Hofele Design a modificat noul Audi A8

Publicat sâmbătă, 27.02.2010 19:44 de Iulian Cazacu

Hofele Design a modificat deja modelul din varful gamei Audi, A8, pe care il va prezenta la Salonul Auto de la Geneva.

Noul Audi A8, care a fost prezentat la sfarsitul lui 2009, a fost modificat deja de Hofele Design. Tunerul german va prezenta proiectul la Salonul Auto de la Geneva 2010.

Tunerii au schimbat atat designul limuzinei Audi, cat si performantele acesteia. Motorul V8 de 4.2 litri pe benzina dezvolta acum 400 CP si 475 Nm, fata de 372 CP si 445 Nm ai modelului original. Asta face ca A8 by Hofele sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 5.3 secunde. Nici motorul diesel de 4.2 litri nu a fost neglijat. Acesta a ajuns la 395 CP si 880 Nm de la 350 CP si 800 Nm. Varianta diesel a lui A8 accelereaza acum de la 0 la 100 km/h in 5.2 secunde, cu 0.3 secunde mai putin decat modelul de serie.

Hofele a mai montat si o suspensie reglabila, un sistem de evacuare performant si etrieri frana cu sase pistoane. Rotile A8-ului de la Hofele au jante de 20 sau 22 inch si cauciucuri de performanta. Exteriorul a primit bare fata si spate redesenate, difuzor de aer integrat in spoilerul spate, o nou grila pentru radiator si un eleron discret. Pentru interior. tunerul german ofera diverse accesorii cum ar fi un volan cu insertii de fibra de carbon asemanator cu cel al lui Audi R8.

Via | Carscoop

  • florin_ivan, duminică, 28.02.2010 15:03
    Tziganie...

    Pacat,l-au compromis! Mare tziganie...

  • bogdanc, duminică, 28.02.2010 17:15

    doua lucruri au uitat baietii astia de la Hofele cand au tunat si fulgerat masina asta... sa schimbe rotile masinii care se reflecta in podea... masina are roti cu 5 spite duble in timp ce reflexia din podea are cel putin 10 spite si esapamentul care la cea din podea are 2 evacuari single iar cea de sus are 2 evacuari duble... daca tot dati pe site poze, rugati-l e nea avarvarii sa arunce un ochi de profesionist inainte ca va faceti de oca; asta in care poza nu e manarita chiar de el. zi buna!

  • bogdanc, duminică, 28.02.2010 17:17

    am uitat inca o chestie... roata din fata pare sa aiba un diametru mai mare decat cea de pe spate