Hyundai declara razboi lui Logan

Publicat vineri, 11.05.2007 16:28 de Robert Gherghe

Vicepresedintele Hyundai a anuntat lansarea unui model foarte ieftin, care sa atace Logan pe pietele emergente.

Se stie ca producatorul coreean Hyundai intentioneaza intre in topul primilor 5 jucatori auto la nivel mondial pana in 2010. Pentru a-si indeplini acest scop, coreenii au pus la punct un plan de atac.

Hyundai va duce o lupta pe doua fronturi, va miza pe mana unei noi linii de modele premium cu motoare V8 si va pregati un model low-cost pentru pietele emergente

.

Specialistii de pe piata auto au afirmat ca Hyundai va intentiona sa preia din piata detinuta de Renault cu modelul Logan in tarile emergente.

Suntem pe ultima suta de metri in ceea ce inseamna dezvoltarea si productia unui model foarte ieftin. Rivalii nostri, cum ar fi cei de la Renault, produc un model sub 10.000 de dolari”, a declarat Kim Dong-jin, vicepresedintele Hyundai, in cadrul unui eveniment desfasurat recent la Seul.

Pe langa acest lucru, se pare ca Hyundai va pregati o ofensiva puternica pe segmentele de piata detinute acum de Infiniti sau Lexus.

  • AndreiRN, vineri, 11.05.2007 22:37
    Good By Logan

    Da. o concurenta demna de luat in seama. Vor produce ceva bun si ieftin. De la inceput Hyundai a oferit 10 ani garantie. Logan va trebui sa evolueze rapid in calitate si performante. Si asa este cam scump.

  • Dan, sâmbătă, 12.05.2007 05:03
    Mai mai...

    Titlul este pompos! prea pompos! razboi loganului?... sa fim seriosi, Loganul nu are cum sa concureze asa ceva! Loganul mai are viata prin Romania dincolo nu are ce sa ofere! este cu mult sub nivelul concurentei, chiar din start! Loganul nu va evolua foarte mult, nu are cum, este deja la limitele superioare, de aici in sus nu se mai poate!... ca sa nu mai vorbim de tot felul de incercari de recalam care mai de care mai ascunsa... oricum koreeni fac masini mai ieftine decit Loganul! chiar nu stiati asta?... sa fim seriosi...sa ne fereasca sfintul sa ne mai declare si Kia si Chevrolet si altele...

  • Giannig, sâmbătă, 12.05.2007 07:38
    cineva are simt de dramaturg in redactia Automarket

    Hyundai avea o masina foarte ieftina. Accentul mai vechi...puteai sa iei chiar un diesel 1,5 cu 3 cilindrii. Dar Dumnezeule ce gunoi! Si inauntru nu puteai sta mai mult de 3 secunde fara sa ti se faca greata...dar asta nu era o problema ca mergeai cu maxim 50kmh si puteai sa opresti repede sa vomiti totul. Accentul mai nou e mult peste cel vechi. Cu interior bej este si peste Logan. Altfel e tot un model ieftin. Hyundai nu are cum sa produca un alt model si mai ieftin, decat poate sa faca ceva in genul C1/107... spartan dar in plus si gretos. Hyundai Getz esde de pilda un hatch mic si bun...dar nu e ieftin. De cand Hyundai e mana in mana cu KIA, par sa le mearga foarte bine afacerile. Dar acum sa vrei sa faci un model nou ieftin si in acelasi timp sa oferi masini cu V8...e dificil; decat poate daca achizitioneaza o masina mica gata facuta, asa cum au procedat Daewoo cu Tico. Modelul sa-i zicem "premium" al Hyundai, Sonata, e departe de ce ar vrea un posesor de Audi, atat in termeni de putere cat si calitate de executie. Coreeni sunt cam germanici acolo in Asia, si odata ce si-au stabilit aceste tinte vor face totul sa le atinga. Hyundai ofera si masini bune, cum sunt Coupe-ul ,Gets si Tucsonul. De Accent inca am rezerve sa-i zic buna, dar cel actual e un pas mare fata de modelul vechi.

  • NIK, sâmbătă, 12.05.2007 07:58
    patriot

    Nu contesta nimeni ca hyundai nu e mai bun ca loganu dar in romania in ziua de azi romanii cumpara un logan datorita fabricarii lui in romania si e o masina de a noastra pe care se cheama DACIA cat de ieftin ar intra hyundai pe piata din rom nu cred ca o sa atace dacia logan pt ca pina in prezent dacia sia dezvoltat bine infrastructura ajungind in prezent sa aiba 120 de reprezentanti service si vinzari in toata tara pe cand hyundai doar daca au 30.

  • florin, sâmbătă, 12.05.2007 08:19
    mai mergeti prin europa

    cine zice ca loganul este slab ar trebui sa se plimbe putin macar prin europa. Numai la noi in tara auzi zicandu-se ca loganul este naspa. Europa este plina de loganuri si este apreciat mai desteptilor, mai ales MCV-ul in ultima perioada. Sunteti niste stupizi.

  • Kid, sâmbătă, 12.05.2007 08:33
    Revino-ti ma

    In Europa babalacii isi iau logan si oamenii care vor o masina ieftina pe bani de conserve, n-ai sa vezi tu oameni de afaceri sa se plimbe cu loganuri sau tineri. Loganul este o masina simpla cu performante modeste pe bani putini ( dar nu in banii nostri ).

  • Mazal, sâmbătă, 12.05.2007 08:45
    @Kid"revino-ti ma"

    Cap de tanc,toti visati numai oameni de afaceri.Comentariul tau este cel mai ridicol dintre cele inserate. "n-ai sa vezi tu oameni de afaceri sa se plimbe cu loganuri sau tineri" Get a honest job at McDonalds!

  • tizu, sâmbătă, 12.05.2007 08:58
    loganu..

    bai fratilor pina at-vara eram anti-logan,dar am avut ocazia sa fac 3500 km prin Europa,a mers perfect,se uitau mai toti ,ce masina e asta care a mers cu 170km pe ora mai tot traseul...asa ca..

  • catalin, sâmbătă, 12.05.2007 09:03
    completare

    Odata face si Romania ceva bun si atunci se trezesc toti frustratii sa vorbeasca. Pt cei care nu stiu ca sa-ti cumperi un Logan MCV in vechea Comunicate Europeana astepti 6 luni. Ca sa va dau idei de afaceri luati MCV in Romania si vindeti-le in Germania. Asa face bani de un BMW la mana a doua sa va dati mari.

  • ally_great, sâmbătă, 12.05.2007 09:14
    Mda Loganu....

    Am vandut sute de loganuri si nu mi s-a plans un client. Trageti voi concluziile!! Cat despre masiniile coreene, ma abtin , nu m-as achizitiona una, cat de ieftina ar fi ea. O zi faina tuturor!!

  • avramescu ioanid, sâmbătă, 12.05.2007 10:01
    despre logan

    e bun loganul. e masina "ieftina" a romanului. De ce "Imi place" loganul? păi pt ca are frînele care le are. pt ca interiorul este asa de bine finisat de zici ca e Rols ( mai pică cate una alta dar asta nu conteaza zicem noi) are "stabilitate" f. bună cînd nu trec pe lîngă tine tiruri si nu bate vantul lateral. Are in spate ( MCV-ul) jumatate de geam incalzit pt dezaburire . Exact partea dreaptă spate unde ai unghi mort nu e incalzita deci nu poti sa dezaburezi daca e iarna si dai cu spatele. etc) de ce? se zice ca din economie". Pînă si vechea dacie avea luneta spate cu sistem de dezaburire intergral nu partial) imi "place" ca e foarte inalta ( dar garda la sol e mică) Cînd stai in ea zici ca esti in jeep ca vezi lumea de sus !!. Masină nouă si nu se inchid usile ca lumea, aparatele de bord unele merg alandala altele stau pe rosu. La service ti se spune " ce vrei domnule e Dacia nu e altceva reparam si gata". Cum e posibil asa ceva? Cate masini vest europene sau japoneze pătesc asa ceva după ce iesi cu ea din magazin? Le lauda unii care habar nu au ce inseamna o masina buna la pret acceptabil ! Imi mai "place" pt franele "perfecte" ( franati violent cu ea la 80 km pe ora si veti vedea ce "oprire" are fereasca d-ze sa nu aveti in fata vreun om sau altceva. Imi mai "place pt ca frantujii o vand asa cum au promis la pret de 5000 ( ?!?). Comparati domnilor un logan de cca 11.ooo cu orice alta masina germana sau japoneza cu acelasi pret si veti trage concluziile .( Numai ca la noi la romani circula vorba " las, ca-i bine si asa") si ca atare ne multumim cu ce ni se dă. !! despre diesel nu mai vorbim ca mori cu ea daca vrei sa depăsesti ceva sau simplu sa iesi dintr-o intersectie sau sa ai nevoie sa iesi dintr-o incurcatura produsa de altii. Si cu Trabantul si iesi mai repede din necaz decat cu acest logan diesel . Motoarele puse sunt majoritatea ( cele cu 8 valve) din stocuri vechi si depăsite moral , dar pt noi sunt "bune " si asa. trebuiau si alea vandute de frantuji sa nu stea cu ele ( s-a scris si depspe asta intr-o revista de specialitate anul trecut) Asa ca ăsta e loganul romanesc... masină bună de altfel.....pt noi., nu domnilor care o tot laudati atata. Să nu le moara lăudatorii producatorilor....

  • dj beck`s, sâmbătă, 12.05.2007 10:43
    fratilor..dak nu stiti nu vb....

    eo ma intreb...cati dintre voi ati condus un logan break MCV de 1.6 in 16v???? nu vb degeaba dak nu stiti ... parerea mea e ca aceasta masina este buna pt noi....am facut 1500 km cu ea si merge super tare si super bine... asa ca gura mica dak nu stiti nik ...

  • Fan Volkswagen, sâmbătă, 12.05.2007 10:45
    Despre Logan

    Ce spuneti voi aici ca loganu e masina buna ?:) Eu cunosc numeroase persoane ce au avut accidente cu ele si ca au fost de tot kk-ul , de la stalpi spate idoiti sub nu cines tie ce greutate pana la directie. Tatal meu a avut un accident cu un logan , el coducant un passat model 95 , passatu lui a avut doar o medie indoitura la aripa stanga fata si semnalizatoru spart iar loganu a avut toata fata sparta si radiatoru strapuns .... deci cum sa va zic eu sunt antiLogan ...mai ales ca are portbagajula la de nu vezi nimik de el in fata lui si nu pot prezice cat de cat cum va merge posesoru masini .... ma bucur ca si Hyunday va scoate un model pt pietele emergente.. asteptam asa ceva si de la skoda .... Toate cele bune...drive safe ;)

  • cornel, sâmbătă, 12.05.2007 11:02
    Logan?

    am un Logan 1.6 MPI de 2 ani si am parcurs cu el 20.000 km.Nu ma pot plange de el dar nici nu-l pot ridica in slavi.La ITP s-a dovedit faptul ca franele sunt proaste din fabricatie.Rulata pe un carosabil "normal romanesc",Loganul deja a inceput sa zdrangane.Este in schimb destul de comod la condus, nu este obositor daca rulezi cu 120/ora.Ce-i drept sta destul de prost la capitolul stabilitate.Iar comparatia cu Hyundai nici nu se pune problema.Fiica mea are un Hyundai Accent 2006 si este net superiora Loganului desii diferenta de pret este relativ mica.Oricum, urmatoarea masina pe care o voi cumpara, cu siguranta n-o sa fie Logan.

  • "admiratorul", sâmbătă, 12.05.2007 11:08
    Eu mi-am luat altceva....

    Ford Focus 1.6 105cp...... :)) get a life voi astia cu loganu' :))

  • Ania, sâmbătă, 12.05.2007 11:31
    Nedumerire

    Am si eu o intrebare off-topic... Oare unde altundeva decat in Romania, comentariile oamenilor (adica parerile personale) sunt insotite atata de "cap de tanc", "tampitilor", "stupizilor", "frustratilor", "fraierilor", "get a life", etc??? Nu cred ca in multe alte tari dezvoltate. Ce D-zeu, nu suntem in stare sa acceptam pareri diferite de ale noastre si trebuie musai sa jignim? Din pacate cred ca asa e tara asta, fiecare se crede cel mai destept si are impresia ca numai el cunoaste adevarul si detine dreptatea! Pacat....

  • Am Logan, sâmbătă, 12.05.2007 11:32
    Bun

    Fac drumuri de Germania in fiecare luna din 2004 si pana acuma nici macar un bec nu sa ars,de aici trageti voi concluzile!O zi buna!

  • gigi tm, sâmbătă, 12.05.2007 11:42
    auto

    e bine ca iar 30 ani face modelul asta de camila.(logan)

  • mugurale, sâmbătă, 12.05.2007 11:59
    >:P

    deja ma streseaza grija producatorilor fata de logan, si dorinta de a fabrica modele low cost; pai deja accentul e un fel de low cost daca faci una mai ieftina o sa iasa ca loganul si dupaia o sa auzi iar ca e o mizerie; personal sunt posesorul unui chevrolet aveo 2006 care in prezent costa 10.632E si are toate dotarile; cand l-am luat aveam optiune inte aveo, logan si cateva hatchback-uri mici cum ar fi polo, fiesta, corsa dar fara prea multe dotari la banii astia, si cum imi doream neaparat cu toate cele, am avut de ales practic dpar intre aveo si logan, insa n-am putut lua loganul datorita designului interior si exterior si a utilitatilor interioare care par kktzishuri cand te uiti pe foaia cu dotari dar cu toate astea, nimicurile despre care vb fac mersul cu masina mai placut; bineinteles ca se gasesc destui care sa zica ca si aveo e de kkt, fiecare cu parerea lui...ciao

  • Pharaoh, sâmbătă, 12.05.2007 12:11
    pfff

    asta-vara, avand doar vreo 6000euro in buzunar chiar vroiam sa trec de la fosta supernova la Logan, ori unul 2nd hand cat de cat bun ori avans pt un noua.Mi se ivise ocazia sa vizionez un Ford Escort al unei amice.Motor Zetec 1,6 16V din '99 la 95.000km parcursi.Ce sa spun...masina arata de nu se poate, nu bate,nu troncane nu nimic, totul electric,SRS,ABS, consum mic etc etc.Da, are 105.000km acum dar stiu sigur ca masina asta mai ingroapa 3-4 randuri de Logan de acum in colo, si nu cred ca exagerez.Iar piesele de schimb...sa dau un ex., m'a costat perechea de discuri de frana 120RON la Augsburg, iar alea de Supernova(nu stiu exact in cazul Loganului) m'au costat 80RON anul trecut.Diferenta de pret mi se pare f mica avand in vedere ca e pusa fata in fata cu un Ford, totusi.In concluzie.. nu e deloc vb de "dat mare" sau "fitze" daca optezi pt o 2nd hand straina si totusi foarte buna cu costuri de intretinere relativ mici.Oricum calitatea e mult superioara oricarui Logan diesel,16V sau de care vreti voi. O zi buna

  • VIOREL, sâmbătă, 12.05.2007 12:13
    vai de noi

    Am avut Logan 1,5 DCI si am rezistat sa-lpastrez 10 luni.In depasiri cu cei 65 de ponei poti sa mori Am hyundai accent 1,5 CRDI 110 CP ,nu exista mod de comparatie,e ghiulea.Incercati si dupa aceia discutam

  • marius, sâmbătă, 12.05.2007 12:17
    lumea vorbeste

    eu am un logan pe motorina de care sunt super incantat mai ales in privinta consumului am avut si masini si pe benzina si pe gaz dar tot timpul aveam probleme si cu gazu si cu benzina de cand am loganul asta[1 an] nu s-a ars un bec vorba lui colegu si atata timp cat suntem romani eu zic ca ar trebui sa ne respectam valorile in limita banilor castigati de noi prin salariile decente care le avem .daca aveam bani mai multi sigur nu luam logan dar atata timp cat ,cu 7000 de euro nu se merita sa iei un second din germania masina de 160000 km nu se compara cu una noua oricat de proasta ar fi

  • Pharaoh, sâmbătă, 12.05.2007 12:17
    tot eu..

    Apropos, am dat 5000Euro pe Escortul ala si vreau sa mai adaug ca ma simt in ea la 180km/h aprox cum ma simteam in Dacie la 80..poate nici macar atat.repet, nu sufera comparatie.Verificati mai in amanunt piata inainte de a da cateva mii bune de euro pe ceva care CLAR nu merita banii astia

  • laurentiu, sâmbătă, 12.05.2007 12:26
    Despre masini...

    Anul acesta fac 25 de ani de cand conduc. In ultimii 15 ani m-am ocupat de vanzarea de autoturisme. Mi-au trecut prim mana sute de masini, europene, japoneze si coreene. Este o mare diferenta intre ce se produce afara si Logan ! Lasand la o parte patriotismul ieftin si deplasat in acest caz, consider ca trebuie sa avem o masura a bunului simt si sa vedem realitatea asa cum este ea ! A face comparatie intre "masina nationala" si masini produse de firme de prestigiu la nivel mondial, e o prostie. Sa fim seriosi ! Loganul nostru, finisat cu drujba, un copil nascut batran, cu dotari si performante la nivelul anilor '90, cu aspectul lui de cotet pe roti, este o masina buna numai daca treci de pe vechea Dacie in el ! Altfel, nu exista comparatie cu ce se produce in lumea civilizata in 2007. Loganul se vinde bine in tarile mai sarace si se vinde pentru pret nu pentru calitate. Asta este si criteriul dupa care se ghideaza cei mai multi cumparatori si la noi. Din nefericire, observi ca nu mai este asa ieftin cand incep reviziile si reparetiile. Dar fiecare cum isi asterne, asa doarme ! Iar daca producatorul, Dacia in speta, nu va scimba nimic sau nu vor iesi cu un alt model, vor avea mari probleme. Deja vanzarile scad dramatic, in ciuda ofertelor de vazare in rate sau leasing !

  • costinescu, sâmbătă, 12.05.2007 12:26
    sus cu hyundai, jos cu loganu'

    nu puteti sa spuneti ca loganul este mai bun ca hyundai, nici macar ca accentul. la hyundai ai 5 ani garantie. renault iti da 2 ani si daca ti-i da si p-aia si nu te duc aia de la service cu vorba pana iese din garantie. eu mi-as lua hyundai clar in loc de logan, interioarele alea sunt, la nici unul din modele nu exceleaza, pt ca pana la urma sunt masini ieftine. si nu mai ziceti ca masinile coreene sunt de kkt si e mai bun loganul. daca imi aduc aminte bine chiar de curand KIA care este cam acelasi lucru cu hyundai a lansat un model care are 7 ani garantie pt motor si transmisie si 5 ani pt intreg automobilul. stiu coreeni ce stiu daca dau o astfel de garantie. nu vad sa dea prea curand renault o astfel de garantie, nici macar pt megane 2 sau laguna, cu atat mai putin pt logan...

  • VIOREL, sâmbătă, 12.05.2007 12:27
    vai de noi

    Marius daca suntem romani nu trebuie sa fim siprosi Din cauza ca ne-am prea respectat valorilenoastre nationale am ajuns sa producem asa o masina N-am vrut sa tindem spre alte valori

  • sergiu, sâmbătă, 12.05.2007 12:40
    pt marius

    o masina second la 7000 de euro ii mai buna de cat logan, de exemplu un ford focus din 2001 cu 120000 km merge pericol fata de un logan, nu mai punem confort finisaje si alte cele....logan nu-si merita baniiiiiiiii. asta ii parerea mea si a multora, e prea scumpa.

  • Daniel, sâmbătă, 12.05.2007 12:46
    E bun Loganul

    Eu am logan de 1.5 si sunt super multumit btw 7500 km. Nu mai vorbitzi aiurea loganul are tot ce ii trebuie si e in bani cinstiti.

  • Spider, sâmbătă, 12.05.2007 13:06
    Ar fi sau nu ar fi

    Am condus mult si aproape orice marca...printre care si Hyundai si Dacia (toate modelele). Nu doresc sa dau cu namol in Dacia asa cum se obisnuieste, insa nici nu o pot ridica in slavi. Accent este mult peste Logan...chiar si cel vechi. Imi pare bine ca Dacia incearca sa scoata capul la suprafata, insa mai are de lucru. Daca Loganul ar fi acea masina de 5000 euro si-ar merita pretul, insa la ora actuala este o masina in care francezii de la Renault baga tot ceea ce nu s-a vandut si o fac la pret piperat. Parerea mea este ca ne luam a doua teapa cu ei (dupa ce ne-au vandut patentul de la renault 12ts conform legii numai noi trebuia sa-l avem dar ei l-au mai vandut si la turci). Accentul pe de alta parte a venit cu cate ceva la fiecare nou model. Plus ca la banii pe care-i dai pe Logan trebuie sa mai pui daca vrei si tu un ABS, fata de un Accent care-l are de serie. Interioarele sunt gretoase la amandoua si denota un plastic ieftin si prost finisat. Plus ca la Logan scrumiera e o obtiune.....iar la Accent scaunele ofera si un supart lateral acceptabil. Ca tren de rulare Logan topaie un pic pe curbele stranse, Accent fiind mai precis dar oricum nu sunt masini de superviraje. Frane...nu mai zic nimic...deja ati spus voi ca sunteti nemultumiti. Aspect...aici parerile sunt impartite...mie imi plac turismele cu alura de turisme nu de duba sau autobuz. La ce caroserie inalta are loganul cred ca daca inginerii se chinuiau un pic gaseau si locuri in picioare. Calandrul fata e dragutel, insa spatele e de toata prastia...parerea mea... In general innebuniti dupa design-ul Loganului sunt cei care l-au cumparat. Motorizare: Logan propune un 1,4 8 v 75 cp, si 1,6 8 v 90 CP la versiunea mai ieftina insa Accentul vine cu un 1,4 95 CP care este superior celor de la Logan, avand forta celui de 1,6 dar la cosumul celui de 1,4. Mai exista si un 1,6 16v care il impacheteaza pe ce de 1,6 16v de la Logan. In versiunea Diesel 1,5 CRDI de la Acccent se misca clar mai bine decat cel de la Logan de aceeasi capacitate. Comparativul l-am facut personal cu masinile unor amici (desigur nu in aceeasi zi) si am ajuns la aceasta concluzie.

  • gabriel.gypps, sâmbătă, 12.05.2007 15:11
    hyundai vs logan

    prin spania,nu prea se cumpara telef alcatel caci se stie ca e naspa,la fel se stie despre hyundai,si nu prea se inghesuie lumea la ele,in schimb loganul e vandut in casele de renault si numeni nu zice ca renault e naspa.eu am laguna si nu mi-as lua logan caci e mic insa l-as prefer aunui hyundai ,la orice ora.. stiati ca in spania cele mai multe masini sunt seat? bravo lor!

  • coZ, sâmbătă, 12.05.2007 16:46
    low cost

    cum apare un articol cu "Logan" in titlu toti sar cu parerea lor. Si este foarte bine pt ca inseamna ca oamenii 1)gandesc; 2) citesc. Pacat cu limbajul unora lasa de dorit :( Este foarte bine ca exista Logan. Asta arata ca piata "low-cost" este luata in considerare si de alti fabricanti. Din pacate, totul se reduce la TCO (totalitatea costurilor de operare): degeaba dai 10000E pe o masina pt care incepi sa cauti piese de schimb dupa 2 ani iar preturile la ele sunt ridicate si valoare de revanzare este scazuta. Mai bine una putin mai scumpa 12000-13000E cu valoare de ravanzare mare si care incepe sa pice dupa 5 ani. Cand face 3,5-4 ani o vinzi;)

  • upi, sâmbătă, 12.05.2007 16:57
    intrebare

    daca atzi avea 12.000 euro v-ati lua LOGAN? o sa va raspundetzi singuri cat de bun e, dar in momentul cand va vetzi cumpara o masina bafta tuturor!

  • LOGAN, sâmbătă, 12.05.2007 19:13
    lOGAN

    Daca as avea 12.000 de euro mi-as lua un MEGAN :D BAFTA

  • FlorentinPavel, sâmbătă, 12.05.2007 21:44
    Hyundai declara "razboi" Logan-ului

    Deci macar la automobile ieftine suntem si noi, romanii, pe primul loc ori pe aproape.

  • eu, sâmbătă, 12.05.2007 22:57
    mdea

    daca as avea 12 mii de euro mi-as baga ceva in conservele voastra si mi-as lu a YAMAHA R6 :)) si cat despre logan o masina buna pt romania ..... si cele de afara sunt facute altfel trust me ..... in rest nu ma suport pe voi cu conservele nu va uitati nici in stanga nici in dreapta vb de masinu super puternice cnad voi nu shtit sa conduceti va doare la bascheti nu da-ti prioritate nici morti la un motociclist ce va ziceti voi " lasa ma ca se da el ca e pe motor" bueyyy ashtia in loc sa aveti grija de cei din trafic pe voi va doare undeva.......

  • valy, sâmbătă, 12.05.2007 22:57
    pentru ce atata teorie.....?!?

    Sincer...nu condamn nici Dacia, nici Renault pentru ca au vrut sa ne impinga o masina nu tocmai fiabila si aspectoasa si au reusit. Asta e. Daca tot ne crizam acum cu loganul ma gandesc sinistru ce ar fi fost sa ramanem numai cu tentativele alea de Dacii Berline. De bine de rau am avut si SuperNova si Solenza. Asa am mai scapat de cutiile alea de berline. Dar, aici e un mare dar,poporul nostru nu a tins spre ceva mai bun. Pentru ca la noi, omu de rand nu casca ochii la dealer la Hyundai sau la ce mai e mocca pe aici. El aude Dacia, a avut Dacie 20 de ani si Dacie isi ia. Punct. Sry pentru off-topic, dar e parerea mea, nu acuz pe nimeni, asta e situatia acum si ducem asa. Sunt posesor de Opel, masina modesta dar intentionez sa mi-o schimb cat mai repede, nu pentru ca nu e fiabila, e in niste limite, dar tind catre ceva din clasa premium. Ce vreau sa zic e ca mai mare incredere am in al 5-lea constructor mondial, Hyundai, care a mai ridicat standardele oarecum si fel si Kia, decat in Renault, care se cam duce de rapa. Pacat ca ii trag si pe aia de la Nissan, care erau mai buni inainte dupa parerea mea. Daca va informati au probleme cu vanzarile, si sunt foarte sigur ca Renult i-a tras in jos. Si mai prinsesem niste idei de genul ca in Frana mult mai apreciate sunt Peugeot si Citroen, asta de la unul de-ai lor. Vom vedea ce scoate Hyundai. :)

  • Danutzky, duminică, 13.05.2007 00:43
    golan?!

    credeam k sa lamurit lumea cu loganu asta... nui problema... luativa voi logan, noi hyundai si suntem toti fericiti.

  • dex, duminică, 13.05.2007 00:43
    loganul chiar e apreciat afara fie ca va place sau nu

    sunt total de acord cu florin, loganul mult blamat la noi e f apreciat in afara, pluc ca in multe tari din afara unde intra si franta se circula cu tot felu de cazaturi mai rau ca la noi

  • tizu', duminică, 13.05.2007 10:26
    loganu = boala nationala!

    mai fratilor, ati observat cat de tantoshi sunt 98% din conducatorii de logan? Cum merg ei de parca ei au inventat gaura de la covrig? Eu nu am nimik cu loganu sau cu hyundai-u dar... Hai sa fim seriosi : cine cumpara logan? va spun io : - aia care si-au dat dacia veche de peste 12 ani pe post de avans = 65% - aia care aveau 5000 euro si vroiau "masina" si in rate = 25% - aia care au zis ca loganu e o masina romaneasca tare de tot = 8% - restu de 2% au luat logan din greseala Ideea e ca loganu nu mai e masina aia de 5000 de euro, ci e o masina destul de scumpa la cat poate sa ofere, iar la 12000 euro prefer sa mai pun 2000 si sa-mi iau Octavia 2, sincer...

  • taceac, duminică, 13.05.2007 12:54
    concurenta? cu ce?

    Cum poate concura orice producator auto serios cu un producator care a incercat sa scoata o masina ieftina si nici asta nu prea i-a reusit? Sa fim seriosi loganul este o masina de toata jena. Mai putin confortabila, economica, performanta decat o masina mai veche decat ea cu 20 de ani. Si atunci ma intreb daca nici fata de design (cu exceptia cazului in care privesti masina din fata) nu ai ce concura pentru ca din start este depasit cine sa concureze ca nu are cu ce?

  • celica, duminică, 13.05.2007 15:43
    pro si contra

    Logan...trecand de pe Matiz pe Logan am crezut ca ma rastorn de foarte multe ori. Dupa cca 1000 km am inceput sa cunosc masina si acum dupa 8000 in 2 luni consider ca este destul de stabila. Nu am reusit sa-i scartai cauciucurile in curbe, desi merg cu viteza foarte mare. Max atins 175km/h motor 1,4mpi model laureate. In oras este o problema cu consumul...9-12%, insa in afara e dupa cum o calci. Ieri am facut 43.1km cu 1,5l benzina ruland intre 60-80km/h. Banuiesc ca si benzina a avut un rol important in acest test (euro 5 MOL)- cine nu crede am si un filmulet cu bordul masini. Interiorul-excelent scaunul soferului, geamul de la sofer a inceput sa zdrancane ca si cum ar fi putin deschis, usa fata dreapta se aude ca si cum ar avea joc in balamale. Franele-se blocheaza mult prea repede, noroc ca e masina grea si nu danseaza. Portbagajul-incapator, dar are gura dezvoltata pe verticala, nu pe orizontala cum i-ar trebui romanului. Unul din telescoape, cred ca fata dreapta a inceput sa scartaie. Luneta zdrancane pe anumite sectoare de drum. Cu mici atentii ar putea fi o masina buna, pretul este destul de ridicat comparativ cu oricare alta masina din gama produsa in stainatate.

  • celica, duminică, 13.05.2007 15:52
    hyundai vs logan

    Pe langa faptul ca conduc un Logan(masina de serviu), am condus si conduc si un Hyundai Pony-berlina (personala). Desi Hyundai-ul este din 1992, consumul este sub jumatate fata de Logan, demaraj mai bun chiar si pe GPL. Daca Logan s-ar fi produs in '92, eu as fi ales Hyundai, daca as fi stat la tara as fi ales Logan, asta pt ca are garda inalta si amortizoare tari.

  • pentru toti prosti din spania, duminică, 13.05.2007 18:43
    loganul

    in spania il cumpara numai bosorogi si tarani care o folosesc sa se duca la camp.si asta doar pt pret.credetima ca traiesc aici de 10 ani si stiu ce zic .asa ca zic ca nu are rost de comparatii

  • TankocziStefan, duminică, 13.05.2007 19:31

    Ce aveti fratilor cu bietul Logan? Lasatzil sa se bucure de faima sa , si nu ii mai faceti atata reclama.

  • andre, duminică, 13.05.2007 23:37
    F**k logan

    Mai bine as conduce un trabant decat o dacie :)). sti cum se zice Daca Ai Cap Iati Alta.

  • fanetem, luni, 14.05.2007 04:34
    E bine

    Se pare ca ne miscam inainte daca lumea isi da cu parerea atat de aprins despre doua marci de autoturisme care orice am zice si oricum am pune-o nu spun nimic pe piata auto internationala. Cand spun ca nu spun nimic ma refer la faptul ca ambele si Hyundai si Dacia (renault) nu intra in primi zece producatori. La ce drumuri exista in romania dacia veche era cea mai buna.:) Serios cantarind lucrurile si comaprand inforamtile (si din surse proprii) pot spune ca logan este masina facuta din piese "vechii" care nu se mai folosesc pe renault clio sau megan ca sa nu piarda banii. Intradevar in europa are un succes neasteptat mai ales pe pete serioase ca in germania(economia cam cartaie la nemtii si salariu scade - motiv) sau franta (au mari probleme economice). Acest succes a ridicat pretul loganului. Hyundai - masina ieftina si care cand a iesit din garantie a murit. Am un 99 Elantra cu 150000 km si sper sa ma mai tina inca vreo 5 mii. E ok la 11000 de dolari noua. Trebuie sa intelegem ca din orice competitie intre companii noi ar trebuii sa castigam. Sa mearga Loganul cat a mers si dacia veche! Bafta si fiti respectousi, denota inteligenta.

  • mihnea, luni, 14.05.2007 08:06
    fabia vs logan

    am o fabia care a costat 12000 de euro, 1.4TDI/70 de cp..la banii astia poti sa iti iei un mcv diesel full, fabia mea nu e chiar coaja, dar nici bine dotata nu e..plus ca motorul e mai zgomotos decat 1.5 - ul de la renault..si in afara de asta, fabia, care mi-a venit acum o luna, a si inceput sa troncane..plus ca nici cu stabilitatea nu sta excelent, cum probabil nu sta nici loganul..a .. si mai e o chestie..fabia mea, la 2400 de km, s-a stricat..nu mai are presiune uleiul..deci nu mai pot merge cu ea pana nu se prind mecanicii ce are..m-am dus cu ea la service si am stat 4 ore jumate acolo ca sa imi spuna ei ca nu mai are presiune uleiul..staim si eu, de asta ma si dusesem..:) poate la materiale si la finisari sa fie mai buna fabia..dar la ce folos, daca acum sta in service nu se stie cat timp si eu nu ma pot folosi de ea? nu zic, loganul probabil ca e o masina slaba..insa fata de fabia mea orice masina e muuuult mai buna! va dati seama ce ar fi daca ar scoate skoda un model low-cost gen logan!? nici nu ai putea sa ajungi cu el de la dealer acasa

  • magyari, luni, 14.05.2007 09:31
    Fabia - Logan

    La noi in familie este un fabia, un logan si un mazda 626. In afara de asta, lucrez de ceva timp, la unul dintre principalii producatori auto la nivel international. In primul rand doresc sa va atrag atentia asupra faptului ca - deocamdata - loganul nu are concurent. Dupa ce veti citi obiectivele pentru care a fost creat logan, putem sa mai discutam. Degeaba comparam Loganul cu Audi, VW, Hyundai. E ca si cum ai compara un pekinez cu un dog german. Fiecare are alt rol. Pot sa va spun, ca sunt capitole unde Loganul este mult deasupra masinilor laudate de voi. De ex. masina este facuta pentru drumurile noastre, cu telescoape moi. La niste gropi pe care loganul nici nu le observa, am avut ocazia sa-l trec cu alte masini mazda, skoda, vw, nissan primera ultimul model, si tin sa va mentionez, ca masinile straine, in comparatie cu loganul, s-au comportat ca niste carute. In concluzie, telescoapele moi la logan, reduc din stabilitatea masinii, insa au alt rol. Degeaba iti ei un Audi A3 ( masina mea de serviciu ), care costa cam de 3 ori cat un logan, daca tot in gropile din tara umblii. Pe sectiune mica de drum bun, merge excelent, insa, in rest, de preferat loganul, care este facut pentru drumurile astea. Legat de Fabia, al nostru are cca. 50.000 de km, si inca nu a avut absolut nici o problema, in afara faptului, ca la 2 zile dupa ce l-am adus de la dealer, nu a mai pornit deloc :) Oricum am privit, situatia este simpla, daca nu ai bani, iti ei masina ieftina. Cea mai ieftina este matizul, dupa care vna logan. Dupa parerea mea Loganul e muuult peste matiz, din toate punctele de vedere, deci este de preferat un logan. In rest, toate celelalte masini straine, noi, incep pe la 10.000 euro. In alta ordine de idei, daca ai bani cu caruta, dau vrei sa iesi in evidenta datorita masinii, iti cumperi un audi sau bmw si stai in chirie :)) Terminati mai cu aceste comparatii ridicole. Oricum am privi, daca nu prea ai bani, mai bine iti cumperi un logan nou, decat orice masina second, cu 100.000 de km. Bafta si drive safe :)

  • Megane II Sedan, luni, 14.05.2007 09:44
    Logan este bun...

    Baietzi, parerea mea: eu am Megane Sedan 2006, 21.000km in bord. In afara de revizii care costa o groaza, niste maruntisuri (gen: cadrane bord ce nu se aprind) masina e super. Finul meu are un Logan - aceleasi cuvinte de lauda! Asa ca, Loganul e un succes, cu toate micile probleme, dar si Hyundaiul Accent e o varianta buna pe low-cost (are dieseul un cuplu super). Dar voi astia fan Ford: GET LOST, aruncati-va flocusul in... si impuscati-va: aia e carutza, ca finisaje mai ales!

  • Fan Volkswagen, luni, 14.05.2007 10:02
    RE:Nedumerire

    Nedumerire de Ania (12.05.2007, 11:31) Asa e Ania, numai ca multi nu au prea mult discernamant si orgoliu in floare, sau nu reusesc sa-si imagineze ce spune celalt...asta e.. traim in Romania :)

  • hyundai, luni, 14.05.2007 10:03
    logan?

    eu am mersi si cu logan, si cu hyundai (are tata, de 1.5 de 110cp). daca dispuneti vreodata de aia 11.000 de euro pentru o masina, nu va luati logan. hyundai este net superior. este foarte foarte stabila fata de logan, are super-finisaje, are super motor, si economic si fortos (atinge suta in 10 sau 11 secunde). directia e directie. nu se compara pur si simplu. la logan au facut economie la calitatea masinii, dar la pretz nu au mai facut economie. si a iesit castronelu. o fi buna ea cat de cat, dar prea putin pentru cat costa. oricum renault in general nu e cine stie ce firma.... clio de exemplu e super inghesuit si la finisaje e varza! fara suparare, renault-owners!

  • Stan Daniel, luni, 14.05.2007 10:50
    Logan

    Eu am un logan preferance de 2 luni si nu sunt multumit de al in nici un fel. Motorul si cutia sunt bune, dar finisajele interioare si exterioare sunt prost executate. Pe drum de tara sau piatra cubica e un stres total, vibreaza si troncan din toate incheiturile si inbinarile. Hyundai-ul trebuie sa fie mai silentioasa (nu am mers decat cu un tucson). Il mai tin cel mult un an si il vand.

  • matrice, luni, 14.05.2007 10:55
    pt eu cu motoreta

    daca motoreta ta are 2 roti inseamna ca are voie sa mearga pe linia dintre benzi? voi chiar va credeti pe piste de curse si mai aveti tupeul sa deschideti si pliscul.Si pentru motoretele voastre sunt aceleasi reguli ca si pentru conservele de care zici, la fel ca si viteza legala.

  • danutzu, luni, 14.05.2007 14:53
    Hyundaiu

    fratilorrr, am un megane din 2002 - 60000 km si mi se pusese pata sa-l dau ca avans pt un logan diesel. Am fost vineri la adras podu grant si m-am urcat prin ele m-am fatzait cu scaunu - in fata in spate---- mi s-a facut greatzaaaa ! este ditamai haidamaca dar pozitie nasoalaa pe scaun la volan, in portbagaj ar fi ceva loc dar este incomod de umblat la el,,, NASHPA NASHPA NASHPA ! ! ! Daca vrea cineva sa cumpere Meganu 0722564208 (6700 fix da merita pana la ultimul leu)cred ca ma bag la un Grande punto benzina multijet.

  • FriTT, luni, 14.05.2007 15:20
    cine poate oase roade

    De ce atata filozofie? Ce e asa complicat? Cine are un buget de 7-8000E si a muncit pt banii aia si pe deasupra vrea sa stea linistit 3 ani cu o maisna fara sa mai bage bani in fundu' ei isi va lua Logan. AAAA daca vrei masina de curse iti iei linistit un BMW seria 3 si la 6000 si alergi cu ea de pornesc toate alarmele din cartier si impresionezi toti copii complexati ce viseaza la un falnic BMW. In fine, nu inteleg de ce ziceti voi ca "daca ai avea 12.000 ti-ai luat Logan?" Pai tre sa fii un pic prost sa iti iei Logan daca ai 12.000 sincer. Masina asta se merita pana la 7500 si gata. Ce vreti frate de la ea? Sa zburati cu ea? Sa depasiti Audi-uri sa aveti consumuri ai mici de 5? Pe ce lume traiti? E o maisn anormala si atat. Vrei sa fii smecher, simplu, iti iei un SH birjarit de cine mai stie cati si te rogi la Dumnezeu ca de cate ori pleci cu ea din oras sa nu iti cada ceva ca acolo o ingropi. Eu am Logan si nu mi-e rusine, am muncit ca sa adun banii astia si inaitne am avut un Matiz (ca sa vezi masina Coreeana). Fiabile rau masinile coreene, cati munti a vazut matizul meu numai cine l-a cunoscut site si totusi nu am schimbat nimik la el. Am trecut pe Logan pentru suspensii si sincer design. De ce tipati toti ca "vaai ce urat e, ce spate hidos are , e ca un dulap". Stiti cum arata Seat Toledo? Ia aruncati o privire si stupoare...vai acelasi fund mare si gol....si ce? ce atata drama pentru asta? Am condus 2000km Accentul unui prieten motorizare pe benzina din pacate. Mi-as fi dorit sa vad cum merge disel-ul. Ce pot sa va spun e ca foarte silentios si atat, mi-a dat impresia de matiz inuntru si un pic de claustrofobie ca sa nu mai vorbim ca e clar, am si eu pasarelele mele, e masina de femeie Accentul :)...dragalash, dragut. Fiecare face ce ii tuna cu banii pe care ii are si daca era Accent nou la mai putin de 12.000E era o poezie dar asa e o diferenta de 4000E intre Logan disel si Accent disel. Nu contest ca nu st si diferente tehnologice dar pt cine are 8000E insemana sa mai scoata din buzunar din pamant din piatra seaca inca 50% din suma de bani pe care a adunat-o si e mult. Sa va bucurati de masinile pe care le aveti si care aveti LOgan mergeti frate cu ele si cu 150 ca nu se strica si nici nu zboara de pe sosea ca m-am saturat sa va depasesc :)

  • phradamon, luni, 14.05.2007 17:12
    comentarii

    toti vorbesc de concuretii logan-ului... hmmm as vrea sa stiu si eu care sunt aia.... ce masina de 1.6l cu portbagaj de 500l pot sa cumpar cu 10 000 euro? Albea, clio symbol? si oricum sa arate si acceptabil.... exclus fiat albea si clio.... prea multe comentarii "" de experti pe tema asta""..

  • cezar, luni, 14.05.2007 20:33
    diferente ??

    fratilor,.... eu nu va zic ce sa faceti .... incercati doar sa prindeti un salon auto ami serios , si mergeti cu lista in mana ( sau cu suma in cap ) si doar urcati-va in ce masini vreti voi . la sfarsit incercati logaul . la cat de confortabil stai in el in cele 2-3 minute in care iti permite spatele..... nu merita nici jumatate din bani . chiar prefer un second made in deutschland , pe care sa-l mai mangai putin si cu care sa fiu fericit . bafta voua si .... fiti prudenti !

  • Fan Volkswagen, marţi, 15.05.2007 10:15
    Re comentarii

    comentarii de phradamon (14.05.2007, 17:12) toti vorbesc de concuretii logan-ului... hmmm as vrea sa stiu si eu care sunt aia.... ce masina de 1.6l cu portbagaj de 500l pot sa cumpar cu 10 000 euro? Albea, clio symbol? si oricum sa arate si acceptabil.... exclus fiat albea si clio.... prea multe comentarii "" de experti pe tema asta"".. Foarte mare dreptate ai :) cine naiba concureaza cu dacia alias renault romanesc ? :)) sa fim seriosi....si apropo de "exclus fiat albea si clio" fiatu producea masini calumean cand noi cumapram de la renault.. deci fiatu e mai masina ca dacia asa ca nu va mai dati cu capu de pereti care e mai tare ca , care :) DACIA nu e masina ! :)o Zi buna.;)

  • bmw luk, joi, 17.05.2007 10:39
    logan

    wa daca tot nu sunteti multumiti de logan plecat din tara si stati afara ptr totdeauna.Nu sunteti patrioti cum dracu sa nu rida strainul daca de footem intre noi ROMAINII asta e tara noastra si de noi tine sa o punem in valoare ca avem multe de aratat taranilor din strainatate.

  • Focus1.9 tddi, sâmbătă, 02.06.2007 16:17
    Loganvs ford

    Am citit pe aici cateva remarci la focus , si la cei care s-au luat de focus nu am devat sa le spun FUCK OFF, Focusul este o masina super , se conduce foarte usor de zici ca te joci cu un deget fata de caruta de logan , iar in privinta finisajelor la focus depinde ce varianta alegi dar nu conteaza finisajele cand vine vorba de viata ta , Iar cand vine vorba daca sa dai bani pe hunday sau pe dacia nici nu se poate discuta hundayul bate dacia fara nici o problema si nici pentru urmatori 200 de ani dacia nu se va putea compara cu o masina facuta in alta tara , cum a mai spus cineva DACA AI CAP IEI ALTA = dacia

  • AndreiRN, sâmbătă, 16.06.2007 00:19
    Comentari

    "la cei care s-au luat de focus nu am devat sa le spun FUCK OFF" Asa se vede clar capacitatea celor ce conduc Focus. :):):) "Nu sunteti patrioti cum dracu sa nu rida strainul daca de footem intre noi ROMAINII" Patriotismul pote denatura in discriminare oarba pt cei multi si naivi. Mai ales ca Logan nu este masina romaneasca ci franceza. Romani nu sunt capabili sa faca o bicicleta, motoreta, motocicleta, etc .... "Cine are un buget de 7-8000E si a muncit pt banii aia si pe deasupra vrea sa stea linistit 3 ani cu o maisna fara sa mai bage bani in fundu' ei isi va lua Logan." ABSURD. Am luat MBZ 300 pe motorina cu 3000 si merge ca vantul.

  • wyo, duminică, 05.08.2007 13:37
    vb prea mult

    fac taximetrie si am 101300 km, sunt foarte multumit de mesina, intrtinerea e ieftina daca stii de unde sa-ti iei consumabilele, nu a cazut nimic la ea si am avut si sofer angajat , care oricat de csofer ar fi tot conduce fara mila ca nu-i a lui, apropo e diesel si motorul e excelent pentru masina si pentru bugetul romanilor, concluzia e ca e o masina exact asa cum afost gandita , cu garda mare pentru tot romanul(si cel de tara), spatiu imens pentru clasa ei, consum bun, 3 stele euroncape obtinute cand nu avea abs si airbeguri laterale si porbagaj 510 litri(e adevarat nu e foarte accesibil). oameni buni, in romania e necesar sa se consrtuiasca o masina care sa fie folosita si la aprovizionare si la plimbare-concediu etc, sa intre si slabi si grasi, pitici si inalti si sa iau si porcul cu 2 deca de vin de la tara de craciun. as ca copii, cand romania o sa aiba un nivel de trai si o mentalitate vest europeana o sa avem si dacii pentru toti pretentiosii. pana atunci lasti romanul de rand sa-si faca treba cu masina cea mai potrvita lui.