Hyundai lansează o ofensivă în segmentul premium pentru a lupta cu Lexus, Mercedes şi BMW
Hyundai va lansa brandul premium Genesis format din şase modele pentru a lupta cu Lexus, Mercedes şi BMW. Primele două modele, G90 şi G80, vor apărea în 2015.
Hyundai este perceput în prezent drept un constructor de maşini accesibile, însă scăderea profitabilităţii a determinat producătorul sud-coreean să-şi îndrepte atenţia spre segmentul premium, unul care oferă venituri semnificativ mai mari.
În acest sens, Hyundai a transformat modelul Genesis într-un brand premium de sine stătător, iar noua generaţie a acestuia va fi lansată până la sfârşitul anului şi va purta numele de G80.
Sud-coreenii nu se mulţumesc însă cu atât: până în 2020 vor lansa alte patru modele premium Genesis: un sedan, o maşină sport coupe şi două SUV-uri. Prin urmare, constructorul intenţionează să acopere o gamă cât mai diversificată de maşini premium, iar toate vor beneficia de motoare performante şi prietenoase cu mediul.
Pentru început, modelele din gama Hyundai Genesis vor avea ca ţinta Lexus, însă vor rivaliza inclusiv cu modele precum Mercedes-Benz clasa S şi BMW Seria 7. Pentru moment, Hyundai nu a dezvăluit niciun fel de detalii cu privire la preţurile de comericalizare ale noilor sale modele din segmentul premium.
Via Reuters
-
inexorabil, miercuri, 04.11.2015 18:27
Ȋn urmă cu mai puțin de 24 de ore, am spus că apreciez Elantra, dar acum nu văd nimic original – care, vorba aceea, să mă “dea pe spate” – ȋn aceste tentative ale lui HaKa, ci doar scremete pretențioase. Vor avea ca țintă Lexus? Bua-ha-haa-hah. Chiar aveam nevoie de un moment hazliu după o zi extenuantă.
-
zarnesteanu, miercuri, 04.11.2015 20:07
Asta-i amanta taticului limuzinelor. Sunt curios ce-o sa iasa daca intr-o clipa de zapaceala taticul limuzinelor nu e atent si tranteste vreo progenitura. @mandolinescu n-o sa mai fie singur pe lume.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 04.11.2015 20:44
Bravo Hyundai ! Cu siguranta noua divizie premium se va ridica peste nivelul Mercedes si BMW, insa sub Lexus. Lexus este brandul premium ~numarul unu in lume, cu cele mai avansate sisteme de propulsie atat hybrid cat si pe hidrogen. Hyundai din pacate nu are un model premium hybrid in acest moment. Dar avand in vedere tentativa destul de agresiva de a acapara piata, nu m-am mira sa depaseasca chiar pe Lexus in urmatorii ani, iar Genesis sa devina o divizie exotica precum Bentley si Rolls. @zarnesteanu, salut flacau ! La a cata berica te afli ?
-
@madalina, miercuri, 04.11.2015 23:51
Pe bune ? Ai baut gaz ? Bine ca ai comentariul ascuns , orice om normal ar citi ce ai scris , te-ar intreba daca esti intreg la cap . Eu tind sa cred ca niciodata nu ai fost dar na acum chiar vrei sa afle toti ? Unii deja nu te mai baga in seama, pun pariu ca nici nu se mai sinchisesc sa vada ce spui acolo. Eu sunt curios sa vad pana duce penibilitate , sincer iti spun asta.
-
Scorpionul_negru, joi, 05.11.2015 00:01
@Madalescu_Georgian Ai atins apogeul penibilului. Tot ce face Hyundai cu Genesis este sa se afle in treaba. Si ei stiu ca nu vor putea niciodata oricati bani ar baga , nu vor reusi sa ajunga la nivelul unui S class sau seria 7. Nici macar Lexus. Faza cu Bentley si Rolls e comica rau. Nu reuseste Mercedes cu S class Maybach si resuseste Hyundai :))) tu ai gandit ce ai scris ? Si ce ziceai ca e Lexus ? Nr. 1 in lume ? :))) la ce ? La hybride poate. Ca in rest e papat cu fulgi cu tot de concurenta la orice capitol !
-
Nelu.Pantofaru, joi, 05.11.2015 00:13
Una doua, toata lumea o da in premium, de la DS la astia de la Hyundai, nu zic ca ar fi masini rele, chiar genesis a vandut fara asteptari, dar eu cred ca iti trebuie ceva istorie sa te bati cu Tripleta sau Caddi si Lexus. Revenind la propulsia pe hidrogen, din cate stiu nu exista asa ceva, propulsia este electrica, numai ca este alimentata cu hidrogen, poate ma insel. Numai bune!
-
LR, joi, 05.11.2015 11:14
Văd că suntem exasperați de mădălescu. Atunci, de ce îl stârniți? Serios, dacă vă este lehamite de el, de ce îl provocați cu incantații de genul " sunt curios ce va zice mădălescu"? Vă lipsește circul? Atunci vă contraziceți singuri.
-
Madalescu_Georgian, vineri, 06.11.2015 00:02
''anonimul frustrat'' . Bine ai revenit puiutule. Ti-ai dus TE DE IUul la service pt recalibrare ? Stiu, stiu.........chiar te rog sa nu ma mai bagi in seama, ai face un lucru foarte ''profesionist'' , nu ca n-ai fi :))))) @Scorpione, din nou o iei haisa pe aratura si dai cu oistea-n toate gardurile fara sa procesezi informatia. Nu ti-ar strica cateva ore de filozofie si drept. Pasajul asta nu are nici o logica, citez : ''Si ce ziceai ca e Lexus ? Nr. 1 in lume ? :))) la ce ? La hybride poate. Ca in rest e papat cu fulgi cu tot de concurenta la orice capitol !'' . Si la ce e papat de concurenta ''cu fulgi cu tot '' mai exact ? La motoare CE DE IU softate ? Adevarul ca CE DE IU e viitorul ''altenativ'' in industrie, nu motoarele alea ''depasite pe hidrogen si hybrid'' de la Toyota. Esti chiar profesionist . ''Si ei stiu ca nu vor putea niciodata oricati bani ar baga , nu vor reusi sa ajunga la nivelul unui S class sau seria 7'' .Ai facut cumva un studiu, sau ai apelat la clarvazatori ? Multumesc ! :))))))
-
Madalescu_Georgian, vineri, 06.11.2015 00:30
''Faza cu Bentley si Rolls e comica rau. Nu reuseste Mercedes cu S class Maybach'' . Pai la ce ''calitate'' are , evident ca nici nu pute pe langa un Bentley sau Rolls. ''Lemnul'' de la bord este de fapt plastic vopsit si o pot demonstra, ''aluminiul'' din interior este plastic vopsit, fiindca la rece acesta nu este rece, iar la cald nu este fierbinte asa cum ar trebui sa fie un metal autentic. Lucrul asta il pot demonstra si prin alte surse, fiindca daca iti voi spune eu cu siguranta nu vei avea puterea si bunavointa sa crezi. E prea greu pt tine lucrul asta. Eu am testat multe masini exotice. Cea mai luxoasa mi s-a parut Bentley Mulsanne si Rolls Phantom Cabrio. A urmat apoi si S Maybach o masina execrabila din toate punctele de vedere. Am condus-o cat am avut-o pe mana la test ( am chiar si o postare cu ea) , mi-am ''tavalit'' putin popoul si in scaunul VIP-ului din spate cat timp i-am dat varului meu ''o tura'' , din pacate si acolo se simt destul de grav gropile din asfalt si ''limitatoarele de viteza'' , cand treci cu 50-60km/h peste ele, chiar si cu ''magic body control'' . Spre exemplu, am resimtit foarte tare pana si acele denivelari cand te duci spre Crangasi ( venind din spre Turda ), imediat la primul semafor ( intelegi care zic, daca te aflii in Bucuresti ).
-
inexorabil, vineri, 06.11.2015 03:53
Salut, @LR (Land Rover) :) Reproșul tău este absolut ȋntemeiat. Unul asemenea mi-am “permis” eu la adresa extrem de sensibilulului (câți de “lu” am scris eu aici?) Dan Grecu, ceea ce m-a costat scump: mi-a pus “access denied” (la grația lui) pentru totdeauna. Ranchiună și tot tacâmul. Prin urmare, nu prea merită să te revolți. “Show”-ul trebuie ȋntreținut oricum, atenția publicului mobilizată la maximum, sponsorii devin fericiți, redactorii așijderea, Mada testează Bentley, Rolls, Maybach, Lexus, vom avea și guvern nou, ȋn concluzie nu există extratereștri, fiindcă ei nu știu să “trăiască clipa”.
-
~, vineri, 06.11.2015 09:17
Doamne, mare e gradina ta!!! Bai voi auziti ce zice ala... ca a condus el S-ul Maybach pe Turda si e execrabil. Ce sa zic, in lumea in care tu o arzi artistic pe locul VIP in Maybach si este de cac*t, eu iti multumesc pentru review-ul tau care m-a salvat de la a arunca pe geam 200k aiurea. Chiar cand ma duceam sa le duc bani la baietii de la Mertzanea m citit ce ai zis legat de S. Merci Madalescu Georgian.
-
kk, vineri, 06.11.2015 12:04
Daca am putea intelege ca imposibilul poate deveni posibil cred ca am fi la un alt nivel de constiinta si de evolutie implicit .Pana atunci ne zbatem intre prejudecati si ne imaginam ca detinem controlul , ba chiar suntem convinsi de acest aspect.
-
Unu, vineri, 06.11.2015 12:41
@Madalescu_Georgian :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Hai ca ai fost chiar amuzant ! Cine crezi ca te crede ? Daca ai fi urcat (nu mai zic sa conduci un ROlls sau Maybach), acum nici nu mai scriai pe aici. Cand ai fost ultima oara la un control serios la cap ?
-
Cineva, vineri, 06.11.2015 13:23
@Madalescu_Georgian Madalescule ! Daca ai fi urcat in Maybach sau Rolls, ai fi facut pe tine de emotie ! Iar tu zici ca e execrabila :)))))))))))))))))))))))))))
-
Madalescu_Georgian, sâmbătă, 07.11.2015 01:06
@unu & @cineva. Sa inteleg ca pofta de ras de trage dupa ce tocmai ati facut cunostiinta cu o ''blonda'' la halba ? E clar ca nu aveti de unde stii cu cine stati de vorba. Imi puteti lasa adresele de email corecte ale voastre. Am chiar si clipuri, poate asa mai rumegati si voi niste idei dupa ce le veti vedea. In unul din ele am prezentat cu ''scartaie'' plasticele la atingere .
-
LR, sâmbătă, 07.11.2015 11:26
inexorabil, Te-ai găsit și tu de cine să te iei: Dan Grecu, medaliat cu aur la inele! :) Dan, sper că știi de glumă, doar suntem în week-end :)
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Din nou, guri de ventilație ca la Leon. Pare-se că nu mai e plagiat, ci o nouă modă în ceea ce privește designul planșei de bord. E a treia sau a patra mașină după Leon ce le adoptă.