Mazda încheie 2010 cu vânzări în creştere în România
Mazda a reuşit să încheie pozitiv anul trecut, chiar dacă piaţa auto din România a fost în scădere. Japonezii au vândut 836 de maşini pe piaţa noastră, în creştere cu 11 procente.
Deşi 2010 a adus un declin continuu pentru piaţa auto internă, Mazda a reuşit să menţină o evoluţie pozitivă şi să încheie în creştere anul.
Potrivit datelor oferite de constructorul japonez, cele 12 luni ale anului au adus o creştere cu 11 procente a cifrei de vânzări, comparativ cu 2009. Astfel, un total de 836 unităţi Mazda au fost comercializate în România pe tot parcursul anului trecut, faţă de numai 752 de autovehicule livrate cu un an în urmă.
Creşterea a fost susţinută de SUV-ul CX-7, dar şi de modelul compact Mazda3, ambele descurcându-se foarte bine pe tot parcursul anului. CX-7 a înregistrat o creştere de 33% a cererii, până la un total de 138 de unităţi, în timp ce Mazda3 se poate lăuda cu 333 de unităţi vândute, mai mult cu 34% decât în 2009.
Tot printre cele mai bine vândute modele ale constructorului japonez se numără şi Mazda2, modelul urban care a totalizat 247 de unităţi vândute anul acesta, cu 15% mai mult decât în 2009.
Cristian Rigu, country manager Mazda, a declarat că brandul japonez a reuşit să crească volumul vânzărilor, "prin prisma evoluţiei foarte bune a două dintre cele mai populare modele, CX-7 şi Mazda3, ambele înregistrând creşteri mai mari de 30%. Dorim să menţinem acest trend şi în 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unităţi vândute şi o cotă de piaţă pe segmentul automobilelor de import, de 1.2 procente", a încheiat oficialul.
via | Mazda
interesant, dar reclamaa