaren a semnat dubla, în timp ce podiumul a fost completat de Webber.
Mercedes GP a ocupat locurile 4 şi 5 prin Michael Schumacher şi Nico Rosberg, care, la fel ca şi Robert Kubica (Renault, locul 6) şi Felipe Massa (Ferrari, locul 7), au făcut o cursă anonimă în care nu au ieşit aproape deloc în evidenţă.
Plecat de pe locul 12 al grilei de start, Fernando Alonso a terminat pe locul 8 la capătul unei curse în care a câştigat un singur duel pe pistă, în faţa lui Vitaly Petrov, cu numai două tururi înainte de final. Ferrari încheie astfel dezamăgitor cursa cu numărul 800 în Formula 1, în timp ce Adrian Sutil şi-a trecut în cont două puncte prin locul 9.
BMW-Sauber a câştigat în Turcia primul punct din acest sezon, după ce Kamui Kobayashi a terminat pe locul 10 la peste un minut în urma învingătorului.
FILMUL CURSEI:
DUELURI HAMILTON - VETTEL ŞI BUTTON - SCHUMACHER LA START
Webber şi-a menţinut la start prima poziţie cucerită în calificări, în timp ce Vettel a avut un debut foarte bun şi a reuşit să-l depăşească pe Hamilton în primul viraj. Totuşi, pilotul echipei McLaren nu şi-a pierdut cumpătul şi şi-a recuperat poziţia a doua după câteva viraje, plasându-se în imediata apropiere a lui Webber.
O confruntare similară a avut loc între Button şi Schumacher. Tot în primul viraj, pilotul echipei Mercedes GP l-a depăşit pe Button, însă britanicul a revenit pe locul 4 după ce a trecut de rivalul său în virajul 12. Astfel, la finalul primului tur, configuraţia primelor 10 poziţii a rămas identică cu cea din calificări, însă Sutil l-a depăşit pe Kobayashi în turul 2 în lupta pentru locul 10.
Plecat doar de pe locul 12, Alonso nu a fost capabil să efectueze depăşiri la start şi a rămas blocat în spatele lui Kobayashi, în timp ce Hulkenberg şi Buemi au căzut în coada plutonului după au fost nevoiţi să intre la boxe în urma unei coliziuni minore.
HAMILTON PIERDE UN LOC LA PITSTOP
Aflaţi în luptă directă pentru prima poziţie, Webber şi Hamilton au intrat simultan la boxe, iar pilotul Red Bull a revenit pe pista tot pe primul loc, profitând şi de o mică greşeală a unui mecanic McLaren. De altfel, întârzierea de mai puţin de două secunde l-a făcut pe Hamilton să piardă şi locul 2 în favoarea lui Vettel, însă cei trei piloţi au format un pluton foarte compact, acompaniat îndeaproape de Button.
Tot la schimbul de pneuri, Alonso a reuşit să urce pe locul 10 în defavoarea lui Kobayashi şi Sutil, în timp ce restul poziţiilor au rămas similare. Într-un timp foarte scurt, diferenţa dintre cei patru piloţi de top şi restul plutonului a crescut la peste 20 de secunde, Schumacher şi Rosberg ţinându-i în spate pe ceilalati.
În turul 18, Hamilton a încercat să-l depăşească pe Vettel pe exteriorul virajului 12, însă germanul s-a menţinut pe traiectoria ideală şi şi-a pastra locul 2. Diferenţele dintre primii 4 clasaţi au rămas foarte mici, însă niciunul dintre ei nu a mai putut iniţia atacuri în fata rivalilor. Între timp, turul 35 a consemnat un dublu abandon pentru Lotus, atât Trulli, cât şi Kovalainen fiind nevoiţi să se retragă din cursă în urma unor probleme tehnice.
VETTEL GREŞEŞTE SUB PRESIUNE ŞI COMPROMITE VICTORIA RED BULL
În turul 40, Vettel a încercat să-l depăşească pe Webber şi să urce pe prima poziţie. Germanul a rulat roată la roată cu Webber înainte de virajul 12, însă germanul a virat uşor spre dreapta, iar pneul dreapta-faţă al său a lovit pneul stanga-spate al coechipierului său. Vettel a pierdut controlul volanului şi a fost nevoit să abandoneze, în timp ce Webber a putut continua pe traseu, însă a fost nevoit să intre la boxe pentru o nouă aripa faţă.
În urma acestui incident, Hamilton a urcat pe prima poziţie urmat de Button, în timp ce Webber a revenit pe traseu pe locul 3 în faţa lui Schumacher, Rosberg, Kubica şi Massa.
DUEL SPECTACULOS ŞI PERICULOS INTRE HAMILTON ŞI BUTTON
Turul 49 a consemnat unul dintre cele mai frumoase dueluri din acest debut de sezon. Button l-a atacat agresiv pe Hamilton şi a reuşit să treacă în faţa să într-un complex de viraje stânga-dreapta. Hamilton nu s-a dat însă bătut şi l-a atacat la aspiraţie de conaţionalul său în primul viraj, trecând în faţă după ce cei doi piloţi ai echipei McLaren s-au atins uşor.
Imediat după acest duel, Button a micşorat ritmul şi a evitat să-l mai atace pe Hamilton, cel mai probabil la sfaturile şefilor McLaren, care au vrut să evite astfel repetarea incidentului Vettel - Webber.
Cu numai 5 tururi înainte de final, Alonso l-a atacat pe Petrov într-un duel pentru locul 8, însă cei doi s-au atins, iar pneul dreapta-faţă al lui Petrov a cedat, forţându-l pe rus să revină pe boxe şi să piardă orice şansă de a câştiga puncte. Chiar şi în acest condiţii, Petrov a fost capabil să stabilească cel mai bun timp în cursă, după ce a fost cronometrat cu 1:29.165 în turul 57.
Deşi ultima treime a cursei s-a desfăşurat sub ameninţarea ploii, aceasta a fost mult prea slabă pentru a necesita pneuri intermediare şi nu a influenţat în niciun fel rezultatul final. McLaren a obţinut astfel dubla prin Hamilton şi Button, Webber a fost nevoit să se mulţumească cu locul 3, în timp ce restul poziţiilor aducătoare de puncte au fost câştigate de Schumacher, Rosberg, Kubica, Massa, Alonso, Sutil şi Kobayashi.
Marele Premiu al Turciei a consemnat 4 abandonuri, trecute în dreptul lui Trulli (turul 33), Kovalainen (34), Vettel (40) şi Senna (47).
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 16:48Hamilton a câştigat Marele Premiu al Turciei
Cand doi se cearta ,ceilalti doi profita...Felicitari Mclaren Mercedes, felicitari Lewis ,felicitari Button -superb duelul tau cu Lewis , bravo Whitmarsh..Desi Red Bull inca sunt in avantaj Mclaren Mercedes se apropie ,un bravo tuturor celor care lucreaza la Working
-
DRAKo, duminică, 30.05.2010 16:50jderu
S-a umflat orezu-n tine? Tu nu ai vazut cine a castigat?
-
jderu paralelu, duminică, 30.05.2010 16:50Bravo McLaren
Jderule lasa-ne frate. Baietii de la McLaren sunt mai inteligenti decat geniile alea din cutiile de suc! Ce mai conteaza cine ce a zis...conteaza DUBLA McLAREN!
-
DRAKo, duminică, 30.05.2010 16:51jderu
E penibil ca au castigat? Pt tine sigur e penibil!
-
bogdan_197, duminică, 30.05.2010 16:51jder...
...si atat , gandesti exact ca un jder! Cursa foarte buna la McLaren , s-a vazut ca sunt egalii celor de la RBR . Prea impulsiv Vettel . Ferrari un salt urias de pe locul 12 pe locul...8 , cu un Petrov impecabil:))
-
tytyianka, duminică, 30.05.2010 16:53TURCIA
Din partea mea cursa plictisitoare,mersi Vettel pentru ceva adrenalina..........mreci Alonso pentru ceva priveliste.
-
@F1-zone, duminică, 30.05.2010 16:53ce spuneai ieri ?
Cat timp au la dispozitie pentru a se bucura fanii McLaren ? O noapte si o zi cumva ? De unde ai stiut ?
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 16:53victorieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
victorieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lewissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss........... ia sa aud care se astepta ca in regim de cursa Mclaren sa fie atat de aproape de Red bull????? Parca auzeam acum cateva saptamani "R.I.P Mclaren"... deficienta in calificari a fost micsorata la +200 iar in regim de cursa practic monoposturile Mclaren mentineau acelasi ritm precum cele de la Red Bull... daca nu intarzia acel mecanic de la roata dreapta fata Lewis oricum iesea lejer in fata lui Vettel... dar ce este mai important este faptul ca Mclaren in regim de cursa este la fel de rapida precum Red bull.... Mclaren in intre Barcelona si Istanbul a recuperat fata de Red Bull -500 -600 si nici nu a trecut jumatatea sezonului... pregatitiva de o dominatie autoritara MCLAREN de la Silverstone in colo... ascultati ce va zic eu, stiu ce vorbesc... de la Silverstone Mclaren va domina... acuma gataaaaa.... liniste sa imi pot bea sampania linistitttttttttttttttt
-
atikurko, duminică, 30.05.2010 16:55Made in Turkey
Sunt dezamagit, de accidentul lui Vettel, a fost vina lui, a spus ca a pierdut controlul. In continuare campionatul va fi intre Red Bull si McLaren. Nu mai e o diferenta asa de mare intre ei. Astazi Lewis a oferit spectacolul, a castigat cursa, a mers bine, dar a avut si noroc. Forza Red Bull GO VETTEL
-
Alonso, duminică, 30.05.2010 16:57pilotaj inteligent
Alonso a pilotat inteligent si a obtinut puncte pretioase pentru castigarea campionatului. A facut o superba cursa de recuperare reusind aproape doua depasiri. Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaa
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 16:58Ferrari
Alonso pits from 12th to try and gain some places on startegy because he is not doing it on the track. Comentariul Espn F1 sintetiteaza totul...
-
bogdan_197, duminică, 30.05.2010 16:58@fanii McLaren
Voi ii raspundeti lui f1zone? Va rog nu o mai faceti , va raciti gura degeaba ! Lasati-l in lumea lui acolo :)
-
gabi220, duminică, 30.05.2010 17:00
sincer, mclaren, deci au castigat, au fost sub ferrarri. mclaren au catigat 1-2 pozitii, dar alonso a castigat 4
-
schumy1969, duminică, 30.05.2010 17:03@gabi220
glumesti nu?
-
schumy1969, duminică, 30.05.2010 17:05off topic
stie cineva un stream unde se poate vedea indy500?
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 17:05decizie Ferrari
urmatoarea stire pe care o asteptam de la Domenicalli ii sa anunte ca Ferrari inceteaza orice dezvoltare a monopostului F10 (de la care cia se lucreaza din iulie 2009 sic are este un FIASCO cu "F") si ca isi vor concentra toate eforturile pentru a pregati masina din 2011 :) bla bla vor sa castige ambele campionate si sunt siguri ca vor avea succes bla bla :)) nu vi se pare ca am mai auzit placa asta si anul trecut incepand cu luna iulie??? :))))))))))))) asteptam demisiaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))
-
sharky_raduku, duminică, 30.05.2010 17:05
au mers impecabil cei doi piloti de la Mclaren , cu toate ca in timpul duelului mi-a crescut un pic inima :) Webber a mers si el bine azi . s-a vazut cum a incetinit un pic in momentul in care vettel a vrut sa il depaseasca . Asta primesti cand vrei sa faci un bine . felicitari Mclaren ! "on to the next one"
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:07Mclaren_Mircea_1984
Dar nici atunci nu-i sigur ca vor castiga ....
-
Coman Norbert, duminică, 30.05.2010 17:07Echipe
In f1 acuma sunt două echipe: Red Bull și McLaren. Mercedes GP surprinzător mai buni decât Ferrari care sunt în cădere liberă. Iar lângă ei stau bine merci Renault. Restul sunt resturi. Deci un pluton Red Bull, McLaren urmați la o distanță semnificativă de Mercedes, Renault și Ferrari, iar la ani lumină restul inocenților.
-
DRAKo, duminică, 30.05.2010 17:07Mclaren_Mircea_1984
De ce sa-si dea demisia? E bine cum conduce echipa!
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 17:09ia auzi
"sincer, mclaren, deci au castigat, au fost sub ferrarri. mclaren au catigat 1-2 pozitii, dar alonso a castigat 4" :)))))))))))))))))))))))))) deci ferrari a fost peste Mclaren in cursa asta... ahahahahahahahahahahahaha :)))))) ahahahahah :)))))))) Alonso a depasit echipe ca Force India Sauber si in final abia abia pe Petrov, au fost niste anonimi toata cursa nu au avut zvacnire, nu au avut ritm, nu au avut viteza pura, nu au avut strategie NU AU AVUT NIMIC!!!!!!!! Mclaren in schimb a tinut ritmul cu Red Bull o echipa despre care se parea ca i-a condamnat pe toti ceilalti la un "R.I.P" deci daca Alonso a ajuns de pe 12 pe 8 sa spui ca Ferrari a fost peste Mclaren :)) ma sparg de ras :))
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 17:10forcea india ,(virgula) Sauber
..
-
Schum, duminică, 30.05.2010 17:11ce creduli sunt unii ..
Chiar ma intrebam ce scuza vor mai gasi de data aceasta pentru Alonso fanii Ferrari. Incredibil - suna cam asa: - Nu Alonso e de vina ca a iesit ieri pentru un singur tur rapid. Nuuu. Domenicali este de vina pentru ca el a hotarat strategia aceasta perdanta. Si ca succesul lu Schumacher la Ferrari se datoreaza lui Todt si Ross. Si ca Alonso este grav sabotat de incompetenta conducatorului actual. Buuun. Mai baieti care asa credeti, aceasta strategie este foarte buna indiferent cine a gandit-o. Numai ca pentru a fi pusa in practica este nevoie de un pilot capabil. Ori Alonso a gresit lamentabil. Cu Schumacher strategia aceasta iesea de minune. Daca Domenicalli are vreo vina, este aceea ca a crezut ca Alonso este un pilot capabil. In al doilea rand, nu Frrrari l-a facut pe Schumacher. Ci Schumacher a venit la echipa special pentru a o scoate din balarii. Era campion mondial titlu castigat fara a dispune de cea mai buna masina a momentului. Putea sa mearga oriunde inclusiv la Williams si istoria ar fi fost alta insa tot cu Schumacher in frunte. Pai si Ferrari ??? Ferrari ar fi fost tot acolo unde era - fosta demult apusa.
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:12Hamilton a câştigat Marele Premiu al Turciei
Dupa punctele pretioase ,care sunt si ele importante ,mai important este timpul casticat de cei de la Mclaren pentru dezvoltarea monopostului..
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 17:13@ctlnmihai @DRAKo
Era o ironie la adresa lui Domenicalli :))) deoarece un abandon la dez voltarea masinii actuale este practic incununarea esecului pentru Ferrari avand in vedere ca din iulie au STOPAT IN MOD TOTAL orice munca la masina din 2009 si au lucrat EXCLUSIV la cea din 2010. inseamna ca desi au avut 4 luni in plus in tunelul aerodinamic au ESUAT LAMENTABIL :))))
-
F1-zone, duminică, 30.05.2010 17:13fani meclareni si pamfletardele
Gradinita, grupa mica, hai, bucurati-va pt mandea al vostru! Acuma nu mai ziceti nimic de noroc? V-ati scaldat in materia aducatoare de noroc toata noaptea numai sa castige al negru:)..daca nu va deranjeaza mirosul, la mai mare!
-
mikahakkinen, duminică, 30.05.2010 17:18Inteligenta
Ca de obicei multe comentarii aberante, insa deja incepem sa ne obisnuim pe automarket cu cei care habar nu au F1 insa se plictisesc de moarte prin casa si posteaza doar pt ca le place cum se vede nick-ul lor pe ecran! Cei care cunoastem F1 cu ce ramanem dupa cursa din Turcia? 1. ecartul incredibil intre Red Bull, McLaren si restul lumii 2. tineretea lui Vettel care nu a judecat logic o situatie avantajoasa pt echipa sa. A gandit doar personal si a gresit. 3. inteligenta si eleganta lui Button, atat in ultimele 10 ture cat si pe podium. Bravo Jenson, un adevarat domn. 4. maturizarea lui Hamilton, care nu s-a manifestat excesiv la prima victorie stagionara, avand decenta de a recunoaste atat superioritatea Red Bull de pana la incident, cat si eleganta lui Button. Asadar Bravo Lewis! Peste toate o cursa frumoasa, o cursa interesanta, chiar daca de aceasta data ploaia in adevaratul ei sens nu si-a mai facut, pana la urma, simtita prezenta! Felicitari McLaren , Bravo Lewis, Multumim Jenson!
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:18Schum
Paolo Martinelli ,Luca Baldisseri ,Rory Byrne Rean Todt si Ross Brawn.. Ei au condus Ferrari spre glorie..Odata cu disparitia lor a decazut si Ferrari
-
DRAKo, duminică, 30.05.2010 17:18Mclaren_Mircea_1984
am inteles ce ai vrut sa zici. Sa stii ca mi-ar placea sa se adevereasca treaba asta cu dezvoltarea monopostului. Sa-i auzim peste 2 curse ca se concentreaza pe masina din 2011 ar fi de rasul curcilor!
-
Doctoru', duminică, 30.05.2010 17:20@Coman Norbert
E un fel de a spune Ferrari sunt in cadere libera. Aceasta este insa iluzia. Realitatea este ca Ferrari cel mult bat pasul pe loc sau avanseaza foarte incet spre deosebira de McLaren si Mercedes. Dar si aceasta poate fi o iluzie .... De ce ? Pai pentru ca are un pilot grav lovit si un altul grav in spatele astuilalt. (diagnostic). Tratament - schimbati pilotii. Aveti de unde lua. Ps: nici masina si nici pilotii nu sunt varza. Doar rezultatele. Hai fani Ferrari, lasati-o-ncolo ca macane rau ....
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:22F1-zone
Singurul care ,,miroase'' aici esti tu..( sunt prea domn ,ca sa -ti spun ce aroma vine dinspre tine)
-
markedd, duminică, 30.05.2010 17:22@F1-zone
Sper sa nu faci un bine poporului si sa te spanzuri ca ar fi pacat sa piarda tara asta un biolog si un rasist asa eminent ca tine. Sau totusi...???
-
KalEl, duminică, 30.05.2010 17:24@pentru orbu ala de la mai sus
da, alonso a pilotat la siguranta sa nu cumva sa piarda niste puncte pretioase si a stat toata cursa in curu lu petrov. mi-e si mila de mecanicii aia, auzi la ei "keep the pressure on him, you're doing fine, he can't take it much longer" =)) deci eram pe jos. cum sa emiti pretentii la titlu cand in 70% din curse ai terminat in afara top5. daca zeu vostru ar castiga prin absurd campionatu ar fii mai penibil decat nicky hayden care a luat tot la fel titlu la motogp in 2007 parca
-
Costi9b, duminică, 30.05.2010 17:27concursul???
A reusit cineva sa se inscrie la concursul F1 dupa TVR1?
-
F1-zone, duminică, 30.05.2010 17:28ia uita cine se baga
Daca simti mirosuri schimba-ti naibii camasa si spala-te
-
mikahakkinen, duminică, 30.05.2010 17:28@KaIEI
Nu are rost sa te enervezi! Ce poate fi mai frumos la o cursa aniversara Ferrari decat o dubla McLaren, iar rosiile pe 7 si pe 8? Norcul lor ca acum ia toata lumea puncte, ca ramaneau baietii fara punct(e) la ceas aniversar!
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 17:29Cursa frumoasa si fara ploaie
Felicitari celor de la Mclaren pentru ca reusit sa prinda Red Bull chiar inainte de jumatatea sezonului. Felicitari si pt dubla obtinuta, chiar daca a fost cu putin ajutor. Si multumim pentru duelul spectaculos din finalul cursei. Ferrari, din pacate, nu a impresionat cu nimic...Despre Massa nu am auzit nimic, iar Alonso a reusit sa castige 4 pozitii...imi doream si ma asteptam la mai mult. totusi ma bucur ca a reusit, cu toate ca pe final, sa il depaseasca pe Petrov. Sper sa mi se ofere rezultate mai bune si sa iesim si noi, fanii lui, cu comentarii mai multe. Numai bine:)
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:30markedd
Noaptea va fi un sfetnic bun ptr. f1-zone..Peste cateva zile va uita si va incepe sa-l laude pe ,, al negru'' de care vorbeste azi .. asa este el ... mereu nehotarat
-
DRAKo, duminică, 30.05.2010 17:30Costi9b
Am reusit sa completez datele si dupa ce am dat "inscrie-te" s-a blocat. Insa daca voi castiga eu nu ma voi urca in masina lor cica va fi un ferari. Poate doar mort va va urca cineva intr-o masina ferari si aia sa fie dric! :))
-
F1-zone, duminică, 30.05.2010 17:30marked
Evident, o sa te iau de manuta si-o sa-ti arat cum se face, ca mica obsesie o ai
-
Schum, duminică, 30.05.2010 17:31@ctlnmihai
Hai nu ma-nebuni Ai insirat destui dar de cel din cockpit ai uitat ... Sau ai uitat de perioada '94-2000 cand toata presa era plina de pilotul vs. tehnicianul. Te-as lasa sa ghicesti care tehnician dar stiu ca n-ai fi in stare. Nu ! Nu de la Ferrari. De la Williams si apoi de la McLaren. Receee. Hai ca-ti spun, esti varza rau. E vorba de Adrian Newey. De ce pilotul vs tehnicianul ? Pai era vorba de cea mai buna masina contra celui mai bun pilot. Cateodata pilotul trecea peste deficientele masinii proprii si castiga campionatul. Bineinteles, pilotul n-avea nici un merit. Doar varul maturatorului din padock. ps: acelasi Adrian a conceput si McLaren-ul din 2005 si Red Bull de acum.
-
scuderia, duminică, 30.05.2010 17:31...
@ctlnmihai...cine dracu lureaza la Working???:))))...frate ti-ai trecut in cont cel mai penibil comentariu din cate sunt pe automarket. felicitari
-
mikahakkinen, duminică, 30.05.2010 17:32@F1-zone
Pana la urma tu cu cine te certi? Ca vad ca o cursa tii cu Alonso, una cu Massa, apoi esti cu Vettel, ieri tineai cu Webber...Cred ca problema ta este Hamilton. Tu tii cu cine castiga, dar ai o problema cand vine vorba de Lewis. Ar trebui sa fi banat pentru comentarii rasiste, insa cei de la automarket sunt prea ingaduitori cu specimene ca tine, care isi aveau mai degraba locul pe la 1700. Asa ca trezeste-te baietica. Suntem in 2010 si nu stii cum te prinde vreodata si te arde vre-unu de ciocolata :))))
-
Schubler, duminică, 30.05.2010 17:33Superb Spectacol
McLaren au fost magnifici, atat muschi cat si creier, mai exact putin mai mult creier decat o echipa RedBull care astazi a dat dovada ca prin strategia adoptata nu merita sa fie campioana mondiala. Vettel era mult mai rapid decat Webber iar echipa trebuia sa sesizeze ca o strategie in care pilotul rapid ti-l lasi in spate sa fie atacat de un Hamilton intr-o zi mare, pe cand melcul de pe primul loc nici macar nu se ostenea prea tare sa forteze, situatie acompaniata de un strateg de la RedBull intr-o zi nefasta, va duce la dezastru. Dupa spusele inginerului lui Button: "We pushed them and they craked!". Pe cand McLaren da, merita 1-2-ul iar duelul curat dintre Hamilton si Button e dovada. Si Felicitari pentru faptul ca au reusit in sfarsit ceea ce toti ceilalti se laudau ca vor face si au fost doar vorbe: Sa-i ajunga pe cei de la RedBull si sa le dea o replica pe masura! Asta a facut McLaren azi si nu oricum ci intr-o cursa transformata intr-un show pe cinste. Bravo! Spre final nu neg ca am sperat ca Webber sa abandoneze ori ca ceva sa i se intample pentru ca Schumacher sa termine pe podium. Dar n-a fost sa fie! Se pare ca cineva acolo sus ii iubeste, oricat de slabi strategi ar fi incat sa lase in spatele lui Webber un "taur" ambitios si infuriat sa munceasca pentru cine nu merita mai mult de locul 4 azi fara sa anticipezi dezastrul. Si partea cea mai dezamagitoare: Ferrari se apropie de ceea ce am tot spus ca se va intampla odata cu venirea dezastrului numit Alonso, fost dublu-campion mondial, momentan reeditarea sau episodul in reluare la calitate mult mai slaba al lui Montoya la finalul carierei sale in Formula 1. Alonso nu are ce cauta la Ferrari, la o echipa cu atata istorie, cu atatia fani, la o echipa care azi a serbat al 800-lea mare premiu cu un Massa care s-a straduit cat a putut si un Alonso, pierdut, infuriat si cu un temperament total nepotrivit exprimat pe pista in conditiile atat de dificile dpdv al performantei in care se prezinta azi Ferrari. Sper din tot sufletul ca sezonul acesta sa fie ultimul pentru Alonso la Ferrari. De aceea ii tot doresc cat mai multe astfel de contrarezultate. Cu cat mai jos cu atat mai bine. Schumacher nu trebuia lasat sa plece nici o clipa de la Ferrari, Alonso fiind dupa cum orice om intelgent sesizeaza unul dintre motivele care au definit decizia lui de a concura pentru Mercedes. Schumacher trebuia tinut in cadrul echipei pentru ca era un factor extrem de important, iar Alonso cat mai departe de echipa! Lui Montezemolo ii va lipsi Schumacher... foarte tare! Bafta tuturor!
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:36alonso
Alonso a intrat ca un kamikaze in Petrov.. daca Hamy ar fi facut o manevra asemanatoare ,mobius , l-ar fi criticat, wolful ar fi spus ca hamy se aseamana cu indivizii cu cefe groase si care conduc jeepane etc ,etc..
-
F1-zone, duminică, 30.05.2010 17:36VREUNU'
"vre-unu"?Mai fecior, lasa gramatica si scriitura in pace.
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 17:38@doctoru'
Daca ai ajuns sa spui ca Alonso nu are valoare si din cauza asta nu merge echipa esti praf.... Sa nu uiti ca Alonso cu Renault au reusit sa opreasca supramatia Ferrari. E singurul pilot din ultimul deceniu care a reusit sa-l bata pe Schumacher cand acesta era la Ferrari. Gandeste inainte sa ne mai spui o prostie ca asta.
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:38Schum
echipa tehnica a contat cel mai mult
-
Alonso, duminică, 30.05.2010 17:39pilotaj inteligent
@KalEl - nu sunt chiar sigur dar cred ca eu sunt orbul de mai sus. Daca da (nu credeam ca va fi nevoie) stai sa iti expic: Vazut-ai cum se termina postul ? Tocmai asta am vrut sa subliniez - cum sa emiti pretentii la titlu pilotand "inteligent in pluton". Altii sunt sigur ca si-au dat seama de ironia din penibilismul frazei. Oricum bag de seama ca multi au votat altfel decat ar fi vrut la acel post.
-
Jolerto, duminică, 30.05.2010 17:40Mclaren_Mircea_1984
Deci sa inteleg , McLaren e cea mai buna echipa , va domina de la Silverstone pana la sfarsitul campionatului , datorita faptului ca au castigat cursa prin noroc... si ca toate circuite sunt identice si favorabile pentru astia ... Un expert adevarat , chiar peste Miki si Viki , McLaren nici nu trebuie sa mai participa ca oricum e campioana... Bv Mircea , tine tot asa si ajungi un om mare in F1 , cat despre naivitatea in legatura cu Ferrari , esti cam praf.... dar stii ca who has the last laugh....bla bla ;)
-
DRAKo, duminică, 30.05.2010 17:41BobbyNeamu
Si unde au disparut brusc "toate cunostintele si abilitatile" lui alfonzo de a "dezvolta" masina? Ca avea un astfel de fals renume! Omul care stie sa seteze masina. Ma si mir cum de Lewis a fos muuult mai rapid ca alfonzo astazi fara ca sa "beneficieze" de setarile lui spaniolas!
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:41scuderia
o greseala de tastare.. te inteleg ca esti suparat ca favoritii tai n-au castigat si inca nu arata ca sunt in stare sa castige vreo cursa dar putina indulgenta nu striga
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 17:42@DRAKo
sa stii ca nu santem departe de adevar :))) daca anul trecut au inceput din iulie sa lucreze exclusiv la ea, iar rezultatele sunt mai mult decat jalnice, logic ar fi ca acum sa inceapa din iunie, sperand ca o luna in plus pentru dezvoltare sa aduca in mintea lor speranta ca de data asta o nimeresc :))) stii cum a fost cu masina de anul acesta? ca ucenicul vanator ce merge la vanat de elefanti ntr-un safari in Africa :)) au promis ca se vor intoarce cu tone de fildes, dar singurul elefant lovit a fost cand in Bahrain au vrut sa nimereasca elefantul cel mare, nu l-au nimerit ci au tras aiurea in copac si din copac glontul a ricosat in elefant ucigandu-l pe loc :))) ma exprim "plastic" ca Radu Banciu cand explica situatia si strategia Stelei :)))
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 17:43scuderia
* strica sa nu mai primesc observatiile tale
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 17:45@Jolerto
nu va fi chiar o plimbare prin parc, dar cu siguranta vor peste Red Bull... daca au recuperat fata de Brawn anul trecut 2.5 secunde pana la Hungaroring, iar in acest an au redus acel +800 la doar un +200 din martie pana in mai, fii sigur ca dupa Silverstone vor fi in fata ;) Oricum se va confirma cu fapte ce am spus si nu voi face decat sa iti scriun un "ti-am spus? ;) "
-
rayn380, duminică, 30.05.2010 17:47cursa
Felicitari Lewis, Jenson si felicitari McLaren. Chiar daca victoria lor a venit putin "din noroc" in urma greselii lui Vettel, imi pare bine ca McLaren sunt acolo, langa RBR, i-au ajuns deja si cat de curand ii vor depasi....asta este cel mai important. Oricum imperial Lewis, pacat de start ca l-a ratat oarecum, cu toate ca atat pt el cat si pt Jenson era cam dificil din cauza ca au plecat de pe partea murdara, dar pana la urma foarte frumos, Lewis si-a recapatat pozitia in detrimentul lui Vettel. La fel si Button cu Schumi. Acesta din urma a avut avantajul plecarii de pe partea cu guma si din cauza aceasta l-a facut pe Jenson. Oricum, la fel ca si in cazul lui Lewis, s-a vazut superioritatea masinii McLaren in fata Mercedes si pana la urma Button si-a recastigat pozitia. De asemenea cata presiune a pus Lewis pe Weber, cred ca acesta din urma era "kkt" la cur, scuzati expresia, dar chiar l-a tinut in sah tot timpul pana in momentul intrarii la boxe. Imi pare rau de asemenea ca a pierdut cel putin pozitia a 2-a dupa oprirea la boxe, in detrimentul lui Vettel si asta pe barba unui mecanic McLaren, care nu s-a miscat mai cu talent. Cred ca mecanicii McLaren se misca cel mai slab dintre echipele fruntase. Tot timpul, atat la Lewis cat si la Jenson scot cei mai mari timpi la schimbarea pneurilor. Fain si duelul dintre primii doi, mai sa fac infarct, a fost cam nesimtit Jenson in a-l ataca pe Lewis cu toate ca li se comunicasera sa lase ritmul mai jos, sa salveze pneurile si benzina, asta fiind si motivul pentru care Lewis a incetinit ritmul. Oricum bine ca i-a pus la punct ulterior Martin si astfel am avut un 1 - 2. Pentru "urangutanul" rau mirositor de F1-Zone si toti fanii Ferrari va zic doar atat: piu, piu
-
bogdan_197, duminică, 30.05.2010 17:50Eminentul
""vre-unu"?Mai fecior, lasa gramatica si scriitura in pace." Uite cine se da academician pe aici :)) Fracturatorul de gramatica :)) Aia cu "puscatu`" motorului ai uitat-o deja mah dejectie??
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 17:50ascultati ce zice Lewis
referitor la duelul dintre Webber si Vettel :)))))))))))))))))))))))))))))))))) "Hamilton had a prime view as Webber and Vettel's collision unfolded just ahead of him. The Briton was unwilling to apportion blame, but joked that it had been a spectacular - and welcome - sight. "It was great to watch. Like watching an action movie in HD or 3D," said Hamilton. "It was fantastic. I got the best view of it!" declaratia anului :)))
-
Jolerto, duminică, 30.05.2010 17:55Mclaren_Mircea_1984
Nu stiu de ce o compari situatia asta cu cea din 2009 cand Brawn avea dublu deflector care valora aprox 2,5 sec pe tur , dupa ce echipele l-au implementat , s-a cam stins avantajul! Numai atat era avantajul celor de la Brawn... Dar crezi ca nici o alta echipa nu mai poate aplica o strategie de dezvoltare agresiva ? E ceva specific ala McLaren ? Din acest motiv iti iese naivitatea in evidenta , mai sunt multe curse stai linistit , we won't give up without a fight !!!! FORZA FERRARI PER SEMPRE!!! E UNA SQUADRA BELISSIMA!!!!
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 18:02rayn380
Te rog eu nu baga fanii Ferrari in aceeasi oala cu F1-zone..el n-are o echipa favorita ,un pilot favorit ..El este un renegat
-
Doctoru', duminică, 30.05.2010 18:02Neamule
Renault a reusit sa opreasa suprematia Ferrari. Punand la dispozitia unui pilot de pluton o masina foarte buna. A, si sa nu uit: a avut coechipieri slabi(de coada nu de pluton) care nu i-au luat puncte. Si hotaraste-te odata: ori masina ori pilotul e varza. Sau amandoua. Efectul -rezultat: varza- trebuie sa aiba o cauza.
-
scuderia, duminică, 30.05.2010 18:05....
@fanii mclaren. de unde mclaren este peste red bull? cand ham nu a fost in stare sa treaca nici de vettel nici de webber. sunt in imediata urmarire la lor. pana la incident cine erau primii? no atunci liniste. pacat de vettel. dar ce sa faci. omu din greseli invata.
-
Jolerto, duminică, 30.05.2010 18:06ctlnmihai
Hah el e mai degraba fan F1. :)))
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 18:09Ferrari
Un eveniment care trebuia sa reprezinte o bucurie ptr. Ferrari (aniversarea a 800 de curse in F1 ) se termina prost ptr. Ferrari..acuzatiile de tentativa de mituire a judecatorilor Fia precum si slaba evolutie a celor 2 monoposturi Ferrari in cursa de azi reprezinta un dezastru ptr. cei de la Ferrari..aceste 2 lucrusi observ ca se reflecta si in atitudinea fanilor acestei echipe..
-
Fan, duminică, 30.05.2010 18:10Cel mai tare post: DRAKo (17 : 41).
De recitit pana la vindecare tuturor fanilor Alonso cu creierele spalate.
-
baronu_albastru, duminică, 30.05.2010 18:10cursa
O cursa in sfarsit frumoasa. Tot respectul McLaren cu cei 2 piloti. Cei doi de la RBR frumoasa cursa, dar Vettel parca e copil si ia furat cineva jucaria. Foarte frumos, iarasi Mercedes GP. Ferrari nu a reusit masina deloc pentru Istanbul, desi are 2 piloti buni nu poate scoate mare lucru. Alonso foarte bine. Am vazut ca multi il critica pentru calificari. Dupa eroarea pe care am vazut-o toti ela avut timp sa scoata un tur rapid, dar atat cat ii da masina voie. Comentariile unora par a fi facute dupa vizionarea altei curse.
-
mikahakkinen, duminică, 30.05.2010 18:11Vettel
Pe Bild Sport declaratia lui Vettel este surprinzatoare. "De ce ai incercat sa-l depasesti pe Webber. Pozitiile voastre insemnau puncte pretioase pentru campionat?" "Presiunea lui Lewis era incredibila. Doar cu ce castigam in virajul 8 nu credeam ca pot rezista pana la final. Am incercat sa-l depasesc pe Mark pentru a scapa de Lewis si a avea timp sa mai respir. E incredibil sa ai un pilot la cativa metri in spatele tau intrega cursa. Imi pare rau ca i-am dezamagit pe cei de la boxe, care au facut o treaba fantastica, mai ales cu franele monopostului meu. Lupta insa pentru campionat nu este terminata" Daca asa gandeste un posibil vittor campion mondial e trist. Pai ce dorea vettel? El sa fie mereu primul si restul la 10-20 de secunde in spatele sau?
-
baronu_albastru, duminică, 30.05.2010 18:12mai sus
i-a
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 18:12@drakko
Nu am zis niciodata ca Hamilton a fost rapid pt ca a beneficiat de masina devzoltata de Alonso. Nu ma intereseaza ce spun ceilalti fani ai lui sau ai lui Ferrari, de altfel doresc binele echipei Ferarri doar cat timp Alonso va pilota acolo. Ceea ce ma deranjeaza foarte mult este ca ii negati valoarea fara sa va ganditi ca a iesit de 2 ori campion. Si de fiecare data a demonstrat ca nu e ajutat doar de masina, deoarece el castiga campionatul si coechipierul termina pe 4 respectiv 5.
-
DRAKo, duminică, 30.05.2010 18:14scuderia
Scuza-ma ca te intreb: TU LA CE CURSA TE-AI UITAT? Cum adica Hamilton nu a trecut de vettel? Tu nu ai vazut primul tur?
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 18:15scuderia
Esti mai penibil decat mine ..Ferrari n-au reusit sa depaseasca decat datorita strategiei.si datorita faptulu ca Alonso a perforat pneul lui Petrov si tu indraznesti sa critici echipa Mclaren si pe fanii ei..Eu in locul tau as pune capul in jos si as deveni mai smerit.. da ma rog suntem temperamente diferite si de aia nici nu-mi mai imi bat capul cu tine
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 18:19@All
Nu voi intelege niciodata pe cei care sustin o anume echipa datorita unui anumit pilot care alearga ptr. echipa respectivas..Ptr. mine asta e curvarasie pe fata
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 18:21@doctoru'
In legatura cu ce sa ma hotarasc? Am zis eu vreodata ca masina Ferrari merge acum? E clar ca masina nu e competitiva...deocamdata e la bataie pt locurile 3,4,5. Daca tin cu Ferrari nu inseamna ca au si cea mai buna masina...tin cu ei si sper doar ca in urmatoarele curse sa poate alinia la start o masina competitiva
-
@BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 18:23lipsa caracter
Cand Alonso are masina cea mai buna si un coechipier bun nu mai castiga campionatul. Problema cu Alonso este ca are prea multe ifose desi STIE cam pe unde este: in aceeasi oala cu Hill, Villeneuve si alti cativa care au castigat datorita concursului de imprejurari prea favorabile. Problema lui Alonso este ca trancane prea mult in afara pistei, in loc sa-si asume greselile si sa lase faptele sa vorbeasca - ma refer la fapte nu la amintiri frumoase.
-
Ghiri, duminică, 30.05.2010 18:26Vettel - copilul minune al prostiei in F1
Am vazut multe prostii in cei 13 ani de cand urmaresc F1 dar ce a facut Vettel astazi e nemaipomenit. E redus mintalul juniorul acesta. Nu ii capabil sa isi pastreze calmul, il manca rectul vazandu-l pe Webber castigator pt a 3-a oara. Penibil rau de tot. Sper ca lumea s-a convins cam care este adevarata lui valoare. Sper ca s-a terminat cu acele aberatii...Vettel viitorul Senna, Vettel va fi mai bun ca Schumacher. Va de veni si el odata campion mondial ... dupa ce va deveni si Barichello. Ms mult Vettel. Mi-ai luminat aceasta zi cu gafa ta:))
-
rayn380, duminică, 30.05.2010 18:26Vettel
@mika Tare rau declaratia lui Vettel, este ceea ce am spus mai sus. A pus Lewis o presiune pe amandoi de nu mai stiau de ei, obisnuti fiind sa fie doar ei in frunte, iar restul la 10-20 in spate. Aici se vede caracterul unui pilot si sangele rece pe care trebe sa-l aibe. Un adevarat campion se bate cu oricine, chiar daca i se "fura" pozitia, luati exemplu numai azi de la Lewis, la start cand l-a facut Vettel, iar apoi in 2 curbe s-a batut pana si-a recastigat pozitia, iar a doua faza este duelul cu Button, iar la fel nu s-a lasat pana nu si-a recastigat pozitia. Asta spirit de luptator si sa nu zic de cate ori a facut treaba asta, in scurta lui cariera. De departe cel mai agresiv si talentat, mai ales ca incepe cu timpul sa se coaca si sa devina mai calm. Vedeti momentul in care a castigat si a iesit din masina nu a topait in sus sau sa se urce pe masina si sa arate ce bun este. Chiar da dovada ca s-a maturizat. I-as sugera ca la fiecare cursa Nicole sa fie prezenta la standul McLaren, intrucat de fiecare data cand aceasta a fost prezenta la cursa, Lewis a iesit castigator. Imi aduce aminte de ultima cursa din 2008 cand a iesit campion sau anu trecut in Ungaria, plus alte dati, de fiecare data i-a purtat noroc. Oricum tare faza cu Nicole in momentul duelului dintre "Babe"(asta pt cine a urmarit pe BBC interviul cu Nicole ;) ) si Jenson. Important este ca McLaren a recuperat mult si continua ascensiunea in lupta directa cu RBR. Pana in momentul acrosajului dintre Vettel si Weber, primii patru erau grupati in maxim 2s, iar locul 5, adica Schumi era la 40s fata de lider. Mi-ar fi placut sa prinda Schumi un podium, in detrimentul lui Weber, dar se pare ca acesta din urma a avut mult noroc in urma accidentului si a putut continua, pe poz 3. Sa vina Montreal! Bafta McLaren in dezvoltarea monopostului. Astept cat de curand si un pole din partea lor.
-
Octave, duminică, 30.05.2010 18:29!!!
Cel mai bun post Doctore ! Un adevar ce nu puteam sa-l evidentiez mai bine de atat : " Renault a reusit sa opreasa suprematia Ferrari. Punand la dispozitia unui pilot de pluton o masina foarte buna. A, si sa nu uit: a avut coechipieri slabi(de coada nu de pluton) care nu i-au luat puncte. Si hotaraste-te odata: ori masina ori pilotul e varza. Sau amandoua. Efectul -rezultat: varza- trebuie sa aiba o cauza."
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 18:33@jolerto
Cred ca exista o mare diferenta intre Brawn care puteau dezvolta de-a lungul sezonului aripa spate avand incorporat dublul deflector din faza de proectie a monopostului si restul echipelor care au trebuit practic sa refaca toata partea din spate a masinii inclusiv aripa spate si podeaua din partea posterioara a masinii. nu esti de acord cu mine? Dar lasand asta la o parte, slabiciunea mp4-24 era una generala, sa lasam la o parte acea jumatate de secunda data de deflector, mclaren era mai lenta cu 1 sec fata de ferrari si 1.5 fata de red bull care nici ele nu aveau deflector, dar mclaren a reusit sa refaca decalajul si sa revina in top. Recunoaste ca in regim de cursa este la egalitate cu red bull. Asa cum a prezentat mai sus acel suporter mclaren, apare in sport.bild ca vettel spune ca doar in Turn 8 reusea sa castige sutimi fata de lewis, dar pierdea avantajul pe celelelate sectoare ale circuitului.
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 18:33@ctlnmihai
Daca tu esti fan al unei echipe si tii cu toti pilotii care alearga pt echipa respectiva nu inseamna ca toti trebuie sa fim la fel...Mie mi-a placut Alonso inca din primul an pe care l-a petrecut ca pilot la Renault si ma uitam la curse doar ca sa il vad pe Schumacher castigand(asta se intampla mai mereu) si ma bucuram cand Alonso reusea sa castige cateva puncte. Nu sunt la fotbal ca sa tin cu o anumita echipa...aici tin cu pilotul, chiar daca ii merge sau nu bine acolo unde se duce. Tu ai o echipa favorita, eu pe Alonso....
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 18:35BobbyNeamu
Ai si tu dreptate ..dar pana la urma F1 e un joc de echipa
-
Mclaren_Mircea_1984, duminică, 30.05.2010 18:44sinteza... interesant
a celor doua monoposturi: Red Bull si Mclaren pe un tur de circuit in aceasta cursa facuta de James Allen. Mai exact compara pe Webber cu Hamilton. Citez pe James Allen: "Hamilton was right with Webber from the end of the first lap, the straight line speed advantage of the McLaren very evident. Every lap Hamilton would be 3/10ths faster in sector 1, then the Red Bull would open up a gap thanks to its speed through Turn 8, then the McLaren would come back at him down the straight. The McLaren looked the faster car."
-
miorel, duminică, 30.05.2010 18:56Despre cursa
Desi dubla celor de la Mclaren este pe deplin meritata nu cred ca aceasta s-ar fi infaptuit fara marea prostie a lui Vettel [care nu este la prima de acest gen dupa ce anul trecut s-a acrosat cu Kubica in Australia].Nu cred ca pilotii de la Mclaren ar fi reusit sa-i depaseasca pe cei de la RBR daca nu s-ar fi intamplat ceva deosebit in cursa.Cat despre depasirea temporara a lui Button asupra lui Hamilton cred ca acesta a vrut sa demonstreze ca il poate depasi pe Lewis.Ce e drept si Lewis a fost surprins de gestul lui Button,ptr ca nu se astepta ca acesta sa il depaseasca.De aici incolo duelul ptr titlurile mondiale va fi intre cele 2 echipe[RBRsi Mclaren] si cei 4 piloti [Webber,Vettel,Button si Hamilton].
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 19:01@ctlnmihai
Cat timp Alonso a fost la Mclaren, ai fost de partea lui? Sau si atunci spuneai ca nu are valoare si ii doreai un loc cat mai slab? Nu te intreb ca sa te critic pt ca tii cu echipa si nu cu pilotul....sunt doar curios
-
FERRARI, duminică, 30.05.2010 19:01ALONSO
Desi sunt fan Ferrari sunt profund dezamagit de ce se petrece.Nu inteleg ce face Domenicali de nici Massa nici ALonso nu reusesc sa fie mai rapizi. P.S. Cine zice de ALonso e slab e u mare bou deoarece cu Renault a orprit apogeul celor de la Ferrari lucru care nu l-a reusit nimeni.Ce pune pariu cu mine ca Alonso ia titlul? Massa slab iar Ferrari e pe 3 respectiv 5 datorita lui ALonso. SI DA MCLAREN JOS PALARIA
-
Coman Norbert, duminică, 30.05.2010 19:03Joc de echipă
Este joc de echipă... au demonstrat cei de la RedBull
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 19:16BobbyNeamu
Am tinut cu echipa ..m-am bucurat ca Alonso a semnat cu Mclaren , si sincer am fost putin dezamagit de alegerea lui hamilton ca al doilea pilot asta se intampla pe la inceputul sezonului dar ulterior s-a dovedit ca Hamy nu m-a dezamagit..L-am criticat pe alonso dupa perioada Mclaren datorita declaratiilor facute la adresa echipei.n-am contestat niciodata valoarea lui..e un pilot bun dar cand are un coechipier mai bun greseste des..nu face fata presiunii
-
wrc007, duminică, 30.05.2010 19:24vinovat > >> webber
uitati -va pe reluarea cu accidentul de pe camera montata pe masina lui vettel>>> cand intra in depasire avea jumatate de metru pana la linia alba de pe margine>>>> webber aproape l-a scos de pe pista >>dupa 200m vettel aproape atingea iarba >>> nu se vede intentia lui webber ca a luat de volan sa il scoata dar a avut o traiectorie spre ext>>> de aceea era nervos si facea semne vettel
-
rayn380, duminică, 30.05.2010 19:31Alonso
Din pacate este asa cum zice mihai, Alonso cand are un coechipier la fel de bun sau chiar mai bun decat el, da gherla. Pun pariu ca la McLaren a venit in 2007 stiind ca al doilea pilot va fi unul incepator, pe care il va juca pe degete asa cum facea cu Fisi la renault. Din pacate s-a inselat si a avut parte de un debutant la fel de bun ca si el dupa nus cati ani de exp in F1, iar acest debutant a fost Lewis. Recunosc ca atunci, desi sunt in mare fan McLaren, l-am preferat pe Alonso, la fel cum si acum sunt inca fan McLaren dar il simpatizez mai mult pe Hamilton, dpdv al stilului sau de pilotaj, agresiv, asta in detrimentul lui Button care este total opus.....
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 19:33@ctlnmihai
Era normal sa fie ales al doilea pilot...era debutant, iar Alonso campion. Nu se astepta nimeni sa se adapteze asa repede cerintelor formulei 1 si sa aiba rezultatele pe care le-a avut. Intr-adevar Alonso a gresit destul de mult cand nu a avut sprijinul total al echipei, dar sper sa se poate concentra mai bine pe viitor si sa se implice in lupta pt titlu
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 19:49BobbyNeamu
sincer ,nu-mi doresc lucrul acesta pe langa faptul ca nu-l mai suport pe alonso din cauza declaratiilor ulterioare perioadei petrecute la Mclaren , mai alearga si ptr. Ferrari ..ar fi prea mult ptr. mine chestia asta :) si chestia cu debutantul si pilotul nu prea mai e la moda..Si bineinteles ca unii vor spune ca Hamy a fost baiatu de suflet a lui Ron Dennis dar la fel se poate spune ca si Alonso a fost protejatul lui Briatore..Oricum ptr. mine a contat declaratiile facute de Alonso la adresa echipei Mclaren in anii 2008-2009>putea sa-si vada de echipa lui nu sa atace Mclaren cu fiecare prilej..Asta ca sa nu-mi aduc amine ca Alonso nici macar nu s-a prezentat cand Mclaren a fost audiata la Paris cu prilejul afacerii de spionaj,scandal in care a jucat si el un rol f important
-
Of, of, duminică, 30.05.2010 19:54vai de noi cu ele moi
Gafele lui Alonso pe pista nu au legatura cu sprijinul echipei sau lipsa acestuia. Echipa greseste doar cand e cazul unei probleme tehnice. Chiar si cand primeste sfaturi, ba nu, sugestii de la boxe nu e obligat sa le respecte. Face cum crede ca e mai bine (daca crede) si bineinteles isi asuma decizia sa asculte de cei de la boxe sau nu. Ca nu e buna masina anu' asta e alta treaba. Sa astepte poate la anu' o sa fie o masina competitiva. Dar terminati cu tampeniile: nu e ajutat, nu e giugiulit, etc.
-
dmd, duminică, 30.05.2010 19:59@Mclaren_Mircea_1984
Stiti cumva Mclaren a ajuns la Barcelona? Va rog daca stiti ceva spuneti-mi si mie..
-
mad79, duminică, 30.05.2010 20:00salutare
ce am vazut azi:o cursa ce NU,trebuie trecuta in pagina de istorie Ferrari! O ECHIPA:MCLAREN si cand spun echipa ma reffer la toti de acolo,piloti,tehnicieni,ingineri si EL COMANDANTE:MARTIN WHITMARSH! 2 echipe care incep sa urce constant si bine,ma refer la Mercedes gp si Renault precum si o echipa care merge cu spatele,sa speram doar temporar,pentru fanii ei,FERRARI!!! CE PILOT CEREBRAL ESTE BUTTON SI CAT DE NECOPT ESTE VETTEL!!! inca din startul cursei,am avut presimtirea ca ne asteapta o cursa plina de evenimente,mai ales dupa ce Hamilton a trecut de Vettel si Button de Schumacher!!
-
suburbian, duminică, 30.05.2010 20:03Indy 500
Pentru cei ce vor sa vada Indy 500. http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=76864&part=sports
-
@ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 20:04bine punctat
Cearta lui Alonso cu McLaren a fost un pretext ca sa poata pleca de la McLaren unde un debutant in F1 l-a dominat categoric in atatea curse. Pacat ca lumea nu vede. De aici caracterul de las al lui Alonso. Fuge in locul unei lupte drepte cu recunoasterea ulterioara a celui mai bun. Ca sa nu mai vorbesc de caragata de dupa fuga ... @all Pai sa va explic ce stie Alonso si voi nu: - orice debutant intr-o formula noua - primul an este de acomodare. Urmatorul, dupa ce a invatat noul tip de masina (sunt necesare multe ore pentru a invata masina - cine stie-cunoaste) automat va fi si mai bun. Deci ...
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 20:23@ctlnmihai
Imi dau seama ca nu ii doresti binele in formula 1, nici eu nu doresc ca Hamilton sa castige prea mult, cu toate ca azi am vrut o victorie a lui, dar asta doar pt a nu le permite celor de la Red Bull sa se distanteze in clasament. Cat despre perioada petrecuta de amandoi acolo, sunt sigur ca Ron Dennis l-a preferat pe Alonso ca prim pilot doar pana a vazut ca Hamilton e mai bun decat credeau ei...apoi i-a suras ideea de a avea cel mai tanar campion in formula 1. E meritul lui Hamilton ca dupa cateva curse a fost preferat in detrimentul lui Alonso...a aratat ca poate fi la fel de bun ca un campion...
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 20:29@bine punctat
:)) La asta te-ai gandit singur? Sunt sigur ca toti care au trimis comentarii aici stiu ca, de obicei, primul an e de acomodare si treptat devii mai bun. Multumim ca ne-ai luminat si pe noi....
-
scuderia, duminică, 30.05.2010 20:31..
@darko. m-am referit dupa acele opriri la boxe
-
ctlnmihai, duminică, 30.05.2010 20:31BobbyNeamu
ai stima mea deoarece recunosti spre deosebire de altii ca Hamy e la fel de bun ca Alonso
-
postac 20 : 04, duminică, 30.05.2010 20:34intrucatva de acord
@BobbyNeamu dar nu-i vorba ca doresc sau nu doresc binele etc. Eu doar constat. Si Ron a observat ca Hamilton e chiar mai bun. Ham s-a batut singur. Nr de puncte din final poate fi inselator. Ham l-a dominat prin timpii din cursa. Cu doar cateva mici exceptii, cand au terminat ambii cursa Ham era mult in fata. Daca nu abandona de atatea ori era campion. Stiu, am zis daca. Totusi timpii recomanda un pilot. ps: ce stia Alonso stia si Ron - treaba cu debutantul, primul an al doilea an (vezi mai sus).
-
@BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 20:38.
Inteleg ca te-am luminat fara sa fie nevoie. Hai sa te mai luminez o data, poate tot asa. Daca tu spui ca Ham era egalul lui Alonso in 2007 plus partea cu luminatu' inseamna ca din 2008 Ham e mai bun nu egal...
-
coanda, duminică, 30.05.2010 20:40
Shumacher depesit cu un tur de Alonso in Ungaria. In 2005 daca nu ma insel
-
coanda, duminică, 30.05.2010 20:44
Felicitari Lewis
-
Henry, duminică, 30.05.2010 20:48@coanda
Nu te inseli, doar ca nu-ti aduci aminte toate detaliile importante dealtfel. In 2005 Ferrari era pe Bridgestone, iar Renault Mclaren pe Michelin. In acel an masinile echipate cu Bridgestone nu au contat. Verifica toate cursele de atunci. Exceptie Indianapolis 2005. Poate stii de ce.
-
BobbyNeamu, duminică, 30.05.2010 21:03mai usor
Deja in 2008 si 2009 nu se mai putea face o comparatie.... Alonso era pe o masina net inferioara... Nici anul acesta Ferrari nu merge prea bine, dar nu mai e o asa mare diferenta, asa ca la sfarsitul campionatului vom putea sa vorbim.
-
Dpp, duminică, 30.05.2010 21:52Here we go again
Mda....remake Australia 2009 pentru Vettel. Doar ca atunci a asteptat pana aproape de final inainte sa arunce cu m**i in fasole. Same thing today. Chiar cand ma gadeam ca s-a mai "copt"/ maturizat , face o faza de genul asta. Barem s-a mai putut salva ceva(Webber a terminat pe 3) . Cat despre "We pushed them and they craked!" , cel putin penibil , aproape la fel de penibil ca "keep the pressure on him, you're doing fine, he can't take it much longer" . Vettel a fost cel mai bun pilot de la McLaren . Cine stie , poate dupa incidentul asta poate se mai calmeaza. Ca si paranteza , McLaren au castigat (sau au primit in dar o dubla) pe un circuit de viteaza in care F-Duct-ul si-a spus cuvantul (more or less, recunosc , au recuperat ceva). Sunt curios cum s-ar descurca RBR cu un F-Duct implementat "ca la carte" , si nu unul de test ca cel din antrenamente. @all:va certati ca prostii. Fanii McLaren ar putea sa invete de la Ham cate una doua. A castigat cursa si nu s-a urcat pe masina sa tipe ca o gorila in calduri. Nu stiti nici sa castigati (despre fani e vorba) , si nu stiti nici sa pierdeti . E valabil si pentru Ferraristi. Cand naiba s-a tranformat sportul asta in "miuta de mahala"??
-
chupacabra, duminică, 30.05.2010 22:33mai gajaiti mult ma?
mama, mama, ce-au mai macanit fanii meclarenului pe-aicilea... exact ca gaina cand se oua :) explicatia logica a faptului ca meclaren au stat toata cursa lipiti de rbr este faptul ca acestia au concurat cu motoarele sparte, din care curgea red bull, de le-a dat ariiiiiiiipppppi la fraierosanii de meclarenezi... pe de-o parte le si inteleg bucuria la sconcsii astia de fani meclaren, simt pericolul rosu din spate si se bucura si ei cat mai pot!
-
marius_kji, duminică, 30.05.2010 22:39vettel
(Webber: and I thought that at that stage I was pretty much not giving the lead up but it was pretty much his corner, well, not his corner but his situation because he was on the inside, but I just stayed on the inside, tight, to make sure that he was still staying on the dirty stuff) . Daca Webber era fair-play ii facea loc lui Vettel care era cu rotile din fata inaintea lui webber,insa nu a suportat infrangerea si a iesit un f...ing disaster mate(vorbele lui webber).Vettel nu este vinovat.Todeauna a recunoscut cand a fost mai lent decat Webber ceea ce nu a fost cazul acum cand a fost mai rapid deci vina e a lui "Webba".ciao
-
coanda, duminică, 30.05.2010 22:41
Bravooooo Dpp. Fara jigniri frate si fiti fair play
-
marius_kji, duminică, 30.05.2010 22:44concluzia
Christian Horner:We saw the McLarens racing each other and giving themselves a bit more room
-
hasu, duminică, 30.05.2010 22:45Vetel si Webber
Intradevar daca va uitati atent ,nenorocitu de Webber a intrat peste vitelul de Vetel.Tot asa anul trecut a intrat peste Kimi si i-a rupt aripa din fata.Vetel mai trebuie sa creasca inca e crud.....Iar de Ferrari,ce sa mai zic....ZERO.Regreseaza....Mai bine ii cumpara pe ei Mercedes si il punea pe Brawn in locul amaritului de Domenicali.
-
Jolerto, duminică, 30.05.2010 23:03hasu
Wow esti varza , Vettel a pierdut controlul monopostului , pur si simplu a fost un incident de cursa... Get over it!
-
marianescu, duminică, 30.05.2010 23:05BINEEEE
...si data viitoare la fel! Forza McLaren!!! FELICITARI !!!
-
Jolerto, duminică, 30.05.2010 23:07Dpp
Deci un pilot/fan nu are voie sa se bucure cum vrea el/ea? Aham.... ciao...
-
eu, luni, 31.05.2010 00:52asta
Cred ca e ultima oara cand mai citesc ceva pe acest site.. E cu mult mai prost decat comentariile celor 2 incompetenti de la TVR. In afara faptului ca stirile sunt luate dupa site-uri din afara nici macar nu sunt traduse bine si nici macar verificate. Chiar si cand nu sunt luate dupa alte site-uri si se vrea a se face o compunere ca la clasa a II-a, nici aia n-are nici-o legatura cu realitatea. Detinatorul acestui blog zice cam asa in inceputul acestei polemici marcate numai cu comentarii pe langa: "Germanul a rulat roată la roată cu Webber înainte de virajul 12, însă germanul a virat uşor spre dreapta, iar pneul dreapta-faţă al său a lovit pneul stanga-spate al coechipierului său." Recomand vizionarea in reluare a fazei respective de cate ori este nevoie pt. a vedea cum au stat lucrurile. Imi pare rau dar cred ca rostul blogului asta e doar pt. can-can pt. ca altfel e total inutil d.p.d.v al informatiei, ca sa nu mai zic informatie corecta. Pacat.
-
Jolerto, luni, 31.05.2010 02:01eu vs asta
La revedere! Inapoi la sport.ro , eh? Can-can ... lol
-
shumy-mania, luni, 31.05.2010 08:49ar trebui sa fie despre cursa
As fi vrut si eu sa spun vreo doua vorbe despre o cursa care a fost cu adevarat frumoasa. Ma incearca o senzatie de lehamite si greata cand vad ce se scrie aici asa ca renunt la detalii. Oamenii de bun simt nu se pot amesteca in mocirla provocata de "fanii" unei echipe chiar daca ea este una meritorie. Astept sa castige Mercedes si atunci, sunt convins ca in acest spatiu va fi mai multa curatenie. Cand castiga un anumit pilot se activeaza niste useri care nu fac altceva decat sa improaste cu mizerie. Userilor care au asemenea indeletniciri, le spun doar atat. Ati gresit site-ul!Pana una alta ma bucur pt Shumy.Salutari celor care posteaza onest, decent poate facem o liga.
-
Dpp, luni, 31.05.2010 10:34@Jolerto
Sa te bucuri e una , sa incepi sa tipi ca "mooama , ce prosti sunt McLaren" e alta. In stilul asta , cand o sa castige Ferrari(am vazut ca asta ai la avatar , deci mergem in directia asta) o sa iti omori vecinii...ca asa te bucuri tu. Defapt...cred ca ma duc sa imi bat vecinul , ca am vazut ca are tricou cu Ferrari....Lasati comportamentul de "Divizia A" acolo unde ii este locul. Scoate-ti capul din fund si invata sa te bucuri , nu sa jignesti.
-
fan rosu, luni, 31.05.2010 12:00hai lasa ca nu ti-ai gasit exemplul
@dpp-ia uita-te tu in ograda ta, sa vezi ce oratanii ai!Esti mandru, nu?
-
Jolerto, luni, 31.05.2010 12:21Dpp
Recunoaste sa fii fan Ferrari inseamna ceva magic , pe care nu o sa simti tu niciodata cu darkside-ul tau de Mclaren! Din afirmatia ta reiese ca tu chiar esti cu fanii de la Divizia D , asa ca Zipp it!
-
Dpp, luni, 31.05.2010 12:44Aloo.....
Jolerto....se pare ca nu mi-ai urmat sfatul.Pacat...ti-ar fi prins bine. Deja orice as incerca sa iti explic paleste in comparatie cu ignoranta ta. Citeste mai atent ce am scris mai sus...daca si intelegi , bine , daca cu....pune mana pe o carte , si sa nu fie asul de trefla. NU sunt fan Ferrari si NU sunt fan McLaren.Sa zicem ca imi place mult mai mult F1 decat orice alta echipa.Asta daca poti sa intelegi conceptul. Si pentru propria ta informatie , fanii diviziei D sunt muuult mai civilitati decat cei din Divizia A . Cand ai auzit tu ultima oara de sticle sparte , fumigene si stadioane distruse la un meci din divizia D?
-
fan rosu, luni, 31.05.2010 13:02@dpp
Nu esti fan mclaren si totusi l-ai gasit pe jolerto ca tinta! Mda, convenabil. Pentru acesta trambitata echidistanta, era corect sa fi avut o replica si pt unul din cealalta tabara. Dar am inteles, esti mult prea..echidistant.
-
Jolerto, luni, 31.05.2010 13:03Dpp
"fanii diviziei D sunt muuult mai civilitati decat cei din Divizia A " =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Nu prea stii ce se intampla in tara asta , si nici in lumea asta... Dar stai sa inteleg tu faci o comparatie intre fanii Ferrari si fanii din Liga 1 ?!??! Tu chiar esti tampit sau numai glumesti?! Nu prea ai citit comentariile de pe site-ul asta , mai precis comentariile de catre fanii McLaren. Hai ca te las.... wow cat am ras la faza precedenta , tu chiar habar n-ai ce se petrece la meciurile de la divizia D?! :))))))))))))00
-
Jolerto, luni, 31.05.2010 13:06Dpp
Eu cred ca problema ta este ca tu nu esti fan , nici nu stii ce inseamna sa fii constant un fan al unei echipe. Tu esti ca oamenii care tin cu Manchester cand castiga UCL , dupa aia tii cu Barca si acum cu Inter.....
-
Cyrus, luni, 31.05.2010 13:15Ferrari
Am impresia ca perioada de glorie a echipei Ferrari s-a terminat cu ultimul podium din 2007, cu Jean Todt in mijlocul celor doi piloti ai echipei. Si iarasi intra intr-o perioada de umbra...
-
fan rosu, luni, 31.05.2010 13:18@Cyrus
Halooo, suntem in prima treime a campionatului! Nu bate mataniile ca n-a murit nimeni!
-
diesel08, luni, 31.05.2010 13:35@Cyrus
Hai sa fim optimisti:)
-
Frumos,, luni, 31.05.2010 21:38n-am ce spune..
au aparut si fanii Ferrari a doua zi .... cand partida s-a terminat de mult. Ce viteji sunt ei cand sunt singurei pe "campul de lupta"
-
Adi, marţi, 01.06.2010 13:43Alegere gresita
Mare prostie a facut Alonso ca a mers la Ferrari. Acum ca Eclestone nu mai tine neaparat ca sa faca din echipa Ferrari o emblema a Formulei 1, Ferrari va ajunge unde a fost. Adica locul 5 ... 6. Nu inteleg de ce visul lui Alonso era sa concureze la Ferrari. Numai numele este de echipa asta. Dar ma bucur ca s-a si convins acum. Ce bine s-ar fi descurcat acum la Renault.
-
Andrei, miercuri, 02.06.2010 12:39FERRARI
Onule Ferrari e o emblema o sigla pusa pe o masina.Iti dai seama ca daca Enzo Ferrari ar mai trai ar domina f1 inca 100 de ani.Problema e cine se ocupa de masina si din pacate Domenicali e slab.cE paote face ALonso cu o masina proasta sau Massa.Si Mercdes,Red Bull sau McLaren ar fi in aceas postura ca Ferari daca nu ar avea oameni capabili sa dezvolte o masina.Ce e asa de greu de inteles??ferrari a dominat datorita lui Jean To,Ros Brown si Schumi atat.Daca aceasta formula ar fi fost la Mclaren situati ar fi fost invers
-
cristian, joi, 03.06.2010 22:23f1/turkey
in atentia CTINMIHAI : sediul celor de la Mc Laren este la WOKING, MARE FAN DE F1 CE ESTI !!!!!
Citeste si
-
F1 TOP | duminică, 24 iunieAlonso a câştigat la Valencia! Schumacher, primul podium de la revenirea în F1!Fernando Alonso a câştigat la Valencia, iar Michael Schumacher a terminat pe locul 3 şi a obţinut astfel primul podium de la revenirea în Formula 1 la capătul unei curse pline de spectacol şi răsturnări de situaţie. Citeste tot
-
F1 TOP | sâmbătă, 23 iunieVettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Europei!Sebastian Vettel a obţinut pole position-ul la Valencia într-o sesiune de calificări plină de surprize, în care Fernando Alonso, Michael Schumacher şi Mark Webber au ratat prezenţa în ultima parte. Citeste tot
-
F1 TOP | sâmbătă, 23 iunieFormula 2: Marinescu, locul patru în prima cursă de la Spa-FrancorchampsMihai Marinescu a terminat pe locul patru cursa de sâmbătă de Formula 2 de la Spa-Francorchamps, însă riscă să piardă poziţia la masă verde. Citeste tot
-
F1 TOP | sâmbătă, 9 iunieVettel va pleca din pole position în Marele Premiu al CanadeiSebastian Vettel a obţinut la Montreal al doilea pole position din acest sezon şi va pleca din prima linie a grilei de start alături de Lewis Hamilton. Citeste tot
-
F1 TOP | duminică, 27 maiWebber a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!Mark Webber a profitat la maxim de penalizarea lui Michael Schumacher şi a câştigat cursa de la Monaco după ce a plecat din pole position. Nico Rosberg şi Fernando Alonso au completat podiumul. Citeste tot
butoannnnneeeeeeee, alooooo, bai buttooooooane, salveaza fuelul bai si mai ales cauciucurile bai, ca stim cu totii ca acestea se uzeaza cel mai tare cand picura... penibili astia de la mclaren cu instructiunile lor, fac orice ca sa-si protejeze cotarla aia obosita care-si zice pilot! button for president!