Imagini cu viitorul Volkswagen Amarok: dimensiuni mai mari și 30 de sisteme de siguranță

Publicat marţi, 26.04.2022 13:14 de Alexandru Monenciu

Divizia de vehicule comerciale din cadrul Volkswagen a publicat o serie de imagini cu prototipurile noii generații Amarok. Aceasta va fi produsă în Africa de Sud și va fi bazată pe platforma lui Ford Ranger.

Germanii de la Volkswagen au lansat modelul Amarok în 2010. A doua generație este așteptată să debuteze în vara acestui an, dar, pentru a mai îndulci așteptarea, divizia de vehicule comerciale din cadrul producătorului din Wolfsburg a decis să publice o serie de imagini cu prototipurile.

Totodată, reprezentanții companiei au oferit câteva detalii suplimentare despre noul Amarok. Știm deja că acesta va împărți platforma T6 cu noul Ford Ranger și va fi produs în Africa de Sud.

Din punct de vedere al dimensiunilor, noua generație Volkswagen Amarok va avea o lungime de 5.350 milimetri (+ 96 mm), un ampatament de 3.220 mm (+ 125 mm în cazul variantei cu cabină dublă), înălțimea a fost crescută și ea cu 2 milimetri (1.880 mm), iar lățimea a fost micșorată cu 34 de milimetri (1.910 mm).

Sarcina maximă utilă va fi de 1.2 tone, iar capacitatea maximă de tractare de 3.5 tone va fi disponibilă pentru mai multe versiuni.

În Europa, noul Amarok va putea fi comandat atât cu roți motrice spate cât și cu tracțiune integrală. Clienții vor avea la dispoziție jante cu diametrul cuprins între 17 și 21 inch, iar, în funcție de piață, vor putea alege una dintre cele cinci niveluri de echipare: Base, Life, Style, Panamericana și Aventura.

Lista cu dotări va include, printre altele, 30 de sisteme de siguranță și asistență, faruri LED Matrix, sistem audio Harman Kardon, sistem multimedia cu display de 10.1 sau 12 inch, și instrumentar de bord digital cu ecran de 8 inch.

Nivelurile de echipare superioare vor avea, de asemenea, tapițerie din piele artificială.

În ceea ce privește designul, Volkswagen promite că Amarok va fi diferit de Ford Ranger.

via Volkswagen Vehicule Comerciale

  • CCA, marţi, 26.04.2022 18:25

    Pe langa faptul ca, pana acum, nu a avut niciodata reductor, ca orice pickup normal acum vor sa-l lanseze si numai cu tractiune spate. Asta-i din ciclul “mare si degeaba”. A mai fost unul, care nu se mai fabrica de bun ce a fost, Mercedes Clasa X, parca ii zicea.

  • xxx, miercuri, 27.04.2022 12:44

    Amarok-ul de astăzi este ok doar pe asfalt! Europenii nu prea cumpăra mini-camioane , deci vor fi vândute in principal pentru alte tari. In America de Sud îl asamblau in Argentina (nu sunt foarte sigur, daca greșesc scuze), dar nici pe acolo nu a avut vreun succes răsunător din cauza lui Fiat Strada si L-200.

  • Cămășile negre la guler, miercuri, 27.04.2022 17:17

    90% din camioanele astea vor putea fi ”admirate” in parcările mall-urilor, conduse de piți sau pițoi bărboși cu glezne goale și epilați