Luca de Meo, CEO-ul Renault: "Marca Dacia are potențial uriaș și produce mulți bani"

Publicat miercuri, 11.11.2020 12:10 de Daniel Popescu

Luca de Meo, noul CEO al Grupului Renault, susține că marca Dacia are un potențial uriaș și produce mulți bani. Oficialul afirmă că marca de la Mioveni ar putea fi introdusă pe noi piețe, acolo unde este loc sub Renault.

Dacia are potențialul de a deveni un brand mai important în cadrul Grupului Renault după sosirea noului CEO Luca de Meo de la Seat.

Oficialul italian a lăudat brandul de la Mioveni încă de la prima vizită efectuată în România la sfârșitul lunii iulie, când a comparat Dacia cu un "miracol".

De Meo justifică această opinie prin faptul că Dacia are un potențial major de creștere pe termen lung și, în plus, este un brand care generează bani datorită poziționării actuale pe piață.

"Vrem să permitem mărcii Dacia să înflorească precum un brand matur, nu să fie un sub-brand al Renault, pentru că este o marcă cu potențial uriaș și produce mulți bani. Mașinile Dacia sunt relativ ușor de vândut, întrucât propunerea pe care brandul o face este cât se poate de clară: prețuri entry-level în fiecare segment", a declarat de Meo pentru publicația Automotive News, citată de Hotnews.

În acest context, de Meo a sugerat că Dacia ar putea pătrunde pe piețe noi, acolo unde este posibil. În prezent, modelele Dacia sunt comercializate și în Rusia sau America de Sud sub brandul Renault, însă acest lucru s-ar putea schimba pe termen lung.

"Are logică să introducem Dacia în țări unde este loc sub Renault, așa că dacă vom reuși să mutăm Renault către segmentul superior, vom avea și loc pentru Dacia", a mai precizat de Meo.

Dacia se află în prezent în plin proces de schimbare a gamei de modele după lansarea noilor generații Logan, Sandero și Sandero Stepway și după prezentarea oficială a primului său model electric din istorie, Spring.

Via Automotive News, Hotnews

  • Jony Memonik, miercuri, 11.11.2020 12:28

    Acum s-au prins si ei sau doar De Meo are curajul sa spuna lucrurilor pe nume?

  • Jony Memonik, miercuri, 11.11.2020 12:33

    Sau doar vorbe-n vant in locul unei mangaieri pe cap....

  • Danuț Alin Niță, miercuri, 11.11.2020 12:37

    DACIA produce mulți banii ...știm noi muncitorii. Dar salariile in DACIA, sunt de lumea a treia...suntem o colonie calificată profesional ...este corect ???

  • Angajat Dacia, miercuri, 11.11.2020 12:42

    @Dănuț Alin Niță Ai perfectă dreptate , dar liderul de sindicat la noi doarme pe el , candidează senator PSD !!!

  • Florin, miercuri, 11.11.2020 12:44

    Gata iesim in stradă. Hoooo !!!!!!!!

  • Manu Mugurel, miercuri, 11.11.2020 12:46

    Dacia sponsorizează echipa de fotbal Udinese in Italia cu milioane de euro pe sezon, în România nu sunt banii pentru măriri de salarii ?

  • Tatraurs, miercuri, 11.11.2020 13:06

    Sunt curios de gargaragiu' de Luca de Maozedung "șăf" la o firma care "produce o groaza de bani" ce masina conduce in timpul liber,probabil el are un Logan pe gaz iar nevasta-sa un Sandero de 65 de caluti ca si Dacia din 1970 avea tot atat si se descurca lumea cu ea,nu? "Vrem să permitem mărcii Dacia să înflorească precum un brand matur"- la cat au ajuns sa ceara pe o tabla de 65 de cai,e posibil sa infloreasca ca un popcorn,sa faca poc o data si gata.

  • fanel, miercuri, 11.11.2020 13:30

    echipa de fotbal Udinese angajeaza fotbalisti. ma gandeam ca poate va intereseaza

  • Robert, miercuri, 11.11.2020 13:49

    @tatraurs ...ai dreptate frate , pînă cînd cu acest marketing mincinos ?

  • Ionuț, miercuri, 11.11.2020 13:55

    DACIA a devenit din low cost , o mașină la preț de vînzare spre medium/premium , bună strategia pentru cine nu cunoaște nu ...:))) Produce mulți bani !!!!!

  • Green_Alex, miercuri, 11.11.2020 14:07

    @Tatra, de ce conteaza ce masina are omul? Omul este CEO, e normal sa conduca o masina scumpa, preferabil din grup ca sa arate atasament fata de marca. In alta ordine de idei vad ca motorizarea de 65 cai a ajuns varful de lance al criticilor marcii. Sa nu uitam ca este o masina "entry level" si nu o masina de curse. In lume sunt inca multe locuri in care se vand masini cu puteri si specificatii inferioare, adevarat si la un pret mai mic. Probabil ca de asta a si spus omul ca Dacia are loc de crestere.

  • alex, miercuri, 11.11.2020 14:26

    Dacia e inca low cost doar ca costul a crescut pe la toata lumea. Uitati-va la ultimile preturi pe la concurenta. Polo 14k+, Clio 12.5k+, Up! 13k+, Fabia 13.7k+, i10 13.5k (11.5k promotie), i20 13k (promo) etc. Asa ca un Logan sub 10k euro pare low cost. Lumea e din ce in ce mai dilie si pare ca saracii sunt sondamnati sa isi tarasca zilele in SH-uri trecute de mult de a doua mana. Pare ca masinile clasice vor sa le ajunga din urma la pret pe cele electrice si nu invers.

  • Tatraurs, miercuri, 11.11.2020 14:27

    @green_alex.Conteaza pentru mine. Acum cativa ani,patronul unui dealer auto de prin tara(Renault) avea ca masina personala ultimul model de seria 5. Poze cu el date de angajati,citit in presa,radeau de el ca pana nici lui nubi-a placut Vel Satis-ul. E ca si cand ai produce alcool dar nu bei ca nu iti place sau ca face rau.Cu 65 de cai n-ai ce sa faci intr-o tara care nu are autostrazi,daca pe autostrada iti sunt de ajuns sa mergi pe prima banda,in exterior e imposibil sau periculos sa faci o depasire.Am vondus logan de 75 dw cai ,era vai de mama lui la peeformante,sa nu imi spui ca asta nou care e mai greu in realitate,gatuit de norma euro 6 si cub65 de cai e ok,mai ales la cat costa si ce primesti in banii astia ca am citit ca pana si roata de rezerva au scos-o din standard,inutilul kit de pana acum.Pana atunci,iubiti voibDacia,eu nu uit ca la noi se vinde mai scump ca la Unguri,francezi,cehi si bulgari,nunuit cate facilitati au primit in Romania(de nu mai puteai sa inmatriculezi o masina adusa de afara mai veche de sapte ani) sau taxele de poluare sau de inmatriculare care au avantajat Dacia.ps. Dacia nu (mai)e o marca romanesca cum nici De'Longhi nu e,doar produse aicipentru facilitati,mana de lucru ieftina si avantajul ca in romania poti declara profitul pe care-l doresti si apoi sa platesti o mizerie de impozitbpe profit,atat . Sk da,sunt hater.

  • AlinK, miercuri, 11.11.2020 14:28

    Cum să aibe Dacia preț de premium? Ce îți poți cumpăra premium nou de 10.000 euro? Cine are de comentat negativ despre Dacia să vină cu idei și alternative

  • dan_grc, miercuri, 11.11.2020 14:44

    Dacia poate sa treaca in locul Renault, dar Renault intr-o gama superioara de preturi nu prea, nici acum n-au inteles ca la preturi de peste 35-40.000 euro, nu se ingramadesc clientii, nu au imagine pentru preturi mari.

  • Haha, miercuri, 11.11.2020 23:12

    Alink pai tu crezi ca au idei? Intra ca niste hateri doar sa comenteze aiurea. Au dreptul sa nu le placa Dacia, dar pot ignora aceste articole, nu sa intre doar sa vomite pareri de doi lei, chiar daca nu vor cumpara niciodata Dacia.

  • Angajat Dacia, joi, 12.11.2020 11:05

    @Manu Mugurel Doar mama ta este Director Financiar in DACIA , pentru o perioadă de timp urmează schimbări de funcții. Ai informațiile din sursă sigură. Bravo !!!

  • Ionuț, joi, 12.11.2020 11:15

    Verificați inspecția tehnică raportul TUV Germania 2020 La toate masinile înmatriculate în Germania , cele mai multe DEFECTE sunt la marca DACIA !!!!!!!! Verificați apoi comentați adevărul !

  • LEE, duminică, 15.11.2020 06:26

    E simplu: deschide o fabrica Renault in IASI / Romania si ai rezolvat problema grupului. Nu mai vorbesc de Nissan, Mitsubishi :)

  • lucian, duminică, 17.01.2021 13:57

    Ionut, intreaba la orice service de aici sa vezi că cele mai multe masini care intră cu defecte sunt la marca infiintată de Hitler... ca să vezi ce curios;