Japonezii au comandat peste 3.500 de unitati Nissan Leaf in doar trei saptamani

Publicat vineri, 23.04.2010 13:57 de Sebastian Toma

Nissan a stabilit comenzi pentru peste jumatate din numarul total de unitati Leaf pe care vroia sa le vanda in 2010 in doar trei saptamani, toti clientii de pana acum fiind de pe piata din Japonia.

Oficialii Nissan au anuntat cu mandrie ca au gasit clienti pentru jumatate din numarul total de unitati Leaf pe care vor sa le comercializeze in 2010 in doar trei saptamani. Astfel, clientii Nissan de pe piata auto din Japonia au comandat 3.754 de unitati Leaf la doar trei saptamani de la debutul de pe piata interna. Initial, acestia pregateau sa vanda doar 6.000 de unitati Nissan Leaf in anul 2010.

Contrar asteptarilor, principalii clienti pentru noul Nissan Leaf sunt persoanele private, 64% dintre clienti fiind persoane fizice, iar 61% dintre clienti au o varsta de peste 50 de ani. Cei de la Nissan au anuntat ca au primit deja feedback pozitivi din partea clientilor pentru "performantele ecologice remarcabile", "pretul accesibil pentru un vehicul electric" si "sistemul IT avansat al acestui model". In mod surprinzator, aceste aprecieri au venit inainte de livrarea primelor unitati, clientii din Japonia urmand sa primeasca primele exemplare Nissan Leaf abia in decembrie.

Nissan Leaf este disponibil si pe piata din Statele Unite ale Americii de doua zile. La fel ca in cazul pietei din Japonia, primele unitati Leaf vor fi livrate la sfarsitul anului. Nissan Leaf are o autonomie de 160 de kilometri cu o baterie incarcata complet, viteza maxima pe care o poate atinge fiind de 140 km/h. O incarcare completa va putea fi realizata prin prizele normale in circa 8 ore, alternativa fiind un lant de "alimentatoare" speciale in care masina poate fi alimentata la 80% din capacitate in 30 de minute.

Via | TheGreenCarWebsite

 

  • Ion, vineri, 23.04.2010 14:36
    cat costa?

    Are cineva idee cam cat costa una de-asta?! M-ar interesa sa fac un calcul comparativ cu un model pe benzina.

  • McLaren, vineri, 23.04.2010 15:06
    pret

    after tax savings, net As Low As $25,280: MSRP $32,780 with federal tax savings from 0-$7,500 $349 a month1 – 36 month lease ($1,999 initial customer payment) Dupa cum zice siteul nissan din state.

  • Ion, vineri, 23.04.2010 15:08
    Cam mult

    E cam mult! scump moftul de a avea o masina electrica. Daca mai iei in considerare si costul inlocuirii acumulatorilor dupa 6-7 ani, sa vezi atunci distractie electrizanta.

  • Nissan Leaf, vineri, 23.04.2010 15:12

    In SUA costa aprox. 25.000 $ (adica 19.000 €) fata de un Volt care ajunge la 40.000$ !

  • Stanila, vineri, 23.04.2010 15:39

    atata timp cat Nissan este =Renault nu ma bag sa cumpar Renaulturi rebranduite! La gunoi cu ele!

  • dolce&gabbana, vineri, 23.04.2010 16:26
    @that Italian gigolo with golf 3...

    sunt sigur ca prietenii tai Guta si Salam gandesc la fel, insa lumea auto e mult mai complexa decat poate cuprinde mintea voastra de putreda plina de acarieni... Nissan face masini bune!

  • Mickey, miercuri, 28.04.2010 15:17

    @dolce ai fost cam dur cu pustiul Anyway ce nu stie copchilul e ca Renault si Nissan produceau masini pe vremea cand Adolf Hitler nici nu se nascuse .Probabil ca pustiul nu stie ca Volkswagen a fost infiintat de German Labour Front, uniune infintata de care la cererea lui au facut prima masina de pasageri accesibila omului de rand cunoscuta ca "People's Car" sau "Volkswagen". Alianta dintre Renault si Nissan a fost facuta abia in 1999 din cauza crizei economice in care intrase Nissan. Doar 4 modele Nissan au imprumutat tehnologii de la Renault respectiv Primera, Micra, Note si Versa, asta pentru a reduce costurile de cercetare si a iesi din criza. Asa ca...mai studiaza daca stii sa citesti, si sunt sigur ca stii de vreme ce ai comentat. P.S. sursa pentru cele scrise mai sus: Wikipedia - The free encyclopedia

  • F-22 Raptor Fan, luni, 03.05.2010 18:04

    Se poate ca Renault si Nissan sa faca masini cand Adolf Hitler nici nu se nascuse dar acest lucru s-a petrecut intr-un univers paralel, din pacate pentru Mickey de mai sus. Singura diferenta este ca Adolf a schimbat destinele umanitii cum Renault, Nissan si altii nu vor putea s-o fac in milioane de ani. Practiv Adolf Hitler a redesenat harta lumii cu un creion banal in timp ce Renault, Nissan si multe alte companii nu pot s-o faca cu miliarde de miliarde. In acelasi timp, dezvltarea cauzata de razboi, repararea si mai ales evolutia natiunilor, dupa terminarea razboiului, au dus umanitatea intr-o alta era. Ceva ce Renault, Nissan si multi conducatori nu vor reusi niciodata cu un banal creion :) Wikipedia este o sursa de informatii dar ca orice sursa, trebuie sa intelegi ce citesti, un lucru de care multi nu sunt capabili.

  • cosminell, marţi, 10.08.2010 15:28
    mda

    prima data faceti un calcul extrem de simplu cat costa carburantul in 160 000 de km si vorbim dupa. mie mi-a dat extrem de mult dar lumea nu se uita si la carburant ci isi face griji cum va repara o masina ELECTRICA peste 160 de mii de km in conditiile in care putini care abereaza pe aici au si bani sa o cumpere . in fine astia sunt romanii din care cu parere de rau fac si eu parte .

  • io, sâmbătă, 15.01.2011 15:10

    Se spune ca Leaf are dimensiuni compacte si se va vinde in Romania cu 27.000 euro (cam cat o Alfa Giulietta cu un motor bine hranit). E tehnologie noua, curata. Costul unei incarcari (160 km) va fi de 2 euro. Eu zic ca merita Leaf.