Mazda2 are un preţ de pornire de 11.000 euro cu TVA inclus pe piaţa din România

Publicat joi, 06.11.2014 16:43 de Sebastian Toma

Importatorul Mazda în România a anunţat preţul de pornire al noii generaţii Mazda2. Subcompacta pleacă de la 10.990 euro cu TVA inclus, valabil pentru motorizarea de 1.5 litri şi 75 CP.

Mazda2, mezinul gamei producătorului nipon, are un preţ de pornire de 10.990 de euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Reprezentanţii Mazda în România au anunţat astăzi preţul de intrare în gamă, valoarea de mai sus fiind preţul de listă al noii generaţii Mazda2 fără niciun fel de ofertă sau promoţie

. În raport cu modelul precedent, remarcăm o reducere semnificativă a preţului, generaţia precedentă având un preţ de pornire de 12.330 de euro cu TVA inclus. Respectivul model avea tot un motor de 75 CP pentru versiunea de bază, dar acela avea o cilindree de 1.3 litri şi un consum de carburant mai ridicat, în ciuda cilindreei mai mici decât cea a motorului nou, de SkyActiv-G, de 1.5 litri. Progresul adus de noua generaţie a lui Mazda2 se vede şi la nivel de performanţe, generaţia nouă având un timp 0-100 km/h de 12.1 secunde şi o viteză maximă de 171 km/h, superioare precedesorului său echipat tot cu un motor de 75 CP.

Mazda2 - primele imagini şi informaţii oficiale ale versiunii europene a subcompactei

Noua generaţie a lui Mazda2 va fi primul model din gama japonezilor care va fi oferit alături de motorul diesel cel nou, SkyActiv-D de 1.5 litri şi 105 CP, în compania căruia va anunţa un consum mixt de 3.4 litri la sută. În plus, noua generaţie a lui Mazda2 va fi oferită şi în compania sistemului de infotainment cel nou de la Mazda, MZD Connect, care permite conectarea la smartphone-ul şoferului. Sistemul i-stop de la Mazda va fi oferit în standard, iar interiorul noului model promite mai mult spaţiu şi materiale şi finisaje de calitate superioară celor găsite în generaţia care acum şi-a încheiat ciclul de producţie.

Noua generaţie Mazda2 are două motoare în ofertă, ambele SkyActiv: 1.5 diesel şi 1.5 benzină.

Designer Mazda: "Mazda2 se va adresa unui public feminin"

Mazda2 este răspunsul producătorului nipon pentru segmentul care deţine 22% din piaţa din Europa şi 25% din piaţa locală de autoturisme noi. Pe lângă design-ul Kodo şi tehnologiile SkyActiv, noua generaţie Mazda2 promite să-şi încânte clienţii cu o suspensie mai uşoară şi mai fermă, care asigură, în viziunea Mazda, una dintre cele mai confortabile ţinute de drum din segment, iar caroseria sa va fi semnificativ mai rigidă pentru a asigura mai mult dinamism. Pentru moment, reprezentanţii Mazda nu au anunţat şi preţurile celorlaltor versiuni de motorizare, iar echipamentele care intră în echiparea standard a modelului nu au fost nici ele anunţate. Lansarea comercială a lui Mazda2 pe piaţa din România va avea loc în ianuarie 2015, când ar trebui să fie expuse şi primele exemplare prin showroom-urile mărcii.

Via Mazda

  • gtrazvan, joi, 06.11.2014 20:53

    De departe cea mai frumoasa din categorie! Ba la interior mie mi se pare ca bate si marcile premium din categorie.

  • Tc1900, joi, 06.11.2014 21:34

    arata bine, dar 1,5 si 75 cp,,,,daca nu te grabesti e ok si asa

  • LUCCI, joi, 06.11.2014 22:55

    SE VA BATE CU CLIO. SI-L VA BATE PE CLIO, DACA ROMANII AR SCOATE CAPUL DIN PAMANT. 1.5 CU 75 CP PRIN TEHNOLOGIA SKY ACTIVE, VA DA NA-NA ORICARUI 0.9 Tce DE 90 CP.UN MOTOR NORMAL,,LA CAP, CU 4 PISTOANE SI FARA TURBINE SAU ALTE PROSTII NUMAI BUNE DE DEFCTAT DUPA... 120.000(SA ZICEM...)

  • vianu, vineri, 07.11.2014 07:20

    @LUCCI...respira adanc Mazda vinde de 10 (zece) ori mai putin decat Clio/Fiesta in Europa. Are foarte mult de recuperat. Vizual este mult peste majoritatea concurentilor din clasa dar are handicapul imaginii de marca. Cat despre Renault, Clio pleaca cu 75CP din 1.2 (motor "normal") si la un pret de 10.250Eu. Faci tu calculele... Acum ca am vazut noul 2 am o nelamurire: Mazda e in aceeasi clasa cu Polo si Fabia sau invers?

  • mog, vineri, 07.11.2014 10:19

    e decent 75 cp la ~950 kg, mai ales ca masina asta e gandita pt oras. bine, daca esti zmeu si vrei liniute la semafor, evident ca nu va fi suficient.

  • hercule, vineri, 07.11.2014 10:50

    Masina asta eu mai de graba as clasa-o cu clase superioare ca si finisaje interioare . Oricum este o evolutie in industria auto sa pui pe acest segment o multitudine de sisteme tehnologice, gen : HUD, sistem multimedia cu buton rotativ , finisaje din piele pe bord, dupa schimbator si pe usi, BSM ( pt unghi mort) etc. Totusi astept si celelalte motorizari . Pana atunci acest 1.5 75cp cu siguranta se vor simtii pe masina asta ca si cand ai avea 100 de cai, datorita raportului de compresie si mai mare fata de motorizarile fratiorilor ei ( 14,8 in loc de 14,0 ) . Good Mazda. Asadar Mazda 2 se afla pe lista mea de optinuni , in cazul in care optez pentru o masina de oras.

  • Mihai, vineri, 07.11.2014 11:28

    Motoarele turbo au avantajul ca trag foarte bine de la o turatie mica, ceea ce le face mai placut de condus, mai ales in oras. Cu un motor pe benzina aspirat daca vrei sa demarezi mai rapid trebuie sa sari de 4-5,000 rpm si asta se vede la consum si la stilul de mers. In plus o cilindree mica implica taxe si asigurari mai mici. Eu personal nu as mai da banii pe un motor aspirat. La clasa asta, parerea mea e ca Fiesta 1.0 EcoBoost face legea.

  • mishazaitev, vineri, 07.11.2014 11:29

    Calm, Lucicuta tata, calm ... Daca oamenii nu au aceleasi gusturi cu tine nu inseamna neaparat ca "au capul in pamant". Poate, asa de prosti cum ii consideri tu, ei se mai gandesc si la o retea de service mult mai bine pusa la punct si la o fiabilitate a motorizarilor dovedita intr-un timp mult mai indelungat si la un timp mult mai redus de livrare a unor piese sau repere in caz de accident. Poate ca, pana la urma, gusturile lor nu se ridica la rafinamentul si finetea gusturlor tale in ceea ce priveste designul. Ce-ai zice despre unul care conduce un Fiat 124, doar pentru ca asa vrea muschii lui, ca este un taran mizerabil care nu a ajuns la acelasi grad superdezvoltat de cunoastere ca tine, nu? Prin urmare, e dreptul tau sa ridici o masina in slavi cat vrei tu, insa nu te mai pronunta cu privire la optiunile altora.

  • kk, vineri, 07.11.2014 11:40

    masina e uratica in cel mai ''frumos'' stil japonez insa mazda este pe un trend ascendent per total dintre toate marcile japoneze. In ceea ce priveste gama de motoare mi se par extraordinare atat cele pe benzina cat si cele diesel adica motoare destul de mari si relativ slabe pentru o fiabilitate foarte mare. Bravo lor ca nu se aliniaza la trendul impus de constructorii auto din europa

  • Octav72, vineri, 07.11.2014 13:18

    Noul model are linii placute, pozitionate bine pe caroserie, care dau un aspect dinamic. Interiorul este simplu si de efect iar la toate acestea se adauga motorizarea SkyActiv. Cei 75 CP sunt suficienti pentru masa masinii si cine stie, poate pe viitor vor comercializa si motorizarea de 103 CP, a doua varianta de putere pentru motorul 1.5 benzina. Cred ca arata mai bine decat modelul pe care-l inlocuieste, atat exterior cat si interior. Cu tichet remat, masina va putea fi achizitionata la un pret ok. Are concurenti seriosi, de exemplu Fiesta 1.0 EcoBoost si 100 CP. Nu fac reclama, insa anul trecut acest model era oferit prin luna decembrie cam la 10.000 euro, avand scazut din pret si tichetul remat. Consuma decent un astfel de motor, stiu pe cineva care are Ford Focus 1.0 EcoBoost de 125 CP. Dar si noul Mazda 2 este un concurent demn de luat in seama. Pacat de cum este perceputa marca Mazda la noi in tara. Cu toate acestea, sper ca noul model sa aduca vanzari bune si, de ce nu, noi clienti. Ma voi bucura cand voi vedea acest model in trafic, aduce un aer nou in clasa din care face parte.

  • lorinczi.thomas, vineri, 07.11.2014 16:45

    Noul 2 pare cam mic, bun de spalat cu Up! pe jos.

  • afromen, vineri, 07.11.2014 18:58

    mazda 2 motor 1.5 L - 970 kg NOUL corsa motor 1 L - 1200 KG astia de la mazda fac masini din pufuleti si opel le fac dintr-un aliaj de plumb cu granit ?!?!?!?

  • Adrian S, vineri, 07.11.2014 19:10

    Motorul pe benzina de la noua Mazda2 va avea 3 trepte de putere: 75, 90 si 115 CP. Cel de 115 CP va atinge 100 km/h in 8,7 secunde. Desigur ca si pretul unei masini echipata cu acest motor va fi pe masura, presupun ca in jur de 15.000 euro. Din experienta proprie (generatia actuala, cu motor de 86 CP) pot spune cu mana pe inima ca motorul de 90 CP e mai mult decat decent.

  • @mishazaitev=iepurescu mihai, vineri, 07.11.2014 21:40

    Inteleg din comentariul tau ca in mod cert esti unul dintre romanii ,,cu capul in pamant'' Ma bucur sa aud asta. Probabil o sa-l votezi pe slugoiul lui Voiculescu si iti meriti soarta. Ca ,, asa au vrut muschii mei'' am condus 3 ani un Fiat 169 (unii ii zic Panda) de care mi-a placut enorm si... nu ma-m pronuntat la optiunile altora ci doar am spus ca 2-ul este peste Clio. Dasfidania! Ca vad ca esti prorus, dupa porecla!

  • P.S., vineri, 07.11.2014 21:42

    ,,M-am ''-Sorry!

  • mishazaitev, duminică, 09.11.2014 14:51

    @ ala mic si isteric Eu nu ti-am zis decat s-o iei mai usor. Nu de alta, dar stresul favorizeaza exprimarile semidocte de genul "nu m-am pronuntat la optiunile altora". Era indicat sa mai pui un "referitor la" sau un "cu privire la", inainte de "optiunile", dar nu te-ai putut concentra din cauza nervilor. Restul dejectiilor pe care le-ai postat chiar n-au nicio legatura cu subiectul. Insa, a incerca sa te convinga cineva de asta echivaleaza cu tentativa medicului tau curant de a te determina sa renunti la ideea ca ai sanse sa prinzi peste pescuind in vasul de toaleta. N-am sa intru in jocul tau infect si n-am sa-ti replic la mizeriile electorale, pentru ca acestea nu-si au locul pe un site auto. Iti spun doar ca, orice candidat ai sustine, de dragul lui, n-o mai afirma! Asta pentru ca iesirile tale nevrotice sunt menite mai mult sa-i sustina adversarul, decat sa-l ajute.

  • Andrei, duminică, 09.11.2014 21:45

    Vad ca au aparut imagini pe site-ul Mazda si cu noul MX5....extraordinare masini din punct de vedere al designului si cred ca nu numai aici sunt buni.