Majestatea Sa, X5 al doilea
BMW a publicat primele fotografii oficiale cu a doua generatie a celui mai mare reprezentant al familiei constructorului bavarez, X5.
Aveti in fata primele imagini oficiale ale celei de-a doua generatii a lui BMW X5. Asa cum era de asteptat, designul general ne prezinta o masina rotunjita, care seamana vizual, intr-o mare masura, cu mezinul X3. La interior, posesorii unui model Seria 5 nu vor fi deloc dezamagiti iar amatorii sistemelor ingenue vor fi incantati de noul i-Drive de ultima generatie.
BMW X5 este primul model din clasa sa care dispune de sistemul Active Steering, beneficiind in acelasi timp de pachetul AdaptiveDrive cu stabilizator antiruliu si amortizoare adaptive. De asemenea, noul X5 este primul din clasa sa care este incaltat din standard cu pneuri runflat.
Habitaclul a fost redesenat, inginerii BMW ajungand la performante interesante in ceea ce priveste spatiul pentru pasageri. Principalul indiciu in acest sens este reprezentat de al treilea rand de scaune. In plus, cei 620 de litri pentru portbagaj (care poate ajunge la 1750 de litri in cazuri exceptionale) raman un avantaj major.
Iata propulsoarele disponibile, cu performantele fiecaruia si cu variatiile fata de generatia anterioara:
BMW X5 4.8i:
V8 pe benzina, 4.799 cmc,
Potenza: 261 kW/355 CV (+11%),
Cuplu max.: 475 Nm (+8%),
Acceleratie (0–100 km/h): 6,5 secunde (-7%),
Viteza maxima: 240 km/h,
Consum mediu:12,5 litri/100 kilometri (-5%).
BMW X5 3.0si:
sase cilindri pe benzina, 2.996 cmc,
Putere: 200 kW/272 CV (+18%)
Cuplu max.: 315 Nm (+5%),
Acceleratie (0–100 km/h): 8,1 secunde (-8%),
Viteza maxima: 225 km/h,
Consum mediu: 10,9 litri/100 kilometri (-14%).
BMW X5 3.0d:
sase cilindri diesel : 2.993 cmc,
Putere: 170 kW/231 CV (+6%),
Cuplu max.: 520 Nm (+4%),
Acceleratie (0–100 km/h): 8,3 secunde (-3%),
Viteza maxima: 216 km/h
Consum mediu: 8,7 litri/100 kilometri (-7%).