Infiniti Q30 trădează designul interior în două fotografii oficiale
Infiniti Q30 se preătește de lansare în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Până atunci însă, avem ocazia de a vedea interiorul modelului compact japonez.
După ce am reușit să vedem cum arată noul Infiniti Q30 la exterior, divizia premium a celor de la Nissan ne oferă ocazia de a vedea și ce se ascunde dincolo de caroserie. Două imagini publicate de Infiniti dezvăluie complet interiorul noului model compact premium, atât în varianta cu volan pe partea stângă, cât și în varianta cu volan pe partea dreaptă, dedicat Regatului Unit și Japoniei.
Având în vedere că noul Q30 este dezvoltat pe patforma lui Mercedes A-Klasse, mulți vor putea sesiza unele detalii împrumutate de la modelul german. Mai multe butoane, precum și aranjarea lor seamănă cu ce vedem pe actualul A-Klasse.
În comunicatul oficial care însoțește fotografiile, Infiniti promite o ambianță premium modernă, cu materiale atent selecționate, printre care și unul textil, creat în Italia și folosit pentru a capitona plafonul și montanții. De asemenea, Infiniti vrea să creeze o marcă a propriului design interior cu linii asimetrice. În ceea ce privește poziția la volan, Infiniti susține că aceasta va avea o susținere bună și confortabilă din partea scaunului și va garanta acces ușor la comenzi.
Dezvoltat pe platforma modulară Mercedes MFA cu tracțiune față, Infiniti Q30 va beneficia și de unitățile de 1.6 și 2.0 litri ale modelului A-Klasse. Chiar și cei care își vor dori un diesel vor avea parte de un propulsor Mercedes. Este vorba despre unitatea de 2.1 litri a germanilor, așteptată să ofere 177 de cai putere pe Infiniti Q30. Și pentru că părintele Nissan se înrudește atât de bine cu Renault, Infiniti Q30 va beneficia și de popularul dCi de 1.5 litri.
Modelul compact va fi produs la uzina Nissan din Sunderland, jumătate din exemplare urmând să ajungă pe piețele din SUA și China. Cealaltă jumătate va fi rezervată Bătrânului Continent, acolo unde Infiniti speră să fure din clienții modelelor germane consacrate.
-
MPT, marţi, 01.09.2015 17:10
@Gabriel - Eeee, acuma chiar A-klasse cu emblema de Infiniti nu e! Si apoi asa o spui ca si cum ar fi ceva rau. 90% din componetele interioare sunt de pe A klasse? Pai eu zic sa pui 2 poze alaturate si sa identifici acele elemente, poate un 40-50 % dar nu mai mult. Cat priveste exteriorul eu zic ca nu e nici o asemanare cu A-ul.
-
lorinczi.thomas, marţi, 01.09.2015 17:17
Gabriel, doar nu vroiai sa il faca cu piese reno, nu?
-
Gabriel, marţi, 01.09.2015 17:20
Normal, nu e rau ca are multe componente Mercedes dar in acest caz nu vad de ce ar mai cumpara cineva Infiniti, eu as lua a-klasse fara discutii. Usile, volanul, cadranele, schimbatorul, butoanele climatizarii si cele situate deasupra lor, difuzoarele, comutator faruri, motoare, etc. sunt Mercedes.
-
dan_grc, marţi, 01.09.2015 19:36
Nu ma steptam sa imprumute atat de multe elemente interioare de la Mercedes, aproape toate butoanele sunt preluate de la clasa A , nu inteleg cum de s-a aprobat asa ceva din partea japonezilor in primul rand, spun asta fara ironie, mi se pare o mare greseala, cu toata reducerea de costuri, care in mare parte se realiza de la platforma comuna, in afara de exterior, care arata bine si diferit, nu stiu ce client de Infiniti poate sa fie convins ca Q30 este altceva in aceasta clasa, motorizarile comune erau suficiente.
-
@Dan grecu, marţi, 01.09.2015 21:37
Da bah , ai dreptate ce sa mai. Nici macar nu a aparut in realitate q30 si expertii se dau cu parerea.
-
@Dan grecu, marţi, 01.09.2015 21:39
Oricum au uitat''cireasa de pe tort'' , celebra ''tableta'' pusa ca nuca-n perete si care arata destul de ieftin .
-
@@Dan grecu, marţi, 01.09.2015 21:53
Asa e, in rest nu au uitat nimic
-
@@@Dan grecu, miercuri, 02.09.2015 10:55
De acord ! Infinitii nu a pus pe modelul sau elemente de proasta calitate cum a facut Mercedes pe A class, drept dovada la ''tableta ieftina chinezeasca'' au renuntat. Nu ca Mercedes nu ar fi chinezesc 100% , doar se asambleaza in China vb lui AndreiRN si al unuia Tudor LPP parca .
-
@@@@Dan grecu, miercuri, 02.09.2015 11:53
Adica tot vb ta:)) Esti mult prea jos ca sa poata avea un dialog cu cineva. Asa e, aceleasi piese la Infiniti sunt bune in timp ce la Mercedes sunt proaste, nu au putut prelua sistemul Command ca altfel luau si tableta aia ieftina, care a inceput sa apara deja si pe la alte marci. Nu tb sa te oftici, stim ca Nubira ta(care nu e SH desi nu se mai fabrica din 1900 toamna) e cea mai buna masina.
-
@@@, miercuri, 02.09.2015 17:36
:)))) Hai ca devii amuzant cand tragi cate un ochi la contul meu .Ma faci sa rad. Totusi daca tot ''arunci'' ochii, macar zi-le oamenilor ce-i adevarat nu doar ce vrei tu. De exemplu eu am multe postari cu masini de Test Drive de anduranta ( pe cateva saptamani ) , printre care si un Bentley Mulsanne , Maserati Ghibli, Audi A8, Lexus IS, etc acum nu stiu ce sa zic dar banuiesc ca tu vei fii cel mai ofticat, mai ales ca nu ai pus mana in viata ta pe asemenea masini. Daca tu chiar crezi ca eu stau si aberez ca tine, ai dovada clara ca am o experienta destul de buna, iar faptul ca am testat/testez atatea masini ( unele exotice ), ar trebui sa te duca ''bibilica'', ca nu stai de vb cu un amator. Ai inteles gresit daca ai crezut ca am o problema cu marcile ''Jermane'' , dupa cum ai observat din postari am multe teste cu masini de aceasta origine, dar nesimtirea voastra e cea mai deranjanta posibila. In rest ce pot eu sa mai zic, eu cu Nubira mea 2 din ''1900 toamna'' ( cu toate ca a fost cumparata de noua de la fostul showroom Grand Garaje de pe Valea Cascadelor in 2006 , in prezent are 62.000 km ) cu motor aspirat 2.0i 133 cp ( se gasesc si pe la Guvern ), face de cacao masini cu pretentii '' moderne, dinamice si chiar sportive'' aparute acum in ultimul timp . Nubira mea face in stock un timp de la 0-100 in 9 sec, timp asemanator cu cel a lui Marsadas Banz E class 2.0 184CP (8,5 sec ) cu putere mult mai mare. Nubira mea din '1900 toamna'' sterge pe jos cu un Passat B6 2,0 FSI 150 CP ( din nou un motor mai puternic, asta ca sa compar de aceasta data aspirat vs aspirat ) cu un timp de 9,4 sec . Nubira mea din ''1900 toamna'' are acceleratie asemanatoare cu cea a unui motor mult mai mare in cilindree de la o marca axata pe vehicule performante , adica Porsche - Cayenne 3.2 i 250CP care face un timp de 9,1 sec pana la 100km/h, asemanator cu Nubira 2 ''din 1900 toamna'' care are cu 117CP mai putin, upsss ce NASOL . Adica Porsche cu 250 cai e egalat de o masina din ''1900 toamna'' ? :)))) . Ahh era sa uit, Nubira mea din ''1900'' , nu are duze de spalare parbriz pe capota cum au masinile astea ''moderne'' ba chiar premium ( predispuse la inghet, praf jeg si alti factori care influenteaza infundarea acestora ) , sunt ascunsi sub ''buza'' capotei, chiar daca sunt incalzite e o chestiune si de rafinament pana la urma, la fel cum o Nubira entry-level nu are nici geamuri la manivela pe spate cum au masinile ''moderne'' si chiar premium anterioare, asta ca sa nu zic ca vine cu boxe HI-FI in standard, dotare care acum in ''lumea moderna'' o gasesti doar optional la cateva sute de euro bune . Nubira mea din '1900 toamna'' a suferit si cateva customizari pe parcurs, s-a imbunatatit rigidizarea masinii prin montarea unor bari torsionale atat pe puntea fata cat si pe puntea spate ( stii tu barile acelea rosii, daca ai vazut )., cateva elemente tehnice au fost imbunatatite pt ca raspunsul motorului sa fie mult mai bun de atat, drept dovada s-au mai castigat 10 cai in plus ( testat pe dinamometru ). Ce pot eu sa mai zic ? Astept sa te ''legi'' si de Avensisul meu 2 ''din 1900 toamna'' ( cumparat de nou in 2008 de la reprezentanta Pipera, in prezent are 46.000km+ ). Dar stai nu-i nevoie sa o faci tu, am sa o fac eu : La motorul 2.0 benzina se misca anesteziat pe langa ''jaful'' de Nubira care-i tot al meu. Nu-i o masina axata pe sportivitate, in schimb la 170 km/h pe autostrada poti purta o conversatie fara sa ridici tonul, aici joaca un rol important antifonarea masinii care-i exemplara . Probleme tehnice ? Mai nimic, totul a fost schimbat in baza ''recall-urilor'' adica gratuit. M-am trezit de 2 ori cu scrisori in posta, erau de la Toyota. Prima cu niste motorase electrice de la oglinzi, al doilea ( putin mai serios ), inlocuirea sistemului electric de servodirectie.
-
@@@ivanel, miercuri, 02.09.2015 19:38
In primul rand ma bucur ca ai ales sa recunosti cine esti si nu inteleg de ce nu postezi cu numele real. Nu inteleg ce scop ai. Chiar crezi ca vei reusi sa inflluentezi preferintele a milioane de cumparatori folosind cateva conturi false pe un site din Romania? Te inseli amarnic, se vede ca abia te apropii de 20 de an, nu reusesti decat sa iei doar voturi negativei.Poate ne arati si noua un comentariu unde ai balanta pozitiva. Degeaba de lauzi tu ca ai postari cu teste de anduranta, daca din start pleci de la ideea ca masina ta e cea mai buna si ca orice masina japoneza e minunata. Ce inseamna la tine test de anduranta? O ora? Ai facut tu test de anduranta cu Mulsanne? Ma faci sa rad. Am condus multe masini inclusiv iubita ta Mazda 6 si Toyota Avensis facelift 2012, inclusiv toata gama Daewoo, chiar si acum conduc un automobil Daewoo chiar daca are sigla Chevrolet, dar nu am injurat niciodata posesorii marcilor de alta nationalitate. Unde e nesimtirea noastra? Poate nesimtirea ta pt ca jignesti constant pe oricine. Si mai schimba textele, toate lumea iti cunoaste stilul si degeaba folosesti 10 nume, tot penibil esti. Ce te mai bucuri tu ca te iei de jermani, esti destept rau! Prieteni ai, te suporta cumva?
-
@@@ivanel, miercuri, 02.09.2015 19:38
In primul rand ma bucur ca ai ales sa recunosti cine esti si nu inteleg de ce nu postezi cu numele real. Nu inteleg ce scop ai. Chiar crezi ca vei reusi sa inflluentezi preferintele a milioane de cumparatori folosind cateva conturi false pe un site din Romania? Te inseli amarnic, se vede ca abia te apropii de 20 de an, nu reusesti decat sa iei doar voturi negativei.Poate ne arati si noua un comentariu unde ai balanta pozitiva. Degeaba de lauzi tu ca ai postari cu teste de anduranta, daca din start pleci de la ideea ca masina ta e cea mai buna si ca orice masina japoneza e minunata. Ce inseamna la tine test de anduranta? O ora? Ai facut tu test de anduranta cu Mulsanne? Ma faci sa rad. Am condus multe masini inclusiv iubita ta Mazda 6 si Toyota Avensis facelift 2012, inclusiv toata gama Daewoo, chiar si acum conduc un automobil Daewoo chiar daca are sigla Chevrolet, dar nu am injurat niciodata posesorii marcilor de alta nationalitate. Unde e nesimtirea noastra? Poate nesimtirea ta pt ca jignesti constant pe oricine. Si mai schimba textele, toate lumea iti cunoaste stilul si degeaba folosesti 10 nume, tot penibil esti. Ce te mai bucuri tu ca te iei de jermani, esti destept rau! Prieteni ai, te suporta cumva?
-
mowgli, miercuri, 02.09.2015 20:39
Sa te dai jos dintr-o Nubira in fata unui showroom Maserati si sa ceri un test drive, asta inseamna sa ai cultura automobilistica si vise placute.
-
@@@anonimul, miercuri, 02.09.2015 22:26
''anonimul'' Acum pe bune, chiar nu sunt eu ''Ivanoff'' . Daca aveam 20 de ani, nu as mai fi avut permis pe categoria D si DE . Nu stiu daca ai vazut si postarea pe Scania ''maestre''.......pacat ! Pacat ca nu ai inteles nimic nici macar din clipurile mele postate, unde era prezentat in scurt metraj cateva impresii de la bordul lui Mulsanne. Eu nu ''m-am laudat'' ca am testat masini, doar ti-am dovedit ca e real ceea ce ai tras tu cu ochiul Eu nu am zis ca ''masina mea e cea mai buna'' , ai inteles gresit. Am precizat si demonstrat cat de ''bune'' sunt celelalte in comparatie cu masina mea. Acum nu o sa te invat eu ce inseamna test de anduranta, dar daca ai fi facut vreodata un test simplu, ai fi stiut canu tine o ora. Infine. Poate ne-ai prezenta si noua identitatea ta si masina pe care o conduci daca esti amabil. Da nene @mowgli, ma gandesc acum la ''saracii'' care se dau jos din Nubira si Tacuma in fata Ministerului si la Guvern, cred ca si aia au ''cultura automobilistica si vise placute'' :)))))
Citeste si
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | vineri, 18 septembrieBowers&Wilkins a lansat la Frankfurt primul sistem audio cu tweetere din diamantEnglezii de la Bowers&Wilkins au lansat primul sistem audio cu tweetere din diamant. Acesta este oferit opțional pe noua generație BMW Seria 7 și are 16 difuzoare în total. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | vineri, 18 septembrieDupă viitorul Q6 electric, Audi mai pregătește un model cu zero emisiiUn oficial Audi a anunțat că producătorul german are în plan două modele complet electrice. Primul este viitorul Q6, anticipat de conceptul e-tron quattro, iar al doilea ar urma să sosească ulterior, după 2020. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieDacia: ”Nu vom ținti cinci stele EuroNCAP și nici nu vom oferi sisteme de siguranță de ultimă generație”Într-o conferință de presă desfășurată la Salonul de la Frankfurt, un oficial Dacia a declarat că brandul nu va ținti punctajul maxim în cadrul testelor EuroNCAP. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieCutia de viteze automată Easy-R va fi folosită și pe modele din gama RenaultDacia a lansat versiuni cu cutie automată Easy-R pentru modelele Sandero și Logan, dar acest tip de transmisie ar putea fi introdus și pe modele din gama Renault. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieRolls-Royce va lansa un SUV în 2018: CullinanRolls-Royce a venit la Frankfurt cu noul Dawn. La scurtă vreme după prezentarea decapotabilei, oficialii mărcii au confirmat lansarea primului SUV Rolls-Royce în 2018. El se va numi Cullinan. Citeste tot
90% din componentele interioare sunt Mercedes, inteleg ca trebuie reduse costurile, inteleg ca se pot imprumuta componente(platforme,motoare etc), dar parca elementele de design ar trebui sa fie originale. E doar un a-klasse cu o alta sigla!