Lexus va lansa un rival pentru BMW Seria 1

Publicat duminică, 26.07.2009 14:32 de Cornel Șocariciu

Lexus a decis sa prezinte in aceasta toamna un concept din care va rezulta modelul care va concura cu BMW Seria 1. Baza noului model este actualul hibrid HS250h.

Salonul Auto de la Frankfurt va gazdui prezentarea in premiera mondiala a unui concept Lexus care va deveni principalul rival al lui BMW Seria 1 si Audi A3. Conform Autocar, noul Lexus va fi un hibrid si va fi botezat CS sau BS, urmand ca solutia hibrida de motorizare sa fie imprumutata de la recent lansatul model HS250h, conceput doar pentru piata din America.

HS250h dispune de un propulsor de 2.4 litri pe benzina si impreuna cu motorul electric dezvolta un total de 187 CP. Modelul european va fi un hibrid cu tractiune fata, insa nu va fi construit pe aceeasi platforma ca si HS250h.

Versiunea de productie a modelului va putea sa fie admirata abia anul viitor, la Salonul Auto de la Geneva. Oficialii Lexus spera ca productia hibridului destinat europenilor sa inceapa spre sfarsitul anului 2010.

via | wcf

  • enoeht, duminică, 26.07.2009 18:28
    Deci nu va fi un rival pentru seria 1

    Pentru a fi un adevarat rival al seriei 1, trebuie sa aiba tractiune spate. BMW ramane singurul producator cu un model in zona compacta cu o astfel de solutie.

  • sorin, duminică, 26.07.2009 18:56
    @enoeht

    nu conteaza asa de mult daca va avea tractiune spate sau nu, poate va avea performante asemantoare si la preturi va fi apropiat deci este rival si pentru seria 1, eu cred ca va fi un toyota auris cu badge lexus cum face audi cu a3 (care e bazat pe golf).

  • enoeht, duminică, 26.07.2009 21:23
    @sorin

    Cred ca majoritatea celor care aleg seria 1 o fac pentru tractiunea spate. Altfel, A3 este o alegere mai buna - din aceasta cauza stirea ar fi trebuit intitulata "Lexus lanseaza un rival pentru Audi A3".

  • BMW, duminică, 26.07.2009 21:44
    BMW

    Ba alde Audi si Lexus , mai aveti sa mancati kakatel ??? Audi si Lexus mai au de mancat mamaliga pana o sa ajunga BMW din urma . Uitativa ca BMW la nivel global vinde mai mult decat Lexus de doua ori si mai mult ca Audi cu 30% . Si BMW e aproape la un PRET cu AUDI si Cam cu 40% mai scump ca LEXU-sul. ASA CA NU FRECATI CAPU DE BMW ca oamenii STIU CE ALEG.

  • Rodallega, luni, 27.07.2009 00:43
    BMW vs Lexus

    tinand cont ca Lexus se afla de 20 de ani si e printre cele mai luxoase din lume....si asta nu o spun eu....o spun oameni avizati e lucru mare care nu sta la indemana oricui. Ideea cu rivalitatea se bazeaza pe faptu ca seria 1 si A3 sunt hatchbackuri si Lexus nu are o un hatchback premium...si de aia zice rival.....Nu stiu ce tot ii dati cu tractiunea spate....prea multi copii care se uita la tv si zic...aaaaa tractiune spate ...e sportiva e smechera...cine mai e ca mine...dar daca te uiti in jur...toata lumea e aproape la fel...nu mai ai loc de BMW si de Audi majoritatea luate in leasing/rate/SH..Mie imi plac procentele care sunt chiar distractive..dau doar un ex...cel mai ieftin BMW seria 3 ...26.000 euro ..cel mai ieftin Lexus IS 29.900 euro M3 62.000 Lexus ISF 72.000 cum era cu procentajele???:))))))))))))...sunt oameni ca voi care fac BMWu de ras ar trebui sa se uite la om inainte de a cumpara o masina ca prea multi isi cumpara masina doar pt sigla si pentru tractiune spate de parca BMW e singurul producator.

  • Leon, luni, 27.07.2009 05:51
    Mai usor, baieti!

    Mai baieti, nu va mai certati atata!. Faceti si voi o socoteala la costurile pe masina, performantele ei, volumul util si destinatia masinii si veti vedea ca toate masinile la varf sunt aproximativ egale in ceea ce priveste pretul. Oricum LEXUS a tot ciordit pana acuma si se chinuie sa mentina trena. Si nu uitati ca DIESEL si BENZIN sunt nume germane inventatoare de motoare care le poarta si acuma numele. Si nu uitati ca in ceea ce priveste performantele de varf, acestea apartin europenilor. Masinile japoneze sunt bune dar au ceva distanta (in urma) fata de masinile europene.

  • ., luni, 27.07.2009 08:24
    Asta DA profesionalism !

    stergeti comment-urile cand nu va convine ca vi se atrage atentia asupra unor greseli din text

  • Rodallega, luni, 27.07.2009 10:27
    Nemti vs Japonezi

    Cata istorie pe tine...bv bv...motoarele au fost invetate de nemti si de la ei se datoreaza poluarea mediului:)))))))))))))) Noroc cu japonezii de la Honda ca au produs FCX Clarityu:))) cu 0 emisii....de parca ar conta cine au fost primii ca asa si VTEC-u se gaseste pe masinile nemtesti patentat de Honda si mai sunt exemple dar cel mai tare e asta....O masina de 1 milion de euro nemteasca(chiar daca firma e frantuzeasca) cu 1000 de cai sa fie mai inceata pe circuit decat o japoneza de 480 de cai si sub 100.000 euro..

  • Kolegu, luni, 27.07.2009 10:36
    Ma faceti sa rad

    De fiecare data Automarket trebuie sa gaseasca un titlul d'asta cu rivlitate, cu BMW versus nu stiu cine .... Si toata turma se imbulzeste la dat motive care e mai tare mai mare ca DIESEL si BENZEN vin din Jermanica la fel si Q7, X5. Sau mai popularul seria 3 e-36 masina perfecta pt. un cocalar de Bucuresti cu aspiratii la e-90 sau e-92 M...(package). @ Leon Tinere m-ai dat pe spate cu ce ai scris mai sus, ei bine da europenii fac masini dar nu la fel de bune ca japonezii. Acum nu o dati in Ferrari, Lamborghini sau orice alt SuperCar made in Europe ca asa au si ei motoarele de 2.0l turbate care ajung usurel pe la 700 de caluti. Eu raman la parerea mea, Japonia produce cele mai fiabile masini din lume, si unele dintre cele mai performante motoare.

  • Mihai, luni, 27.07.2009 10:43
    germani vs japonezi

    De la nemti, respectiv elvetieni au preluat japonezii si aparatele foto, televizoarele si ceasurile, in prezent depasindu-i pe europeni pe toate segmentele mai sus amintite in ceea ce priveste calitatea, fiabilitatea si raportul pret-calitate. Am avut 22 de masini europeni inclusiv mercedes, bmw si audi. Acum sunt la al 2 lea lexus; am avut un is220 diesel, acum am un gs450h - un hibrid din clasa mare, fiind concurentul lui e-class, bmw5 sau audi A6. Lexus-ul nu este cea mai sportiva masina, insa este de departe cea mai luxoasa si mai dotata.

  • Castravetele, luni, 27.07.2009 13:12
    @ mihai

    ma indoiesc sincer de cele spuse de tine. mai degraba ti-ai dori sa fi avut 22 de masini europene.

  • magarushul schiop, luni, 27.07.2009 13:20

    de ce esti rau D-nu' Castravete..le? 22 de masini europene...Burago!

  • dagwod, luni, 27.07.2009 13:37
    comentarii idioate

    Chiar vorbiti sa va aflati in treaba..... Lexus vrea sa rivalizeze seria 1 .... asta e foarte bine, lexus incearca sa urce, bv lor, daca lexus face o masina mai buna decat seria 1 atunci si BMW vor fi obligati sa urce stacheta si tot asa...asta inseamna concurenta, si din toata treaba asta nu are de castigat decat clientul - bai boilor! Cand iti cumperi o masina - trebuie sa iei in calcul si daca iti poti permite intretinerea masinii respective. Un BMW M5 costa 20 mii - un Nissan Skyline R34 costa tot 20 mii - second hand amandoua - intrebare - ai bani sa te tii la NIssan????? Ce masina isi cumpara fiecare? la sfarsitul zilei...nare nici o treaba cu raportul pret calitate - ci doar cu preferintzele fiecaruia.

  • benzinaru', luni, 27.07.2009 18:04

    desi sunt un mare, mare, mare fan al bmw-urilor, trebuie sa fac o marturisire, lexus-ul produce nishte masini foarte tari si sunt extrem de curios sa vad ce le-a trecut prin minte iar daca cunoshteti cele mai mari limuzine ale celor doua firme o sa vedeti o asemanare izbitoare deci cu toate k nu imi place sa o spun cred k bmw-ul s-a inspirat pt ultima serie 7 de la lexus LS:|:|:|:|:|:|:|

  • AndreiRN, luni, 27.07.2009 18:48
    Inginerie

    Tractiunea spate este un handicap dar uni inca nu stiu sa proiecteze o tractiune fatza. Lexus este net superior BMW cand e vorba de cost si valoare.

  • AndreiRN, vineri, 31.07.2009 17:10
    du te la somn

    cu mult m bine decat sa aberezi pe aici...