Hyundai Inster Cross: electrica de oraș cu trăsături off-road
Hyundai Inster, rivalul lui Dacia Spring, vine acum și în varianta Cross. Totuși, noul model nu a primit și un sistem de tracțiune integrală.
Modificările pentru Inster Cross includ adăugarea unor bare de protecție mai robuste cu plăci de protecție integrate, un set special de jante din aliaj de 17 inch și un nou portbagaj pe plafon. În același timp, modelul asiatic are și o nouă culoare, Verde Mat Amazonas.
Inster va fi oferit cu două configurații la lansare. Modelele de bază vor avea un motor de 96 de cai putere, care permite o accelerare de la 0-100 km/h în 11.7 secunde și o viteză maximă de 140 km/h. Bateria are 42 kWh și oferă o autonomie de 299 kilometri între încărcări.
Modelul de top „long range” Inster are 113 cai și o baterie 49 kWh. Astfel, autonomia crește la 350 kilometri. Viteza maximă este de 150 km/h, iar timpul de accelerare de la 0-100 km/h este de 10.6 secunde. Toate modelele Inster sunt echipate standard cu pompă de căldură și capacități de încărcare rapidă DC de 85 kW.
La interior, Inster Cross are tapițerie gri și galbenă. Toate versiunile sunt echipate cu un instrumentar de bord digital de 10.25 inch și un sistem multimedia de aceleași dimensiuni. Inster dispune, de asemenea, de întreaga gamă de sisteme avansate de asistență la conducere (ADAS) de la Hyundai.
Aici vorbim despre sistemul de camere cu vedere la 360 de grade, control de croazieră adaptiv și sistemul deja clasic al mărcii coreene de monitorizare a unghiului mort, care proiectează imaginea dată de camera laterală în instrumentarul de bord, atunci când semnalizezi.
Inster Cross este bazat pe Hyundai Casper, o mașină de oraș de dimensiuni mici care până acum a fost vândută exclusiv cu un motor pe benzină în Coreea. Platforma sa a fost extinsă cu 230 mm (din care 180 mm sunt adăugați la ampatament). Prin urmare, există mai mult spațiu în portbagaj, cât și mai mult spațiu pentru pasageri.
Inster este poziționat între Dacia Spring și Citroën ë-C3. În ciuda dimensiunilor mai mici, reprezentanții Hyundai sunt încrezători că Inster este la fel de practic ca rivalii săi cu cinci locuri. Ampatamentul său se apropie de cel al modelului mai mare Hyundai i20, de exemplu, iar cele patru locuri sunt mai versatile.
Fiecare scaun poate fi pliat complet plat, iar cele două scaune din spate pot fi, de asemenea, glisate și înclinate pentru a oferi mai mult spațiu pentru picioare sau pentru portbagaj.
Livrările modelului Inster sunt programate să înceapă până în primăvara lui 2025. Clienții din Marea Britanie vor putea alege între ambele opțiuni de baterie și două niveluri de echipare, denumite 01 și 02.
parca designul occidental era copiat nu cel rusesc. dar masina asta pare copie actualizata a ladei niva. asa ca fapt divers