Irmscher prezintă un kit pentru Opel Astra GTC

Publicat duminică, 07.08.2011 12:30 de Cornel Șocariciu

Germanii de la Irmscher au prezentat un kit de caroserie şi un pachet de performanţă pentru Opel Astra GTC. Mulţumită acestuia, hatchback-ul nemţilor câştigă la capitolul sportivitate.

Tunerul german Irmscher a anunţat că a pregătit un kit de caroserie şi un pachet de performanţă pentru Opel Astra GTC. La capitolul modificări exterioare, hatchback-ul german a primit o grilă nouă, un spoiler restilizat şi un eleron poziţionat pe portbagaj.

Mai mult decât atât, tunerii nu puteau uita de deflectorul de aer şi de sistemul de evacuare care se termină cu patru ţevi de eşapament.

Pentru ca ecuaţia să fie completă, nemţii de la Irmscher au optat pentru micşorarea gardei la sol cu 30 mm şi pentru adăugarea unor jante din aluminiu a căror dimensiune este de 21 de inch. La interior, cleinţii vor fi întâmpinaţi de piele şi pedale din aluminiu.

La capitolul modificări mecanice, inginerii germani au creat un kit pentru propulsorul de 1.6 litri supraalimentat. Mulţumită acestuia, agregatul de sub capota modelului german produce 217 cai putere şi dezvoltă un cuplu motor de 274 Nm.

Via | WCF

  • GTC, duminică, 07.08.2011 13:14

    arata excelent...felicitari !

  • AdyyB, duminică, 07.08.2011 17:27
    GTC

    standard arata prea "soft"... kitul asta chiar face ce trebuie, ii aduce o nuanta de agresivitate.

  • B 245 FUG, duminică, 07.08.2011 23:18

    mie mi se pare ca si stock arata super bine ,pentru nisa din care face parte,totusi cea mai importanta modificare e ... peformanta crescuta si as dori daca se poate si un timp 0-100 daca s-a dat asa ceva. pentru mine e cel mai HOT HOT-hatch :D. sunt convins ca live arata si mai bine. hai si cu varianta opc !

  • C-G-C, luni, 08.08.2011 12:24
    Astra OPC

    Si cu aportul celor de la Irmscher, si fara el, Astra OPC nu se poate compara cu Megane RS in ceea ce priveste performanta, atat pe circuit cat si inafara lui. Ramane doar o masina 'simpatica' cu un motor mai potent, in nici un caz un hot-hatch.

  • Thor, luni, 08.08.2011 12:54
    @C-G-C

    Hai sa vedem ce o sa zica specialistii si pe urma comentam. In afara circuitului iti zic eu ca o sa-i dea praf cum ii dadea deja vechiul model. Poate daca reno pune geamuri de plastic, scoate unitatea audio si aerul conditionat, cum ne-a obisnuit pana acum, poate poate o sa faca fata.

  • Ene, marţi, 09.08.2011 17:31

    E Opel sau Renault?

  • Alexa, miercuri, 10.08.2011 16:25
    @Thor - subscriu

    @C-G-C - ti se pare mare lucru ca s-au scremut inginerii renault sa faca un record la 2-3 ani de la aparitia lu' megane 3 ? pai hai sa vedem ,cand opel a scos astra h opc a stabilit un nou record pe nurburgring care ulterior a fost batut de modele mai noi,LOGIC NU? renault pe de alta parte nu a reusit sa faca un nou record decat cu o editie speciala de rs ,asa ca pentru mine nu e cine stie ce. orice producator de hatch-uri poate sa faca asta , a reusit-o si vw si ford si opel asa ca degeaba ... cine isi cumpara modelul l cumpara pentru senzatii tari pe strada ,iar pe strada opc ,vw r si rs focus cam ii dau bataie "renoului". si inca noul opc nu a iesit ... @Ene - vrei sa iti aduc aminte ca ideea acestui tip de spate la hatch-ur a fost prima data pe astra h gtc? sa iti mai zic ca pe vremea aia coupe la renault inseamna un fier de calcat cu fund ?(megane 2).noul astra j gtc nu face decat sa evolueze din generatia anterioara , in schimb renault a cam copiat forma asta si toti amatorii care habar n-au comenteaza ei ca domne; renault e miezu; din dodoasca cu megane 3 .... bine ma e ca voi amaratilor =))))