Luptă strânsă în segmentul premium la nivel mondial: BMW şi Audi, despărţiţi de doar 2.000 de unităţi în 2012
Deşi au vândut fiecare cu puţin sub un milion de maşini până în luna august, diferenţa dintre BMW şi Audi la nivel mondial este de doar 2000 de maşini. Finalul anului va aduce o cursă interesantă între cele două mărci.
Vânzările Audi în perioada ianuarie-august 2012 au crescut faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, marcând o diferenţă de 108.100 unităţi. Rezultatul celor de la Audi este impresionant din start, dar marca din Ingolstadt a fost la un pas de a-şi atinge un obiectiv mai vechi – locul întâi la vânzări în segmentul premium.
Potrivit celor de la Automotive News, BMW are şanse matematice de a rămâne cea mai bine vândută marcă premium din lume şi în 2012 dacă toate mărcile îşi păstrează ratele de creştere înregistrate până acum. Dacă totul va decurge în acest ritm, diferenţa dintre BMW şi Audi la finele anului va fi de aproximativ 20.000 de unităţi în favoarea mărcii din Munchen, estimează Automotive News. Însă cei de la Audi spun că rezultatele de pe piaţa din China şi lansarea noului A3 pe piaţa din Europa va aduce o creştere semnificativă a vânzărilor spre finalul anului 2012.
Rupert Stadler, şeful Audi, îşi pune încrederea în modele noi precum Q5 facelift şi noua generaţie a lui A3, care ar trebui să le ofere avantajul necesar depăşirii BMW la nivel global. În ciuda situaţiei economice dificile de pe piaţa din Europa, Audi a înregistrat creşteri pe majoritatea pieţelor importante, situaţie care se reflectă şi la nivel global, spun oficialii mărcii germane. În 2011, BMW a vândut 1.38 milioane de unităţi, Audi a vândut 1.3 milioane de unităţi, iar Mercedes-Benz a vândut 1.26 milioane de unităţi la nivel global.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Voi cititi articolele inainte sa le postati??? Cum sa vanda o singura marca - oricare dintre ele - aproape 1 milion de unitati intr-o singura luna???