Îmbunătățiri pentru Audi RS5 Coupe și RS5 Sportback: cele două modele primesc o actualizare de design și tehnologii noi pentru interior
Audi a anunțat o serie de îmbunătățiri de design și tehnologii noi la interior pentru RS5 Coupe și RS5 Sportback, care păstrează motorul biturbo TFSI de 2.9 litri și 450 de cai putere.
Audi continuă în această perioadă actualizarea gamei de modele pentru anul 2020. La numai trei luni după ce a anunțat o serie de îmbunătățiri pentru gama A5, o mare parte dintre acestea sunt integrate și pe versiunile de performanță RS5 Coupe și RS5 Sportback.
La mai puțin de trei ani de la
De exemplu, grila frontală este inspirată de la RS6 și RS7 și are o lățime mai mare, în timp ce bara de protecție frontală a primit la rândul ei o actualizare, la fel ca și gurile de ventilație din părțile laterale. Opțional, modelele pot fi echipate cu faruri LED Matrix, iar alte noutăți sunt remarcate la partea din spate.
Standard, RS5 Coupe și RS5 Sportback sunt echipate cu jante de 19 inch, însă opțional pot fi alese și jante de 20 inch. Nu în ultimul rând, cele două modele sunt disponibile și în două nuanțe noi de caroserie, care au primit numele Turbo Blue și Tango Red.
La interior, noutățile sunt preluate integral de la gama A5. Astfel, clienții vor avea parte de o nouă versiune a sistemului de infotainment cu ecran touch cu diagonala de 10.1 inch, la care se adaugă instrumentarul digital de bord cu diagonală de 12.3 inch, care include o grafică specifică modelelor RS. De asemenea, opțional există și un Head-up Display, care are la rândul său o grafică specială RS.
Singurul compartiment unde nu există modificări este cel tehnic, întrucât ambele modele păstrează același motor ca până acum: biturbo TFSI de 2.9 litri de 450 de cai putere și cuplu de 600 Nm între 1.900-5000 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se realizează într-un interval de numai 3.9 secunde, în timp ce viteza maximă este de 278 km/h.
Unitatea este acompaniată de o cutie de viteze tiptronic automată cu 8 trepte, iar sistemul de tracțiune integrală distribuie puterea în mod asimetric asupra celor două axe (40:60), cu scopul de a permite o abordare mai dinamică.
Desigur, există și două moduri specifice de condus RS1 și RS2, prin care șoferul modifică setările pentru motor, suspensii, direcție și evacuare.
Vânzările pentru RS5 Coupe și RS5 Sportback vor începe în curând în numeroase țări europene. Cel puțin pe piața din Germania, actualizările vin fără modificări de prețuri, întrucât ambele modele vor costa în continuare cel puțin 83.500 de euro.
Via Audi