Lancia Ypsilon a înregistrat 13.000 de comenzi în luna iunie

Publicat luni, 25.07.2011 12:44 de Bogdan Mirică

Lancia Ypsilon se bucură de o primire bună din partea publicului european. Modelul italian a totalizat 13.000 de comenzi în doar o lună de la lansare.

După ce a fost expusă în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva, noua generaţie Lancia Ypsilon a ajuns deja pe piaţă. Mai mult decât atât, modelul înregistrează un succes neaşteptat pe piaţa europeană.

După prima lună de comercializare, mezinul constructorului italian a totalizat 13.000 de comenzi, cifră care reprezintă jumătate din estimările oficialilor pentru întreg anul 2011. Şi pentru ca veştile să fie şi mai bune pentru Lancia, 30% din totalul viitorilor clienţi au comandat o versiune cu nivelul superior de echipare, Platinum.

Cererea mare s-a oglindit şi în cota de piaţă pe luna iunie, în creştere faţă de cea de anul trecut. Potrivit unor purtători de cuvânt Lancia, şi în luna iulie cererea pentru Ypsilon este una destul de mare şi peste aşteptări. Cifrele oficiale au fost făcute publice de însuşi Olivier Francois, administratorul delegat Lancia.

via | autoblog

  • men, luni, 25.07.2011 13:23

    da, da ! aceste comenzi sunt facute de dealeri, care dupa ce vor sta 1 an cu ele "pe stock" atunci or sa cunoasca adevaratul succes ypsilon

  • andrey11, luni, 25.07.2011 16:26
    Lancia

    Acest mic model Lancia este cat se poate de shic, pentru o tanara domnisoara de ce nu chiar si doamna este perfect, asta daca nu isi doresc un Fiat 500, pentru ca cine stie, vor ceva mai premium decat Fiat, sau macar sa sune mai premium...LANCIA. Fie ca va place sau nu Grupul Fiat a dat lovitura pe 2011 cu noile modele: Giulieta, Freemont si acest Ypsilon

  • Ducu, luni, 25.07.2011 19:17
    Superba masina

    Dupa Lancia Delta, Fiat 500, Alfa Rome Mito si Giulieta acest Ypsilon e foarte simpatic.Se pare ca Italienii ataca in forta piata auto.La cum merg lucrurile s-ar putea ca in urmatorii 2-3 ani pe piata auto sa se intample ca si in telecomunicatii ,adica VW sa cada sub Italieni, francezi, etc, asa cum a cazut Nokia.

  • C-G-C, marţi, 26.07.2011 09:17
    Fiat...

    Masinuta asta este foarte simpatica, la fel cum era si vechiul model, pe care de cate ori il vedeam pe strada imi spuneam ca ar fi masina perfecta pt prietena, sotie etc. Acum nu stiu cat de ok sunt ca tehnica, dar nici nu cred ca ar conta prea mult. Asta este doar o masina "de fete" care trebuie sa arate bine si sa atraga priviri. Zic ca nu ar trebui sa ne entuziasmam prea tare despre viitorul Fiat, pt ca mai este mult pana departe. Pana nu vor incepe sa vanda intr-un mod competitiv modele ca Punto si Bravo, si nu vor face din Alfa o concurent de luat in seama pt trio-ul german, atat din pct de vedere al "materialului" cat si al vanzarilor mai au de lucru. @Ducu, Nokia este o companie finlandeza, nu germana, care nu a cazut sub italieni sau francezi, practic tari care nici macar nu au producator de telefoane mobile in primii 10 la nivel mondial (italia nu cred ca are deloc, iar sagem-ul francezilor nu prea mai exista). Nokia a ingenuncheat datorita strategiei si management-ului din ultimii 5 ani si va intra in colaps datorita parteneriatului cu Microsoft. Producatori ca Apple si Samsung vor conduce lumea telefoniei mobile.

  • @cgc, marţi, 26.07.2011 14:06

    vechiul ypsilon era chiar f URAT! cu asta au dres-o

  • GsmWorld, marţi, 26.07.2011 19:20
    Nemtii, romanii si miturile......

    @C-G-C, ai impresia ca nemtii sunt D-zeu pe pamant si nu pot pierde, sau daca francezii, italienii sau alte popoare stau mai prost la telefoane trebuie sa fie la fel si in domeniul auto? Nokia s-a culcat pe lauri si a pierdut, si sincer mi se pare la fel si la VW. Cu exceptia 1.4 TSI nu au scos nici o motorizare demna de laude in ultimul timp, iar la diesel chiar sunt penibil cu 1.6TDI 105CP scos in 2010, cand altii au de 6-8 ani.In schimb francezii (Renault) au 1.6 130 cp, italienii au celebrul 0.9 Twin turbo.Iar ca design, la VW e un facelift continuuuuu.