Lamborghini prezintă Huracan STO: modelul de stradă preia elemente aerodinamice de pe versiunea de circuit. Roți motrice spate și motor V10 cu 640 CP
Lamborghini Huracan STO a fost prezentat oficial. Noul supercar va fi echipat cu un motor V10 de 5.2 litri care dezvoltă 640 CP, iar resursele vor fi transmise exclusiv către roțile de pe puntea spate. În plus, Huracan STO mizează și pe o serie de noutăți la nivel aerodinamic.
Lamborghini a prezentat noul Huracan STO (Super Trofeo Omologata), o versiune de stradă derivată din cea pentru circuit. Succesorul lui Huracan Performante va fi poziționat peste actulul Huracan Evo și va fi disponibil doar în configurație cu roți motrice spate.
Spre deosebire de vechiul Huracan Performante, noul Huracan STO va fi mai ușor cu 43 de kilograme mulțumită elementelor de fibră de carbon de la nivelul caroseriei. Conform reprezentanților Lamborghini, circa 75% dintre panourile exterioare sunt fabricate din fibră de carbon. Parbrizul este mai ușor cu 20% comparativ cu cel al lui Huracan Performante, iar masa totală anunțată de Lamborghini este de 1.339 de kilograme.
Noua variantă a supercar-ului italian va fi echipată cu jante din magneziu cu diametrul de 20 de inch și pneuri Bridgestone Potenza.
Noile elemente de caroserie pregătite de Lamborghini sunt derivate din cele utilizate de divizia Squadra Corse pentru versiunile de competiție, iar italienii spun că eficiența aerodinamică a lui Huracan STO a crescut cu 37% comparativ cu cea a lui Huracan Perfromante.
Sistemul de frânare a fost și el îmbunătățit și standard va fi oferit cu elemente din carbon ceramic dezvoltate de Brembo.
Noul Huracan STO va include trei moduri noi de rulare: STO (dedicat utilizării în trafic), Trofeo (destinat circuitului) și Rain.
Supercar-ul pregătit de Lamborghini va fi echipat cu motorul V10 de 5.2 litri care dezvoltă 640 de cai putere și 565 Nm, iar transmisia a fost modificată pentru a oferi un comportament și mai sportiv. Conform reprezentanților Lamborghini, accelerația de la 0 la 100 km/h va avea loc în 3 secunde.
La interior, Huracan STO propune scaune sport cu structură din fibră de carbon, un roll-bar și centuri de siguranță cu prinderi în patru puncte. Pentru ca masa totală să fie cât mai mică, covorașele și materialele fonoabsorbante au fost eliminate.
Conform oficialilor Lamborghini, livrările noului Huracan STO vor demara în primăvara anului viitor.
Cel mai izbutit nume de masina din cate am auzit pana acum. Pur si simplu "Huracan" suna exact ca sentimentul pe care ti-l induce bijuteria asta. Despre masina n-am nimic de zis. Ce-as putea spune eu? :)