Lumma a creat un BMW M5 E60 de 730 CP

Publicat marţi, 10.11.2009 18:33 de Sebastian Toma

Un client din Arabia Saudita a cumparat un BMW M5 E60 de 730 CP de la Lumma, care a fost intitulat CLR 730 RS. Modelul unicat este echipat cu un motor V10 bi-compresor, care dezvolta 730 CP si 700 Nm.

Germanii de la Lumma au creat un exemplar deosebit bazat pe BMW M5 E60, pe care l-au denumit CLR 730 RS. Modelul este dezvoltat impreuna cu cei de la G-Power si este unul dintre cele mai rapide limuzine din lume. Cei zece cilindri ai motorului V10 care echipeaza modelul M5 E60 sunt supraalimentati cu aer de catre doua compresoare mecanice, oferind un total de 730 CP si 700 Nm. Lumma CLR 730 RS este construit special pentru Saad Bin Abdullah Bin Abdulaziz, din Arabia Saudita si este singurul model de acest gen care va fi construit de Lumma.

Pe langa puterea fenomenala, Lumma CLR 730 RS are si un kit aerodinamic deosebit, care il ajuta sa atinga o viteza maxima de 367.4 km/h. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in doar 4.2 secunde. Kit-ul de caroserie este fabricat din fibra de carbon si include capota, capac portbagaj, capace oglinzi, manere usi,bara fata si bara spate si bosaje aripi. Pachetul estetic este completat de un set de jante de 21 de inch, care au o latime de 10 inch pe puntea fata si 12 inch pe puntea spate si sunt incaltate cu anvelope de 255/30 pentru rotile din fata, respectiv 295/25 pentru rotile din spate. Rotile de 21 de inch ale lui Lumma CLR 730 RS sunt infranate de catre un sistem de franare cu sase pistonase pentru puntea fata si patru pistonase pentru puntea spate, care beneficiaza de discuri de 405 milimetri.

Lumma a modificat si interiorul lui BMW M5, imbracand-ul intr-o combinatie de piele rosie si alba, cu cusaturi in contrast. Pe langa pielea in abundenta, interiorul lui M5 are si numeroase accente din fibra de carbon, prezente atat pe volan, cat si pe bord sau fetele de usi. Anumite elemente de la interior sunt imbracate in piele intoarsa, pentru a oferi un feeling deosebit. Deoarece acest model este unicat, cei de la Lumma nu au dezvaluit pretul modificarilor pe care le-au operat.

Via | AutomobilesReview

  • Crysty, marţi, 10.11.2009 19:25
    M5

    Arabii au cei mai multi bani si implicit cele mai puternice masini ! Astia sfideaza criza economica mondiala!

  • sergiu, marţi, 10.11.2009 22:12
    ???

    cum adica " bi-compresor" ??? vreti sa spuneti ca are 2 ( doua ) compresoare mecanice? sau are 2 turbo ....

  • Horik, marţi, 10.11.2009 22:51
    Tare greu

    Pai din moment ce e bi kompressor si nu bi turbo cred ca e bi kompressor:))))))

  • Castravetele, miercuri, 11.11.2009 01:39
    vai vai...

    se numeste TURBO COMPRESOR. deci... e ambele. Sunteti fantastici unii.... Mi se pare o tampenie ca asemenea masini sa ajunga prin garajele unui seic, fara sa vada -probabil- nici macar 100km.... e trist.

  • tzenu_bmw, miercuri, 11.11.2009 07:16
    vai de viata unora........

    mesaj pt mercedes si audi

  • M, miercuri, 11.11.2009 09:26

    sistemul de surpaalimentare cu TURBO COMPRESOR se numesta asa pentru ca are o turbina care este antrenata de gazele arse evacuate din motor. celalalt sistem e doar COMPRESOR pentru ca e vorba doar de un compresor mecanic (in cazul de fata 2) care este antrenat mecanic direct de motor (vezi modelele Mercdes care au in denumire KOMPRESOR)

  • .marius., miercuri, 11.11.2009 11:39

    E .....minunata..priceless..

  • alex m5, joi, 19.11.2009 08:02
    doar 4.2

    are 730 de cai cu 230 de cai mai mult ca si un m5 normal si atinge 100 km pe ora in 4.2 sec ? cel normal o atinge in 4.7 secunde ... mi se pare o diferenta mult prea mica pt puterea motorului !! arata f bine si sunt f impresionat de munca lor .. as vrea sa-mi fac si eu m5-ul asa dupa ce il repar ca am avut un accident recent si i-am spart toata fata !! asta e bafta