Hyundai ix45, primele imagini ale interiorului

Publicat miercuri, 28.03.2012 13:01 de Sebastian Toma

Succesorul lui Hyundai Santa Fe va debuta la Salonul Auto de la New York din aprilie. Până atunci, o publicaţie din Cehia a obţinut primele imagini ale interiorului.

Hyundai se pregăteşte de lansarea lui ix45, cel mai nou reprezentant al filozofiei Fluidic Sculpture, iar cehii de la AutoForum.cz au obţinut primele imagini ale interiorului acestui model. Noul Hyundai ix45 va debuta la Salonul Auto de la New York, iar coreenii au decis renunţarea la numele Santa Fe pentru piaţa din Europa, modelul urmând să fie botezat în baza filozofiei curente a constructorului asiatic.

Interiorul noului Hyundai ix45 prezintă liniile cu care ne-a obişnuit ix35 într-o versiune mai evoluată, marcând un salt semnificativ de la interiorul lui Santa Fe. Plansa de bord are forma unui "X", aceasta fiind îndreptată spre extremităţile vehiculului. Interiorul exemplarului din imagini prezintă o combinaţie de culori închise şi culori deschise, SUV-ul coreean fiind semnificativ mai elegant faţă de modelul pe care îl înlocuieşte.

Tema "X" a fost preluată şi de butoanele noului Hyundai ix45, comenzile scaunelor încălzite fiind redesenate pentru a sugera această literă. Tot din primele fotografii observăm un set de ceasuri de bord cu fundal albastru, o frână de parcare cu comandă electrică şi un interior din piele.

Via | Autoforum.cz

  • DST, miercuri, 28.03.2012 13:43
    hyundai-kia

    Sursa de "inspiratie" au fost roboteii japonezi cu siguranta. E totusi o discrepanta majora intre conceptul SF al bordului si marca in sine. Hyundai nu e pana la urma decat o timida emulatie a masinilor europene. ATENTIE ! Feriti-va de pericole! Idealizarea, precum si increderea oarba, seducerea cu ajutorul kitsch-ului e foarte actuala.

  • TIKA, miercuri, 28.03.2012 15:06
    iar ghertoii fara neuroni fac atac cerebral!!

    Ce ma bucura ca aceste chinezarii vin tare din spate si ineaca marcile mai slabe deoarece iti ofera ceva superior la acelasi pret.Oricum daca VW si Toyota au declarat ca sunt niste adversari de temut ii cam cred!!

  • @TIKA, miercuri, 28.03.2012 15:15

    "VW si Toyota au declarat.." tu reprezentand vw si toyota, nu? nu mai inventa

  • edi80, miercuri, 28.03.2012 16:00

    Cei de la vw se intrebau de ce hyundai poate si ei nu pot!! unii mai si gandesc...

  • io, miercuri, 28.03.2012 16:38

    Totusi nu vad unde-i "declaratia" ?

  • Andrei, miercuri, 28.03.2012 17:32
    Articolul cu pricina

    Vad ca multi nici nu stiu sa dea un search pe goagal... http://www.cleveland.com/business/index.ssf/2009/10/japanese_automakers_see_south.html Asta e articolul si se refera in principal la Honda si Nissan nu la VW. Se face referire la Toyota totusi. Nu cred ca trebuie sa facem misto de Hyundai, in ultimii 10 ani divizia lor auto a evoluat enorm si in 2012 reprezinta o alternativa viabila la produsele germane, japoneze, franceze. In unele domenii Hyundai e pe primul loc demult (pe primul loc la productia de vapoare, si asta cred ca spune mult pentru ca un vapor e mult mai complicat de produs decat un automobil si are mult mai multa electronica si sisteme de toate felurile).

  • AndreiRN, miercuri, 28.03.2012 20:15
    Excelenta

    Hyundei este cea mai serioasa firma in domeniul auto si se vede la fidelitatea clientului si raportul valoare/pret. I-am observat din primi ani cand au aparut pe piata si pot spune ca au facut totul cu o corectitudine nemaintalnita in industrie. Ofera garanti de 10 ani si consumabilele "gratis" in primi 3 ani. Nu e de mirare ca 97% din proprietari Hyundai cumpara inca unul.

  • @AndreiRN, miercuri, 28.03.2012 23:10
    hai ne lasi...

    Atat de serioasa incat directorii nu stiu cum sa fure mai mult: http://money.cnn.com/2006/04/29/news/international/hyundais_heavies/index.htm http://lideruldeopinie.ro/3111/scandal-la-reprezentanta-%E2%80%9Ehyundai%E2%80%9C

  • wtw, miercuri, 28.03.2012 23:54

    chinezaraie

  • io, joi, 29.03.2012 08:57
    @Andrei

    In afara de motor, lumea automobilului n-are nimic in comun cu cea navala. Scara la care sunt construite difera, in rest un motor de vapor nu e cu nimic mai complicat decat motorul unui automobil moden. Majoritatea vapoarelor functioneaza pe motorina sau pacura (titei brut), deci pana aici cu asa-zisa cu "sofisticare" a motoarelor de vapor. Si SAAB face avioane, dar nu s-a gasit nimeni sa zica ca ar avea vreo relevanta in ce masini asamblau ei... voi astia cu hyundai mereu exagerati.

  • dany, joi, 29.03.2012 10:09

    Eu nu pot sa nu remarc faptul ca fratii lor de concern de la Kia fac masini ceva mai frumoase, cel putin in acceptiunea mea, si la o privire mai atenta, parca sunt putin mai lipsite de kitsch la interior.

  • TIKA, joi, 29.03.2012 13:50

    posibil sa fie vb de nissan desi parca citisem aici ca si vw se temeau de chinezariile astea

  • TIKA, joi, 29.03.2012 14:00

    Nu vreau sa intru in polemica cu toti daciotii un lucru e clar grupul are o crestere extrem de mare in toata lumea mai ales in EU, chiar daca va convine sau nu.

  • @TIKA, vineri, 30.03.2012 00:11

    Si un copil retardat ajunge la maturitate la un moment dat si nu-l mai incap hainele... cam asa si cu hyundai-kia... bani sa ai sa bagi in el

  • mip, duminică, 01.04.2012 00:09
    @tika si altii

    dragilor, eu va respect opiniile ca asa e corect .... am un nissan 2006 si un hyundai 2011 luate de noi-noute .... pe hyundai am deja rugina ! dupa o singura iarna ! altfel merge bine nu ma vait de el dar rugina ?! la nici un an de la data fabricatiei (mai,2011)? de aia luati hyundai ca aia dau garantii si au preturi mici, masinile mai scumpe sint pt ca au incluse inauntru si materiale si tehnologie si istorie si tot ce vreti .... eu am mers pe buget minim (alegind intre vw golf, scion xb si elantra touring) .... acuma incerc sa ma lupt cu ei sa vad cum o rezolva, ca sa o ia indarat m-as mira ....nici n-as sti ce sa mai iau ca motoarele europene sint cu probleme elctronice, asiaticele au tabla mai slaba si americanele au ambele defetuozitati pe care le au europenii si asiaticii ! imi si vine sa rid .... o zi buna tuturor !

  • Remus, marţi, 10.04.2012 11:36
    TABLA

    Tabla trebuie sa fie acoperita de garantie. La I40 cel putin, masina pe care o am, caroseria e dublu galvanizata, are 12 ani garantie la rugina, 5 ani la vopsea si 1 an la luciu. Si 5 ani garantie integrala si transmisibila, din bara in bara adica. Inclusiv tren de rulare. Si 5 ani verificari tehnice gratuite si 5 ani asistenta rutiera gratuita. Eu am pe firma, fac multi kilometri si ma bucur sa stiu ca 5 ani nu scot bani din buzunar decat la revizii, din 30.0000 in 30.000 de km. Distributia nu se schimba ca e pe lant, garantata 300.000 km. Fata de passat-ul pe care l-am avut pana acum, plin de probleme, e net superioara.

  • sorin, sâmbătă, 28.04.2012 21:32
    hyundai

    PROPIETAR de I10 1,25,masina are 75 000 km din 2009.probleme:pinion la motorasul de la servo electric(la 70 000 rezolvat in garantie),bieleta dr si cap bara tot atunci la revizie,consumabilele normale si cam atat.oare nu i bine?????pentru o masina folosita 99% in oras???

  • ruiz, vineri, 01.03.2013 16:32

    Tehnologie la kg indesata cu orice pret intr-o masina.Se mai mira de ce nu se vand... O gramada de lucruri care nu sunt folosite , dar costa !.Cumperi o masina cu care mergi 90% prin orasele din Romania in aglomeratie, de acasa pina la servici.Mai lipseste doar butonul de catapultare.Sau poate o fi, dar e greu de gasit.Noroc ca lumea a intrat in criza si s-a reorientat....