Hyundai a prezentat o aplicaţie pentru ceasuri inteligente care poate porni maşina prin comenzi vocale

Publicat luni, 05.01.2015 13:07 de Sebastian Toma

Hyundai a prezentat aplicaţia Blue Link pentru ceasurile inteligente Android Wear. Aceasta este prima pentru marca din Coreea de Sud care permite controlarea de la distanţă ale unor funcţii ale vehiculelor pe care le vinde cu sistemul Blue Link.

Hyundai a prezentat la CES 2015, primul eveniment important al anului din lumea IT-ului, o aplicaţie pentru ceasurile inteligente care permite controlul unor funcţii ale modelelor echipate cu sistemul Blue Link. Sistemul multimedia Blue Link de la Hyundai a debutat în 2011 pe Sonata, dar a fost introdus ulterior şi în lista de opţionale a fraţilor mai mici ai modelului pentru anumite pieţe.

Deşi sistemul este compatibil cu mai multe sisteme de operare pentru telefoane mobile, aplicaţia Blue Link a fost anunţată doar pentru ceasurile inteligente care sunt conectate la terminale Android. O variantă compatibilă cu telefoanele produse de Apple este aşteptată după lansarea ceasului promis de brandul din Coupertino.

Aplicaţia celor de la Hyundai a fost dezvoltată împreună cu specialiştii de la Station Digital Media şi le permite utilizatorilor să descuie/încuie portierele şi portbagajul de la distanţă, să pornească motorul de la distanţă sau să găsească maşina într-o parcare aglomerată. Aplicaţia va avea şi o funcţie de comandă vocală, deci utilizatorii ar putea să-i comande ceasului inteligent pe care îl poartă la mână să pornească maşina, să găsească maşina sau să încuie maşina fără alte bătăi de cap. Cei de la Hyundai vor oferi aplicaţia în Google Play Store drept download gratuit în primul sfert al anului curent, dar nu este clar dacă aceasta va fi disponibilă la nivel global sau doar pe anumite pieţe.

Via WCF | Hyundai

  • Andy, luni, 05.01.2015 14:16

    Interesant si nu...Sonata nu se mai comercializeaza in Europa de ceva vreme (incepand cu penultima generatie)...Hyundai-Kia prefera sa limiteze varfurile de gama pentru Europa la clasa medie (D) reprezentata de I40 si Optima ceea ce e oarecum normal pentru ca niciun producator de volum nu detine in portofoliu un model din clasa mare (E), clasa in care producatorii premium fac legea cu Clasa E, Seria 5 si A6...