Înmatriculările Dacia au scăzut cu 42% în Germania în luna ianuarie: piața locală a înregistrat un declin de 7%
Dacia a înmatriculat circa 3.800 de mașini noi în Germania în luna ianuarie, în scădere cu 42% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în condițiile în care piața locală a înregistrat un declin de 7.3%.
Dacia a înregistrat o scădere abruptă a înmatriculărilor în prima lună a acestui an pe cea mai mare piața europeană.
Potrivit datelor oficiale, Dacia a înmatriculat 3.810 mașini noi în Germania în luna ianuarie, ceea e corespunde unei scăderi semnificative de 42% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Scăderea are o amploare mai mare decât declinul mediu de 7.3% înregistrat de piața germană în ansamblu, la 246.300 de unități. Rezultate mai slabe decât Dacia au înregistrat alte trei marci: Smart (-97%), Suzuki (-56%) și Subaru (-54%).
Interesant este că cele mai multe mărci care au înregistrat creșteri sunt cele premium, care în general se bazează pe volume mici. De exemplu, DS a crescut cu 65%, Jaguar cu 64%, iar iar Lexus cu 116%, în timp ce brandurile premium germane s-au mulțumit cu creșteri mai modeste: BMW cu 6.5%, Audi cu 1.2% și Mercedes cu 2.9%.
Rezultatele obținute de Dacia în Germania sunt asemănătoare cu cele de pe alte piețe majore din Europa de Vest. Astfel, înmatriculările Dacia au scăzut în luna ianuarie cu 37% în Franța, cu 27% în Italia și cu 50% în Marea Britanie.
Via Automotive News
-
Tembelus Rex, joi, 06.02.2020 13:18
@Skoda ai probleme la memeaca ba baiatule....nu ca ai fi singurul....dar na ai facut niste obsesii de aiurea
-
Liviu, joi, 06.02.2020 13:21
@Tembelus Rex Am observat si eu problemele lui, insa de data asta chiar a grait adevarul :))
-
dan_grc, joi, 06.02.2020 13:23
Subaru saraca dispare incet, dar sigur, nici pe alte piete n-o duce mult mai bine, ce-a fost si ce-a ajuns.
-
olteanu, joi, 06.02.2020 13:25
@skoda Prietene, in Logan e spatiu destul de mult, urca in ea sa te convingi. Siguranta si tehnologie nu au, intr-adevar, dar uita-te cat costa. Adevarul e ca arata superb suv-urile Skoda, niste cutii pe roti facute special sa iti zgarie retina cand te uiti la ele. Nu mai fii atat de fanboy Skoda, sunt niste masini ok si atat, nu au nimic deosebit.
-
Tembelus Rex, joi, 06.02.2020 13:27
@Liviu....bine domnule nu lua Dacii ca sunt proaste :)....duceti-va in autohausuri si autohuturi .....baietii va asteapta .....au niste masini din alea trainice de la inceputul anilor 2 000 clasice, nestrangulate de norme euro, fara DPF si GPF, cu piese ieftine si euro 7 (undercover)....pe cai flacai mei, alea sunt cele mai bune la 2 000- 3 000 -4 000 de euro ca de romanul e sarac si nu are de unde :)......
-
skoda, joi, 06.02.2020 13:35
@olteanu M-am urcat in logan si este foarte incomoda aceasta masina, potbagajul se deschide foarte prost, nu este destul loc pentru bagaje iar bordul ala este foarte urat !
-
mk8, joi, 06.02.2020 13:48
Uzura morala e cauza scaderilor bruste Dacia Sandero-Logan, nu ca ar fi proaste- de subliniat ca pentru banii ceruti. Dovada ca relativ noul Duster se vinde bine, ok si din alte motive ca 4x4 inca ieftin. Iar colegul-troloform @skoda sigur ar avea alta parere daca Daciile s-ar numi Sanderoq sau Loganaq.
-
Andrei, joi, 06.02.2020 14:11
Prieteni, va scapa din vedere adevartul motiv pentru aceste scaderi. Nu, Dacia nu e cu 42% mai varza dintr-o data. Inmatricularile astea sunt mismasuri facute de dealeri si producatori ca sa se incadreze in limitele de co2/producator pentru a evita plata amenzilor. Ei fac vanzarile din pix. Au inmatriculate modelele cu CO2 mare anul trecut cam din septrembrie cand toti dadeau cresteri peste cresteri pentru a isi crea un buffer de masini poluante pe care sa le livreze clientilor anul acesta. Pe langa asta poate mai se joaca cu niste discounturi pt electrice sau lipsa discounturilor pt alea cu CO2 mare. De prin luna mai in colo o sa se arate adevaratele vanzari, atunci cand se termina stocul.
-
Liviu, joi, 06.02.2020 14:57
@Tembelus Rex Nu vad de ce crezi ca daca cineva considera ca Dacia e oribila, trebuie neaparat sa-si ia cazan de 2000 euro.
-
skoda, vineri, 07.02.2020 10:22
@mk8 Nu este vorba de nume ci este vorba ca masinile dacia nu sunt deloc fiabile si spatioase, iar la un accident ori te baga in spital, ori te baga direct in mormant, pe cand o Skoda sau un VW nu te-ar baga in mormant si nici macar in spital. Logan are 4 airbaguri iar o Skoda sau un VW are 8 airbaguri si sisteme de siguranta si asistenta. Singurul model de la dacia care este mai ok si imi place este duster-ul nou care este 4x4, are capabilitati in off road si este frumos dar tot nefiabil este si nu este sigur si nici spatios si la 20.000 de euro pretul pentru un duster mai ok cu navigatie cu harti si tableta este mult chiar si cu 4x4.
-
Edikkk, vineri, 07.02.2020 14:31
Ca orice produs destinat smart buy, cumpărătorii nu sunt bogaţi şi ianuarie este o lună moartă din punct de vedere al consumului Deja au avut cheltuielile cu crăciun, anul nou, noi taxe început de an... Este o normalitate
-
ROV, duminică, 09.02.2020 17:22
Fara suparare, dar calitatea Dacia a scazut dramatic. Am in firma 2 Loganuri, 1.4 din 2007, a ruginit tabla dar motorul si cutia sunt super bune inca, desi au fost conduse de diversi angajati. Incurajat am cumparat in ultimii 2 ani inca 6 Loganuri, toate motor cu 3 pistoane. Trei dintre ele s-au defectat pana in 20.000 km, din care unul a stat in service 2 (doua) luni pentru un senzor la motor, unul consuma ulei, altul are probleme cu catalizatorul, e defect la 37.500 km, la o luna dupa expirarea garantiei. Concluzia mea e trista, iar atitudinea Dacia fata de garantii nu e de bun augur pentru alte achizitii. Sunt foarte ingrijorat deoarece speram ca 4-5 ani sa nu mai avem masini la reparatii. PENTRU NOI E IN MOD SIGUR ULTIMA ACHIZITIE DE DACIA DIN PACATE.
-
skoda, luni, 10.02.2020 12:27
Si ca sa vedeti ca desi mati injurat toti ca urasc dacia si ca sunt cele mai proaste masini tot am dreptate.
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Normal ca scad vanzarile ! Oamenii si-au dat seama ca daciile sunt cele mai proaste masini ! Cele mai proaste masini. Nu ai spatiu, nici siguranta, nici fiabilitate, nici tehnologie, nici interior/exterior frumos.