Imagini noi cu Audi e-tron GT: modelul electric va fi prezentat oficial în 9 februarie

Publicat vineri, 22.01.2021 10:41 de Paul Cosma

Audi a publicat o serie de imagini noi cu modelul electric e-tron GT, a cărui premieră mondială va avea loc în data de 9 februarie.

La începutul lui octombrie 2020, Audi a publicat o serie de imagini teaser cu prototipul lui e-tron GT. Câteva săptămâni mai târizu, reprezentanții constructorului german au oferit și o serie de informații tehnice referitoare la versiunea de top RS e-tron GT.

În decembrie 2020, constructorul german a anunțat că producția lui 

Audi e-tron GT a demarat la uzina Böllinger Höfe. Conform reprezentanților producătorului din Ingolstadt, listele de comenzi pentru noul model electric vor fi deschise în primăvara lui 2021. 

Noi imagini cu e-tron GT au fost publicate acum, iar Audi a făcut și un anunț important. Prezentarea oficială va avea loc în data de 9 februarie. 

Versiunea RS e-tron GT va fi echipată cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. În mod normal, puterea totală va fi de 600 CP, însă odată activată funcția Launch Control, cele două motoare vor putea livra pentru o anumită perioadă de timp până la 655 de cai putere

Bateria pregătită de Audi are o capacitate netă de 83.7 kWh, iar autonomia estimată de germani va fi de 400 de kilometri conform ciclului WLTP

Via Audi

  • Sak, vineri, 22.01.2021 11:52

    Pa Tesla!

  • eu, vineri, 22.01.2021 12:57

    Nu inteleg si nu stiu daca voi putea vreodata sa inteleg asta... pt ce sa ai o baterie de 83.7 kWh dar autonomie de doar 400 km. Doar pentru ca vrei sa ai 600+ de cai? De ce nu imi dau si una cu aceeasi baterie dar doar cu 300 cai si autonomie de minim 600 km?

  • @eu, vineri, 22.01.2021 13:35

    pentru ca vei avea aceiasi autonomie. Doua masini cu puteri diferite consuma cam la fel daca merg in acelasi regim. Puterea mare se utilizeaza aici la acceleratii rapide. Ca sa obtii autonomia aia trebuie sa indeplinesti niste conditii unde intra si faptul ca nu se da talpa cat permite motorul ca atunci ea (autonomia) scade drastic.

  • Sak, vineri, 22.01.2021 14:17

    @eu Pentru ca cei care dau banii pe asa ceva o sa discute intre ei dupa achizitionare si aerul de superioritate il va avea cel cu CP mai multi. Nu conteaza calitate, ergonomie etc, ci cati caluti are... Si nu vrei sa dai sentimentul de inferioritate unuia care da banii aia pe ceva produs de tine si sa se afiseze cu calitate si egonomie in discutii :)

  • @eu, vineri, 22.01.2021 15:18

    Pt ca astfel de masini sunt cumparate din considerente sociale si de imagine, nici de cum pt autonomie.

  • eu, vineri, 22.01.2021 16:05

    Deci in continuare este cum sa aratam care o are mai mare... de ce nu este o norma ca si la cele termice, daca ai baterie de 80 KWh nu ai voie sa ai autonomie sub 600km, adica sa nu "consumi" mai putin de xxx km per xx KWh ...

  • Florin, vineri, 22.01.2021 18:52

    Vreau 100 hp, și 800km autonomie...

  • Nicu, vineri, 22.01.2021 20:47

    Bijuterie de masina, daca as fi bogat, asa ceva mi-as lua.