Manhart MHX6 Dirt²: un BMW X6 M cu 900 de cai putere, 1.200 Nm și modificări gândite pentru off-road

Publicat vineri, 08.12.2017 15:12 de Cornel Șocariciu

Tunerul Manhart lansează MHX6 Dirt². Modelul a fost dezvoltat pornind BMW X6 M și promite 900 de cai putere, 1.200 Nm și un comportament excelent în off-road.

Casa de tuning Manhart s-a gândit să condimenteze viața fanilor lui BMW X6. Nemții pregătesc MHX6 Dirt², un model care oferă atât modificări exterioare, cât și îmbunătățiri tehnice.

Pentru început, vă anunțăm că Manhart MHX6 Dirt² va fi produs în doar 5 exemplare, iar prețul cerut de tunerul german este de 395.000 de euro. Conform oficialilor casei de tuning, modificarea și livrarea unui astfel de exemplar durează între 6 și 8 luni.

În mod normal, motorul V8 de 4.4 litri produce 575 de cai putere și 750 Nm, dar în urma unor modificări masive, unitatea oferă 900 de cai putere și 1.200 Nm. Manhart spune că a înlocuit pistoanele, turbinele, a pus un sistem de admisie revizuit și o evacuare specială. Transmisia a fost și ea înlocuită, iar sistemul de frânare a primit un update generos.

Jantele lui MHX6 Dirt² măsoară 21 de inch și sunt încălțate cu pneuri all-terrain semnate BF Goodrich. Manhart spune că a montat o serie de protecții suplimentare și a modificat garda la sol, iar suspensiile integrează acum componente produse de KW.

La nivel exterior, MHX6 Dirt² vine cu lumini suplimentare, cu un "exoschelet" special și cu un troliu. Pentru un plus de dramă, Manhart a montat și o roată de rezervă pe hayon.

  • Cyrus, vineri, 08.12.2017 15:37

    Grotesc

  • eu, vineri, 08.12.2017 18:16

    "comportament excelent în off-road" Ce inseamna comportament excelent? Masina asta oricum e de kkt in off-road, dar s-au gandit ei ca daca maresti puterea, garda la sol si inca doau trei modificari, vor face din kkt bici si va mai si pocni.

  • Tibi, vineri, 08.12.2017 22:17

    Corect. Degeaba faci modificarile astea masive, daca sistemul 4x4 nu gandit pentru offroad, ci este setat pentru manevrabilitate la viteze mari.

  • q, sâmbătă, 09.12.2017 06:06

    La ce-ti trebuie 17000 de cai? Ce faci cu 900 de cai aici?https://www.youtube.com/watch?v=iGfVeexotJE

  • LR, sâmbătă, 09.12.2017 10:39

    @ AM "BF Goodridge"! ?!

  • zarnesteanu, sâmbătă, 09.12.2017 18:36

    Masina arata superb. Iar modificarile sunt substantiale pentru off-road. @eu, se pare ca n-am citit acelasi articol. Daca pentru tine e bagatela o transmisie speciala, putere enorma, system de franare imbunatatit si suspensii pentru off road, ma intreb si eu, cam ce te-ar multumi pe tine la o masina care sa faca fata la orice, departe de soseaua civilizata? @LR, BF Goodbridge e un producator de anvelope foarte popular in America de Nord. Mie imi place X6 si ca design si ca performante. Singurul lucru care nu-mi merge la masina asta e ca I-au inlocuit luneta cu tabla. In rest promite distractie maxima oriunde ai fi cu ea :)

  • zarnesteanu, sâmbătă, 09.12.2017 18:37

    @LR BF Goodrich, nu Goodbridge :) Probabil au corectat si ei intre timp :)

  • Andy, duminică, 10.12.2017 21:29

    @zarne Si nu numai in America de Nord. Majoritatea modelelor 4x4 sunt echipate cu marca respectiva si in Europa. Nu din fabricatie, e adevarat.

  • mishazaitev, luni, 11.12.2017 10:31

    @tu & tibi Ce pot sa-ti spun eu este ca si nemodificat sistemul de tractiune integrala de la BMW este unul dintre cele mai performante sisteme de tractiune integrala permanenta (on demand) din lume. Daca ai citi reviste/siteuri dedicate off roadului si ai vedea cum se testeaza aceste sisteme ai intelege despre ce vorbesc. Spre exemplu, niste baieti din Rusia (crede-ma rusii chiar stiu sa aprecieze calitatile unei masini in teren accidentat), testand noul Subaru Forester si vazand ca masina respectiva are capacitatea sa se deplaseze chiar si atunci cand pierde aderenta pe 3 dintre cele 4 roti, au spus ca asa ceve nu au ai intalnit decat la X3. Legat de capacitatea celor de la BMW de a produce masini capabili sa se descurce pe drumuri grele, va recomand sa va uitati pe clasamentele din ultimii ani ale raliului Dakkar///

  • Godfather Leo, marţi, 12.12.2017 07:54

    ok deci iei un X6 ii schimbi cutie de viteze posibil cardane cu siguranta diferentialele suspensia si franele deci da devine un suv adevarat nu o gluma pe roti. Si cand aud balivernele cu x-drive ma apuca rasu. De ce nu vad nici un bmw facand fata in orice conditie de teren accidentat real. Cu range roverul meu m-as invarti in jurul lui la primul noroi mai consistent. iar in teren accidentat conteaza sa ai acel low range. Fapt ce ii lipseste oricarui suv european cu exceptia lui G si evident a land roverelor. Dupa aia discutabil ce e mai bun diferentialul blocabil sau traction controlul

  • mishazaitev, marţi, 12.12.2017 10:09

    @nasul rangeroverist In general oamenii rad de ce nu pot pricepe ... Citeste atent ce am scris ... Am spus ca x drive este unul dintre cele mai bune sisteme de tractiune integrala on demand adica dintre asa numitele (generic fireste) sisteme de tractiune integrala permanenta existente pe SUV uri. Comparatia era cun un SUV si nu cu un off roader. Pe de alta parte, fara a incerca o comparatie a unui X5 stock cu Range Rover, faptul ca tun nu vezi diverse lucruri nu inseamna ca acele lucruri nu exista: https://www.youtube.com/watch?v=cMj56a0OPv0 https://www.youtube.com/watch?v=RP9f9uocUJo Eu zic ca X5 se descurca binisor avand in vedere ca nu pentru asta au fost destinate ....

  • LR, marţi, 12.12.2017 16:48

    @Godfather Leo OK, amice, acum știm și noi că ai Range Rover. Să-l stăpânești sănătos!