INOVAȚIE: Samsung te ajută să depășești camioanele pe drumurile cu o singură bandă
O campanie de promovare a televizoarelor Samsung în Argentina a arătat o posibilitate interesantă de creștere a siguranței rutiere: montarea de televizoare în spatele TIR-urilor pentru creșterea vizibilității.
Samsung a demarat în Argentina o campanie de promovare a produselor sale pe drumurile publice. Soluția se numește Safety Truck, a fost gândită de agenția Leo Burnett și implică un set de patru televizoare (evident, produse de această marcă) montate pe spatele camioanelor care transportă produsele companiei și care difuzează în timp real imagini din fața TIR-urilor respective.
Agenția Leo Burnett (ramura din Argentina) a demarat această campanie în baza unei statistici sumbre. La fiecare oră, un om moare într-un accident rutier derulat pe drumurile din Argentina. Samsung vrea să le arate șoferilor ce se află în fața TIR-urilor de pe șoselele cu o singură bandă pe sens pentru a reduce aceste statistici sumbre. Campania derulată de Leo Burnett Argentina este înscrisă la ediția 2015 a concursului de la Cannes Lions, un eveniment dedicat publicitarilor.
TIR-ul cu camere și televizoare Samsung difuzează imagini din fața sa în mod permanent și are și un mod de noapte. Cei de la Samsung nu au specificat în ce măsură vor să facă această tehnologie populară și pentru industria transportatorilor.
Via Arenait
Dupa ce a fost implementat acest sistem in Romania, peste noapte toti romanii au plasme cu diagonala uriasa in fiecare casa a lor... tara cinemaurilor o sa fim :)))))))