JLR pregătește o strategie privind mașinile electrice: viitorul Jaguar J-Pace ar putea fi lansat în acest an
Jaguar Land Rover pregătește o strategie privind electrificarea modelelor din grup, planurile urmând să fie dezvăluite în data de 26 februarie, în cadrul unui eveniment dedicat investitorilor, au transmis oficialii companiei.
De la instalarea lui Thierry Bollore (fost șef Renault) în poziția de CEO al Jaguar Land Rover în septembrie 2020, grupul britanic nu a comunicat prea multe informații cu privire la planurile sale de viitor.
Lucrurile se vor schimba în această lună, spun oficialii JLR, atunci când compania își va prezenta strategia privind electrificarea modelelor din portofoliu. Sunt așteptate o serie de informații privind viitoarele lansări de modele electrice și hibrizi la “Investor Day” din 26 februarie.
În 2019, Jaguar Land Rover a dezvăluit primele informații oficiale cu privire la planurile de viitor pentru o gamă complet nouă de modele electrice și plug-in hybrid.
Constructorul britanic deținut de indienii de la Tata Motors va utiliza noua platformă Modular Longitudinal Architecture (MLA) pentru modele electrice și plug-in hybrid.
Primul model care va utiliza noua platformă MLA este un sedan electric care va înlocui actualul Jaguar XJ, în condițiile în care constructorul anunțase deja intenția de a elimina acest model din gamă.
Următorul model dezvoltat pe noua platformă va fi un SUV, iar presa britanică a speculat că ar fi vorba despre primul model electric Range Rover.
Grupul JLR a confirmat cele două proiecte, însă a amânat lansările pentru primul Range Rover electric și noua generație Jaguar XJ din cauza reducerilor de costuri în contextul pandemiei de coronavirus.
Totodată, viitorul SUV Jaguar J-Pace va avea doar versiune electrică și va fi prezentat în cursul anului 2021, potrivit unor informații neoficiale.
Via Automotive News
Altii care fac prea putin si nu au o strategie coerenta. Nu merge sa fi asa mic si nici sa nu aduci ceva revolutionar pe piata. Trebuia sa fuzioneze cu Tata si sa vanda utilitare Tata in spatele showroomurilor pentru a creste veniturile dealerilor. Ce rost au doua firme auto separate, detinute de acelasi proprietar? Ambele par impotente...