Iata interiorul lui Dacia Duster!

Publicat luni, 14.12.2009 11:52 de Mircea Meșter

Interiorul noului SUV Dacia nu se indeparteaza de liniile gamei Logan, dar vine cu unele elemente care il individualizeaza in gama. Printre acestea se numara scaunele din piele si comenzile pe volan!

Forumistii daciaclub.ro au publicat ceea ce asteptam din partea Dacia inca din momentul prezentarii primelor imagini ale SUV-ului Duster: fotografii cu interiorul celui mai nou model de la Mioveni.

"Veriga lipsa" din setul de imagini oficiale prezentate de Dacia se dezvaluie astfel intr-o serie de imagini spion care subliniaza ceea ce era normal: interiorul lui Duster este preluat aproape complet din gama Logan, mai exact de la Sandero.

Exista insa si cateva tuse caracteristice exclusiv off-roader-ului Dacia. printre acestea, plasticul glossy de pe consola centrala si din jurul gurilor de aerisire, indicatoarele de bord retusate si aparitia selectorului 4x4/Lock de langa bricheta. Un element de confort care nu s-a regasit pana acum pe niciunul dintre modelele Dacia este reprezentat de comenzile audio dispuse sub volan, in partea dreapta, in stilul clasic patentat de Renault. Claxonul lui Duster va fi accesat la fel ca pe intreaga gama Logan, prin maneta din stanga volanului.

Principala diferenta observabila in aceste imagini este insa una legata de confortul celor din habitaclu: aparitia, in premiera pe un model Dacia, a unei tapiterii mixte piele/material textil. Aceasta va face parte probabil din lista de optionale pe care clientii le vor putea comanda pe noul lor SUV. Exista, de asemenea, posibilitatea ca noul Duster sa dispuna de scaune incalzite in nivelul de echipare de top, care conform forumistilor daciaclub.ro va costa in jur de 17.000 de euro pentru 1.5 dCi 105 CP cu transmisie cu sase trepte.

via | Daciaclub.ro

  • pit75, luni, 14.12.2009 12:19
    Duster

    Volanul arata bine, si bordul pana la urma este ok, dar un salt calitativ al materialelor din care este facut ar fi necesar. Bafta DUSTER.

  • Wolf, luni, 14.12.2009 12:22

    Arata neasteptat de bine . Iar Duster -ul asta in general pare din ce in ce mai tentant .

  • Adrian, luni, 14.12.2009 12:36
    ...

    17.000 de euro pentru 1.5 dCi 105 CP ... sa ne uitam la alternative care sunt pe piata la banii astia ( masini noi nu second ) sau nu are rost ?

  • Radu, luni, 14.12.2009 12:36
    ...

    CAM TRIST

  • Mircea, luni, 14.12.2009 12:40
    Sec

    Asta e impresia mea, ca sa nu mai spun ca asa cum este facuta poza radio-cd-ul ala arata de parca e lipit de un copil. Si nu pot sa remarc "ingeniozatatea" proiectantilor de a pune butoanele de deschidere geamuri undeva pe tablou in loc de usi @automarket: mai usor cu reclamele, cel putin aia cu Dacia pe laptopul meu acopera jumatate de ecran si nici nu o pot inchide, se afiseaza sub flash-ul din dreapta

  • Beewhore, luni, 14.12.2009 12:43
    Pe drumul cel bun...

    Oricine orice ar zice, Dacia e pe drumul cel bun. Atat interiorul cat si exteriorul modelelor Dacia, reprezinta perfect categoria din care face parte brandul atat din punct de vedere al designului, cat si calitativ. Un produs cu un pret corect, pentru o piata in continua ascensiune. Multa bafta Dacia!

  • Crysty, luni, 14.12.2009 12:49
    Duster

    Macar la Duster puteau sa puna butonele pt geamuri pe panoul usilor! Pacat pt ca este mult mai logic si mai confortabil pt sofer!

  • YMihai, luni, 14.12.2009 12:52
    e fair ... sa vedem pretul cooorect

    E ok interiorul si sunt aproape sigur k in realitate se prezinta si mai bine. E putin cam devreme (daca nu chiar pueril) ca unii dintre noi sa ne dam cu parerea la materialele cu care este imbracat. In fond ... l-a vazut cineva pe viu ? S-a urcat careva in masina sa spuna ce si cum ? Asteptati fratilor sa iasa recolta inainte sa o blamati. Treaba cu reclamele devine enervanta ... dar banuiesc ca de aici vin banii. Da-ti si voi cu X si aia e. Trebuie sa traiasca si oamenii astia din ceva !

  • cc, luni, 14.12.2009 12:54
    a dato n bara

    exact la ce ma asteptam de la dacia nimic nou calitatea materialelor este jalnica pt pretul asta;mai bine ne orientam spre alt model

  • YMihai, luni, 14.12.2009 12:54
    butoanele pe usi

    Butoanele pe usi pentru deschiderea geamurilor reprezinta costuri suplimentare. La Dacia se masoara fiecare mm de cablaj. Astfel... ar trebui si comutatoare in + (pe usa pasagerului din dreapta) deci costurile s-ar ridica si mai mult.

  • jiji-piperatu, luni, 14.12.2009 12:57
    foarte smecher

    De fapt orice face renault este foarte tare dar lumea nu stie sa aprecieze.Dupa ce am vazut fotografiile am o intrabare oare o sa mearga sa desfaci o bere la sigla din mijlocul volanului si inca o intrebare partea de injectie se schimba tot asa la fiecare schimb de ulei ma refer la injectoare , pompa de injectie sau au marit si ei perioada la 30000km ca totusi suntem aproape in 2010.

  • mihai, luni, 14.12.2009 12:58
    @Crysty

    daca faceau treaba asta, cresteau costurile...fire in plus, design-ul pt panoul usilor...butoanele...s.a.m.d. .... nu degeaba costa 17k.

  • florin, luni, 14.12.2009 13:04
    duster

    Pentru cunoscatori, volanul, comenzile de pe volan, si ceasurile sunt luate de la Clio 2 bicorp fabricat in Franta, si sunt cred, lucrurile reusite din bordul acestei masini. Cu celelalte nu ma pronunt.

  • cojocarueugen, luni, 14.12.2009 13:04
    obsesie butoane pe usi

    nu stiu de ce aveti aceasta obsesie cu butoanele geamurilor pe usi !?!?!? asa este cel mai bine pentru ca oricum conduci cu mana stanga si cu dreapta schimbi vitezele iar la fel de bine poti deschide/inchide geamurile !!! la dacia comentati k na, e dacia, dar la bmw seria 3 e la fel, si la fel si la mercedes e classe !!! cd-playeru da, arata groaznic in rest arata bine !!!

  • cc, luni, 14.12.2009 13:07
    jaf national

    fratilor mai bine va luati suzuki sx4 decat javra asta

  • scuderia, luni, 14.12.2009 13:12
    scuderia

    puteau sa-l schimbe putin...este identic cu al loganului....tot...numa culoarea difera....sa le fie ruine...butoanele de la geamuri tot pe bord...uart...foarte urat...sincer...romanu ii tot roman...nu o mai stat elsa deseneze un bord frumos...ce o zis...iau de la logan...exact asa a facut si cu sandero...macar masina aia ii chiar urata...urat..

  • merlin, luni, 14.12.2009 14:00

    cel mai tare ramane tot claxonul, ca la autobuz/raba

  • alin, luni, 14.12.2009 14:01
    tablou bord

    Bordul cred ca tot de takosan, sau ma insel? in rest prea seamana cu loganu...

  • Autogreen, luni, 14.12.2009 14:02
    SUperba

    Scaune de piele, incalzite, 6 airbag-uri, 6 trepte, 4x4, comenzi pe volan, etc. E clar, masina asta vine dintr-un alt film. La ce dotari are nu cred ca va avea un pret mic.

  • Anonim, luni, 14.12.2009 14:14
    ...

    @Mircea nu iau apararea site-ului (n-am niciun interes), dar reclamele nu tin de automarket. In cazul in care nu te-ai urcat niciodata intr-un logan nu ai de unde sti, dar si la logan butoanele sunt tot acolo

  • szilard, luni, 14.12.2009 14:15
    tot dacia raman

    se putea cumva schimba borcanele de la admisie aer, casetofonu sa-l inglobeze zumva in bord ca asa arata ca si cum l-ai lua din piatza,are si mp3 radio CD-ul?, butoanele de la geamuri ar fi trebuit mutate pe usi, a si ce era sa uit? cate stele are la euroncap ca parca loganu avea in jur de 3 jumate 4. prin urma tot dacie ramane si ma are mult si bine pana se ridica. si pretu ala sigur gasesti altceva mai bun si tot 4x4.

  • mihai, luni, 14.12.2009 14:43
    Pret

    nu arata rau...........dar 17.000 euro pare cam mult pt o masina din gama Dacia, avand in vedere k nu au facut nush cate studii de ergonomie si tehnologice, ar trebui sa fie mai sesizabila diferenta de pret fata de alte marci, eu personal am logan, dar acum 3 ani nu prea avea concurenti la pretul lui, acum insa............

  • GreeN, luni, 14.12.2009 14:45
    Destul de Ok

    @Szilard Daca te vei uita la masinilie italiene (cei mai buni designeri),si nu numai, la "borcanele de la admisie aer" care defapt in cel mai rau caz le poti zice emisie,caci ele nu trag,sufla aer ...vei vedea ca sunt asemanatoare. Butoanele de la geamuri electrice sunt in pozitia cea mai ergonomica si sigura, fiindca nu esti nevoit sa iei mana stanga de pe volan . Iar stelele EuroNcap care au fost atribuite daciei Logan/ Sandero au fost o marea teapa,fiindca in mod normal testul se face cu varianta full a masinii,cea echipata cu centuri pretensionate,full srs airbag,tetiere,etc...Logan/ Sandero nu avut niciuna dintre ele,si de aceea a primit numai 3 stele jumatate. Asta a fost mana celor de la Reanult pentru a se diferentia de Clio/ Megane. Sa faca cei care zic un Car Configurator pe orice site de masini ,si sa zica daca au scot un pret sub 15k ,cu echipare asemanatoare cu Duster...Eu sunt curios tare..Postati un link P.S. : Nu's fan Dacia,insa sunt roman...

  • Marius, luni, 14.12.2009 14:56
    Dacia Duster

    Domnule, cine are bani intotdeauna va cumpara lucru scump dar bun.......iar cine nu are bani se va orienta spre lucru ieftin dar prost, respectiv un second hand. Acest SUV romanesc se vrea a fi "multa masina pentru bani putini". Si e foarte bine ca Dacia scoate si un SUV. Ceea ce am criticat mereu la modelele Dacia-Renaul este: -designul exterior/interior bleg, lipsit de atitudine -nu sunt masini extrem de functionale, fiabile si robuste, sa pui baza pe ele mult timp. Daca Renault intelege aceste lucruri, va sparge piata. Daca nu - ajung si ei pe mana chinezilor intr-un tarziu. Apropo, uitati-va la sud-coreeni. Ei au inteles chestia asta si fac masini simple, bune, fiabile, la bani putini.

  • Pit75, luni, 14.12.2009 15:06
    Duster vs 16

    @GreeN FIAT SEDICI1.9 Multijet 120 CP 4x4 Emotion 16.087 EUR TVA INCLUS. Tu crezi ca poti compara un 1.5 DCI cu un 1.9 Multijet de 120 CP? Am uitat, Duster are "diferential central autoblocant cu control electronic"?, nu prea cred.... deci comparatii sunt ... ia si link: http://www.fiat.com.ro/documente/fise-preturi/sedici.pdf/sedici.pdf

  • adiBontea.com, luni, 14.12.2009 15:12
    Duster

    Pana la urma tot un Logan va fi si Duster asta... pacat ca nu lucrati si in weekend... pozele au aparut de pe 12 dec. pe Internet :D

  • xxx666, luni, 14.12.2009 15:22
    jalnic.

    Pentru un pret de 12000 euro arata foarte jalnic si simplist. Probabil daca au pus pe consola centrala plasticul ala "oglinda" va parea Mercedes. Este exact acelasi bord dacia topogan cu aceleasi ceasuri de bord doar putin turtite si colorate gri.

  • xxx666, luni, 14.12.2009 15:25
    revin....

    Am avut dreptate cand am spus ca pretul va fi de 18000 euro sau pe acolo cu toate ca pe un alt site dadeau pretul in jurul a 12000 euro. Acum sa fim seriosi, cu 17000 iti iei MASINA.

  • vasile, luni, 14.12.2009 16:27
    logan ori logan

    "Nici" nu arata ca un bord de logan cu plastic maro in loc de cel gri... La fel, "nici" usile nu seamana.

  • george, luni, 14.12.2009 16:33
    dezastruuuu....

    consola de bord este model vechi...si totul este varza...butoanele arata ca la o masina de fabricatie anii 90 95 ,,,

  • adrian-popa, luni, 14.12.2009 16:33

    not bad...doar butucul acela de contact ma cam seaca...e ca la dacia lu tata din '89. stiu ca se regaseste pe multe modele de la ei, dar prea aduce asa un aer ,,retro'' in rest asteptam preturile exacte

  • DiVa, luni, 14.12.2009 16:36

    bineinteles nimic impresionant.

  • Liv, luni, 14.12.2009 17:13
    Duster vs ALTE SUV-uri

    Imi pare rau sa spun, am asteptat foarte mult sa vad Duster-ul si sincer sunt putin dezamagit de design, partea tehnica e foarte ok (tata NISSAN, mama Renault), dar la pretul asta cred ca noul Hyundai ix35 va da clasa Duster-ului, mai ales la design si noua motorizare 1,6 benzina 138 cp. Ma asteptam mai mult de la Duster dar poate pana la lansare mai au timp sa mai remedieze catea ceva (motorizari mai ales), cat despre design e prea tarziu sa mai modifice ceva. Oricum multa bafta DUSTER in lumea SUV-urilor.

  • Castravetele, luni, 14.12.2009 17:27

    ai de ...!!!! singurul avantaj al gamei dacia,,, SINGURUL era pretul mic. 17.000 euro pentru un Duster? trebuie sa fi prost la cap....

  • Dacia Romana Ulpia, luni, 14.12.2009 17:37
    Renault

    Tot aceeasi infecta politica a francezilor: interior ieftin si motoare deja depasite (asta sa stie amaratul de rand ca tot Renaultu" e fruntea!). PE CAND O MASINA ROMANEASCA?????? Nu ca n-am avea ingineri sa o faca (ar iesi ceva din asta) dar nu avem traditie. Traditia trebuie inceputa odata si odata. Bineinteles ca nu cu finantatori ca alde Tiriac, Becali sau altii de teapa lor, care aduna banul din ciordeli.

  • benzinaru', luni, 14.12.2009 17:42

    arata groaznic...........fara suparare, dar puteau sa isi puna si ei creierul la munca macar un pic...............oribil

  • florin, luni, 14.12.2009 17:49

    face banul,carcotasi sunt multi fara sa stie ce vor

  • Liviu, luni, 14.12.2009 18:09
    Asteptam mai mult

    Clientii asteapta ceva nou ...si din ce am citit mai sus nu se vad noutati prea mari, adica oamenii sunt dezamagiti. Este bine ca Dacia scoate un suv...acuma avand in vedere ca este primul, va recomand sa fiti mai indulgenti. "Rusinea" este alta, ca in spate este Renault si de fapt de aici se asteapta multe. Francezii sunt cunoscuti pentru designul futurist dar se pare ca s-au lasat pe o ureche de ceva vreme incoace. Asteptam de la ei mult mai mult in orice caz. Acuma sa vedem ce v-a fi si ce succes va avea suv-ul romanesc. In orice caz succesul il va da pretul.

  • Andy, luni, 14.12.2009 18:49

    Au invatat si francezii ceva de la noi: Las-o ma, ca merge asa!!! De ce sa investeasca in design si alte minuni, ca oricum o sa fie coada la rate, ca-i mai inalta decat a lu vecinu si are si imitatie de mahon! Apropo, are in bazar mahon de asta, asa ca nu disperati dragi loganisti!

  • sandman, luni, 14.12.2009 18:55
    dacia

    o mare nereusita din partea dacia! e urata cu spume, nu stiu cine o sa cumpere masina asta. doar unu care nu se pricepe la masini.

  • Andrei, luni, 14.12.2009 18:58

    Pielea de pe volan arata de parca ar fi cusuta de maimute. Mai mult de cateva mii de km nu-i dau, pana se desface. Dar ce conteaza, avem piele pe volan, avem...

  • roadrunner, luni, 14.12.2009 19:23

    @cojocarueugen - arata-mi si mie te rog unde ai vazut tu ca la bmw seria 3 butoanele de geamuri sunt pe bord. uite, te ajut si cu un link: http://www.ausmotive.com/images/BMW-2009-3-Series-08.jpg butoanele de deschis geamuri se puteau pune pe usi, dar cam lipseste binevointa celor de la dacia. si nu o mai tineti cum ca e scump sa traga 2 cabluri pana la usi, ca mai mult de 10 ron in plus nu ii costa cablu, iar gauri tot atatea trebuiau sa dea. acu 20 de ani honda avea claxon pe volan, dacia nici pana in 2009 nu a fost in stare sa il puna pe volan. pentru 17000 ar fi trebuit sa puna macar claxonul pe volan si butoanele pentru geamurile electrice pe usi.

  • Bogdan, luni, 14.12.2009 19:39
    Scump,

    Mie personal mi se pare exagerata la pret.Bordul acelasi, cadranele negre , fix la fel!! sa asteptam un facelift sau Duster 2 pt cadranele albe? sau ceva mai deosebit.Acum sincer cred ca in conditiile pietei actuale si la pretul asta va fi doar prin showroom-uri.Cei cu banuti mai multi, nu cred ca se "injosesc" sa isi ia Dacia, ori cei de la Renaul sunt dusi de val, ca le merge loganul la greu(in afara cel putin) ori nici ei nu au sperante in Duster si l-au scos doar ca sa isi competeze gama.Dar pana la pretul final mai sunt luni de criza...

  • andr3i, luni, 14.12.2009 20:07
    dacia

    cum sa dai 17 mii pe asa ceva, puteau sa skimbe ceva k sa cera abani astia, oricum tehnologia e de acum 10 ani.

  • george, luni, 14.12.2009 21:04
    motorizare... :(

    Daca ar ajunge capacitatea cilindrica a motoarelor la 2.0 macar, atunci masinile nu s-ar mai numi Dacia :))

  • you_hoooo, luni, 14.12.2009 21:49
    pret de pornire in ro

    Presa internationala semnaleaza un prim pret de vanzare in Romania: 11300 euro TVA inclus!!! pentru varianta 1.6 transmisie 4x2. Cred ca pretul maxim de 17000 e corect avand in vedere ca avea multe echipari dar fara airbag cortina si ESP! :(( cam jenant, oricum; oricum romanul se va multumi mai mult cu tapiteria din piele decat cu sistemele de siguranta moderne.... deh, n-are nevoie, e SUV... Din punct de vedere al interiorului n-ar trebui sa fie pretentii avand in vedere ca nu e un model care sa inaugureze ceva nou ci este doar a 6-a varianta din gama Logan. Partea de glossy de la plansa va fi mai tot timpul plina de pete lasate de degete... cine are Opel varianta Cosmo stie...

  • tavone, luni, 14.12.2009 22:03
    claxon

    Intrebare: cat de greu poate fi sa pui claxonul in volan si nu pe maneta din stg???? cred ca nu mai exista masini cu astfel de claxon, mai putin dacia. Restul no comment!

  • cojocarueugen, luni, 14.12.2009 22:33
    hai DACIA

    @roadruner vb de vechiul seria 3 care este foarte popular si avea pe consola langa schimbator, si la fel si la E classe model mai vechi. atatea comentarii referitoare la butoanele geamurilor nu s-au facut la amandoua marcile cat s-a facut la dacia !!! si la chestia cu claxonu' parca mergea pe volan, dar nu mai avea unicitate !!! si de logan v-ati plans tot asa, si uite cat de bine se vinde are succes, de zici ca, comentariile "contra" ii fac mai bine decat rau !!! s-o vedem si pe asta pe strazi, numa bine.........si inca ceva, face-ti comparatie cu fiat, la pret poate o fi mai putin sau egal, da de intretinere nu mai zice-ti nimic, ca te baga in pamant.

  • dan, luni, 14.12.2009 22:48
    pt roadrunner

    La bmw seria 3 e 46 butoanele sunt langa shimbator, de o parte si de alta, la peugeot 206 la fel si m,ai sunt masini cunoscute asa, nu e mare scofala, sa fie doar asta problema

  • Patrocle Temistocle, luni, 14.12.2009 23:19
    @ jiji-piperatu

    Ce vrei tu, ... sa ai desfacator ...? E optional. E pt. versiunea cea mai scumpa. Se da ca sa poti bea sa iti ineci amarul cand ai realizat pe ce ai dat banii. :DDDD Modelu' asta e muci. Ce e cu volanu ala siliconat? E pentru condus sau pipait? Acelasi bord total nepractic... .... Plasticu ala prin care se doreste sa se dea un aer "exclusivist" la interior, mai bine nu-l puneati. Arata a chinezareala si e de total prost gust. Bine.....depinde care e targetu' acestui produs.... Bai acestia de la Dacia, inteleg si cu economia asta, dar mai schimbati si voi tiparu'. Conceptu' Duster dadea sperante ca veti rupe gura targului cand iese modelul de serie.....si cand colo....o masina pentru pacalici, din fata e tampa si se uita crucis si cand te urci la volan iti zambeste ......cine?......DESFACATORUL .... Ce sa zic.......mult succes la vanzari ! :-(

  • abc, luni, 14.12.2009 23:21
    pret

    daca sare de 15 mii varianta de top, va fi un chix eu prevad ca preturile se vor incadra intre 11.500 cea mai dezbracata si 15.000 cu toate gramada pe ea

  • abg, luni, 14.12.2009 23:26
    claxoane

    Claxonul pe blocul de lumini denota personalitatatea marcii....asa a fost intotdeauna la dacia....dak nu va convine luati-va masini ieftine si "bune" de la bulgari

  • alinroiu, marţi, 15.12.2009 00:15
    wtf 17 mii?:|

    17 mii ???!!?? mi se pare exagerat

  • tzenu_bmw, marţi, 15.12.2009 01:07
    fratilor...........???????

    Cu 16-17 mii iti iei Hyundai Tucson care este o masina belea......... Are un vecin de-al meu 2.0 CRDI de 140 de cai. Exterioru este superb......... Linile generale ale masini sunt de nota 10 La cumparat de nou anu trecut din reprezentanta Sibiu. La promotie numa 16 mii si ceva euro............. Deci tampit sau prost sa fi sa dai 17 mii pe Duster-u asta si chiar daca are tapiterie(partial)piele si sc.incalzite. Nu se merita........ Fac pariu ca la anu le cumparam second cu 8 mii..........

  • page, marţi, 15.12.2009 02:58
    vorba vine,asta masina de 16~17mii :|

    are dreptate si tzenu_bmw daca noi suntem in urma cu 40 de ani :)) se vede si la interiorul lui Duster astia vor sa faca din kkt bici si sa mai pocneasca :| nu merita sa dai atatia bani pe o masina ca asta sunt destule masini noi* ford,opel,alfa romeo..etc masini care iti ofera tot ce vrei

  • Vasi27, marţi, 15.12.2009 03:38
    ALL MODE four wheel drive by wire system

    Sunt cateva obiectii intemeiate, insa restul, adica marea majoritate sunt de-a dreptul puerile , ceea inseamna ca s-a incetatenit ideea ca la fotbal si la masini se pricepe toata lumea... Cel mai mult ma deranjeaza ca puneti in inferioritate sistemul All Mode 4x4 fata de fiat, suzuki lada, aro si mai stiu eu ce alte dracovenii.. "a lot of bullshit" as spune... fiat sedici si suzuki sx4 nu sunt decat niste hatchback-uri suprainaltate... Eu am avut ocazia prin natura meseriei mele sa conduc destul de multe masini pe drumuri forestiere si in teren off-road special amenajat , deci am ceva habar de sisteme 4x4 si va pot spune ca "All Mode 4x4" (brevetat de Nissan) e unul dintre cele mai tari sisteme de pe piata, undeva acolo sus cu greii segmentului: Quadra drive 2 de la Jeep, Symmetrical awd (Subaru), Terrain response (Land Rover) sau vdc-ul de la Toyota... Una dintre cele mai importante calitati e ca nu trebuie sa fii neaparat sofer profesionist in off-road ca sa iesi din situatii dificile... In oras, in conditii bune (asfalt uscat) se recomanda selectarea modulului 2wd, caz in care tot cuplul va fi transmis puntii fata, reducandu-se astfel pierderile de energie si implicit consumul de carburant. Sunt soferi care prefera insa modul Auto pentru situatiile neprevazute. In mod normal trage fata, insa la nevoie, in functie de suprafata pe care ruleaza (sa presupunem un amestec de noroi si petice de zapada), sistemul anticipeaza situatiile periculoase printr-o multitudine de senzori si distribuie cuplul catre rotile cu aderenta optima. Ce diferentiaza sistemul Nissan fata de un Land Rover de exemplu e ca reactioneaza cu cateva milisecunde inainte, aspect crucial in situatii limita... Acolo unde se ingroasa gluma si discutam de incrucisarea puntilor, pante abrupte cu noroi, mocirla etc, soferul poate comanda blocarea diferentialului central (modul Lock ) determinand repartizarea cuplului in proportii fixe: 53% fata, 47% spate. Cuplarea tractunii 4x4 permanente se poate face chiar si in mers pana la viteze de 40 km/h. Decuplarea e silentioasa, fara smucituri si se face automat dupa 40km/h pentru a nu forta pinioanele si tocmai de aceea sistemul are o fiabilitate recunoscuta. Parerea mea e ca isi merita banii cu varf si indesat :)

  • Blu3 Crush, marţi, 15.12.2009 08:39
    banner-ele si publicitatea

    OFF TOPIC nu va mai tot plangeti ca va apar tot felu de reclame si banner-e, asta e - trebuie sa-si acopere si Automarket cheltuielile cumva, nu? ii inteleg. sunt o gramada de programase Anti-Banner pe net, instalati unu si ati terminat problema eu personal folosesc NoScript in Firefox (ambele gratuite) scuze de off topic

  • kprp, marţi, 15.12.2009 08:50
    trist

    cam logan... oricum nu au alte idei de design interior deci ptr un loganist merge...

  • rs, marţi, 15.12.2009 13:06
    bravo Dacia !

    un salt calitativ evident !

  • cornelmen, marţi, 15.12.2009 14:13
    va salut

    Dacia de cand a aparut , ma fascinat , asa ca Dacia este pe drumul cel bun . Bafta Dacia ;)

  • coco, marţi, 15.12.2009 18:15
    foarte trist :((

    interiorul arata jalnic :(( ce dreagu zici cai din anii 90 ....fara suparare dar ma asteptam la ceva ma de calitate ...pacat....

  • VN, marţi, 15.12.2009 18:31

    @coco erai nascut in anii '90?

  • dany, marţi, 15.12.2009 20:25
    interior

    plictisitor...lasă impresia unui interior de cca. 10 ani (la un model nou)...

  • dany, marţi, 15.12.2009 20:26
    skoda

    ăştia nu văd ce face skoda?

  • dany, marţi, 15.12.2009 20:31
    reveniţi-vă

    şi skoda a făcut felicia şi prima versiune a octaviei actuale avea un bord hidos. lor le-a trecut repede...

  • dddd, marţi, 15.12.2009 20:42
    senzational

    SENZATIONAL.... designerul de la logan inca TRAIESTE si inca deseneaza acelasi bord. Felicitarile mele lui Caragiale, ca mare dreptate avea Farfuridi cand spunea: "Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele... esenţiale... Din această dilemă nu puteţi ieşi... Am zis!" Asa si la Dacia, oricate modele vor lansa, interiorul va fi schimbat pe ici pe colo, dar in final ramane la fel.

  • ion, marţi, 15.12.2009 23:47
    mda

    Baietii astia chiar nu pricep ca Dacia nu face masini pentru cei care apreciaza cadranele albe, plasticul de "calitate" sau alte maruntisuri de cele mai multe ori total irelevante la o masina. Dacia face masini pentru oamenii care pot conduce o masina cu cadrane negre, care pot sa ia mana de pe schimbator sa deschida/inchida geamul, care nu simt nevoia sa dea cu pumnul in volan/claxon. Mai departe, sa fiti sanatosi. A fost tare baiatul ala cu design-ul superb de la tucson :)). Care e "masina" :)). Sa fiti voi sanatosi, si sa iesiti din situatiile grele asa cum o sa iasa "prostii" ce vor da banii pe un sistem 4x4 de top, nu pe briz-briz-uri

  • CLAUDIU, miercuri, 16.12.2009 12:28
    LA FEL CA LA LOGA!!!?

    BORDUL LA FEL CA LA LOGAN? PE ASTIA DE LA RENAUL NU II DUCE DELOC MINTEA? AU RAMAS FARA INSPIRATIE SAU ISI BAT JOC DE NOI ROMANII? CARE E SCHIMBAREA LA MASINA ASTA LA DESIGN?SUNT DE PARERE CA NU SE MERITA,PENTRU CA ASTIA ISI BAT JOC DE NOI LA CAPITOLUL DESIGN. LOGANELE CA SI DACIILELE DE PE TIMPUL LUI CEASCA,ARATA LA FEL DE TRISTE CA SI DESIGN! SUNT FOARTE DEZAMAGIT DE ''NOUA'' DACIE DUSTER, MII RUSINE CU MASINA ASTA. MI SE PARE DE C........!! CELOR DE LA RENAUL LE SPUN CA SUNT DEMNI DE MILA, CA NU II DUCE CAPUL SA FACA SI EI O MASINA CARE SA FIE SI FRUMOASA.

  • Dragos, joi, 17.12.2009 00:13
    Mediocru

    bordul nu arata bine deloc, ba mai mult este mediocru, nu atrage cu nimic si multe din comezi nu sunt la indemana, finisajele lasa de dorit, prea mult PLASTIC

  • Carlos, joi, 17.12.2009 23:23
    @Dragos

    baiatule, afla tu ca toate masinile au PLASTIC, doar ca unele il au mai ieftin, iar altele mai scump. Acum te intreb: ce iti spune notiunea de LOW-COST??? Daca nici acum nu intelegi esti prost rau de tot ! Dacia a evoluat si in mod clar materialele sunt de mai buna calitate.

  • teo, vineri, 18.12.2009 21:18
    Hmmmm

    Cam urat ! O combinatie nereusita intre ceasurile de bord asemanatoare Audi cu butoanele de pe consola centrala asemanator Zanussi cu 3 ochiuri !!!!!!!Plus clasicele butoane marca inregistrata Renault ( cred ca se vor monta pe toate tipurile de masini produse la Pitesti pana in 2100 ) pentru comanda geamurilor care arata si mai groaznic incastrate in plasticul de alta culoare . Se va potrivi perfect cu un geam cu folie neagra cu basici de aer !!!! Parerea mea . Am avut un Renaul Megan Bicorp 1.5 DCI de care am fost incantat . Recomand montarea unei cutie in 6 trepte pe acest motor in viitor.

  • xxx, vineri, 18.12.2009 22:00
    @teo

    ,,Recomand montarea unei cutie in 6 trepte pe acest motor in viitor'' ..... pai cam exista pe DUSTER

  • ciprinel, vineri, 18.12.2009 22:47
    uhuuu

    bagati-va mintile in cap cu rahatu asta k nu face 2 lei.ce interior e ala pt 12 000 de euro?nush ce treaba fac astia de la renault....probabil k ii doare intre buci atata timp cat merg vanzarile dar mai schimbati decoru k e de kkt de acum.tot ce scot e 80 % acelasi rahat(segmentu dacia).sincer pacat k nu au vandut la vw k park au fost si aia interesati.bataie de joc.noroc all

  • Skolko, sâmbătă, 19.12.2009 00:14

    @ciprinel > pustulache ce-ar fi sa lasi limbajul de messenger si sa te duci la culcare asa cum ti-a spus mamica ta...? asta-i culmea ! :)) au ajuns acum toti blegomanii care de abia le-au mijit tuleiele sa-si dea parerea lor de "specialisti" .. hahahhahaha

  • Radu, sâmbătă, 19.12.2009 13:45
    ARO

    puteau cumpăra ARO pe nimic

  • ciprian, duminică, 27.12.2009 09:21
    interior duster

    daca exteriorul este un pas urias pt Dacia, interiorul din poza (daca este cel adevarat) nu spune decat un singur lucru: NO WAY! mare pacat. zici ca s-au ambitionat sa faca cel mai neatractiv bord pt 2010. mai bine puneau bordul de pe dacia 1310 si probabil era ceva original pt necunoscatori.

  • seb, luni, 28.12.2009 01:38
    critica gratuita

    aceste poze iesite sunt intentionate, menite sa studieze reactia pietei

  • Mady, vineri, 29.01.2010 10:18
    va rog frumos!

    fratilor,sa fim seriosi 17.000 de euro pentru? pentru ce? Dupa cum stim Skoda este principala contracandidata pentru marca Renault in Romania,si va rog frumos, nu compari o Skoda cu un Renault! Cand vre-o data poti compara un Yeti cu un Duster? in fine! Toate cele bune!

  • marius, joi, 04.02.2010 19:41
    daster

    ai de plm...yeti ala da mai mult a un fiat doblo nereusit decat a suv...cu farurile alea rotunde in fata zici ca e dacia lu tataie de acum 30 de ani...Tineti cont ca Dacia Duster costa 17 k full 4x4 piele trapa jenti abs esp oglinzi electrice heliomate absolut tot si arata mult mai bine ca un yeti sau tucson cum am mai citit pe aici.e oribil hyundaiu sincer si nu se compara cu sistemele pe care le primesti de la renault

  • catalin, joi, 18.02.2010 11:17
    despre probe

    sunt un fost angajat care am lucrat la probe -testari megan m-am saturat de magariile firmei cu sefi care nu vor decat drepturi au angajat tot felul de ...... numai probe nu se fac daca si la duster angajati tot ... e vai si-amar

  • florin, vineri, 05.03.2010 00:16
    dacia duster

    Este surprinzator de "ieftin" designul interior...in afara de faptul ca au adaugat ceva finisaje mai de "doamne ajuta" nu au facut nimic. Sa nu uitam faptul ca nemtii doteaza masini cu ESP de prin anul 2000 si la fel exista CLIMA AUTOMATA cu doua zone tot pe masinile nemtesti si tot din 2000,de airbag-uri laterale ca dotare standard sa nu mai vorbim... DUSTER-ul oare are asa ceva chiar si optional? IN CE AN SUNTEM? 2010? ESTE CUMVA O LANSARE A UNEI MASINI REVOLUTIONARE? DA!!!!! AM REUSIT SA REVOLUTIONAM DACIA 10 4x4 felicitari taranilor romani care traiesc si acuma doar in interiorul tarii si au vazut masini straine in poze si pe stazi....doar in mers. "VARFUL DE GAMA" are un pret de aprox 18.000 euro....

  • jimmi, luni, 15.03.2010 14:21
    @florin

    Nemtii nu au un concurent real pentru Dacia, deci comparatia e inutila

  • John, miercuri, 14.04.2010 23:38
    hm................

    exteriorul arata super........, pacat de interior butoanele de la geamuri, bordul etc tipic dacia.... , pacat ca nu s-au straduit sa faca unele schimbari in interior .... ce sa-i faci romanu ramane tot roman , n-ai ce-i face,,,,,,, la cat costa un duster full , se pot achizitiona alte masini mult mai fiabile full noi nu second si chiar mai ieftine decat costa un duster de ex corola 1,4 diesel e sub pret....