Johan de Nysschen, fostul şef al Infiniti, este în cărţi pentru conducerea Cadillac
La doi ani de la mutarea de la Audi la Infiniti, Johan de Nysschen părăseşte compania japoneză. Deşi nu a fost confirmat oficial, De Nysschen ar putea ajunge la conducerea mărcii Cadillac.
şef al mărcii Infiniti, a anunţat că va părăsi compania japoneză după doi ani de colaborare cu aceştia. Plecarea lui de Nysschen a fost confirmată de Andy Palmer, vicepreşedintele executiv al Infiniti. Palmer a mai adăugat că fostul său coleg şi-a găsit un post în cadrul unei alte companii, dar nu a dezvăluit care este aceasta.
Infiniti l-a angajat pe designerul lui Cadillac Converj
În cadrul conferinţei de presă organizată pentru anunţarea plecării sale, şeful Infiniti a menţionat o dorinţă puternică de a se întoarce în Statele Unite ale Americii din motive personale. Întreaga familie a lui de Nysschen este localizată în SUA, locul în care se află şi domiciliul său stabil. Înainte de a veni la Infiniti, unde a fost recrutat chiar de Carlos Ghosn în vederea dezvoltării unei strategii de revigorare a mărcii premium nipone, De Nysschen lucra pentru divizia americană a mărcii Audi, pe care o conducea. Abilităţile sale de restructurare a companiilor şi experinţa în domeniul mărcilor premium l-ar face pe acesta un candidat excelent pentru postul de şef al Cadillac, spun analiştii din industrie citaţi de Automotive News.
Interviu cu Johan de Nysschen, noul preşedinte al mărcii Infiniti
Schimbare de nomenclatură la Infiniti: toate modelele se vor numi Q şi QX
Activitatea lui De Nysschen la Infiniti
Sarcina principală a lui Johan de Nysschen la Infiniti era distanţarea mărcii premium de compania care o deţine, Nissan Motor Co. Primul pas a fost relocarea sediului Infiniti în Hong Kong, o mişcare simbolică menită să sublinieze distanţarea de părinţii de la Nissan, urmat de formarea unei echipe de specialişti dedicaţi Infiniti, deoarece angajaţii mărcii erau nevoiţi să asiste şi la dezvoltarea unor modele Nissan, lucru care nu era pozitiv în viziunea lui de Nysschen. Directorul născut în Africa de Sud a reuşit să semneze un parteneriat cu nemţii de la Daimler, după ce a mărit gama Infiniti şi a schimbat destinul mărcii prin schimbarea tuturor denumirilor modelelor în vederea clarificării destinaţiei acestora.
Autoitalia renunţă la marca Infiniti după doar 4 ani de carieră a mărcii japoneze în România
Via AutomotiveNews (înreg.)
Cam toate marcile premium au avut in ultimii ani cresteri-record... in afara de Cadillac si Infiniti. Deci vor sa il puna sef pe fostul manager al singurei companii rivale care o ducea mai prost decat ei. Cred ca e o idee geniala a lu' tanti sefa de la General Motors. Imi pare rau ca multi producatori cu contributii enorme in industria automobilismului au ajuns bataie de joc, precum Oldsmobile, Buick sau Pontiac.