Hyundai i40 facelift - modelul de clasă medie primeşte o faţă nouă şi o transmisie automată cu şapte trepte
Hyundai a prezentat astăzi primele imagini şi informaţii ale lui i40 facelift în versiunile Wagon şi Sedan. Modelul coreean de clasă medie este oferit acum şi cu o transmisie automată cu şapte trepte şi două ambreiaje.
Hyundai i40, modelul de clasă medie al mărcii din Coreea de Sud, a primit o restilizare la jumătatea ciclului de viaţă. Odată cu acest facelift, i40 este oferit şi în compania unei transmisii automate cu şapte trepte şi două ambreiaje. Manevrabilitatea modelului este îmbunătăţită datorită sistemului Advanced Traction Conering Control, care frânează selectiv roţile pentru a profita la maximum de aderenţa disponibilă în încercarea de a simula un diferenţial cu alunecare limitată. Pe lângă modificările estetice, i40 facelift se bucură şi de noi elemente tehnologice noi, care încearcă să sporească nivelul de confort resimţit de şofer în călătoriile lungi. Motorizarea diesel de 1.7 litri a rămas singura unitate din ofertă, dar respectă acum normele Euro 6 şi este disponibilă în două niveluri de putere.
La nivel estetic, Hyundai i40 a primit blocuri optice frontale şi posterioare restilizate, o nouă bară frontală, proiectoare de ceaţă cu LED-uri şi o gamă de jante din aliaj de 16 şi de 18 inch. Producătorul din Coreea de Sud a prezentat în aceeaşi zi variantele berlină şi Wagon ale lui i40 facelift, dar cele patru fotografii oficiale prezentate nu dezvăluie modelul din prea multe unghiuri, iar interiorul este expus într-un singură imagine.
Sistemele de siguranţă noi din dotarea lui i40 facelift sunt Smart High Beam (SHB) şi Speed Limit Identification Function. Primul este cunoscut în rândul altor producători drept asistent de fază lungă şi comută automat între faza de drum şi faza de întâlnire atunci când senzorii detectează aproprierea unui alt vehicul din sens opus. Sistemul funcţionează, la fel ca la ceilalţi producători, doar când comutatorul blocurilor optice este în modul "Auto". În ceea ce priveşte al doilea sistem, el reprezintă un cititor de semne de circulaţie care afişează limita de viteză aflată în vigoare pe segmentul de drum pe care rulează maşina. Sistemul de navigaţie al lui i40 promite şi el un plus la capitolul funcţionalitate, dar reprezentanţii producătorului nu au prezentat mai multe imagini sau informaţii care să clarifice acest aspect.
Via Hyundai
cu toate ca fac niste gunoaie de masini vad ca nu se lasa.....firmele mari (toi si ww) ar trebuie sa ii cumpere si sa-i inchida (ca pe daewoo)