Hyundai i40 facelift - modelul de clasă medie primeşte o faţă nouă şi o transmisie automată cu şapte trepte

Publicat miercuri, 10.12.2014 18:46 de Sebastian Toma

Hyundai a prezentat astăzi primele imagini şi informaţii ale lui i40 facelift în versiunile Wagon şi Sedan. Modelul coreean de clasă medie este oferit acum şi cu o transmisie automată cu şapte trepte şi două ambreiaje.

Hyundai i40, modelul de clasă medie al mărcii din Coreea de Sud, a primit o restilizare la jumătatea ciclului de viaţă. Odată cu acest facelift, i40 este oferit şi în compania unei transmisii automate cu şapte trepte şi două ambreiaje. Manevrabilitatea modelului este îmbunătăţită datorită sistemului Advanced Traction Conering Control, care frânează selectiv roţile pentru a profita la maximum de aderenţa disponibilă în încercarea de a simula un diferenţial cu alunecare limitată. Pe lângă modificările estetice, i40 facelift se bucură şi de noi elemente tehnologice noi, care încearcă să sporească nivelul de confort resimţit de şofer în călătoriile lungi. Motorizarea diesel de 1.7 litri a rămas singura unitate din ofertă, dar respectă acum normele Euro 6 şi este disponibilă în două niveluri de putere.

La nivel estetic, Hyundai i40 a primit blocuri optice frontale şi posterioare restilizate, o nouă bară frontală, proiectoare de ceaţă cu LED-uri şi o gamă de jante din aliaj de 16 şi de 18 inch. Producătorul din Coreea de Sud a prezentat în aceeaşi zi variantele berlină şi Wagon ale lui i40 facelift, dar cele patru fotografii oficiale prezentate nu dezvăluie modelul din prea multe unghiuri, iar interiorul este expus într-un singură imagine.

Aşa arată interiorul lui Hyundai i40 facelift.

Sistemele de siguranţă noi din dotarea lui i40 facelift sunt Smart High Beam (SHB) şi Speed Limit Identification Function. Primul este cunoscut în rândul altor producători drept asistent de fază lungă şi comută automat între faza de drum şi faza de întâlnire atunci când senzorii detectează aproprierea unui alt vehicul din sens opus. Sistemul funcţionează, la fel ca la ceilalţi producători, doar când comutatorul blocurilor optice este în modul "Auto". În ceea ce priveşte al doilea sistem, el reprezintă un cititor de semne de circulaţie care afişează limita de viteză aflată în vigoare pe segmentul de drum pe care rulează maşina. Sistemul de navigaţie al lui i40 promite şi el un plus la capitolul funcţionalitate, dar reprezentanţii producătorului nu au prezentat mai multe imagini sau informaţii care să clarifice acest aspect.

Via Hyundai

  • tyd, miercuri, 10.12.2014 19:14

    cu toate ca fac niste gunoaie de masini vad ca nu se lasa.....firmele mari (toi si ww) ar trebuie sa ii cumpere si sa-i inchida (ca pe daewoo)

  • joe.giorgica, miercuri, 10.12.2014 20:20

    o "fatza"de ford...,si un "succes adevarat""...! sia asta datorita preturilor mai mari decat al europenelor consacrate!...desi si hyundai tot in EUROPA SE FACE!.

  • RR, miercuri, 10.12.2014 22:03

    Arata mult mai bine si mai fresh decat Ford sau Toyota. Daca vor avea si preturi bune, va fi o varianta de luat in seama.

  • mishazaitev, joi, 11.12.2014 11:08

    Hyundai este pe drumul cel bun. Eu as zice ca este singurul producator asiatic care a inteles ce fel de masini vor europenii, mai ales cand vorbim de clasa compacta. Cat despre calitatea produselor lor, sa nu uitam ca Domnul Cereala Hibernala ,care tocmai paraseste acum conducerea VAG, a dat la un important salon automobilistic ca exemplu un I40 pentru echipa ce il insotea, in ceea ce priveste calitatea unor ansamble.

  • eee, joi, 11.12.2014 11:09

    interiorul la masina asta este absolut superb, sunt multe masini mult mai scumpe cu interioare mult mai urate

  • mog, joi, 11.12.2014 14:15

    mishazaitev, era un i30 :D in rest, sunt asa si asa de acord cu tine. mai au de lucru la motoarele pe benzina (ins tate le au), hibride (in state au) si dieseluri mai mari pe compacte - daca vrei un i30 cu 2.0 diesel, n`ai cum. concurenta, cand vb despre motaore, e in fata, destul de mult. au anuntat t-gdi uri mici, sa vedem cand le si lanseaza.

  • antikitsch, joi, 11.12.2014 17:25

    "modelul de clasă medie primeşte o faţă nouă" Sunteti siguri ca nu e spatele ?

  • arogantul, joi, 11.12.2014 17:51

    de cine este produsa cutia automata?

  • Marian, joi, 11.12.2014 21:51

    @arogantul din cate stiu le place sa surubareasca singuri la treaba asta. Ma rog, in "familie" cu cei de la Kia.

  • laurentiu 296, joi, 11.12.2014 23:26

    care sint cele 2 niveluri de putere ?

  • nicu, vineri, 12.12.2014 09:28

    1.7 - 141 cp, si 115 cp