Hyundai Genesis, berlina mare a coreenilor, a primit o nouă generaţie
Hyundai Genesis a primit o nouă generaţie, menită să stabilească noi standarde în segmentul berlinelor mari. Spre deosebire de predecesorul său, noul Genesis va fi vândut şi pe piaţa din Europa.
Hyundai Genesis, berlina premium a producătorului sud-coreean, a primit o nouă generaţie. Dezvelirea noii generaţii a lui Genesis n-a avut loc la Salonul Auto de la Los Angeles, derulat în această perioadă, ci la un eveniment dedicat în Seoul. Modelul prezintă noua faţă a limbajului de design Fluidic Sculpture, care vine cu o grilă faţă hexagonală cu finisaj lucios şi prezintă console scurte. Blocurile optice bi-xenon au semnalizatoare şi proiectoare cu LED-uri, în timpce stopurile sunt full-LED, pentru a oferi un aspect demn de un model premium. Odată cu noua generaţie, Genesis a crescut, berlina premium de la Hyundai având o lungime de 4.990 milimetri şi o lăţime de 1.890 milimetri, fără să includem oglinzile laterale. Ampatamentul este impresionant chiar şi pentru acest segment, de 3.010 milimetri.
În standard, Hyundai Genesis are o configuraţie cu tracţiune spate, dar va fi oferit şi în compania sistmeului HRTRAC de tracţiune integrală. În funcţie de piaţa pe care o vor comercializa, Hyundai va oferi modelul Genesis cu motoare care livrează între 257 şi 425 CP, varianta entry-level fiind un V6 de 3.0 litri, în timp ce vârful gamei este un V8 de 5.0 litri. Toate motorizările sunt optimizate pentru un raport bun între performanţe şi consum de carburant, iar transmisia automată cu opt trepte este standard indiferent de motorul ales. Versiunea de bază a lui Hyundai Genesis accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde, în timp ce vârful gamei realizează această acceleraţie în doar 5.4 secunde.
Interiorul noii generaţii a lui Hyundai Genesis a fost regândit complet, spun reprezentanţii mărcii. Acum, modelul are materiale de calitate superioară, prezintă un aspect mai puţin aglomerat şi are mai multe spaţii de depozitare. Nivelul de zgomot şi vibraţii prezintă o reducere semnificativă, notează reprezentanţii Hyundai. Genesis a fost îmbunătăţit prin implementarea unei suspensii spate multi-link, a unui airbag pentru genunchii şoferului şi printr-un set de sisteme active de siguranţă, care evită accidentele cauzate de părăsirea neintenţionată a benzii de rulare.
Via Hyundai
Faruri de Bmw si grila de Audi, in afara de asta pare ok, mai ales la interior, exceptand schimbatorul pe care l-am mai vazut undeva:). Gluma gluma, dar coreenii nu glumesc si devin amenintatori pt unele marci mai cunoscute.