Hyundai pregătește o nouă generație de motoare diesel și pe benzină: consum redus cu până la 50% și emisii mai mici
Hyundai pregătește o nouă generație de motoare convenționale cu emisii mai mici și consum redus cu până la 50%. Noile motoare diesel și pe benzină vor fi introduse treptat în următorii 5 ani.
Hyundai nu vrea să renunțe încă la motoarele convenționale și anunță o nouă generație de propulsoare eficiente până în 2020.
Tehnologia eficientă “Smart Stream” prezentată de sud-coreeni promite un consum redus cu până la 50% pentru motoarele diesel și pe benzină, precum și emisii de CO2 mai mici. Printre altele, Hyundai vrea să reducă mărimea și greutatea pieselor componente ale motoarelor.
Pentru început, această tehnologie va fi disponibilă pe motorul de 1.6 litri atât în versiunea pe benzină, cât și în cea pe motorină. Asiaticii promit că “Smart Stream” va cuprinde 10 motorizări pe benzină și 6 diesel până în 2022.
Rămâne de văzut dacă tehnologia “revoluționară” a celor de la Hyundai va reuși într-adevăr să micșoreze consumul de combustibil cu până la 50% la viitoarele sale motoare.
Totodată, Hyundai intenționează să lanseze 31 de modele “prietenoase cu mediul” pe piața internațională în următorii 3 ani.
Via Hyundai
-
Adrian C, joi, 26.10.2017 14:25
@dan_grc Corect ! Ma incanta daca era un hibrid macar daca nu electric......sa mergi pe diesel in continuare cand ele vor fi interzise in Europa, e pura prostie !
-
vianu, joi, 26.10.2017 15:45
@Adrian C, dan_grc face misto :))...inconstienta, avalansa, romani, electrice...ring a bell?
-
Adrian C, joi, 26.10.2017 15:52
@vianu Stiu ca face misto la faza cu romanii si electricele...dar eu m-am referit la piata din Europa...e ridicol sa vii cu 6 diesel-uri cand ei mai au putin si isi cumpara toti electrice.
-
Ilici02, joi, 26.10.2017 16:38
Par oameni cu capul pe umeri coreenii astia. Si-au dat seama ca mai dureaza pana sa-ti poti incarca masina de la telefon si c-o sa mai dam la demaror o perioada. Si daca tot mai avem ceva timp "impreuna cu termicele" au zis ca n-ar fi rau sa-l petrecem frumos optimizandu-le. In alta ordine de idei, cred ca s-au cam hazardat cu 50%-ul ala. Momentan, cele mai eficiente motoare idiferent ca sunt benzina sau diesel, nu prea sar de 40% eficienta termica (exista 50% in anumite aplicatii industriale dar sunt alta discutie). Dupa spusele Hyundai s-ar ajunge la un 60% eficienta ceea ce nu prea cred. Oricum, e de urmarit.
-
Alex, joi, 26.10.2017 17:13
@Adrian C Care ei? Mai au cat pana sa-si ia electrice? Au explodat electricele si nu stim noi in Europa? Pai ce crezi ca asta o sa se intample deodata asa? Azi avem diesel maine toti electrice? :))) Masini conventionale o sa fie si in 2030 si in 2040, numarul lor o sa fie diferit pentru ca trecerea la o masaina electrica se va face in decenii, in nici un caz de pe azi pe maine.....Mai multa maturitate in gandire nu ar strica :)
-
Sam93, joi, 26.10.2017 19:21
Vanzarile la electrice inca nu reprezinta nici 1% din totalul vanzarilor pe piata europeana. Nu mai aberati cu electricele.
-
Adrian C, joi, 26.10.2017 19:38
@Alex Cand o sa le interzica sa circule cu diesel in centru si interzicerea vanzarii de masini conventionale o sa treaca rapid ca nu au incotro. Da .. cam prin 2050 se va trece la ele.... iar acum vanzarea de electrice e slaba din cauza ca oferta pe piata e destul de limitata la fel si autonomia lor. In 10 ani o sa se rezolve si problema asta.
-
Edikkk, vineri, 27.10.2017 02:53
Electricele au problema pretului si a statiilor de incarcare UK deja a luat masuri pentru a impune dezvoltarea statiilor de incarcare, astfel incat masinile electrice vor creste in vanzari si procentual vor fi mai multe Distanta sau timpul de incarcare nu sunt o problema reala, oricat ati spune. In UK principalii adresanti ai masinilor electrice sunt cei care locuiesc intr-o casa proprie (si sunt foarte multe in UK) si exista deja o firma care in parcarea proprie a instalat pentru toate locurile de parcare statii de incarcare electrice dupa ce si-a dat seama ca angajatii au masini electrice si foarte multi isi doresc, si incarcarea la munca deja le acopera necesarul (nici nu mai sunt nevoiti sa incarce acasa) (contra cost binenteles) Asa incat, daca exista ori clienti care au vila, nu stau la bloc sau care la locul de munca au parcare, legile UK vor ajuta ca toti acestia sa poata folosi masini electrice !!! Miza este enorma, pentru ca deja acoperi poate 20% din cei care lucreaza, si automat ai un mare start de clienti imediat potential pentru masini electrice ! PROBLEM SOLVED ! Cu alte cuvinte, tine si de state sa impuna, sa ajute impunerea masinii electrice. Dar odata ce porneste in USA si UK, nu mai zic deja si China, preturile la baterii vor scade. Apoi exista marele Toyota care odata batuta palma cu Toshiba (cei care au cea mai buna baterie auto din lume, deja din 2011) si cand Toyota vor incepe sa produca hibride serioase si full-electrice atunci deja preturile bateriilor se va duce in jos puternic si vor deveni masini de masa - ACOLO unde statele se vor ingriji prin lege (nu investitii) sa sprijine adoptarea masinilor electrice. Beneficiile sunt imense si deja valul schimbarii vine. Totusi Hyundai face bine ca mizeaza si pe masinile vechi, pentru ca pana cand va veni schimbarea trebuie sa traiesti din produsele prezentului, deci decizia este foarte buna, mai ales pentru ei care isi doresc sa isi creasca cota in Europa (si tot se chinuie de 10-20 de ani) Oricum in toata aceasta poveste, exista o VERIGA LIPSA si anume masina semi-electrica care sa faca trecerea de la masina full-termica la masina full-electrica si care sa aiba rularea full-electrica dar care sa nu se incarce la priza ci ... la benzinarie.. . aceata VERIGA LIPSA exista, se numeste Nissan e-power care prin unicul model Nissan Note e-power are vanzari foarte foarte bune in Japonia !! Dupa doar 1-2 luni de la aparitie a preluat locul 1 in vanzarile in Japonia pentru cel putin 3 luni ! Pentru un model nou cu un sistem nou sa ajungi sa domini vanzarile (pe model) in Japonia, batand Toyota Prius Hibrid la ei acasa... spune FOARTE MULTE ! MAREA problema este ca Nissan nu trece inca la deschiderea mondiala a acestui sistem e-power, momentan tatoneaza introducerea modelului, sistemului in Indonesia !??!?? (daaa) si Filipine !?!??!!! Nu imi explic neam prostia celor de la Nissan in aceasta privinta.. dar o exista un motiv. Cateodata poate fi unul doar pur si simplu, din prostie, vezi si cazul Sony cu anumite modele care desi aveau vanzari mari in Japonia nu au trecut niciodata in vanzare la nivel global... Sau cazul Toshiba ca panelurile GIZMO care erau mai bune ca OLED care nu le produc decat pentru piata japoneza... si desi ii paste falimentul la multe activitati subsidiare... nu pleaca global... nu stiu... pur si simplu.. fac greseli imense.. .
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Șase motorizări diesel până în 2020? Inconștiență totală, în contradicție cu avalanșa de știri despre diesel. Treaba lor, mai ales că românii au în vedere electrice în următorii ani.