La foc automat: Mercedes C63 AMG Cabrio este al șaselea model AMG în doar o lună

Publicat miercuri, 23.03.2016 19:08 de Bogdan Mirică

Mercedes a promis că va înmulți rapid gama AMG și se ține de cuvânt. Nu ne așteptam ca divizia din Affalterbach să scoată atâtea modele într-un timp atât de scurt. Azi facem cunoștință cu C63 AMG Cabrio.

Dacă la Salonul de la Geneva am văzut noul C-Klasse Cabrio în versiunea sportivă C43 AMG, cu ocazia Salonului Auto de la New York Mercedes ne oferă acces la cel mai puternic model din gamă.

Este vorba despre mult așteptatul Mercedes C63 AMG Cabrio, disponibil în două versiuni de putere. Ambele folosesc același motor V8 de 4.0 litri. Versiunea standard livrează 476 de cai și un cuplu motor de 650 Nm, disponibil pe o plajă de turații extrem de generoasă, cuprinsă între 1750 și 4500 rpm. Cu o masă totală de 1910 kilograme, decapotabila poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 4.2 secunde.

Versiunea mai puternică, C63 AMG S Cabrio va beneficia de o putere totală de 510 cai și un cuplu motor de 700 Nm disponibil pe aceeași plajă de turații. Chiar dacă viteza maximă este limitată tot la 250 de km/h, performanța la accelerare este ceva mai bună, fiind necesare 4.1 secunde până la 100 de km/h. Dacă se optează pentru ridicarea limitatorului electronic, C63 AMG S Cabrio poate ajunge și până la 300 de km/h.

Ambele versiuni trimit resursele unei tracțiuni integrale 4Matic prin intermediul unei transmisii automate cu șapte rapoarte. Diferența dintre cele două versiuni este dată de jantele de 19 sau 20 de inch și de prezența unui diferențial mecanic pe C63 AMG și a unuia electronic pe C63 S. De asemenea, C63 S Cabrio beneficiază și de un mod Race pentru transmisie, în vreme ce versiunea standard are doar opțiunile Comfort, Sport și Sport+.

Noul Mercedes C63 AMG Cabrio va fi disponibil în Europa începând cu vara acestui an, la timp pentru a le oferi clienților senzații tari fără acoperiș. Un acoperiș care păstrează caracteristicile versiunilor standard, adică se ridică sau se coboară în 20 de secunde până la o viteză de 50 de km/h.

  • tzenu_bmw, miercuri, 23.03.2016 21:04

    Doamne ce masini scoate Mercedes in ultimu timp...... As prefera acest Mercedes in defavoarea unui M4 cabrio chiar si daca M4 ar fi la jumate de pret......si asta dintr-un motiv destul de simplu.....design-ul acestei masini....ca sa nu mai vorbim de brutalitatea AMG-urilor obijnuita....

  • someone, miercuri, 23.03.2016 21:42

    un singur lucru as avea de reprosat acestei frumuseti...e un c-klasee de 1900 kg....stiu ca e cabrio, dar totusi. in rest, numai cuvinte de lauda

  • jan, joi, 24.03.2016 11:10

    @tzenu. Problema este ca nu prea inteleg de ce mai toti din lumea auto aleg M, ce sa-i faci, probabil este o bruta masina asta, mai nasol cu virajele ca il linie dreapta se descurca..Este foarte usor sa faci masini azi, la design le faci pe toate la fel, mai putin marimea, la motoare puternice se pricep toti acum.

  • raduvlase, joi, 24.03.2016 12:28

    Pentru un sunet de poveste: https://www.youtube.com/watch?v=qEIrZ9hO364

  • Scorpionul.negru, vineri, 25.03.2016 15:49

    Frumoasa masina nimic de zis. Dar la banii aia se poate lua un SL 600 R129 si iti raman bani pt. intretinere si benzina pe viata la el. +ca imi place mai mult si e o masina mai deosebita ca C=ul asta.

  • bull...., sâmbătă, 26.03.2016 17:31

    E o masina de vis, fara alte comentarii de genul: imi place sau nu imi place.