Imagini noi cu prototipul Audi RS e-tron GT: modelul electric de performanță ar putea avea 700 de cai putere
Audi a publicat imagini noi cu prototipul RS e-tron GT. Modelul electric de performanță va avea trei motoare electrice cu 700 de cai putere și autonomie de până la 400 de kilometri, potrivit unor informații neoficiale.
La începutul lunii octombrie, Audi a publicate peste o sută de teasere cu e-tron GT, fără să ofere însă detalii suplimentare.
Iată însă că producătorul german vine acum cu o serie de informații noi, simultan cu prezentarea unor noi imagini cu acest prototip. Imaginile au fost realizate pe circuitul de la Spa-Francorchamps cu ocazia cursei de 24 de ore, iar Audi a confirmat și numele oficial al versiunii de top acest model: RS e-tron GT.
"Prototipul Audi RS e-tron GT este primul model electric de performanță de la Audi și următorul model RS de referință din portofoliu. Începem o nouă eră pentru RS la Audi. Prototipul oferă o perspectivă asupra versiunilor pe care le va avea prima serie de modele electrice produse în Germania la uzina de la Neckarsulm", afirmă Rolf Michl, directorul de marketing și vânzări al Audi.
Audi nu a oferit niciun fel de detalii suplimentare despre RS e-tron GT, însă presa internațională a relatat anterior o serie de detalii despre această variantă de top a lui e-tron GT.
Astfel, RS e-tron GT va avea trei motoare electrice, dintre care două pe puntea spate și unul pe puntea față pentru a oferi tracțiune integrală. Motoarele vor genera în total 700 de cai putere.
Nu este clar dacă această putere maximă va fi disponibilă doar pentru câteva secunde printr-un sistem de boost. Așa procedează Porsche cu sportivă Taycan, care oferă în versiunea Turbo S 625 de cai putere și, prin funcția de boost Launch Control, 761 de cai putere.
Conceptul avea o baterie Li-Ion cu capacitate de 90 kWh și era montată sub podeaua conceptului, iar autonomia oficială era de peste 400 de kilometri. Potrivit unor surse neoficiale, autonomia conceptului va fi valabilă și în cazul versiunii de serie.
Via Audi
700 de cai, pff oricum un 2.0TDI este mai rapid, eficient si poluaza mai putin. Asa e PMC?