Koenigsegg se gândește să fabrice și mașini "obișnuite"
Suedezii de la Koenigsegg se gândesc să aducă tehnologia supercar-urilor sale și pentru oamenii cu bugete obișnuite.
Christian von Koenigsegg, fondatorul mărcii care-i poartă numele, a anunțat într-un interviu că este interesat să dezvolte și mașini obișnuite. Excentricul fondator al mărcii de supercar-uri nu exclude colaborări cu producătorii obișnuiți de automobile și nici dezvoltarea unei proprii sub-mărci.
Koenigsegg ia în considerare un supercar entry-level
Motivația din spatele lansării unor automobile care sunt accesibile și au fost gândite de Christian von Koenigsegg este introducerea tehnologiilor revoluționare ale mărcii suedezilor în mașinile obișnuite. Printre tehnologiile speciale gândite de suedez se numără sistemul direct drive, care elimină necesitatea unei cutii de viteze convenționale, tehnologie prezentată pe Regera. Printre aplicațiile posibile ale unei tehnologii care să elimine cutia de viteze tradițională se numără modelele hibride, care au o masă mai ridicată decât mașinile convenționale și necesită reglaje speciale pentru a atinge nivelul de rafinament al acestora din urmă.
Koenigsegg introduce propriul serviciu de vânzări de vehicule rulate certificate
Koenigsegg nu este singurul producător independent de supercar-uri care s-a gândit la alierea cu un constructor de volum, mai ales după ce au încercat în urmă cu șase ani să preia Saab. Olandezii de la Spyker au cumpărat marca Saab și au încercat să o renască pentru a obține profit și a-și recupera investiția. Din păcate pentru marca renăscută în anul 2000, afacerea Saab s-a dovedit a fi un eșec pentru Spyker și a dus constructorul de supercar-uri la faliment.
FEATURE: SAAB - Vârfurile şi căderea unui mare brand auto
Cum funcționează sistemul Direct Drive de la Koenigsegg
Via CarThrottle
-Ce masina ai ? -Koenigsegg 2.0TDI.