Kumho a lansat cel mai "subtire" cauciuc din lume

Publicat marţi, 04.11.2008 17:11 de Sebastian Toma

Producatorul de anvelope Kumho a dezvoltat pneul cu cel mai mic profil din lume, destinat modelelor sport.

Kumho, companie producatoare de anvelope, va prezenta primul pneu din Seria 15 la Salonul de Tuning din Las Vegas.  Acest pneu are dimensiunile de 385/15 ZR22 si a fost dezvoltat pentru posesorii de masini sport exotice, cum ar fi Ferrari F430, Dodge Viper sau Corvette Z06. 

Inginerii Kumho au folosit proiectarea pe calculator pentru a optimiza structura zidului lateral al pneului, pentru a preveni formarea de valuri sau crapaturi pe suprafata de contact - o problema care poate aparea la viteze mari din cauza supraincalzirii.

Pneul are si capacitati run flat, asigurand aderenta acestuia la janta chiar si in cazul unei pierderi mari de presiune sau o fisura.

"Primul pneu din seria 15 este exemplul perfect a ceea ce am realizat prin devotamentul nostru in cercetare. Aceasta este una din numeroasele inovatii ale companiei noastre, printre care putem enumera aroma, fum colorat si cauciucuri de  mare viteza. Ne vom mentine pozitia de lideri in tehnologie, in timp ce ne vom urma telul de intra intre primii cinci producatori de anvelope din lume", a declarat presedintele Kumho, Sae-chul Oh.

Via | CarFanatic

  • sunshine64sm, miercuri, 05.11.2008 12:01
    Subtire cit un prezervativ

    Singura comparatie care am gasit-o, pentru ca nu se spune ce grosime are !!!

  • andrei, miercuri, 05.11.2008 15:10
    dumb

    cred ca glumesti :)) de fapt sper ca glumesti. 385/15 ZR22 astea crezi ca sunt dimensiunile unui fotomodel?

  • razvan, miercuri, 05.11.2008 19:48

    grosimea e 385*15\100 adica aprox 57mm

  • gheorghe, joi, 06.11.2008 02:54
    grosimea la fel ca marimea...conteaza

    am 245/35/18 si pot spune ca peretii laterali cat si portiunea pe care ruleaza cauciucul e mult mai groasa ca a unei anvelope obisnuite.mai ales ca kumho ul de mai sus ruleaza si fara aer in el-asta inseamna ca peretii laterali sunt suficienti de rigizi incat sa ramana atasati de janta chiar fara presiune in anvelopa.plus ca unii producatori monteaza si pe janta un miez solid de cauciuc ce ajuta la rulare chiar daca cedeaza complet peretii laterali de sustinere . deci e mai gros ca un trojan magnum