Lexus GS, în România de la 53.300 euro
Lexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus.
Lexus GS a debutat pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 53.300 de euro cu TVA inclus şi este oferit în două versiuni de motorizăre şi trei niveluri de echipare pentru piaţa internă. Cea mai scumpă versiune a lui Lexus GS costă 78.950 euro cu TVA inclus pe piaţa din România, preţul fiind valabil atât pentru versiunea F-Sport a lui GS 450h, cât şi pentru versiunea Luxury a lui GS 450h.
Lexus GS 250 are un motor V6 Dual VVT-i de 2.500 cmc, care oferă 209 CP la 6.400 rpm şi 253 Nm la 4.800 rpm. În standard, această versiune are o transmsiie automată cu şase trepte şi este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8.6 secunde. Viteza maximă a lui Lexus GS 250 este de 230 km/h. Între timp, consumul mediu de carburant al acestei versiuni este de 8.9 litri la sută. La fel ca fratele său hibrid, acesta are suspensie faţă cu braţe duble şi suspensie spate multi-link, care sporesc manevrabilitatea acestui model.
Între timp, fratele său hibrid, GS 450h, este echipat cu un motor V6 Dual VVT-i de 3.456 centimetri cubi, care funcţionează în ciclul Atkinson şi este susţinut de un sistem hibrid. Propulsorul cu ardere internă dezvoltă 292 CP la 6.000 rpm, în timp ce puterea totală a sistemului hibrid este de 345 CP. Motorizarea hibridă a lui Lexus GS are nevoie de 5.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 250 km/h. Consumul mediu al lui Lexus GS 450h este de 6.0 – 6.2 litri la sută, în funcţie de versiunea aleasă.
Pe lângă noul sistem multimedia şi afişajul Head-Up Display îmbunătăţit, Lexus GS are un nou sistem de navigaţie, care are o funcţie de preluare a informaţiilor din trafic şi poate să localizeze un loc de parcare gol şi să informeze şoferul privind taxele de parcare. În raport cu generaţia precentă, lansată în 2005, Lexus GS are un set de suspensii mai rigide, materiale de calitate superioară, un rezervor cu o capacitate mai mare şi un nivel mai bun al dinamicii şi al confortului. Siguranţa este asigurată de cele zece airbag-uri de la bord, incluzând airbag-uri pentru genunchii pasagerilor din faţă în standard şi de sisteme active precum cel de monitorizare a unghiului mort, sau cel de avertizare la trecerea involuntară peste linia continuă.
CLICK AICI pentru a citi testul Automarket.ro cu noul Lexus GS 450h.
NOUL Lexus GS vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Lexus GS 250 |
209 | 8.9 | 8.6 | 53.300 |
Audi A6 2.8 FSI Multitronic |
204 | 7.4 | 7.7 | 47.400 |
BMW 520i |
184 | 6.8 | 7.9 | 42.656 |
Mercedes-Benz E250 BlueEfficiency | 204 | 6.6 | 7.7 | 47.771 |
*fără promoţii şi alte oferte speciale
Via | Lexus | Video - Lexus România
Mda, si cea mai scupa si cea mai slaba din punct de vedere al performantelor. Ce o fi in capul Toyota cand aduce masina asta depasita tehnologic in Romania?