Lynk & Co s-a lansat oficial în România

Publicat miercuri, 25.09.2024 14:23 de Tiberiu Safta

Marca chineză Lynk & Co a fost lansată oficial pe piața din România. Primul model comercializat în țara noastră este 01, un SUV cu motor hibrid plug-in, bazat pe platforma lui Volvo XC40.

Compania chineză Lynk & Co este de astăzi prezentă oficial și în România. Marca asiatică, deținută de Grupul Geely, va comercializa, pentru început, un singur model în primele luni. Mai exact, este vorba despre Lynk & Co 01, un SUV cu motor hibrid plug-in de 262 de cai putere și 425 Nm. Propulsorul hibrid al acestuia este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 1.5 litri cu 3 cilindri și de un motor electric. Partea termică dezvoltă 180 de cai putere, în timp ce motorul electric livrează un plus de 82 de cai putere.

Partea electrică este alimentată de o baterie de 17.6 kWh, de unde rezultă o autonomie de 75 de kilometri în modul electric. Modelul are nevoie de 8 secunde pentru a atinge 100 de km/h.

Deocamdată, marca chineză nu a anunțat prețurile noului model pentru piața noastră. Acestea urmează să fie dezvăluite la începutul lui octombrie. Cunoaștem, în schimb, că Lynk & Co 01 va fi disponibil în două nuanțe (negru și albastru) și va fi complet echipat, deoarece singura dotare opțională va fi un cârlig de remorcare.

Lynk & Co va oferi și o garanție de 4 ani sau 120.000 de kilometri. Modelul va fi urmat în gamă de SUV-ul electric 02 și de încă un SUV hibrid plug-in, botezat 08. În România, importatorul Lynk & Co va fi același care a lansat și marca Geely pe piața noastră.

În prezent, Lynk & Co are deja un pop-up store la București, în Piața Presei Libere. Până la finalul anului, rețeaua de dealeri și service va avea 5 reprezentanțe în toată țara.

via Lynk & Co

  • Cătălin, miercuri, 25.09.2024 16:25

    Vești bune, cat mai multe vânzări.

  • Dutz, miercuri, 25.09.2024 17:10

    Stă cineva în zonă? Este coadă? Singurele mașini pe care eu le-am recomandat vreodată , în particular și în trecut (bine’nțeles) au fost KIA și Mazda, deci nu băgați cu germanele că nu-i cazul. Eu personal am avut și am germane și nu-s nici dezamăgit, dar nici nu pot afirmă ca totul este ok, la fel în cazul FORD sau VOLVO. Pe de altă parte, nu înțeleg cum unii pot să-și cheltuie banii (nu ma refer la bogați) pe mașini care nu istorie, service… etc. a aștept ca unii dintre noi să experimenteze supărări mari gen Fisker. O mașină trebuie să fie folosită minim 8 ani, deci nu-i așa doar ecrane, led-uri… la un moment dat ceva se va buli, si atunci începe distracția. Dar, asta este… fiecare decide în măsura posibilităților.

  • Cătălin, miercuri, 25.09.2024 19:36

    Și când a apărut Tesla și du cumpărat cu sutele de mii, au pus întrebări despre fiabilitate, calitate sau au avut încredere în proiect? Atat pt modelele Geely, Lynk și MG s-au înscris și au fost selectate concesiuni și ateliere cu experiență în vanzare-servisare ale altor mărci care nu mai au cifrele de altadata.