Leclerc, îngrijorat că scurtarea sezonului va dezavantaja Ferrari: "Suntem în spatele rivalilor și nu vom avea timp să dezvoltăm monopostul"
Charles Leclerc consideră că Ferrari este în spatele rivalilor și anticipează că va fi dificil să recupereze în timpul sezonului din cauza faptului că pauzele dintre curse vor fi mult mai mici.
Ferrari nu a fost pe deplin mulțumită de cele două sesiuni de teste de iarnă premergătoare noului sezon, iar Charles Leclerc nu este optimist înainte de startul întârziat al campionatului.
Pilotul Scuderiei consideră că Ferrari este în spatele rivalilor în termeni de performanță, pe baza estimărilor realizate în timpul testelor.
"Cred că ne-a chinuit un pic în timpul testelor, așa că trebuie să recuperăm. Anul trecut am progresat bine în timpul anului și trebuie să lucrăm la fel ca anul trecut, caz în care rezultatele vor apărea", a declarat monegascul.
Noul sezon al Formulei 1 va începe cel mai probabil în 5 iulie în Austria și, pentru a recupera timpul pierdut, este foarte posibil să existe campanii de trei curse care să aibă loc într-un interval de numai patru săptămâni.
Leclerc anticipează că acest lucru va reprezenta un obstacol pentru Ferrari, întrucât dezvoltarea monopostului în timpul sezonul va fi mai dificilă.
"Va fi un sezon dificil pentru toată lumea, pentru că nu vom avea pauze în care să dezvoltăm monopostul. Cred că munca de pe circuit va fi extrem de importantă, pentru că vom petrece mult timp pe circuit după ce începe sezonul", a adăugat el.
Via RaceFans
ce ne facem cu acest charles ? cum gestionam acest calcai al lu' Ahile pentru scuderie si-n 2020? pentru binele ferrari care-i primordial , singura solutie ii sa facem din nou risipa de tact si de aceasta data , sperand ca maturitatea intelectuala o sa-i dea tarcoale si monegascului in cele din urma ..... copile inocent , vreau sa cred ca pentru aceste afirmatii ale tale numa' distantarea sociala poarta toata culpa fiindca altfel nu pot sa le asociez decat unei alte din nenumaratele dar musai esuatele ascunderi dupa pseudoargumente ,similara daca vrei cu cea a unui scolar care-i identificat mai mereu de dascal cu temele nefacute si culpabilizeaza de fiecare data numa' ghinionu' fiindca in perspectiva dinamicii unui megasezon tocmai ferrari porneste cu un avantaj irefutabil in fata celor din Brackley care merita speculat la maxim in ceea ce priveste cadenta foarte atractiva a curselor in 2020: vigoarea si reactivitatea , media de varsta a pilotilor ferrari aflandu-se la cca 27 de ani,optima dupa opinia medicinii sportive in a face uitat aparentul neajuns al lui SF1000 , acela ca-i un pic "too draggy" conform concluziei lui sebastian vettel la Montmelo dar neuitand sub nicio forma sa amintim handicapul major al pilotilor mercedes ,media etatii acestora aflandu-se la ingrijoaratoare valoare de 33 , adica mai pe sleau taman pe ultima turnanta spre borna 40