Jeep Wrangler Polar - premieră mondială la Frankfurt şi destinaţie exclusivă Europa
Jeep lansează la Salonul Auto de la Frankfurt o ediţie specială a modelului Wrangler cu două şi patru uşi. Este vorba despre Polar Edition, care vine echipată cu elemente estetice noi, dar şi echipamente de top.
Deşi se întâmpla ca majoritatea modelelor şi ediţiilor speciale Jeep lansate dincolo de Ocean să nu ajungă în Europa, există acum şi situaţii în care roata se întoarce. Jeep lansează la Frankfurt un model rezervat exclusiv Europei, fără intenţii de comercializare în ţara natală, SUA.
Premiera se numeşte Wrangler Polar Edition şi va reprezenta pata de culoare a standului Jeep săptămâna viitoare la Frankfurt, graţie nuanţei de exterior speciale, botezată Hydro Blue. Personalizarea continuă cu o serie de accesorii semnate de divizia de tuning Mopar, precum şi cu jantele de 18 inch, cu finisaj lucios. Nu în ultimul rând, pe aripile frontale, Jeep a inscripţionat coordonatele locului din Antarctica unde a fost înregistrată cea mai scăzută temperatură de pe glob: -98.2 grade Celsius.
La interior, totul a fost îmbrăcat în negru, iar lista de dotări a fost îmbogăţită cu pilot automat, scaune faţă încălzite, volan căptuşit cu piele, climatizare automată şi un scaun al şoferului reglabil automat. Pentru cei care aleg şi pachetul de opţionale Polar Pack 1, Jeep oferă airbaguri frontale laterale şi un sistem multimedia Uconnect, cu hard-disk de 40 de G, conexiune AUX şi DVD Player.
Ediţia limitată va fi vândută în Europa în ambele variante de caroserie, cu două şi patru uşi, alături de dieselul de 2.8 litri CRD, capabil să dezvolte 200 de cai putere la 3600 de rotaţii şi un cuplu motor de 460 Nm, disponibil între 1600 şi 2600 de rotaţii. Asta atunci când este asistat de o cutie automată cu cinci trepte. Pentru că în cazul verisunii cu transmisie manuală în şase rapoarte, unitatea garantează 200 de cai şi 410 Nm.
Pentru cei care vor mai multă putere, Jeep oferă motorul V6 de 3.6 litri, pe benzină, capabil să ofere 284 de cai şi 347 de Nm, asistaţi tot de o cutie automată cu cinci trepte.
Monstru sacru...cel mai bun offroad raportat la calitate - pret. G-ul e mai bun...dar si pretul este pe masura. In rest fara concurenta.