Lexus: ”Noul IS trebuie să fie mai bun decât BMW Seria 3”
Inginerul care a coordonat dezvoltarea noului Lexus IS a declarat că modelul îşi propune să fie mai bun decât actualul BMW Seria 3. Tot el recunoaşte că vechea generaţie IS era cu mult în urma rivalilor germani.
După ce General Motors a ameninţat că intenţionează să fure coroana segmentului mediu premium cu al său Cadillac ATS şi în mare parte a eşuat, un alt constructor de talie mondială are aceeaşi intenţie. Este vorba despre Lexus, care a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Detroit noua generaţie a modelului IS.
Într-un interviu recent, acordat publicaţiei americane Motor Trend, Junichi Furuyama, inginerul şef care s-a ocupat de dezvoltarea noii generaţii IS, a declarat: ”Misiunea mea este să depăşesc BMW Seria 3 şi să obţin primul loc în segmentul sedanurilor premium de clasă medie. Aşa văd eu propunerea. Acesta este obiectivul pentru care mi-a fost atribuit acest proiect.”
Furuyama a vorbit despre modificările importante aduse noii generaţii şi despre faptul că IS este superior vechiului model în ceea ce priveşte dinamica generală şi ţinuta de drum. Acelaşi oficial a recunoscut că oferta vechiului IS a fost sub ceea ce ofereau rivalii săi germani, de unde şi insuccesul pe piaţa din Europa.
”Când am fost desemnat să coordonez proiectul de dezvoltare al noii generaţii IS am decis să conduc toate maşinile rivalilor pentru a putea studia diferenţele. Din păcate, deşi pe atunci eram de părere că IS este una dintre cele mai sportive şi mai plăcute maşini din segment, am fost nevoit să recunosc că BMW Seria 3 şi Mercedes C-Klasse erau cu mulţi paşi înaintea noastră. Acesta a fost părerea mea la acel moment”, a concluzionat Furuyama.
Tocmai din aceste considerente Furuyama a decis să abordeze un stil cu totul diferit atunci când a început proiectarea noului IS.
-
dan_grc, joi, 24.01.2013 16:29
Aceasta declaratie a unui oficial Lexus nu poate decat sa pice foarte prost pt unele persoane de pe aici, e greu sa auzi asta dupa ce hulesti de dimineata pana seara Bmw. Lasand asta la o parte, este o declaratie normala si sincera, e normal ca vrei sa detronezi modelul care de mai bine de 20 de ani este pe primul loc, de la "ursulet" incoace. Batalia se va da in SUA oricum, unde vechiul IS era departe intr-adevar de seria 3 la vanzari, vom vedea, dar este foarte dificil, dar cumulat si cu Europa si cu toate pietele slabe sanse.
-
nismo, joi, 24.01.2013 16:49
In segmentul asta Cadillac ATS este cel mai reusit.Astept manute rosii de la fanii germanelor.....
-
BaditzaEx, joi, 24.01.2013 17:17
in segmentul asta, lucrurile stau cam asa : seria3, c-clas, a4, volvo s60 si pe urma ats sau is, sa vedem dk vin si cei de la jaguar cu un x-type
-
Cineva, joi, 24.01.2013 17:29
Nu cred....Lexus IS nu va putea bate seria 3 care tot este perfectionat de multi ani si a ajuns sa nu mai aiba ce sa ii faca pt. ca e prea bun tehnic. Estetic sincer prefer Lexus...e altceva. Lexus este o marca premium si deloc de neglijat. Dar pana la performantele si calitatea BMW mai au mult de lucru.
-
BaditzaEx, joi, 24.01.2013 17:51
DACA !!!, Lexus ar oferi cateva motorizari pe motorina Competitive, DACA !!!, Lexus ar oferi un aspect cu pasiune si nu doar Avangardist si Ciudat ( eu unul as alege Lexus oricand in defavoarea celorlati dar asta pt ca eu-s putin Inebunit dupa chestiile iesite din tipar ( din afara turmei ) si mult Sictirit de personalitatea ( de regula, iar exceptia intareste regula ) tipului conducator de ) DACA !!!, se hotarasc asupra carui principiu sa ''mearga'' ( Benz - confort, BMW - Sportivitate, Audi - incearca sa ofere ambele intr-un spirit mai avangardist & tanar, cel putin asa s-au lansat la inceput ( vezi quatro ) ), atunci ar avea mai multe sanse... DAR !!! deocamdata pe nici un segment , nu-s lideri ( incepand de la clasa C terminand cu sportivele sau SUV-urile ) am vazut CT-h-ul in trafic, este absolut superb exterior, se diferentia de tot blvd. Magheru sunt convins ca si interior este super lucrat ( cu siguranta la fel de bine lucrat sau chiar mai bine decat Benz C-class ) DAR!!! are o singura motorizare si nu este nici prea econom dar nici prea sportiv pt ce pret are
-
AndreiRN, joi, 24.01.2013 18:11
In cartea mea Lexus este mult peste BMW datorita fiabilitati si pretului. BMW nu sunt capabili sa produca o masina la nivelul valori oferite de Lexus nici in 20 de ani. Cat despe fiabilitate ....... cimitirele de masini sunt pline de BMW dar extrem de rar vexi un Lexus acolo si cand apare este golit de piese fantastic de rapid. Am vazut BMW caruia nu-i lipsea un surub la cimitir si nimeni nu se uita la ele.
-
dan_grc, joi, 24.01.2013 18:26
Pe tine te cred Andrei, tu le spui pe bune, dar te duci in aceleasi cimitire in care vezi multe motoare V12 Bmw sau in altele? De ce sa fie golit de piese un Lexus aparut in cimitir, posesorii Lexus isi repara masinile cu piese sh? Si daca da, dc le repara, ca doar nu se strica. Anumite Bmw-uri raman neatinse pt ca se gasesc pe toate drumurile piesele, dc? Pt ca modelele respective sunt f raspandite, in cartea ta ar trebui sa se spuna si dc se intampla asta. Oricum tu esti unul dintre cei care nu este de acord cu nenea japonezu, ar trebui sa le trimiti si lor cartea ta sa nu mai vorbeasca prostii.
-
Japan, joi, 24.01.2013 19:14
Respect japonezii pentru ca sunt simpatici si seriosi. Acum vazand un alt articol despre fiabilitatea motoarelor unde Lexus avea 1/101 probleme cu motoarele iar BMW 1/45, tind sa cred ca japonezii au inceput sa faca deja misto de germani (in Germania sunt mai apreciate Toyota, Honda si Mazda, deci va dati seama ce masini bune fac germanii, daca nu reusesc sa-i convinga pe ai lor de calitate). Iar Toyota vinde tehnologie celor de la BMW si nu invers. Deci dragi fani BMW, nu va mai imbatati cu apa de la canal. Cand vorbim de FIABILITATE, japonezii sunt pe primul loc. Germanii sunt in urma si semneaza acte de colaborare cu japonezii, din respect pentru calitate. @AndreiRN: tu esti tipul care vedea si cimitirele de masini pline de Volvo ? In ultimii 3 ani au crescut vanzarile, deci ai sanse sa zici ca vezi si mai multe. Iti apreciez comentariile si le citesc cu interes deosebit. @dan_grc: e normal sa se gaseasca piese de BMW peste tot avand in vedere cat de des se strica si cat de mare e cererea. Adica pentru ce le-ar produce BMW, daca nu ar fi nevoie de ele. Mai scrii si tu din cand in cand lucruri adevarate, chiar fara sa vrei.
-
dan_grc, joi, 24.01.2013 19:36
Doar fanaticii Lexus ar putea sa conteste ceea ce spune un oficial al marcii lor iubite, cum sa creada ei asa ceva:). E bine sa te uiti la tot felul de statistici, dar cand se exagereza nu prea e bine. In Germania este indicele de satisfactie, care nu e totuna cu fiabilitatea, asta este aprecierea pt Toyota acolo, care are legatura si cu pretul, deci cat de nemultumit sa fii de o toyota de 18 mii de euro, e greu sa fii nemultumit. Cu motoare defecte 1 din 45, Bmw este o obsesie pt toti concurentii, in special pt Lexus, desigur ca este o gluma acest articol, japonezul n-a spus ca vrea sa detroneze seria 3, asta e in mintea fanilor Bmw, a spus ca Lexus este numarul 1 la fiabilitate si ca "neam de Bmw, nici in 20 de ani nu se va apropia de vreun Lexus". Esti sigur mai @Japan ,@ mafia care esti...ca nu este si invers cu vanzarea de tehnologie? Tu esti cel care se imbata cu apa rece, dc? Este vorba de un model cu pile de hidrogen care va aparea in 2020, iar primele sisteme hibride pe Bmw luate de la japonezi dupa 2014 vor aparea, deci despre ce vorbesti tu aici? Da motoarel pe care le vor primi japonezii nu este tot vanzare de tehnologie? Da niste sasiuri sportive pt viitoare modele, tehnologia de reducere a greutatii cu fibra de carbon, aia nu este tehnologie? Daca ar gandi toti japonezii ca tine ar fi jale, din fericire sunt clar mai inteligenti.
-
BaditzaEx, joi, 24.01.2013 20:52
Deci : se pare ca nu ne facem intelesi, vine Junichi Furuyama ( mare stab la LEXUS ) si zice asa : faza este urmatoarea pt toti INCUIATII , daca Lexus nu erau destul de mult in urma ...nu-i lasa mandria/prestigiul sa mai si confirme ... dar in schimb latra unul Japan ( adica este made in Japana?! , pe tasu il cheama Tonto-san?! ) cum Lexus e mai bun iar cei care construiesc Lexus, mergand pe premiza ca el stie mai decat Junichi-san, nu stiu ce construiesc =))
-
AndreiRN, joi, 24.01.2013 22:40
1. Pe astia ii vizitez ca sunt aproape si mai ales cand au 50% off. http://www.ecoparts.com/ 2. Piesele de Lexus se potrivesc frumos si la Toyota sau baieti care fac modificari au mereu nevoie de cate ceva. 3. Daca ar intra un grup de romani din astia mai tineri si necunoscatori si ar vedea cum stau aliniate BMW pe butuci ar fi ceva demn de filmat ca ai ar vrea sa le ia pe toate dar .... pt ce? Partea mecanica este facuta pt scurta folosinta.
-
razvan, vineri, 25.01.2013 00:09
Buna , toyota cumpara motoare pe motorina pt lexus , germanii sunt peste japonezi la motorina , pt un motor de toyota , common rail, o pompa si 4 injectiare pt toyota costa peste 4000 de euro, la alte marci costa in jur la 2000-3000 de euro, deci e vorba de materia prima , si cablajele si alte piese la toyota sunt m scumpe toyota vinde masini relativ ieftine, dar piesele pt ele sunt f scumpe.si loganul este ieftin, dar piesele de origine sunt de 4 ori m scumpe decat la alte marci , si cred si eu ca sunt supradimensioante unele componente la masini, si la 4x4 toyota cu cate 2 baterii, ca la camion este f buna peste tot , dar cand e vorba de costuri , v ati ars, multumesc
-
razvan, vineri, 25.01.2013 00:09
Buna , toyota cumpara motoare pe motorina pt lexus , germanii sunt peste japonezi la motorina , pt un motor de toyota , common rail, o pompa si 4 injectiare pt toyota costa peste 4000 de euro, la alte marci costa in jur la 2000-3000 de euro, deci e vorba de materia prima , si cablajele si alte piese la toyota sunt m scumpe toyota vinde masini relativ ieftine, dar piesele pt ele sunt f scumpe.si loganul este ieftin, dar piesele de origine sunt de 4 ori m scumpe decat la alte marci , si cred si eu ca sunt supradimensioante unele componente la masini, si la 4x4 toyota cu cate 2 baterii, ca la camion este f buna peste tot , dar cand e vorba de costuri , v ati ars, multumesc
-
Lache, vineri, 25.01.2013 01:05
Cred ca pot incerca sa dau o explicatie despre cimitirele de masini pline de BMW-uri si alte europene.Poti gasi in cimitire bmw-uri din anii 80 si 90 de pe care poti sa iei piese care inca funczioneaza bine.Masinile astea pot sa stea bine,merci in aer liber fara sa se deterioreze.Ce s-a intamplat cu masinile japoneze din aceeasi perioada?Si ce se intampla si cu masinile japoneze la ora actuala dupa ce sunt abandonate din diferite motive?Sunt reciclate,sunt casate,sau distruse.Nu ai ce sa mai iei dupa ele daca au stat 2 ani in cimitire.Am vazut masini japoneze care au bordurile crapate si exfoliate din cauza soarelui.Centuri de siguranta decolorate din cauza aceluiasi soare.Dar totusi,trebuie sa dam Cezarului ce-i al lui.Va place sau nu,japonezii au cam revolutionat industia auto prin doua inovatii.Sistemul de ungere la un motor si crearea demarorului.Acum,tot uleiul din masina este filtrat.Innainte era filtrat doar o parte din ulei.De aici s-a ajuns la aceste durate lungi de viata ale motorului.Demarorul(starter motor)asa cum arata astazi,se datoreaza tot japonezilor.Innainte erau niste motoare electrice mari,greoaie si care se stricau saptamanal datorita turatiilor mari.Japonezii au rezolvat problema.Un electro motor bun poate sa tina si peste 20 de ani.Ii schimbi carbunii din cand in cand. Oricum ,domnul @Andrei RN este un expert in ale mecanicii.Mi-a placut enorm cand i-a explicat (anul trecut,cred)userului@kumite (parca)cum demonteaza supapele si axa cu came de la un motor in 2 timpi. Aici deja s-a pornit un adevarat razboi intre "japonezi"si "restul lumii":ba tu esti ghertoi ca ai germana.Nu,nu,tu esti mai ghertoi,ca ai o cutie de pepsi facuta de japonezi. E interesanta evolutia umana.Sau involutia umana.Cand ii vad pe unii ce scriu(si cum scriu)pe automarket,incep sa prind curaj.
-
SaabCuantic, vineri, 25.01.2013 01:19
Ah, măi Andreiaş americănaş, faci ce faci şi revii la vechile tale fixaţii: cimitire, butuci, pet-uri de la NASA, aversiunea faţă de al doilea "i"...Sigur că "adevărul doare", dar hai să ne revelăm mai întâi care adevăr: conform propriilor tale declaraţii compilate de ici, de colo, eşti deţinător de Mercedes, admiri Dodge şi crezi în fiabilitatea Toyotei. Iată un tip care ştie ce vrea de la viaţă. Până la urmă, te acostez şi eu cu acelaşi clişeu: câte BMW-uri ai condus până acum ca să constaţi că ar fi menite să trăiască puţin? De fapt, tu ronţăi inginerie pe pâine: după tine, chinezii sunt kk la mecanică, dar japonezii aşii aşilor - nu ţi se pare că discrepanţa ar fi cam lăbărţată pentru două şlehte de gălbejiţi hrăniţi de aceeaşi lupoaică budistă? Şî zău, fuji de-aşâlea, bre, şe harte ăi fi scris matali? "În cartea mea" ?! Hir-ai să hii, scriitor, ai? Aaa, gafă involuntară de ortografie, m-am prins! Deci, corijăm prompt: "În curtea mea, Lexus este mult peste BMW"...Da' unde ţii BMW-ul, bre, în beci?
-
andrei, vineri, 25.01.2013 01:43
Bai,BaditzaEx-ule,da-ti ba cu parerea despre domeniul auto cu argumente nu cu elucubratii,te-am prins fraiere ca-ti place BMW,dar il critici gratuit,auzi cica din cauza tipului de detinatori.
-
dan, vineri, 25.01.2013 10:16
La captiolul lux si calitate stau bine, la fiabilitate se stie ca sunt in top, insa mai au mult de mancat pana sa ajunga la motorizarile si feeling-ul BMW. V-o spune un om care nu suporta marca BMW din cauza caracterelor clientilor ei.
-
eu, vineri, 25.01.2013 13:27
noul is e extraordinar...imi place f mult...fata de seria 3 ca design mie personal imi place mult mai mult..poate nu are acelasi feeling la condus dar nu imi propun sa iau curbe cu frana de mana trasa sau la limita ac sa vad care e mai fun...displayul acela de la bord care e la LFA e criminal....sper din tot sufletul sa ajung o data in viata sa imi iau una
-
zarnesteanu, vineri, 25.01.2013 17:22
Dan_Grc si SaabCuantic, Papagalul ala n-a scris nici o carte. Ca de obicei se exprima ambiguu pentru a crea situatii iluzorii la care nu nici in visele lui cele mai umede n-are cum sa ajunga. Termenul "in cartea mea" pe care il foloseste este traducerea expresiei "in my book" folosita in mod uzual intr-o tara vorbitoare de limba engleza. Intelesul lui "in my book" este "dupa pareea mea, in opinia mea" etc. Ca de obicei, maimuta nu se dezminte. Mai arunca cate-o pastila din asta doar doar vreo pitipoanca proasta si credula ii pica in plasa si cade pe spate de admiratie. In alta ordine de idei, nu pot sa remarc situatia super amuzanta in care "jinjinieru' sef" de la legzuz spune verde in fata ca sunt in coada clasamentului iar ursuletii cu flasnete admiratori de japoneze sunt gata sa-si dea viata pentru gloria si slava tinichelei cu L pe capota. Chiar trebuie sa le spuna pe fata "usurel baietii tatii ca nu suntem asa de buni"?
-
AndreiRN, vineri, 25.01.2013 19:44
Cate BMW am condus. 4, cand ma atras designul si am mers pe la cei care voiau sa le vanda si le-am testat dar vb cu ei mi-m dat seama ca ma bag intro groapa si am ramas la Mercedes. Adevarat ca au un design atractiv si sunt performante dar cand e vb de fiabilitate .......... garantia lor spune tot. Am avut si Honda si Toyota dar cand am decis ca o sa merg restul vieti pe biodiesel facut de mine Mercedes a fost alegerea finala si s-au adunat si 2 Iveco. Dar pt a avea o imagine clara intr-un domeniu este suficient sa ti ochii mari si sa observi ce se intampla in jurul tau si cu cat e mai mare suprafata de observatie cu atat imaginea creata este mai corecta. Oricum acuma lucrez pe un aeroport militar la una din problele 787 7 zile pe saptamana dar pt 12k pe luna.
-
-zarnesteanu, vineri, 25.01.2013 21:54
Cred ca am inceput sa devin prost de la acesti Andrei ai automarketului In Zarnesti acum 5 luni dupa revolutia anti-Basista ,imediat dupa ce Basescu l-a alungat pe Boc,a fost un concurs la care taranii trebuiau sa aleaga mai multe litere dintre 2 tari :Japonia vs Germania,si ghiciti??? Pana si niste amarsteni de tarani care manca pana goala cu sare si se incalzesc iarna la coada vacii au stiut ca Germanii sunt cei mai tari din lume.
-
Lache, vineri, 25.01.2013 22:02
Mama ce tare esti tu!Biodiesel propriu,aeroport militar,787,12 mii pe luna!Dar pe pamant?Ai 2 Iveco.Ce faci cu ele?Duci albinele la pascut?Cainii lupi unde-i pui?Tu ai un mare avantaj fata de omul normal:esti intotdeauna multumit de tine.
-
LauCalin, sâmbătă, 26.01.2013 00:11
V-ati gandit ca la mijloc e posibil sa fie si o strategie de marketing? Nu de alta, dar ganditi-va ca oficialii Lexus aveau o cu totul alta parerea despre masina lor in urma cu 5 ani. Atunci era capabila sa se bata de la egal la egal cu orice concurent. Acum avem o noua generatie, precedenta s-a dus si nu ne mai intereseaza pentru ca am facut bani de pe urma ei, "Uite lume un IS care noi zicem ca e cel putin la fel de bun ca Seria 3". Atata tot! Si cu siguranta ca situatia se va repeta si in viitor. Este si cazul lui Cadillac... a promis ca va face vanzari cel putin la fel de bune ca si concurentii (deci uite lume ca si noi putem avea un rival de talia lui BMW"), doar ca nu prea le-a iesit. Deci daca ar fi sa rezum tot ce a zis nenea de la Lexus, as zice strategie de marketing.
-
@zarne..., sâmbătă, 26.01.2013 11:27
ba...esti cam...grav in declaratii...si din astea cu...nemti nemti nemtii...te pomeni ca-i fi si simpatizant nazist.
-
zarnesteanu, sâmbătă, 26.01.2013 20:41
Lache, lasa-l ca (din fericire) nu mai e nimeni ca el pe pamant :) Deci cum spuneam, sa vii sa te spargi in figuri pe un site romanesc, in fata unor necunoscuti, cu salariul pe care il ai in stainatate e dovada suprema de fandoseala si mizerie umana. Poate face banii aia sau poate nu. La cat e de stramt la cap, am mari indoieli, dar sa zicem ca e asa. In America de Nord insa, si presupun ca si in Europa de Vest, Australia, Noua Zeelanda, etc discutia despre cati bani faci, cat ai dat pe masina de lux, daca-ti merg copii la scoala privata si cat platesti, etc, sunt subiecte strict si indiscutabil TABU. E o dovada te taranism cras sa te apuci sa te lauzi la un chef (de ex.) in fata unora care stii clar ca au salarii mai mici ca al tau, cu cat castigi pe luna. Este ca si cum le dai peste nas fara sa ridici mana. In general in lumea buna subiectele de discutii sunt extrem de interesante si variate, dat cand vine vorba de viata personala, privata este un "gentlemen agreement" pe care nu ai voie sa-l calci, si mai ales pe care nimeni nu simte nevoia sa-l atinga. De la anumite sume in sus, se presupune ca esti suficient de multumit cu tine insuti incat sa nu trebuiasca sa mai confirmi in public realizarile pe care le ai. Anyways .... :) i-am spus-o tipului mai demult. "Doar atat iti mai lipseste, sa vii sa te lauzi aici cu cat castigi". Si utie ca s-a intamplat. Probabil data viitoare, cand o sa simta ca nu e suficient de apreciat, o sa vina sa ne spuna cum isi multumeste nevasta/amanta in pat, de cate ori si cat de mare o are. De data asta nu-l mai provoc pentru ca la cum i se lipesc mistourile de subconstient si cat e de istet, e in stare de orice. Celui de deasupra care mi se adreseaza, vezi ca nu toate posturile sunt ale mele. Un "amic" bun de-al meu scrie cu "-zarnesteanu" sau "_zarnesteanu" in locul meu. Si nu, nu-i simplatizez pe nazisti sub nici o forma. Imi plac cateva din cantecele lor dar cam atat.
-
Lache, duminică, 27.01.2013 00:16
Ai mare dreptate.Cat castigi,numai tu si familia stiu.Nu se spune.Nimeni nu te judeca sau rade de tine in functie de ce masina ai.Nu impresionezi pe nimeni ca ai o europeana sau japoneza,sau americana.Mai sunt destule locuri pe pamant unde modestia este la ea acasa,dar noi,urmasii lui Decebal,oierul Bucur si cine mai stie cine,ne-am scufitzat pe modestie.
-
Lache, duminică, 27.01.2013 00:20
Si inca ceva.Cei care sunt din Brasov,stiu ce-i ala "chef".
-
AndreiRN, duminică, 27.01.2013 18:26
Si aseara dupa munca am fost si am ridicat 150 de gall de ulei vegetal uzat, Materia prima.
-
SaabCuantic, duminică, 27.01.2013 21:16
Andrei, OK, te simţi “realizat”, poate chiar te scalzi în lovele precum noi în belele, poate nu comercializezi PET-uri la NASA, ci chiar mănuşi multifuncţionale făcute în colaborare cu GM, poate ţi-ai transformat BMW-ul în magazie de scule, pe care le foloseşti la Lexus, nu ne pasă nouă ce şi cum, dar, aşa cum sublinia şi zărneşteanu, oare nu ţi se pare o cruzime, dacă nu o infamie, să te umfli în pene cu veniturile tale supramuritoare (şi posibil meritorii) în faţa atâtor conaţionali ai tăi care s-au obişnuit cu mizeria de format dâmboviţean?...Nu vreau să pară că mă victimizez, dar ştii de câte ori Cuantic "sare" masa de seară? Şi nu pentru a-şi clădi vreo siluetă care să culce la pământ populaţia feminină, ci fiindcă...face economii. N-are încotro. Mulţi dintre noi suntem forţaţi la privaţiuni. Sigur, mi-ai putea imputa fudulia: “Atunci vinde-ţi calculatorul şi ia-ţi pâine!”. Oricum este o râşniţă. Crezi că n-aş fi pus laba demult pe un 900? Ba da, dar am mai şi greşit. În orice caz, ideea de bază este să fii cuviincios la adresa unor oameni confruntaţi cu neajunsuri pe care poate le-ai cunoscut şi tu odinioară şi să nu mai reclami “incultura” de pe aici, din simplul şi suficientul motiv că tu nu străluceşti ca vreun etalon care, vorba aceea, să ne “dea pe spate”. Adică nu se cade din partea unuia care nu articulează pluralul masculin când trebuie şi “uită” de cratimă unde este obligatorie. Şi te mai rog din suflet ceva: nu mai asocia Saab, Volvo şi BMW cu rablele, deoarece calităţile acestor trei mărci depăşeşc puterea ta de înţelegere...Nu uita că va rămâne valabil pe veci clasamentul GM din anul centenarului său: dintre atâtea mărci şi atâtea modele proprii, concepute în atâtea decenii, a ales drept cea mai mare realizare a sa un...Saab. Culmea, unul în care nu-şi vârâse nasul. O fi fost sinceritate nudă de a recunoaşte adevărata valoare sau doar o simplă imprudenţă? Nu contează, căci istoria nu reţine decât faptele; de motivaţii se ocupă istoricii. În mod ironic, se trezeşte un “no name”, crezându-se mai catolic decât papa, să echivaleze o marcă-martir, încă scuipată de o grămadă de ignoranţi şi răuvoitori, cu un gunoi sau un fier vechi. Cât despre BMW, te asigur eu că nu există la ora actuală o firmă mai sportivă, mai puternică şi mai atractivă pe segmentele pe care le domină! Nu mai zic de imbatabilitatea RR la superlux global! Iar dacă “ursuleţii” sau “pisicuţele” n-ar avea tangenţă cu fiabilitatea, cât de tâmpit să fii ca să-ţi permiţi să umbli cu o maşină cunoscută ca având, teoretic, faimă de vulnerabilă mecanic doar de dragul de a fi concordant cu “trendul” ?...Aaaaa, că la noi majoritatea, inclusiv modelele noi de BMW, sunt călărite de alde piţi & coca, da, se poate incrimina caracterul îndoielnic al unor asemenea “automobilişti”. Ca o statistică proprie, din ce-am sesizat eu, prin service-uri predomină VAG-urile, apoi...Opel-urile. Pe urmă...Daciile. De pildă, nu cred să existe service care să nu fi primit niciodată vizita măcar a unui Golf, fără să-i jignesc pe deţinătorii acestei îndrăgite maşini. Mie mi se pare că “germanele” din prezent te sufocă de plictis, cu o singură excepţie: BMW! Chiar şi Mercedes pare să-şi fi pierdut din autoritatea şi fascinaţia design-ului, cu care ne obişnuiserăm în trecutul nu foarte îndepărtat, iar AMG dă semne că va fi depăşită tot mai mult în performanţe de M Division. Preocupată să doboare supremaţia Toyotei sau a lui GM, nu-i exclus ca VAG să ignore semnalele vârtoase emise chiar sub nasul ei, la München, însă, deocamdată, poate sta liniştită, căci BMW păcătuieşte prin ceva care, de fapt, ar trebui s-o propulseze spre piscuri: nu ştie să plămădească decât produse premium...Iar de la premium la cimitir, dragul meu Andrei, e-o cale atât de lungă, că mii de ani...ştii continuarea. Adică presupun că da!
-
Lache, duminică, 27.01.2013 22:16
Zau?Ai ridicat 150 de galoane de ulei?De unde?Cred ca de la locul tau de munca,asa-i?Ce faci cu ceara de la albine?Poti s-o pui si pe aia in biodieselul tau.Masina mea merge cu apa.Am doi biciclisti sub capota.Dupa fiecare calatorie,cand ridic capota,le dau apa de baut,si-i stropesc tot cu apa,ca sa se racoreasca.Mancarea si-o aduc de acasa!Nu ne spui si diagonala de la televizor?
-
AndreiRN, luni, 28.01.2013 19:19
Hahahahaha ...... dar hai in hora. Cucucucucu.antic ...... locul tau este la sanatoriu mental. Poate chiar de acolo si scri. De la un restaurant l-am ridicat. La locul meu de munca nu gasesc acuma dar inainte am luat coaste de rachete, magneziu pt foc frumos si ulei hidraulic militar. Ceara de albine o dau inapoi la albine sa construiasca faguri cu ea. Si Dodgul meu merge si cu apa cu un borcan ca in ani '70 si merge super daca adaug ceva metil in borcan vara. Daca o stiam ti-o spuneam Lalalache. Acuma recitind care e rational si care e dus cu pluta? Ca eu sunt sigur ca tu esti un MINCINOS.
-
SaabCuantic, luni, 28.01.2013 20:32
De acum încolo, eu, unul, n-o să-mi mai bat capul cu arhetipul trogloditului (AndreiRN) şi al canaliei (@BMW), cele două ţevi de eşapament ale site-ului. @Lache, îţi recomand să procedezi şi tu idem, crede-mă, n-are nicio noimă să-l înfrunţi pe Ardei Rablă Nouă – ştie ăsta de vorbă bună cum ştie broasca darţ. Eu am destulă experienţă cu acest exponent întârziat al comediei bufe, care s-a dedat la trafic cu ulei uzat pe holurile NASA. Deci vâr scăfârlia sub plapumă, că n-am chef să-mi mănânce ARN şi ultima fărâmă din cheful de viaţă şi aşa firav sau să mi-l terciuiască cu "Dodg"-ul lui.
-
AndreiRN, marţi, 29.01.2013 17:17
Ti-a pierit cheful de viata precum la Saab? Lasa ca o sa te renasti cu baterii chinezesti si plin de leduri sclipitoare.
-
Lache, marţi, 29.01.2013 20:16
Asa-i @SaabCuantic.Il stiu pe pacalici de mult timp.E doar un simplu si biet crescator de albine si caini lupi.Caini care sunt mai sclipitori la minte decat el.
-
AndreiRN, miercuri, 30.01.2013 19:23
Ai uitat sa adaugi Inginer inspector la Naveta Spatiala si Statia Spatiala Internationala si Mars Landers ai F35 si B777 si B787 si .......... multe alte maruntisuri frumoase.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
Tot asa, la generatia urmatoare vor recunoaste ca trotineta asta cu grila de Audi era "cu cativa pasi" in urma germanilor". Nimic nou sub soare.