Îmbunătățiri pentru Polestar 2, inclusiv autonomie mai mare

Publicat vineri, 29.04.2022 12:19 de Alexandru Monenciu

Constructorul suedez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul cu zero emisii Polestar 2. Acestea includ chiar și o baterie mai mare, ceea ce se traduce printr-o autonomie crescută.

Modelul cu zero emisii Polestar 2 a intrat în producția de serie în urmă cu doi ani, în luna martie. Acum, constructorul suedez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri, inclusiv pentru versiunea echipată cu un singur motor electric, și autonomie standard, comercializată pe piața europeană.

În cazul ei, capacitatea bateriei a crescut de la 61 la 69 kWh, ceea ce se traduce printr-o autonomie mai mare: 439 kilometri, față de 474 de kilometri cât poate parcurge acum cu un plin de energie.

Mai mult, suedezii au revizuit pompa de căldură inclusă în pachetul Plus. Și acest lucru ar trebui să îmbunătățească autonomie în condiții reale de trafic.

Polestar mai anunță că poate urmări acum mineralele folosite la construcția de baterii, pentru a se asigura că provin din surse sustenabile. Potrivit reprezentanților companiei, acest lucru va duce la o scădere a emisiilor de CO2, de 750 de kilograme, pentru fiecare mașină.

Lista de îmbunătățiri continuă cu un design nou pentru jantele de 19 și 20 de inch, nuanțe exterioare noi, iar clienții pot opta acum pentru o tapițerie din piele Nappa.

via Polestar

  • Dutz, vineri, 29.04.2022 14:43

    Bună “evoluția” 439 fata de 474… real sub 300.

  • @Dutz, vineri, 29.04.2022 16:39

    Nu toti conduc cate 300 km pe zi. Masina se adreseaza celor ce o folosesc pe post de masina, nu camion pentru transport marfa in Europa. Cu 300 km fac naveta 3 saptamani.

  • Mihai, vineri, 29.04.2022 16:49

    @Dutz: un articol (ne)interesant pentru voi: https://www.automarket.ro/stiri/dacia-sandero-a-doua-cea-mai-bine-vanduta-masina-in-europa-in-primul-108631.html

  • Dutz, vineri, 29.04.2022 19:51

    Si dacă la 2 săptămâni si nevoie de 300 de km, îți închiriezi alta masina, sau o folosești pe cealaltă clasică? Poi este ECO? Câte o masina pentru fiecare situație ca si hainele… Mihai, nu-i stresul tău ce mașină folosesc si nici relevant…. Dacă ați fi fost atenți doar eram sarcastic cu o eroare, editorul a greșit cifrele. Valoare după îmbunătățite este maica decât cea inițială. Dar nu sunteți obsedați… de aceea răspundeți ca roboții. Masina asta nu se adresează nimănui in special (ca si majoritatea electricelor), este hobby o jucărie. Așa cum jucăriile se cumpara ca-i ziua de naștere a cuiva sau ca ne plac la fel si cu Electricele, pentru moment nu fac ceea ce se vrea si se spune (ECO), in rest toate bune, sunt jucării grozave ;)

  • @dutzu, vineri, 29.04.2022 20:09

    99% din soferi ar incarca masina asta la minim 2 saptamani..

  • Dutz, sâmbătă, 30.04.2022 17:23

    Aproape 21.000 buc vândute in 2021… hobby!

  • Seriff, luni, 02.05.2022 13:31

    @Dutz are dreptate, poate maine ai nevoie sa faci un Bucuresti - Cluj dus intors, sau in weekend ai chef sa bei o cafea la mare, pleci la pranz si te intorci seara, ce faci? Practic masina asta e ca un caine cu lesa, e liber, dar nu prea e liber, tehnologia asta e o mare teapa, sunt masini strict de oras si atat. Si cine zice ca ar incarca masina asta la 2 saptamani inseamna ca nu are nevoie de masina, daca el in 2 saptamani abia face 300 km, pentru ala exista bicicleta.