Kia Sportspace, informații oficiale și imagini cu prototipul viitorului Optima break
Kia va expune în cadrul Salonului Auto de la Geneva conceptul Sportspace. Acesta vine cu soluții de depozitare inteligente în portbagaj și cu 250 de cai putere.
După ce a publicat doar o serie de imagini și puține informații despre noul Sportspace, Kia revine cu noi detalii despre conceptul pe care îl vom vedea la Geneva. Într-un comunicat de presă, coreenii descriu noua filosofie de design a prototipuui despre care mai multe surse susțin că ar anticipa o variantă break a modelului Optima.
Noul Sportspace promite spațiu pentru pasageri și bagajele lor în spatele unei caroserii break, a cărei lungime totală ajunge la 4855 mm. Lățimea este de 1870 mm, înălțimea de numai 1425 mm, în vreme ce ampatamentul totalizează o valoare generoasă de 2840 mm, adică suficient pentru a oferi mult spațiu chiar și celor de pe locurile din spate.
Designul prezintă o evoluție a liniilor actuale existente, inclusiv a grilei celebre, botezată ”tiger nose”. Nu lipsesc jantele de 20 de inch din aliaj și fibră de carbon, linia plonjată a plafonului, inserțiile de aluminiu la nivelul caroseriei, nervurile capotei și farurile cu tehnologie LED.
La interior, Kia adoptă o filosofie simplistă și caută să sugereze calitatea prin fibră de carbon, aluminiu și tapițerie din piele. Întreg habitaclul este iluminat natural din abundență mulțumită unui acoperiș panoramic de mari dimensiuni. Conceptul vine și cu o consolă centrală generoasă care se prelungește până pe locurile din spate și chiar până în portbagaj.
Aici, dincolo de hayonul acționat electric, descoperim un spațiu de încărcare foarte util. El dispune de 28 de bile din aluminiu care ajută la încărcarea obiectelor voluminoase și care, la plecarea de pe loc, se coboară cu 3 mm pentru a permite fixarea încărcăturii.
Sub capotă se ascunde un motor turbo, cu injecție directă, 2.0 T-GDI, supraalimentat, care dezvoltă 250 de cai putere, transmiși doar punții față.
domnule asta da bravo lor am ramas foarte surprins, aceasta idee ii da clasa asa zisului noul R8. Rusine AUDI