Jumatate din cumparatorii lui Tata Nano au ales versiunea de top a acestuia

Publicat marţi, 26.05.2009 16:36 de Sebastian Toma

Jumatate din clientii care au comandat deja un Tata Nano au preferat versiunile de top ale acestui model.

Desi Tata Nano este cel mai ieftin automobil nou din lume, doar 20% din primele 203.000 comenzi pentru acest model au fost pentru cea mai ieftina versiune. Jumatate dintre clientii lui Nano au ales versiunea de top a acestuia, ce are un pret de 3.600 de dolari. Primele modele Tata Nano vor fi livrate in luna iunie, iar primii clienti vor fi alesi printr-o loterie.

Versiunile de top ale lui Tata Nano sunt dotate cu aer conditionat, scaune imbracate in material textil, inchidere centralizata, geamuri electrice fata si suporturi de pahar. Aceasta lista de dotari este valabila pentru modelul distribuit in India, creat pentru nevoile specifice ale acestei piete. Modelele ce vor fi puse la vanzare in Europa vor fi mai bine dotate si vor avea alte motorizari si alte echipamente de siguranta.

Faptul ca versiunile de top ale modelului Nano au fost preferate de jumatate din clientii acestuia este un lucru dezvantajos pentru competitorii lui Tata. In timp ce Tata are o marja de profit mai mare, competitorii sai sunt obligati sa micsoreze pretul modelelor pentru a reusi sa supravietuiasca. Acest model este astfel daunator pentru competitie.

Via | JustAuto

  • Hunter, marţi, 26.05.2009 17:09

    Pai doar nu o transpira indianu cand isi duce ciurda de copii la scoala....o fi el sarac, dar dupa ce si-a vandut motoreta, a mai strans ceva bani, a facut foamea jumate de an, isi ia omu un haier conditionat si niste scaune tapitate...ca deh....are masina acuma, nu mai tre sa isi duca baiatu in carca pe motoreta si fata pe ghidon :D

  • dogy, marţi, 26.05.2009 20:15
    clientu de tata nano

    saracu om bogat sau ce bogat e omu sarac de fapt???

  • CLaus, marţi, 26.05.2009 22:15
    .....

    mai bine ii spuneau MAMA NANO...doar asiaticii o cumpara..nu cred k isi ia europenii asa cv

  • dogy, marţi, 26.05.2009 22:42
    mama nano???

    pai nare tate ...cat despre europeni......n-ai tu idee cati retarzi o sa o cumpere si o sa faca pe desteptii sa zica ca a fost o aroganta........hahahahaha

  • asm, miercuri, 27.05.2009 09:31
    @dogy

    Oare de ce as fi eu "retard" daca imi doresc o masina mica de oras, care sa consume putin si sa polueze putin? Sa nu uitam ca versiunea pt Europa se va incadra in Euro 5 si va avea emisii de CO2 care vor ameninta multi producatori de renume. Tu cam ce parere ai cand te uiti prin trafic si vezi ditamai tancuri inutile blocate in trafic, cu cate 1-2 persoane la bord? Asta e realitatea - in Europa, gradul de ocupare al unei masini este cam de 1,5 persoane in medie. Exercitiu de imaginatie: incearca sa inlocuiesti toate aceste masini din trafic cu microcar-uri (indiferent de producator), cu masini electrice si, de ce nu, cu biciclete. Cum crezi ca ar fi atunci aerul in orase? Dar nivelul de stres si sanatatea noastra? Sa stii ca daca va aparea Nano in Europa, eu o sa-mi vand masina mea de peste o tona (pe care incerc sa o folosesc cat mai putin, din motive ecologice, nu financiare) si o sa-mi iau un Nano. Cine stie, poate unul electric...

  • Paul, miercuri, 27.05.2009 11:07

    Abia astept sa apara modelul european, sa am si eu in sfarsit optiunea unei masini perfecte pentru oras la un pret mai decent, ca m-am saturat si de cat cer astia pe buburuze (de la 7000 E in sus si asta pentru varianta ultra cheala cu manivele la geamuri si fara scrumiera) si de ofertele lor inexistente (anunturi cu discount-uri de 30% care de fapt nu exista). Daca vine si cu un consum si niste emisii reduse, euro 5, plus un rezultat bun la Euro NCAP, macar 4 stele, atunci i-a rezolvat pe locali. N-aveti decat sa ma faceti retard, mai vedem noi cand o aparea cat de retarzi sunt unii sau altii.

  • Marius, miercuri, 27.05.2009 11:13
    masina tiganeasca urate tare..

    Ar fi indicat sa le monteze si oglinzi laterale ....cel putin din poza eu vad ca nu au asa ceva.. In rest daca este electrica si poate taia gazonul este ok....

  • Beatman, miercuri, 27.05.2009 13:18
    Meltean mobil

    Chesti asta ( ca numai masina nu e), e o insulta la adresa oamenilor civilizati. Pentru India si alte tari o sa fie un bestseller insa o sa polueze enorm ( pentru ca o sa fie multe ) si o sa mai moara cativa ursi polari, o sa creasca mortalitatea in tarile respective ( masina asta e un cosciug pe roti ) si un indian urat batran si cu gusturi proaste o sa mai stranga cateva miliarde de euro de pe spinarea unor amarati. Cam asta o sa faca masina asta.... ea nu este solutia cea buna. Solutia ar fi transport in comun decent si motorete/biciclete in oras pentru cei independenti si cu asta basta.

  • dogy, miercuri, 27.05.2009 18:26
    tata si alte masini

    indiferent cat e masina de mare se paltesc taxe la marimea si consumul ei cu cat sunt mai multe cu ata e mai rau cum spunea si Beatman si eu ma refeream la calitatea fabricatiei care se reflecta prin pretul mic care mai contine si profitul inclusiv tva........de asta sunt retarzi cei care vor lua masina asta si vor gandi ca altul care are una mai mare sa nu mai circule ca il incurca pe ala cu tata nano ca e de oras masina modul asta de gandire este primul inceput de atac la libera circulatie si la dreptul omului de a face ce vrea cu banii lui munciti ca stau in trafic cate doi in masina sau cate unul e problema lor,nici mie nu-mi place sa stau inghesuit.......mi-as lua autocar si as sta singur in el daca mi-as permite........nu e treaba nimanui

  • dogy, miercuri, 27.05.2009 18:27
    exact

    la asta m-am referit cand am zis retarzi dar nu am explicat ,dar uite ca am explicat acum

  • asm, joi, 28.05.2009 09:08
    @dogy

    Nu e nici un atac la libertatea omului. E doar o incercare de a le deschide ochii oamenilor fata de RESPONSABILITATEA PENTRU MEDIU si impotriva egoismului care ne spune sa facem ce vrem cu banii nostri. Cu cat mai putine si mai mici masini, cu atat mai buna sanatatea noastra si cu atata mai multe sanse pentru copiii nostri de a exista si de a avea un mediu acceptabil!

  • dogy, duminică, 31.05.2009 23:57
    responsabilitatea

    incepe de la vanzarea de combustibil baiatule si implica mult mai multe iar prin modul de impozitare in pretul combustibilului cu cat consum mai mult cu atat platesc mai mult impozit la stat care nu e responsabil sa ii cheltuiasca pentru ecologie de ex......

  • dracvla reloaded, marţi, 23.06.2009 12:42
    Vreau si eu ......

    ....... sa imi cumpar un asemenea model!