Hamilton vede în Verstappen un rival la titlu pentru 2018: "Max așteaptă să-mi ia locul"
Lewis Hamilton se gândește deja la sezonul 2018 și consideră că Max Verstappen va fi unul dintre principalii săi rivali în lupta pentru titlul mondial.
Lewis Hamilton a obținut duminică al patrulea tiltu mondial din carieră cu două curse înainte de finalul sezonului. Pilotul echipei Mercedes se gândește însă deja la sezonul următor și anticipează că, pe lângă Sebastian Vettel, un alt rival la trofeu va fi Max Verstappen, cel care a și câștigat cursa din Mexic.
"Anul viitor vreau să fiu mai bun, pentru că provocarea din partea Red Bull și Ferrari este și mai mare. Formula 1 nu doarme, nu stă pe loc. Și întotdeauna există cineva care așteaptă să-mi ia locul. Max Verstappen așteaptă să-mi ia locul. Așa că trebuie să cresc jocul la un nou nivel pentru a rămâne în fața lui, iar asta mă motivează. Deja sunt motivat pentru anul viitor", a declarat el.
Între timp, Vettel și-a recunoscut înfrângerea în acest sezon și a concluzionat că Hamilton a fost pilotul mai bun în acest sezon.
"Sunt la pământ, evident. Este dificil să treci linia de sosire și să realizezi că nu mai ești în luptă. Indiferent ce s-a întâmplat azi, restul nu este la fel de important. Cel mai important este că aceasta este ziua lui Hamilton. A devenit campion și merită asta. În ansamblu a fost omul mai bun și a făcut o treabă mai bună, pur și simplu", a explicat pilotul Scuderiei Ferrari.
Via Reuters, Motorsport
-
dubfire, luni, 30.10.2017 20:09
Mda...am inteles ca acum se vrea o femeie in F1 care sa fie lesbiana, iar din 2019 va fi obligatoriu un transexual si toti vor fi sponsorizati de Soros. De fapt, AyrtonSenna1991, cand "s-a dorit" aducerea unui pilot de culoare, au cautat unul cu un soft de "noroc chior".
-
Newey, luni, 30.10.2017 20:20
Omul stie bine ce spune. Nu Ferrari ci Red Bull vor fi inamicul nr.1 in 2018. Finger boy de cate ori a plecat de langa Max a sfeclit-o.
-
AyrtonSenna1991, luni, 30.10.2017 20:36
Dubfire dacă vrei să faci ironii străduiește-te mai mult. Nu toate îți ies din prima. Ce treaba are Soros cu F1 ? Sa ma bata Dumnezeu dacă înțeleg ce vrei să spui. Cel puțin la profilul tau scris că trăiești în SUA. Realitatea în România e cruda. Pe toate planurile cu sau fara treaba lui Soros. Revenind la F1. L-a bătut Rosberg fair / square pe băiat. Ca i-a crăpat un motor in Malaezia... se mai întâmplă , nu toate îți merg perfect. L-a bătut Button , nu a ieșit campion mondial în 2007 cu toată susținerea echipei. Sunt prea multe de spus. Dacă tu vrei sa iei pe alții la mișto nu ai decât. Dar dacă crezi ca ai dreptate , demonstrează cu probe ca sunt un paranoic si nu am dreptate. Eu îți urez succes.
-
tts, luni, 30.10.2017 20:38
senna91 e, cum altfel, ofticat maxim... e ceea ce se intampla cand castiga hamilton, sau vettel, sau max sau oricare altul in afara de alonso ca sa-i denigreze mai bine ii compara cu piloti din alte ere ... asa pot sa spun si eu ca senna e mai slab decat fangio
-
AyrtonSenna1991, luni, 30.10.2017 20:47
@tts N-am nimic cu Verstappen . După ce se va retrage Alonso cu el voi tine. Cat despre Fangio. Pe atunci F1 era un sicriu umblător. Si chiar nu stiu ce ar fi făcut Fangio în anii 80 sau 90.
-
dubfire, luni, 30.10.2017 20:59
Conteaza prea putin unde traiesc eu si daca imi ies sau nu ironiile. Chiar nu ma straduiesc, doar incerc sa dau niste replici "asezonate" celor spuse de alti distinsi domni aici...nimic mai mult...Cand cineva vine cu idei de genul "s-a dorit aducerea unui pilot de culoare", ma gandesc ca e bine sa continui pe aceeasi linie. De aici lesbiana, Soros sau mai stiu eu cine. Pentru ca ma amuza si pentru ca sunt sigur ca argumentele mele vizavi de "doritul" asta, nu ti-ar schimba tie viziunea fata de Hamilton si de Cavalerii de la Malta sau mai stiu eu cine a dorit aducerea unui pilot de culoare. Pentru mine, si nu am nicio intentie de a jigni, e o gandire limitata sa vii cu astfel de remarci, dar poate asa sunt eu. Noroc se numeste ala la Kimi cand a castigat campionatul cand si-au pus McLaren singuri piedica, nu cand ai 4 in buzunar si cateva de vicecampion. Incearca sa citesti articolele de pe Gazzetta dello Sport sa vezi ce frumos vorbesc despre Hamilton, si sunt italieni, daca ai impresia ca Sky sunt subiectivi.
-
ZZZ, luni, 30.10.2017 21:17
@ Ayrton- Daca ai fi citit articolul lui franco Nugnes si articolul lui Giorgio Piola pe care o sa - l postez aici ai vedea ca difuser-ul monopostului pilotat de Hamilton ar fi fost afectat in incidentul respectiv https://it.motorsport.com/f1/news/hamilton-lento-ha-rotto-il-diffusore-posteriore-al-primo-giro-972759/.Mai documenteaza-te inainte sa faci niste afirmati
-
ZZZ, luni, 30.10.2017 21:27
@ Ayrton -Si inca ceva Hamilton e fan Senna dar niciodata nu s-a comparat n cu el...pe de alta parte din ce observ eu ,Hamilton e singurul care stie sa-i faca pe fani sa fie mai aproape de F1 in aceste vremuri grele pentru acest.e chiar singurul care promoveaza sportul asta chiar si atunci când nu e pe circuit..
-
ZZZ, luni, 30.10.2017 21:36
dubfire - Pe când si un pilot gay in F 1 ? :)))
-
lol, luni, 30.10.2017 21:42
@dubfire ... ai lipsit cand Senna91 al nostru sustinea ca FIA a pus la cale asasinarea lui Senna ca sa castige Schumacher campionatul... Tot in paranoia mnealui, chiar in acest moment FIA comploteaza sa distruga F1
-
lol, luni, 30.10.2017 21:45
... eu i-am spus sa inceteze ca se face de ras si fata de altii ei poftim ...
-
AyrtonSenna1991, luni, 30.10.2017 22:12
ZZZ Mersi mult pentru linkuri. Ești amabil ca întotdeauna si știi să îți spui punctul de vedere civilizat. Ai tot respectul meu.
-
ZZZ, luni, 30.10.2017 22:17
@ Ayrton..Eh.uneori mai sar si eu pârleazul :))) da am eu clienții mei :)))))
-
Chul, luni, 30.10.2017 22:18
@AyrtonSenna1991.S-a vrut un campion de culoare in F1?Serios?Si ma rog cine a vrut asta?A fost luat in brate de mai marii F1 si a fost facut campion?Lewis a ajuns unde este muncind pentru asta si avand sustinerea tatalui sau care si-a dat toate economiile + 3-4 locuri de munca pentru a face bani pentru Lewis.Pentru a-i deschide calea spre sporturile cu motor.Se descurca de minune in karting concurând si învingând concurenti cu bugete mult mai mari.(ex;Nico Rosberg).Pana si Marea Legenda Michael Schumacher a vazut un pilot mare in el când a fost invitat la o cursa de karting prin 2001 daca nu ma insel când a prezis ca pustiul va ajunge in F1.Si cum Dumnezeu i l-a scos in cale pe Ron Dennis l-a facut sa ajumga unde este.Ia spune tu când l-a batut Rosberg clean pe Hamilton cat timp acestia au fost colegi.Ca inca din 2013 s-a vazut cine e mai bun.De cate ori l-a batut Nico pe Lewis in calificari?Repet clean.Cand nici unul dintre ei nu a avut probleme tehnice sau nu au facut erori de pilotaj.Sa nu mai zic in cursa.De exemplu cursa din Japonia din 2014 cine a trecut de cine?.Dau acest exemplu deoarece nici un fan adevarat al F1 nu va uita acea cursa.Cand a trecut Nico de colegul sau in lupta directa?Lewis este steaua F1 si nu numai.Asta datorita omului care este,cat de bine se descurca in cea ce face si pentru atentia sincera acordata fanilor lui cea ce spune multe.Nustiu cat de absurd pare dar il consider cel mai bun pilot de F1 din lume la ora actuala.Nu neg faptul ca Regele blestemat cum i se mai spune Ayrton Senna este cel mai bun pilot din istorie.Dar mai usor cu comparatul pilotilor din ere diferite.E cea mai mare prostie.
-
AyrtonSenna1991, luni, 30.10.2017 22:18
@lol Îmi susțin în continuare parerea . Știi măcar ce i-a spus Senna lui Watkins după moartea lui Ratzenberger ? " NIMENI si nimic nu mă va opri să concurez mâine !" Si mai știi ce a spus Prost referitor la " accidentul" fatal suferit de brazilian ? " Nu pot să spun tot ceea ce stiu si am grijă să spun doar ce trebuie. Ayrton știa că Schumacher trișează si mi-a spus asta în dimineața cursei. Era foarte sigur de acest lucru " . Dar tu cu creierul tau limitat nu ești atent la detalii. Prea te bagi in seama și crezi ca le știi pe toate. Nu e chiar așa cum crezi tu.
-
AyrtonSenna1991, luni, 30.10.2017 22:22
@ ZZZ Si eu am clienții mei . Mai ales unul lol care se crede buricul pământului și îi tratează pe toți de sus.
-
AyrtonSenna1991, luni, 30.10.2017 22:27
@Chul Tatăl lui Hamilton are destui bani. Adică sincer nu mi se pare ok , ca tu un pilot debutant să conduci pentru McLaren. . Unde ai mai vazut tu ca o echipă să facă contestație împotriva propriului ei pilot ( Alonso ). E un caz unic in istoria F1. Îți respect părerea , ai dreptate în unele expuneri , dar rămân la părerea că Hamilton a fost un răsfățat , căruia i s-a netezit calea spre F1 si spre titlurile mondiale.
-
@AyrtonSenna1991, luni, 30.10.2017 22:44
Ca un mare fan al lui Senna, iti spun doar atat: nu esti demn de un asemenea nickname, aberezi, ti-ai pierdut complet luciditatea pe acest site, nu mai poti fi luat in seama.
-
lol, luni, 30.10.2017 23:40
haleluia
-
shark, marţi, 31.10.2017 02:33
@AyrtonSenna....esti de compatimit esti orbit de ura si nici macar infantil nu pot sa te numesc !!...Esti si tu vreun troll a lui Dragnea ...:))) esti un impotent intelectual ....nu ai puterea de a fi echidistant din cauza ca esti orbit de ura !!Hamilton este cunoscut pe toata planeta ..pe tine nu te stie nimeni... Apropo citeste despre cariera lui Hamilton si poate iti schimbi parerea ....ceea ce nu cred ca esti un rasist....un ignorant !!!
-
lagardere_72, marţi, 31.10.2017 08:07
@Ayrton Se vede cine cunoaste . Ai dreptate in ce spui. In 2007 Mc Laren a preferat sa il incurce pe Alonso sa nu obtina titlul la piloti din 2 motive: 1. Hamilton era britanic (ca si echipa) 2. Hamilton era combinat cu fiica unui sef de la Mc Laren De fapt in formula 1 nu a fost pprima data cand propriile echipe au pus piedina la unii piloti (din raiuni de marketing, campioni la acest lucru fiind Ferrari (piloti incurcati: Irvine si Barichelo - pt ca trtebuia sa castige doar Schumacher)
-
ovidiu15081982, marţi, 31.10.2017 09:26
Hamilton cu siguranta este unul dintre cei mai buni din istoria formulei 1, nu poate fi comparat cu Fangio, Senna si Prost pentru ca au pilotat in ere diferite in care competitia era acerba, nu ca acum cand ai cea mai buna masina la dispozitie si rupi tot. Mi-ar placea ca la anul Verstappen sa fie rivalul la titlu al lui Hamilton, are talent cu carul si cu o masina pe masura Hamilton va avea batai de cap. Sa vedem cat va mai tine dominatia Mercedes...
-
AyrtonSenna1991, marţi, 31.10.2017 10:08
@lagardere_72 Mi sa părut monstruos ce i s-a făcut lui Irvine în '99. În afară de faptul că totuși a făcut o cursă slabă , dacă nu era încurcat la boxe , ieșea campion mondial. Cat despre ăștia care mă acuză de niste lucruri care nu sunt adevărate , atât le spun : informati-va si daca nu știți exact cum sta situația nu mai faceți comentarii inutile. E un lucru penibil să judeci lucrurile doar din punctul tău de vedere.
-
ZZZ, marţi, 31.10.2017 10:40
Alonso s-a batut singur in 2007.Nu se face sa-ti santajezi seful de echipa amenintandu-l ca vei dezvalui totul despre afacerea Spygate..asta dupa ce el a avut un rol important in aceasta afacere deoarece circulatia informatiilor a fost intre Stepmey- De la Rosa - Alonso
-
ZZZ, marţi, 31.10.2017 10:55
http://www.skysports.com/f1/news/12433/10959867/fernando-alonso-lewis-hamilton-and-the-hungarian-gp-pit-stop-that-ended-a-mclaren-relationship.din putinele mele cunostiinte de limba engleza am inteles din acest articol ca atunci comisarii de cursa s-au autosesizat dupa declaratia lui Hamilton de la conferinta de presa.Si nu datorita faptului ca Dennis ar fi facut plangere impotriva lui Alonso..
-
dubfire, marţi, 31.10.2017 14:47
L-au tratat pe Alonso asa rau la McLaren de s-a reintors la ei. Deci nu era de ajuns ca era negru si asta s-a vrut, de fapt era si britanic si McLaren l-a luat pe Alonso si i-a dat un salariu gras si pe urma si-au dat seama ca Hamilton e britanic si au zis "hai sa-l ajutam pe asta ca e de-al nostru si mai e si negru si o freaca si pe fata lu' sefu".....Stan si Bran. Mai mult decat atat au si preferat sa piarda campionatul mondial la piloti, ca nu puteau sa-i puna doar 3 roti lui Alonso si-l linisteau. Incredibil cat puteti sa fabulati.
-
rafael, marţi, 31.10.2017 15:18
Alonso sustinea ca daca ar fi avut el statut de pilot nr 1 ar fi castigat McLaren titlul la piloti. Si s-ar putea sa aibe dreptate dar e la fel de adevarat ca si daca ar fi avut Hamilton statut de pilot nr 1 (pe bune, cu Alonso sacrificandu-se pentru el) ar fi castigat McLaren titlul la piloti. Asta uita Alonso sa mai mentioneze.
-
dubfire, marţi, 31.10.2017 16:00
Marchionne despre labilitatea psihica a lui Vettel: "daca nu as fi stiut ca e german, as fi crezut ca e sud american" :) http://www.gazzetta.it/Formula-1/31-10-2017/f1-duelli-coi-big-ferrari-fragile-vettel-230282027246.shtml
-
AyrtonSenna1991, marţi, 31.10.2017 16:57
Tu te auzi vorbind ? Cum naiba sa puna un debutant pilot nr. 1 în fața campionului mondial din sezoanele precedente ? Toți cei care îl blamați pe Alonso , uitați de Hamilton care face la fel cu Bottas , Vettel care îl are " sclav " pe Raikkonen . Dacă erați în locul lui și aveați atitudine de campion si orgoliu ați fi suportat să pună un debutant pe picior de egalitate sau chiar mai rău ? Nu cred orice ați spune voi. Ipocrizia si atacul la persoană sunt calitățile voastre.
-
ZZZ, marţi, 31.10.2017 17:23
FIA a dat publicitatii regulamentul privind noile motoarecare o sa intre in vigoare in 2021
-
ZZZ, marţi, 31.10.2017 17:48
@ Ayrton - Daca imi aduc bine in Ungaria ,Hamilton i-a cedat pozitia lui Bottas.Si hai sa fim corecti si sa vedem ca valoric, Bottas este sub Hamilton.In multe curse nefiind in stare sa-i tina spatele si fiind depasit foarte usor si de Kimi si de Vettel...In 2007 cred ca nimeni nu s-a asteptat ca Hamilton sa fie la fel de bun ca Alonso si daca ai citit articolul de pe skysport pus de mine ai fi aflat ca la Monaco , Hamilton i-a cedat victoria lui Alonso la cererea echipei...Eu ti-as sugera prieteneste sa închizi subiectul asta ca te faci de ras....Daca ma intorc la perioada Renault care era condusa in momentul ala de Briatore , mentorul lui Alonso as putea sa insinuez si eu ca Alonso a fost favorizat in dauna lui Trulli care totusi nu se putea compara cu Alonso . asta ca sa fiu sincer.
-
ZZZ, marţi, 31.10.2017 17:59
The proposal for the future engine regs is to remain with the V6 turbo hybrid engine but running it at 3000rpm higher to increase the depth of noise. Other proposals are as follows: 1.6 Litre, V6 Turbo Hybrid 3000rpm higher engine running speed range to improve the sound Prescriptive internal design parameters to restrict development costs and discourage extreme designs and running conditions Removal of the MGUH More powerful MGUK with focus on manual driver deployment in race together with option to save up energy over several laps to give a driver controlled tactical element to racing Single turbo with dimensional constraints and weight limits Standard energy store and control electronics High Level of external prescriptive design to give ‘Plug-And-Play’ engine/chassis/transmission swap capability Intention to investigate tighter fuel regulations and limits on number of fuels used
-
rafael, marţi, 31.10.2017 19:13
Ramane adevarat faptul ca daca Hamilton ar fi avut statut de pilot nr 1, ar fi castigat titlul. ps: Ron a procedat corect, nu a impus ordine de echipa; da, chiar daca a pierdut
-
rafaele, marţi, 31.10.2017 19:30
Rafaele , ham a avut statut de pilot nr 1 by default dupa Hungaroring la modul oficial. Lui Alonso numai ca nu-i puneau apa in benzina altfel era sabotat constant. Chiar si asa a gafat nepermis de mult, altfel...Alonso cu toata echipa impotriva si a terminat cu acelasi nr. de puncte. Daca e asa tare Hami de ce nu i-a convenit sa-l aiba pe Alonso coechipier in 2019? Zicea ca e mai bun Botas..acum stim de ce.
-
rafaelika, marţi, 31.10.2017 19:34
Ham nu e chiar atat de mult cat o spun cifrele. Acum are masina dominanta. Daca ramanea la Mclaren, cu care a facut un fas in perioada 2009-2013, si avea o masina foarte buna. Tot Alonso s-a batut cu Red Bull. Rosberg avea acum 3-4 titluri. Statistica e una, valoarea unui pilot o masori cand are o masina mai slaba si castiga curse.
-
Chul, marţi, 31.10.2017 19:47
@AyrtonSenna1991.O adevarata echipa adevarata de F1 isi pune pe picior de egalitate pilotii atat timp cat sunt egali ca prestatii si rezultate,deci e ok ca un debutant sa fie pe picior de egalitate cu un dublu campion.Mai departe nu cred ca daca in loc de Hamilton era un pilot asemanator Ron Dennis il privea altfel pe Alonso.
-
ZZZ, marţi, 31.10.2017 19:48
@ rafaelika .. N-o sa vezi niciodata un pilot castigand mai multe curse cu un monopost neperformant.Poate castiga o cursa, doua da' doar atat.. Si atunci doar daca cursa e influentata de niste factori externi: plpaie, abandonuri datorita fiabilitati etc
-
dubfire, marţi, 31.10.2017 20:06
Dar nu i-au pus apa lui Alonso, iau pus bere in rezervor, ca e echipa britanica si Alonso ca un erou legendar ce e s-a luptat impotriva sistemului, dupa care a plecat la Ferrari, a luat toate titlurile posibile si pe urma neavand provocari s-a dus din nou la McLaren pentru a le arata ca au gresit vizavi de el, si acolo la fel ca la Ferrari a luat toate titlurile mondiale posibile.....si a castigat si intr-o parte si in alta pentru ca .....stati ca mi s-a terminat jointul. Faceti o lista aici cu pilotii ce au castigat campionatul mondial cu o masina mai slaba...... PS Vedeti ca nu o sa va ajunga o coala de hartie.
-
rafael, marţi, 31.10.2017 23:04
Nu, Hamilton nu a avut statut de pilot nr 1. Alonso nu l-a ajutat, ba dimpotriva. Se pare ca tot Hamilton a cedat pentru Alonso in prima parte a campionatului apoi Ron a cugetat ca nu mai are sens sa ajute pilotul mai slab, pe Alonso adica.
-
@rafaele, marţi, 31.10.2017 23:30
daca e asa tareAlonso, de ce nu a mers la Mercedes anul trecut? De atunci nu a mai existat o alta oferta pentru Alonso.
-
Bernie, miercuri, 01.11.2017 15:15
Pentru unii dintre voi un contract nu inseamna nimic pentru ca nici nu stiti ce e ala. Sau cum arata. Alonso avea un contract cu Mclaren pana in 2017 inclusiv. Deci nu avea cum sa plece la Mercedes. Asta a spus si Toto, ca il vrea pe Alonso sau Vettel dar ambii erau sub contract. Alonso a avut in 2010 5 victorii cu Ferrari si s-a batut cu Newey pana in ultima cursa cand nu exista DRS. Cate victorii a avut Vetel la Ferrari intr-un sezon? Dar in 3 sezoane?
-
Bernie, miercuri, 01.11.2017 15:16
Sau, cu ce masina acastigat curse Alonso in 2012 si cu ce masina a pierdut titlul Vetel in 2017?!
-
dubfire, miercuri, 01.11.2017 16:07
Cine are ochi sa vada, vede. Alonso e peste Vettel. Ca stil de pilotaj imi aduce aminte de Prost; foarte cerebral. Insa cu contract sau fara, nu cred ca Hamilton l-ar fi vrut la Mercedes si nici Mercedes nu cred ca s-ar fi legat la cap daca nu-i durea, avand in vedere relatia dintre cei doi.
-
mobius, miercuri, 01.11.2017 21:35
Este foarte clar ca in 2007 Hamilton a fost favorizat de echipa (Hungaroring este dovada cea mai clara), fapt recunoscut chiar de R.D. La fel de clar este ca atunci cand s-a pus problema sa ramana la Ferrari, sau sa mearga la Mercedes, atat Vettel cat si Hamilton s-au opus. Alonso nu s-ar fi complacut in postura in care se afla Raikonen sau Bottas coechipierii preferati ai lui Vettel si respectiv Hamilton. De aici si refuzul sau de a ramane la Ferrari (Vettel nu a semnat pana nu a fost sigur ca Alonso pleaca) sau de a merge la Mercedes in conditiile in care potentialul coechipier nu l-a dorit, iar echipa nu i-a garantat macar un statut de egalitate. Raman la parerea ca Alonso este mult peste Vettel si Hamilton, fapt recunoscut chiar si de cei doi, prin refuzul lor de a-l avea coechipier. Cat despre Max, este un talent autentic, un pic neformat, dar din pacate tinut cam mult in brate, asa ca Vettel pe vremuri.
-
lol, joi, 02.11.2017 13:16
"Este foarte clar ca in 2007 Hamilton a fost favorizat de echipa (Hungaroring este dovada cea mai clara), fapt recunoscut chiar de R.D." De fapt Alonso a fost favorizat. Alonso a avut statut de pilot nr 1 in prima parte a campionatului. La Monaco Hamilton i-a cedat cursa lui Alonso. Deci cam adio 'egalitatea de puncte' de fapt ... Numai ca Hamilton capata rapid experienta si curand a devenit mai bun decat Alonso. Atunci Ron i-a permis sa arate ce poate. Alonso s-a ofticat pentru ca el nu stie sa piarda. A facut un scandal ca sa aibe pretext sa plece. "La fel de clar este ca atunci cand s-a pus problema sa ramana la Ferrari, sau sa mearga la Mercedes, atat Vettel cat si Hamilton s-au opus." Ai dovezi? Alonso parca spunea altceva. Spunea ca nu mai vrea sa ramana ca nu mai are sperante cu Ferrari. Tocmai cand venea Vettel ... Coincidenta e prea mare ... Iar in legatura cu Mercedes, Alonso a avut sansa asta si a evitat. Motivatia fiind hilara, ca vrea sa castige titlul cu Honda. Da, Honda aia gp2 engine ... "Alonso nu s-ar fi complacut in postura in care se afla Raikonen sau Bottas coechipierii preferati ai lui Vettel si respectiv Hamilton." Complacut, necomplacut, daca ramanea trebuia sa lupte cu arme egale, cel putin la inceput cand echipa trebuia sa decida cine e mai bun si pe cine vor sprijini. A fugit ... "De aici si refuzul sau de a ramane la Ferrari (Vettel nu a semnat pana nu a fost sigur ca Alonso pleaca) sau de a merge la Mercedes in conditiile in care potentialul coechipier nu l-a dorit, iar echipa nu i-a garantat macar un statut de egalitate." Irasi te intreb, ai dovezi? Stii tu cand si ce a semnat Vettel ... Alonso putea sa ramana si sa il bata asa accidental pe Vettel ... E un idiot cine crede ca o echipa ce vrea titlu sprijina pilotul mai slab. Iar in cazul Mercedes, Hamilton a spus intr-o conferinta de presa ca il prefara pe Bottas. ATAT. Motivele pot fi diverse nu neaparat ca il considera Hamilton mai bun pe Alonso. De fapt Hamilton a spus mereu ca se considera ca fiind cel mai bun si ca se bate cu oricine. In toamna lui 2016 cand Mercedes umbla dupa Alonso, Hamilton nu a zis nimic. Alonso ramanea la McLaren chipurile sa iasa campion. Deci atat de putin ai? Te legi de o interpretare a unui raspuns dat de Hamilton unei intrebari puse de un REPORTER nicidecum ceva concret de la Mercedes cum a fost in toamna lui 2016. Teci las-o jos ca macane ... "Raman la parerea ca Alonso este mult peste Vettel si Hamilton, fapt recunoscut chiar si de cei doi, prin refuzul lor de a-l avea coechipier." Ramai la ce vrei. Vettel cat si Alonso l-au invins pe Raikkonen, al doilea pe o masina ca nu-i convenea lui Raikonen. E tot ce stim. Iar in legatura cu "refuzul", vezi mai sus. Intrebare de reporter nu oferta contractuala iar raspunsurile le interpretezi tu si atat. "Cat despre Max, este un talent autentic, un pic neformat, dar din pacate tinut cam mult in brate, asa ca Vettel pe vremuri." Cat despre Max te poti astepta sa stearga pe jos cu Alonso pe masini egale. Ricci l-a batut pe Vettel iar Max il cam bate pe Ricci in curse curate, fara incidente. E foarte format, are peste un deceniu de pilotaj. Nu castigi curse in maniera aia in F1 fara sa fii bun deja.
-
gaju, joi, 02.11.2017 14:04
Alonso e pa pa F1, nu vedeti ca nu il mai oferteaza nimeni? A semnat cu o echipa codasa sa mai prinda un sezon doua, asa se face.
-
mobius, joi, 02.11.2017 20:34
Argumentele pe care mi le pretinzi le ai, sau debitezi doar pareri personale? Cat despre Alonso, ar fi bine sa nu ne exprimam cu atata siguranta, eu cred ca mai are ceva de spus in F1. Sa asteptam sezonul urmator cu motoare Renault.
-
lol, joi, 02.11.2017 21:31
Da, cu motor Renault poate intra constant in top 10. Pana la titlu e cale lunga. Pana la Hamilton il mananca Stroll cu Williams.
-
GrosJan, vineri, 03.11.2017 10:02
Este irelevant cine de cine se teme, adica nu asta iti indica raportul de valoare intre doi piloti. Schumacher se temea de Raikkonen si de Villeneuve ... Cand a venit Raikkonen la Ferrari a fost DOAR putin mai bun decat Massa, deci Schumacher s-a temut degeaba. Deci poti sa te temi si sa fii totusi mai bun. Poti sa ai curaj si sa ti-o iei ... Dar de unde prudenta asta a pilotilor in a se contrunta intre ei? Ei STIU ca nu exista garantii de reusita. Ei STIU ca exista probabilitate destul de mare sa piarda in fata unui alt pilot cu care nu s-au mai intalnit direct. Nu conteaza de unde vine, din formule inferioare sau de la echipe codase. Uitati-va la Ricciardo. A venit la RBR si a batut campionul mondial en titre. Stia cineva dinainte asta? De asta ma amuza cand ii mai vad pe unii cum fac predictii analizand "cum strange virajul", "cum se lupta cu volanul" (asta e tare...), etc. Alte lucruri ne arata valoarea pilotilor. Hamilton a fost o nuca preatare pentru Alonso inca din anul de debut deci ... yeah.
Citeste si
-
F1 TOP | luni, 25 noiembrieFormula 1: George Russell, victorie în Las Vegas. Max Verstappen cucerește al 4-lea titlu consecutivGeorge Russell a câștigat Marele Premiu din Las Vegas după o cursă dominată de pilotul britanic. Totodată, Max Verstappen a încheiat pe locul 5 și a devenit campion mondial pentru a 4-a oară consecutiv. Citeste tot
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
De parcă ar avea vreun loc. Și-a demonstrat "talentul" în Mexic. De asta Alonso e mai bun decât Hamilton. Vedeam comentarii care spuneau că nu știu ce i-a făcut Vettel la mașină. Germanul i-a cauzat doar acea pana. M-am săturat să văd cum i se acordă niste merite fără a fi adevărate. E aici pentru faptul că s-a dorit ca în F1 să fie un campion de culoare. Nu e urmasul lui Senna ! Nu are talentul lui Senna ! Nu se poate compara cu Senna! Așa că mai ușor cu laudele ! E final de era pentru el. A avut tot timpul un noroc chior. Si mă enerveaza faptul că este atât de mediatizat un pilot bun , dar nu superstar cum îi spun cei de la SkySports. Nu spun aceste afirmații din ură , dar Hamilton este un pilot care nu este o legendă a F1!