Lexus RX își face debutul european la Salonul Auto de la Frankfurt

Publicat luni, 14.09.2015 16:14 de Sebastian Toma

Lexus RX, fratele mai mare al lui NX, va debuta în fața publicului european de la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul nipon activează în segmentul lui Audi Q7 și BMW X5 și a primit în aprilie o nouă generație.

Lexus RX, cel mai mare SUV oferit vreodată în Europa de marca niponă, a primit în aprilie o nouă generație, care va debuta la Frankfurt în fața publicului de pe Bătrânul Continent. Noua generație a lui RX preia limbajul de design introdus pe fratele său mai mic, NX, și vine în fața celor 2.1 milioane de clienți de până acum cu trei variante de motorizare: un sistem hibrid de propulsie, o variantă V6 aspirată și

o motorizare 2.0 turbo. În cazul variantei hibride, aceasta împarte motorul V6 de 3.5 litri cu versiunea aspirată a lui RX, dar promite să asigure un consum cel puțin comparabil cu cel al unui SUV din această clasă echipat cu motorizare diesel.

Noua generație a lui Lexus RX se bucură de un sistem de conducere adaptiv, care include mai multe moduri de rulare pentru a schimba reacțiile mașinii în funcție de dorințele șoferului. Suspensia lui RX este independentă pe toate punțile, iar modelul promite un comportament dinamic mai bun față de cel al generației precedente, atât datorită unei caroserii cu o structură mai rigidă, cât și datorită noilor setări aplicate sistemului electronic de control al stabilității.

RX 200t dezvoltă 231 CP şi a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Beijing, urmând să aibă premiera europeană la Salonul Auto de la Frankfurt. Motorul 2.0 turbo completează celelalte două variante de propulsie pe care le au la dispoziţie clienţii mărcii pe acest model: motorul V6 de 3.5 litri şi 300 CP (cutie Aisin cu opt trepte) şi soluţia hibridă care combină acelaşi motor V6 pe benzină cu un motor electric pentru a dezvolta în total "în jur de 300 CP", conform comunicatului oficial al mărcii premium japoneze. Aceasta din urmă îşi propune putere şi consum asemănătoare cu cele ale unui motor diesel de acelaşi calibru.

Via Lexus

  • eee, luni, 14.09.2015 16:42

    vai cata-i aspiratoru' ....

  • gama, luni, 14.09.2015 17:27

    ...las' ca-i fain de pushca q7...la ala ce-i mai zici ?vai cata-i dulapu'?

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 17:49

    ''best class'' in acest segment si la acest pret nu mai gasesti un SUV in clasa cu un design atat de sofisticat si exclusivist. Sistemul de propulsie hybrid este cel mai avansat din industria auto la acest moment, calitatea interioara este net superioara concurentei, iar dotarile demne de o marca premium de prestigiu care a castigat numeroase premii de fiabilitate, calitate si tehnologiii. Bravo Lexus ! Asteptam cu nerabdare, noua generatie LS , cu siguranta va fii ''best class'' la toate capitolele, mai ales ca va veni propulsat si de o unitate pe hidrogen.

  • dan_grc, luni, 14.09.2015 18:29

    Mmm, tot "taticul limuzinelor" e mai misto, " best in class" e prea banal.

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 18:35

    Stai linistit ca este BMW-ul tau second hand ''taticul limuzinelor'' , ''sukhar'' suna prea cocalaresc.

  • vianu, luni, 14.09.2015 19:08

    n-am inghitit niciodata noul design, da' zau ca in realitate e mai....digerabil

  • Mitica Blajinul, luni, 14.09.2015 21:36

    Atatea osanale se auzeau pe vremea Impuscatului in ziua de Craciun,Credeam ca lingaii stupizi au disparut....Nu, acum au limba si mai lunga. Grila aia si muchiile taioase fac totul la masina asta.Am auzit ca or sa invadeze Europa cu atatea lexus-uri.Asa, cam ca "refugiatii" aia bine educati si pregatiti ,de care are nevoie seful de la Mercedes.Cica germanii nu mai pot complete locurile de munca!.........

  • Klaus, luni, 14.09.2015 21:37

    Imi place, dar din pacate nu imi permit asa ceva. Oricum as alegea in detrimentul Q7. Sunt totusi curios unde se agata nr. de inmatriculare si cum arata cu el.

  • Klaus, luni, 14.09.2015 21:39

    "alege-o" - scuze

  • Sarma, marţi, 15.09.2015 10:31

    Madalescule esti atat de tare cu japonezele tale incat nici nu le stii tehnologia, propulsia nu va fi pe hidrogen, va fi electrica.

  • ml, joi, 17.09.2015 23:00

    mi-ar placea, dar n-am suficienti, si chiar daca, nu exista alte masti optionale?