Mercedes-AMG prezintă GLE 63 și GLE 63 S: motor V8 biturbo de 4.0 litri în versiuni de 571 CP și 612 CP
Mercedes-AMG a prezentat noile GLE 63 4Matic+ și GLE 63 S 4Matic+, care mizează pe unitatea V8 biturbo de 4.0 litri care generează 571 CP și, respectiv, 612 CP.
Divizia de performanță Mercedes-AMG continuă să lanseze noi modele pe bandă rulantă, iar constructorul german nu putea rata ocazia de a se prezenta cu acestea la Salonul Auto de la Los Angeles.
De data aceasta această vorbim despre Mercedes-AMG GLE 63 4Matic+ și versiunea S a acestuia, care oferă mai multă performanță comparativ cu SUV-ul "clasic" GLE.
Din punct de vedere al designului, cele două modele de performanță au primit printre altele o nouă grilă, praguri frontale noi sau o nouă bară de protecție pentru partea din spate.
Mici modificări specifice gamei AMG sunt vizibile și la interior, acolo unde germanii au optat pentru scaune cu tapițerie Nappa, volan cu padele de aluminiu și numeroase elemente care au primit badge-ul AMG.
Sub capotă există o unitate deja familiară în universul AMG: motor V8 biturbo cu capacitatea de 4.0 litri. În varianta standard, sistemul oferă 571 de cai putere și un cuplu maxim de 750 Nm pentru GLE 63 4Matic+, ceea ce permite o accelerație de la 0 la 100 km/h în 4 secunde, în timp ce viteza maximă este de 250 km/h.
Între timp, în cazul lui GLE 63 S 4Matic+, motorul oferă 612 cai putere și un cuplu maxim de 850 Nm, astfel că și performanțele sunt mai generoase: 3.8 secunde pentru intervalul 0-100 km/h și o viteză maximă de 280 km/h.
În plus, indiferent de versiunea selectată, motorul este acompaniat de un sistem mild-hybrid EQ Boost care oferă un plus de 22 de cai putere.
Printre dotările standard ale celor două modele se numără suspensia AMG Ride Control+ și amortizoarele adaptive configurate pentru a "combina agilitatea și dinamica excelente cu tracțiunea maximă și confortul de zi cu zi".
Garda la sol poate fi coborâtă cu 10 mm prin selectarea modurilor Sport, Sport+ sau Race, ultimul fiind disponibil doar pentru varianta S. În modul de condus Comfort, garda la sol este coborâtă cu 10 mm de la viteze de 120 km/h și readusă la valoarea standard atunci când viteza scade sub 70 km/h.
Via Mercedes-AMG
...X5M / RSQ8 killer ?! Mai degrabă o nouă dovadă a cartelului "celor 3 uber-branduri nemţeşti" -- doar părerea mea poate, clar. P.S. Aston Martin nu pupă văd versiunile astea forţoase de motor pentru DBX. Normal de fapt -- fiindcă nu nemţii, ci britanicii se pare c-au fost învinşi în WW-II.