Magna si Fiat, actorii principali in filmul preluarii Opel

Publicat miercuri, 29.04.2009 12:36 de Bogdan Mirică

Austriecii de la Magna, sustinuti de magnatul rus Oleg Deripraska, si grupul italian Fiat raman cei mai importanti candidati pentru preluarea Opel.

Situatia critica in care se afla in acest moment General Motors a facut ca gigantul american sa caute o modalitate de a atrage investitori pentru Opel. GM a decis sa instraineze brandul german iar ofertele nu au intarziat sa apara. In acest moment insa, tratativele se apropie de o decizie finala, doar doi actori importanti ramanand in cursa pentru preluarea constructorului german: italienii de la Fiat si austriecii de la Magna.

Desi Luca di Montezemolo, presedintele consiliului de conducere Fiat, a negat implicarea intr-o eventuala negociere cu Opel, surse din interiorul brandului italian afirma contrariul. De aceasta data este vorba insa despre surse de incredere, cu o pozitie inalta, printre care se numara si CEO-ul Fiat, Sergio Marchionne.

De cealalta parte, Magna este sustinuta moral de celebrul magnat rus Oleg Deripraska, cele doua parti intentionand sa cumpere 50% din actiunile Opel.

Se pare ca GM va inclina balanta catre un singur ofertant si nu unul dublu, ceea ce ar putea mari sansele Fiat. Mai mult, liderii sindicatelor si politicienii germani s-au aratat ingrijorati de planurile pe care le are Fiat, subliniind ca activitatea celor de la Magna este binevenita.

via | AFP (inreg.)

  • phanter, miercuri, 29.04.2009 13:33
    Sursa

    Care sunt sursele la acest articol ? Sau a-ti vorbit personal cu Marchionne ?

  • tudor, miercuri, 29.04.2009 14:32

    Auauauauauuu, ochii mei! Phanter, "ati" se scrie, nu "a-ti", cum nici "am" nu se scrie "a-m". E greu cu abecedaru'...

  • Vlad, miercuri, 29.04.2009 17:07
    Cei de la Magna sunt favoriti

    Cei de la Magna-Steyr sunt favoriti pentru a prelua Adam Opel AG . Azi cei de la Magna au anuntat ca impreuna cu rusii de la GAZ( controlat de Oleg Deripaska ) sunt dispusi sa plateasca lui GM, 5 miliarde de euro pentru Opel . In Europa cei de la Magna construiesc la uzina lor din Graz, Austria modelul G-Klasse pentru Mercedes,modelele Chrysler si Jeep destinate pietei europene, actuala generatie BMW X 3 . De asemenea Aston Martin Rapide va fi contruit in Austria de catre Magna . Ieri GM a anuntat ca doar Opel este de vanzare, pastrand divizia Vauxhall din Marea Britanie . Daca in prezent modelele Opel si Vauxhall sunt identice, in viitor modelele Vauxhall se var baza pe modelele Chevrolet destinate pietei europene .

  • phanter, miercuri, 29.04.2009 21:18
    pt tudor

    Bravo prietene profesor universitar..... Numai ca nu inteleg de ce te dor asa de tare ochii... Mai bine te-ar durea capul din cauza vocabularului redus si lipsei de topica. ---- Phanter, se scrie "ati", nu "a-ti", asa cum "am" nu se scrie "a-m". ---- Te pupa tata......

  • tudor, joi, 30.04.2009 09:12
    pt phanter

    Dupa ce ca esti un roman prost care se da mare deontolog si ii ia pe altii la rost ca "de unde stii dvs, stimabile? ce surse aveti? hai ca va pun eu un file, domnu' Gadea", mai ai si un tupeu fantastic, tipic acestei natii de ingamfati. Adica, dupa mintea ta creata, trebuie sa fii profesor universitar ca sa stii un dram de gramatica elementara?? Puahahahaha!!!! Pai ce vocabular ar trebui sa adopt ca sa-ti satisfac intelectul de A-N-A-L-F-A-B-E-T cand tu nici nu stii sa scrii? Bine macar ca ai reusit sa scrii "te-ar", cred ca ai dat cateva cautari pe Google inainte "s-al" scrii. Ideea e: apucati-va si voi de carte, pe urma comentati pe net!!! M-am saturat de toti oligofrenii cu "pleca-ti, fura-ti, merge-ti, face-ti" care-si dau ei cu parerea plini de importanta cand gramatica e pentru ei fizica cuantica.