Infiniti vrea să atace trio-ul german premium: "Vom îmbunătăţi calitatea produselor noastre"

Publicat luni, 20.05.2013 12:52 de Mircea Meșter

Planuri mari pentru cei de la Infiniti în următori anii. Brandul premium nipon va încerca să atace cele trei mărci germane de vârf printr-o repoziţionare a produselor la nivel calitativ.

Infiniti, marca premium a celor de la Nissan, îşi pregăteşte o întreagă armată de strategii prin care va încerca să atace trio-ul german BMW-Audi-Mercedes aflat în fruntea vânzărilor premium la nivel mondial. Primul pas a fost aducerea unui nou preşedinte, Johan de Nysschen, fost la Audi, olandezul fiind înscăunat în poziţia supremă Infiniti în cursul verii trecute. Urmează, conform oficialului mărcii, un atac la baionetă iniţiat de Infiniti, coloana vertebrală a strategiei fiind creşterea substanţială a calităţii produselor oferite de brandul japonez.

"Infiniti îşi doreşte să deranjeze status quo-ul din segmentul premium", a spus de Nysschen în cadrul unei întâlniri oficiale cu presa care a avut loc cu ocazia prezentării noului Q50 (foto), înlocuitorul vechiului Infiniti M. Acesta a mai declarat că scopul Infiniti este de a creşte în vânzări de la 170.000 de unităţi anul trecut la 500.000 în 2016. "Pentru ca Infiniti să devină un brand cu adevărat dezirabil, trebuie să lucrăm mult la îmbunătăţirea percepţiei publicului. Ne vom extinde în noi segmente, iar acest lucru va fi benefic pentru imaginea brandului şi pentru vânzări. Dar pasul crucial este îmbunătăţirea calităţii produselor noastre", spune şeful mărcii.

Pentru ca scopul celor de la Infiniti să fie atins iar marca să ajungă în Top 3 branduri premium la nivel mondial, Carlos Ghosn - directorul Renault-Nissan - va implementa un program care îşi propune să stabilească un clasament al celor mai bune fabrici Infiniti din lume. În cadrul acestuia, angajaţii vor trece printr-o serie de cursuri care se numesc "Infiniti Mind Training", scopul fiind acela de a le insufla acestora un sentiment de mândrie şi de apartenenţă la marca pentru care lucrează în paralel cu îmbunătăţirea calităţilor de producţie.

via ANE (înreg.)

  • Vasilica, luni, 20.05.2013 13:07

    "Vom îmbunătăţi calitatea produselor noastre" se traduce: "la acelasi pret iti dau ceva mai prost!!"

  • mda, luni, 20.05.2013 13:12

    170 de mii de exemplare in 2012, sa spunem ca-n 2013 vor vinde 180 de mii, pana la juma de milion in doar 3 ani e cale lunga, este exclus sa-si tripleze aproape vanzarile in mai putin de 3 ani, poate sa implementeze Ghosn si mama programelor, plus ca Infiniti trebuie sa stea la rand, cei de la Lexus stau mai bine si la gama de modele si la vanzari, deci sa atace agresiv Lexus prima oara.

  • antiqua, luni, 20.05.2013 13:16

    strategia cu imbunatatirea imaginii e una care chiar da roade si vw e cel mai bun exemplu,au oferit imagine prin calitatea materialelor folosite in special la interior apoi design elaborat cu atentie deosebita pt. detalii....dar in schimb ce e sub capota?...las'ca nu mai conteza. la polul opus e...nimeni altul decat....subaru!

  • yoyo@mafia, luni, 20.05.2013 13:34

    Cand spui ca "pasul crucial este îmbunătăţirea calităţii produselor noastre" pt a deranja segmentul de lux german scoate in evidenta un singur lucru : la ora actuala ei nu sunt acolo! Si bine ca il aduc pe japonezul asta "Johan de Nysschen" (fost la Audi) :)) Mai ai nevoie de explicatii?? QED

  • tzenu_bmw, luni, 20.05.2013 14:25

    ceea ce vrea sa faca Infiniti in doar 3-4 ani e imposibil...... probabil vor ajunge la cele 500.000 modele/an insa nu mai curand de 2020.....si asta doar daca vor ridica calitatea per total a masinilor....... si industria auto este pe modul 'stand-by' de cativa ani.........deci pt. moment mi se pare imposibil de realizat.......

  • Sergiu, luni, 20.05.2013 20:36

    "Imposibil" e doar pentru fanii incuiati ai marcilor nemtesti... Infiniti va suprinde pe multi... just wait !

  • Lache, luni, 20.05.2013 21:41

    @antiqua,ce stii tu,concret,despre motorul boxer de la Subaru? Ai impresia ca daca motorul asta (inventat in Europa) si folosit de japonezi ,este "state of art"? Pentru a avea putere, un motor are nevoie de o cursa lunga a pistonului.Boxerul are o cursa foarte scurta,in schimb au marit pistonul.Boxerul,din nastere este un motor supra solicitat.Daca mai are si turbo....Cauta pe toate forumurile Subaru,si ai sa vezi cate motoare au problem.Mitsi,cu un motor de aceesi capacitate,dar classic,scoate mai multa putere ddecat Subaru dintr-un motor de aceeasi cilindree.Subaru incearca sa intre in Europa,si de aceea au trecut la "lanturi de distributie".Nissan sau infiniti mai au mult de lucrat la calitate.Ati vazut cum este prinsa o bara de GTR? Aceleasi clipsuri de plastic pe care le gasesti si pe un Primera din 2000. De aici ar trebui sa inceapa. Motoarele lor?Jos palaria,dar si restul conrteaza

  • yoyo@mafia, luni, 20.05.2013 23:45

    Invata sa articulezi corect cuvintele inainte de a-mi raspunde! primuL nu primu! la tine s-a descompus deja prostia?

  • yoyo@mafia, luni, 20.05.2013 23:47

    wow 550 hp ? Pai RS6 are 571 din 2008 :))

  • mda, marţi, 21.05.2013 11:56

    Chiar ma intrebam cand intra fanii Renault-Nissan pe aici, daca in 2016 nu vor vinde jumate de milion cine va fi incuiat? Aici e vorba de realism, inchinarea la zeul Ghosn nu are legatura cu realismul, Infiniti nu-si va tripla vanzarile in 3 ani, vor trebui sa creasca cu peste 50% in fiecare an, dar daca unii "este incuiati" ce sa-i faci.

  • antiqua, marţi, 21.05.2013 14:10

    @lache tot respectul pt. cunostintele tale...totusi era bune daca te angajai tu la subaru inginer...poate asa le era mai bine,saracii de ei..pacat ca nu stiu si habar n-au de cunostintele pe care mi le-ai plimbat pe sub nas,tre' recunoscut:esti bun dar nu esti cautat.cat despre treaba cu lungimea pistonuluii...e discutabil ,chiar nu am chef sa ma iau la discutii aiurea,poate ...daca am sta fata in fata la o terasa la o bere asa...amical....in rest...numai bine!

  • Lache, marţi, 21.05.2013 16:05

    antiqua,nici un respect pt.cunostiintele tale .Oricare ar fi acelea.Tu esti cautat? Simti treaba asta? Berea poti sa ti-o bei singur,nu ai nevoie de un amic ca mine.Eu ti-am plimbat pe sub barnau niste chestii concrete,iar tu o dai la caterinca .Doar atat poti ? Si nu era vorba despre lungimea " pistonuluii " din dotarea personala. Inseamna ca esti bine dotat.Cu informatii despre Scoobydooo. Credeai altceva? Stai linistit,ca nu te ia nimeni la discutii.Nici eu n-am chef de discutii anormale.Probabil ti-ai tatuat pe brat un mare "EJ 20".Stii ce reprezinta? Sanatate maxima!

  • BaditzaEx, marţi, 21.05.2013 17:48

    calitatea masinilor Infinity este una oricum destul de buna, bine nu este la nivelul Lexus sau al trio-ului german, dar este poate fi considerata p[remium...Dar pe langa calitatea , cred, ca ar trebui sa mai imbunatateasca ergonomia interiorului si aspectul exterior, caci in afara de FX ( care de la inceput a aratat intr-un mare fel ) restul modelelor sunt cam fade, chiar si acest Q50 ( pare copiat dupa modelul Ghibli de la Maserati ), consider ca le trebuie un aspect mai bine definit, pe langa motorizari mai variate ( la EX de ex, diesel-ul de 3.0 DCi este sub oferta trio-ului , ca si performante , asta nu inseamna ca nu este f capabil, am mers cu el si-l gasesc mai rafinat & silentios ca TDi-ul celor de la VAG, dar nu este la fel de potent & eficient )

  • @BaditzaEx, marţi, 21.05.2013 22:52

    Se scrie "Infiniti". Esti paralel. Scuteste-ne de impresiile tale de 2 lei.