Mercedes-AMG C63 Coupe: 476 CP și 0-100 km/h în 4.0 secunde

Publicat joi, 20.08.2015 10:49 de Sebastian Toma

Mercedes-AMG a prezentat noul C63 Coupe înainte de debutul public de la Frankfurt. Coupe-ul german este oferit în două variante de putere, care asigură 476 sau 510 CP.

Mercedes-AMG a publicat primele imagini și informații ale noilor C63 Coupe și C63 S Coupe. Cele două variante ale modelului sport de clasă medie vor debuta public la Salonul Auto de la Frankfurt din toamna acestui an și vor fi disponibile comercial începând cu luna martie a anului viitor. Indiferent de varianta aleasă, modelul german are diferențial spate mecanic cu alunecare limitată, o suspensie sport reglată de inginerii AMG, o punte spate modificată, un ecartament mărit, o direcție mai fermă decât la modelul standard și alte unghiuri ale roților. Suspensia din dotare permite reglarea amortizării, fiind vorba despre sistemul AMG Ride Control.

Alte modificări față de varianta standard a Coupe-ului bazat pe C-Klasse includ un pachet estetic agresiv, o capotă din aluminiu cu o umflătură numită "power dome", o bară spate cu difuzor de aer integrat și un sistem de evacuare sport cu patru țevi. La nivelul interiorului, noul model sportiv de la Mercedes-AMG prezintă un volan sport inspirat din motorsport și scaune sport Artico/Dinamica, pe lângă siglele AMG "regulamentare", prezente și la exterior.

Mercedes C-Klasse Coupe: imagini și detalii oficiale cu cel mai nou membru al familiei din Stuttgart

Așa arată interiorul lui Mercedes-AMG C63 Coupe.

Varianta standard a lui Mercedes-AMG C63 Coupe asigură resurse generoase din V8-ul său de 4.0 litri, care anunță 476 CP și 650 Nm. Modelul este oferit în standard cu o transmisie automată AMG Speedshift MCT cu șapte trepte, care îl ajută să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.0 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, la fel ca la varianta S, dar ambele versiuni ale coupe-ului de performanță de la Mercedes-AMG pot să atingă un maxim de 290 km/h dacă sunt configurate cu pachetul AMG Driver.

Motorizarea din dotarea variantei de performanță a lui C-Klasse Coupe este un V8 twin-turbo de 4.0 litri.

Versiunea S a lui Mercedes-AMG C63 Coupe vine tot cu motorizarea V8 twin-turbo de 4.0 litri, dar care dezvoltă 510 CP și 710 NM. Datorită resurselor suplimentare, accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în numai 3.9 secunde. În mod evident, reprizele asigurate de această variantă sunt superioare față de cele furnizate de C63-ul de 476 CP și 650 Nm. În plus față de fratele său, C63 S Coupe se bucură de suporți motor dinamici, care stabilizează propulsorul la accelerări puternice.

Via Mercedes-AMG

  • defart, joi, 20.08.2015 12:07

    ....4 secunde....mult pre mult.

  • C12, joi, 20.08.2015 13:02

    Foarte bun concurent pentru M4. Mai multa putere decat un M4 si un cuplu mai mare. Sunt convins si ca motorul suna mai bine avand in vedere ca este un V8 fata de 6 in linie. Fiind o masina de performanta ramane sa vedem pe circuit un head 2 head intre cei doi. Posibil ca M4 sa fie un pic mai agil cand este vorba de circuit. Overall o masina foarte reusita

  • Ionescu Achimovici Mihailov, joi, 20.08.2015 13:50

    Slabe performante pt anul 2015, daca ne gandim ca a mai scazut in greutate, iar motorul este unul mai potent. Lexus RC F face 0-100 in 4,5 sec si este cea mai grea din segment, are aprox 2 tone. Cadillac ATS -V il bate la orice capitol de-i sar suruburile.

  • RoRo, joi, 20.08.2015 14:52

    Da foarte "slabe". Comentatorii din tribune:)) Am C 55 AMG 2006."The car of my life".Adrenalina maxima,cand se ia dupa mine ,un sofer cu o masina din asta "TDI" 2015 si observa ca este net inferioara la toate capitolele. C-ul meu nu este "tradat" de nimic la esterior.Doar kitul de caroserie,franele,4 evacuari si cei 362 cp de sub capota. Cine baga o rabla din asta in curte devine fan"forever",buzunarul sa-l tina pentru benzina si anvelope.Achizitia deasemenea !

  • Scorpionul_negru, joi, 20.08.2015 15:33

    @defart Da...ma asteptam la un 3.5 sec. Dar de...e bine si 3.9/4.

  • Sam, joi, 20.08.2015 17:32

    Atat Mercedes C-Class cat si Cadillac ATS-V bat M3 la momentul actual. Ambele masini au un timp de aceleratie identic si mai multa putere ca M3. ATS-V-ul are avantajul faptului ca-i ceva mai usor si are o viteza maxima nelimitata electronic, pe cand Mercedes are motor V8 si mai multa putere. Bijuterii toate dar BMW cam ramane in urma. Intotdeauna voi prefera Cadillac. Singurul lucru fain la Lexus RC-F este motorul ala V8 aspirat natural, si eventual interiorul. In rest, nu-i prea competitiva in clasa asta.

  • Lano, joi, 20.08.2015 17:58

    Se incadreaza in noua tendinta de design Mercedes : tot mai grotesc si anost. Acelasi design plictisitor , aceleasi motoare de 6 ani , nimic nou ....

  • Madalin, joi, 20.08.2015 19:24

    Tocmai are un motor nou ... jesus; tocmai au schimbat designul interior ... voi macar stiti ce vb?

  • Lache, joi, 20.08.2015 21:22

    Sam , cand te-ai urcat ultima data intr-un Cadi> Sau intr-un Lexus?

  • ianis, joi, 20.08.2015 22:37

    Mercedes ar trebui sa faca un convertible pe C klasse, nu pe E

  • AMG fan, joi, 20.08.2015 23:40

    Pai asta e ca toti neavenitii isi dau cu parerea. Va recomand din suflet macar un testdrive sa faceti cu noul C63. E fenomenal. @ivanoff a reusit din nou sa bage lexus-ul jn discutie, penibil.

  • flavius, vineri, 21.08.2015 00:30

    Daca e twin-turbo e partz de masina.II mai pun Mansory 7 turbine si e bomba.La reciclare tractoristilor !

  • yellowstone, vineri, 21.08.2015 13:44

    Din ce am vazut in presa auto straina,Cadillac ATS-V si CTS-V bat cam tot ce misca pe segmentele lor. Americanii sunt pe val.