Honda cheamă în service peste 200.000 de unități Accord: clienții chinezi s-au plâns că motorul pierde putere în anumite situații

Publicat joi, 08.08.2019 13:26 de Paul Cosma

Honda a anunțat un recall pentru peste 200.000 de unități Accord în China, după ce clienții au acuzat că motoarele pierd putere în anumite situații. Problema ar fi fost cauzată de intercooler, care ar reduce viteza motorului pentru a proteja vehiculul de un eventual incendiu.

Compania mixtă pe care Honda o deține împreună cu chinezii de la Guangzhou Automobile se confruntă cu probleme de calitate în cazul modelului Accord.

Clienții chinezi s-au plâns pe rețelele de socializare că motoarele lor turbo de 1.5 litri pierd putere în mers, iar viteza mașinii se reduce în anumite situații. În urma sesizărilor, autoritățile au anunțat că Honda pregătește un recall pentru 222.674 de unități Accord din cauza unei probleme la intercooler.

Potrivit datelor oficiale, intercooler-ul a redus puterea pentru a proteja motorul de supraîncălzire și a preveni un eventual incendiu. Problema va fi rezolvată prin montarea unui dispozitiv care să regleze fluxul de aer către motor.

Chiar și pe fondul acestui recall, vânzările Honda din China au crescut cu peste 20% în primele 7 luni ale anului.

Via Reuters

  • Adrian M, joi, 08.08.2019 15:07

    Deci se incadreaza in fiabilitatea 1,5 tsi, 1,5 ecoboost...dar blamam 2,0 Mazda ca e aspirat si are putere mica...macar nu ia foc, nu amesteca benzina cu uleiul, nu pierde antigel ca rachetele turbo... Ramane speranta in 1,3 tce Renault-Daimler pt benzinare peste 150cp in zona compacte non premium.

  • Liviu, joi, 08.08.2019 16:14

    Au scos si 2.0 cu putere decenta cei de la mazda (skyactive-x). Deci nu mai e niciun motiv de blamare :))

  • q, joi, 08.08.2019 16:34

    Se duce dracului si Honda cu turbinele si cu motorasele lor de drujba si sute de cai...Sa nu va mai plangeti de Mazda ca n-are cai,astia stiu de ce nu scad cilindreea ,de turbina nici nu vor sa auda...

  • Kotegaeshi, joi, 08.08.2019 21:48

    @Liviu, explica-i asta si lui "diesel forever"!

  • catalin, vineri, 09.08.2019 10:36

    Eu sunt curios daca toti astia care blamati motoarele turbo, ati mers cu vreunul? Difeneta fata de un aspirat este incomparabila in ce priveste puterea furnizata. Asa se putea spune si cand s-a facut trecerea de la diesel la turbo diesel.

  • Kotegaeshi, vineri, 09.08.2019 23:27

    Cel mai fain e cand cade turbina.Sau turbinele. Sa vezi atunci ce putere furnizata ai la cheltuit bani. Poti sa ai suficienta putere si dintr-un aspirat.

  • bla bla, luni, 12.08.2019 16:56

    @q au si Mazda motor turbo, si inca unul foarte laudat. 2.5 turbo (250 cai) de pe Mazda 6 CX-5 si CX-9.Doar ca nu e disponibil in Europa, si nu inteleg dece, avand in vedere ca au disponibil 2.5 aspirat in Euopa. Sper sa puna 2.5 turobo pe noua Mazda 3 intr-o varianta sportiva.

  • Kotegaeshi, marţi, 13.08.2019 22:03

    @bla,bla,ia-ti tu, in Europa, un motor de 2.5 .Cat o sa platesti pe an pentru motorul asta? Ma refer la taxe. Acum intelegi?